Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de ME is geen onderdeel van de politie?
Niet alleen wereldvreemd trouwensquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik begrijp soms echt heel goed waarom mensen alleen zijn, sommige zijn echt te wereldvreemd gewoon
Ja het was echt een dramatische dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was serieus pas om half 4 s'nachts thuis door al dat gelul toen
Okequote:
Wanneer was dat dan?quote:
Heey Sinji! Leuk je weer eens wat vaker te zien hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
Welke josti raapt er nou een traangasgranaat op![]()
Tenzij je klaar bent voor een strijd uiteraard
Wel josti schiet er nou met traangas terwijl er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
Welke josti raapt er nou een traangasgranaat op![]()
Tenzij je klaar bent voor een strijd uiteraard
Graag, blijkbaar snap ik het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
Zal ik nu stap 2 uitleggen aan je?
Koninginnedag, dat zei ik al eerderquote:
Welk jaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koninginnedag, dat zei ik al eerder
Maak het ten minste niet erger dan het al isquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel josti schiet er nou met traangas terwijl er niks aan de hand is?
Ik vraag jou waar ik jou voor uitmaak. Ik scheld niet op je, ik noem je geen mongool, niks. Dus, waar maak ik jou voor uit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een beetje moeite met zelfreflectie he Samzz?
Wat denk je waarom -jij- steeds in woordenwisselingen terecht komt?
CS was afgesloten voor mensen na Koninginnedag, er staan duizenden mensen te wachten om thuis te komen, mensen worden wat ongeduldig en de ME besluit maar om met traangas te schietenquote:
Oh never mind joh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
Zal ik nu stap 2 uitleggen aan je?
een goede 10jaar terug maar toen zat je vast nog aan je moeders tepel te lurkenquote:
Haha! Je bent m'n juf niet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag jou waar ik jou voor uitmaak. Ik scheld niet op je, ik noem je geen mongool, niks. Dus, waar maak ik jou voor uit?
Dan nog ga je geen granaat oprapen en terug gooien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
CS was afgesloten voor mensen na Koninginnedag, er staan duizenden mensen te wachten om thuis te komen, mensen worden wat ongeduldig en de ME besluit maar om met traangas te schieten
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Je bent m'n juf niet!
Zoek het lekker zelf maar uit en de volgende keer als jij weer ruzie maakt, lach ik je alleen maar verder uit!
Mooi. Ik was namelijk geheel niet serieus in mijn reacties. Dus lach jij lekker verder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Je bent m'n juf niet!
Zoek het lekker zelf maar uit en de volgende keer als jij weer ruzie maakt, lach ik je alleen maar verder uit!
Ja het is natuurlijk volkomen normaal om gewoon maar gewoon traangas te happen wanneer je niks doetquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog ga je geen granaat oprapen en terug gooien.
Toen was ik daar ook toevalligquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een goede 10jaar terug maar toen zat je vast nog aan je moeders tepel te lurken
Beetjequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook toevalligbeetje faal inderdaad dat gedoe.
Of er niets gedaan werd betwijfel ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk volkomen normaal om gewoon maar gewoon traangas te happen wanneer je niks doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |