Yep!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijk
Maar het kanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leef toch nog, die andere 2 ook
Was erg gezellig bij CSquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die Koninginnedag kan ik me ook nog erg goed herinneren![]()
Maar pijnlijk spul idd
Ja alles kanquote:
En toen viel je huilend op de grond?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was erg gezellig bij CS
Dacht nog heel stoer een busje traangas terug te gooien, ding ontplofte in hand en die shit spoot in mijn gezicht
Gelukkig wel, maar dan nog is het niet verstandig om met zulke dingen te gaan "spelen"quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leef toch nog, die andere 2 ook
Nee viel niet op de grond, huilen moest ik wel ja, die shit bijt echt als een gekquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen viel je huilend op de grond?
Dan vraag je er ook omquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was erg gezellig bij CS
Dacht nog heel stoer een busje traangas terug te gooien, ding ontplofte in hand en die shit spoot in mijn gezicht
En nog dagen lang last gehad zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee viel niet op de grond, huilen moest ik wel ja, die shit bijt echt als een gek
Kotsen moest ik ook
Nogmaals, waar maak ik je voor uit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest zoek je het zelf maar uit Sammz
Ik vroeg er niet om om bekogeld te worden hoor, ik wou gewoon naar huisquote:
Viel opzich nog wel mee, had alleen wat rode ogenquote:
Tsja als je dat ding niet had opgeraapt en terug gegooid.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om om bekogeld te worden hoor, ik wou gewoon naar huis
Ja ze waren nogal bruut tegen iedereen die daar in het stationsgebied liepquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om om bekogeld te worden hoor, ik wou gewoon naar huis
Tja als de politie nou niet cs afgesloten hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je dat ding niet had opgeraapt en terug gegooid.
Ik was serieus pas om half 4 s'nachts thuis door al dat gelul toenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ze waren nogal bruut tegen iedereen die daar in het stationsgebied liep
Dat zijn ze wel vaker... Lijkt me een teken van onmacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ging serieus nergens overquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel vaker... Lijkt me een teken van onmacht.
Geef de politie maar de schuldquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja als de politie nou niet cs afgesloten had
Je weet niet eens waar het over gaatquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogmaals, waar maak ik je voor uit?
Of heb jij moeite met begrijpend lezen?
Jawel hoor, jij komt bij A'dam CS er staat ME, ME gooit met traangasgranaat jij pakt hem op en krijgt traangas in je gezicht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
quote:
Zelfs iemand anders zegt hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En de ME is geen onderdeel van de politie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij komt bij A'dam CS er staat ME, ME gooit met traangasgranaat jij pakt hem op en krijgt traangas in je gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |