Nog zeven uur, de dag gaat snelquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 1 uur en 10 minuten. De dag gaat langzaam..
wat doe je dan ook met scandinaviers op het werk. Neanderthalers zijn het....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
Nog twee uur. En ik vrees dat ik tegen de vlakte ga zodra ik buiten kom, want de airco is hier weer gemaakt en dat wordt gevierd door het kantoor om te toveren tot koelkast. Kut-Scandinaviërs die niet tegen de warmte kunnen
Nou, zij zetten de airco op standje koelkast. Dat doen ze. Verder weet ik niet wat ze doen eigenlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
wat doe je dan ook met scandinaviers op het werk. Neanderthalers zijn het....
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zij zetten de airco op standje koelkast. Dat doen ze. Verder weet ik niet wat ze doen eigenlijk...
Que?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij heb ik wel een 99.8% PI-dekkingsgraad.
Nog een Nederlander nodig met computerkennis?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zij zetten de airco op standje koelkast. Dat doen ze. Verder weet ik niet wat ze doen eigenlijk...
Zal ik het ze eens vragen? Ik durf eigenlijk niet, het blijven Vikingen he?quote:
Ja, maar alleen in de vestiging in Stockholm. En daar heb je - oh gruwel - nòg meer Scandinaviërs.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog een Nederlander nodig met computerkennis?.
(wij hebben geen airco)
Ja, ze verkrachten het hele dorp als je ze een vraag steltquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik het ze eens vragen? Ik durf eigenlijk niet, het blijven Vikingen he?
[..]
Ja, maar alleen in de vestiging in Stockholm. En daar heb je - oh gruwel - nòg meer Scandinaviërs.
En daarna slaan ze je tot moes met zo´n heul grote hamerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ze verkrachten het hele dorp als je ze een vraag stelt
Maar niet voordat ze je anaal hebben lopen penetreren met 1 van de hoorns op hun helmquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna slaan ze je tot moes met zo´n heul grote hamer
Nee bedankt. [noyay]. Daar het is kouder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar alleen in de vestiging in Stockholm. En daar heb je - oh gruwel - nòg meer Scandinaviërs.
En das heul nie leuk, echt nie!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar niet voordat ze je anaal hebben lopen penetreren met 1 van de hoorns op hun helm
En het bier is er te duurquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee bedankt. [noyay]. Daar het is kouder.
Volgende keer bandjes oppompen. Scheelt cupping.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
zo... 500euro armer... maar mn auto heeft nieuwe bandjes en is verder helemaal netjes door de APK gekomen
ja, maar wist niet hoeveel barquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgende keer bandjes oppompen. Scheelt cupping.
12 bar. Zit je altijd goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar wist niet hoeveel barrij bestelbus en int boekje gaan e uit van leeggewicht, maar ben natuurlijk vaak beladen, dus was daar misgegaan. garage-meneer heeft uitgezocht hoe hard mn bandjes moeten zijn. dus kotm goed
Lekker rustigquote:
Dat is de V12 uitvoering toch?quote:
Te veel slapen?quote:
ja ik ging om 13uur slapen en werd om 18uur wakker, dat is best teveel jaquote:
Middagdutje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik ging om 13uur slapen en werd om 18uur wakker, dat is best teveel ja
zou het?quote:
Lijkt mij lekker even slapenquote:
Ook wanneer je om 11uur wakker geworden bent s'morgensquote:
Nee dan niet. Dan val ik niet meer in slaapquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook wanneer je om 11uur wakker geworden bent s'morgens
Hoh, daar wil ik wel eens een potje mee worstelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Dit zijn de enige goede Vikingen, maar zij werken hier niet:
[ afbeelding ]
Oh ik wel, maar toch is het teveel wat ik geslapen hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan niet. Dan val ik niet meer in slaap
Waarom zo veel slapen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar toch is het teveel wat ik geslapen heb
Mag niet langer dan uurtje per keer slapen, ex de nacht slaap dan
Omdat ik elke keer overal hoor dat mensen slapend rijk worden en ik dat ook heel graag wilquote:
Ik zal je uit een droom helpen dat kan helaas nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik elke keer overal hoor dat mensen slapend rijk worden en ik dat ook heel graag wil
Oquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal je uit een droom helpen dat kan helaas niet
Weltrusten danquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
O
toch ga ik nog paar keer per dag slapen
Gaat het al wel iets beter buddy?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
O
toch ga ik nog paar keer per dag slapen
Ja voor mijn gevoel wel, ben alleen verschrikkelijk moe en dat verneukt serieus gewoon echt mijn dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:11 schreef screwloose het volgende:
[..]
Gaat het al wel iets beter buddy?
Nu alweer?quote:
Het was toch roodquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog met oranje lopen is een beetje mjeh
Zwart
De OS komt eraanquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog met oranje lopen is een beetje mjeh
Zwart
foute wallen grap ga ik niet makenquote:
Wel in de buurt trouwensquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
foute wallen grap ga ik niet maken
Ik ws de rest van de dag afgeleidquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je toverde een lach op mn gezicht.
Is ze mooi xfx?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je toverde een lach op mn gezicht.
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrelquote:
Maakt DG vast niet uit aangezien ie goed in zuigen isquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrel
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrel
Opzich fair punt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt DG vast niet uit aangezien ie goed in zuigen is
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samen zoeken ?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het nog uitspoelen en verzorgen en daarna moet het nog drogen. Dan maak ik wel een foto. maar zwart is niet zo bijzonder.quote:
Of nog beter plan. Ik masseer jou en jij mijquote:
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schijn wel redelijk te kunnen masseren maar voor wat hoort wat
Er zijn echt mannen die dat doen hequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.
Dat heb ik afgeleerd. Ik kan het nog welquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
Miauw is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIAUW IK WIL JE!"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
maakt nie uit, ik grijp elk excuus aan voor pics van jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het nog uitspoelen en verzorgen en daarna moet het nog drogen. Dan maak ik wel een foto. maar zwart is niet zo bijzonder.
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ook al?
jij staat ook overal vooraan in de rij heh.
Uhmquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.
Ok behalve huppel maja die heeft zoveel keus.quote:
Je staat bij mij achter alles wat tieten heeft. Alhoewel....nee, er zijn vast uitzonderingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
haha, right.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ok behalve huppel maja die heeft zoveel keus.
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van dan?
Dat is lastigquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?
Niemand te zien hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?
deze man ontgaat ook echt helemaal nietsquote:
quote:
Dan word ik spontaan lesbiquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
En als ik nu eens tussen de mannen gaat staan
quote:
Wat heb jij van me nodig?quote:
That's a damn lot!!quote:
Ik ben ook niet beschikbaarquote:
Dolly het schaap heeft ja gezegd?quote:
Huppel maakt je af manquote:
Daarover gesproken he.quote:
is ie emo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken he.
Dateding zn rug is eindelijk weer krasvrij
Geen idee ik spreek geen schaapsquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dolly het schaap heeft ja gezegd?
quote:
onzin wel, dus misschien begrijpen jullie elkaar welquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude waterquote:
Ik wil zondag naar Parkpop!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst sinds tijden weer eens richting Bloemendaal
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Scheveningenzooi scoort niet zo goed bij de Duitsers. Het schijnt ze weg te geven, ofzo...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik prik nog liever mijn ogen eruitquote:
Ik hou van Scheveningenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude water
Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik was er vorig jaar, veel te drukquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Dat is onverwachts!!quote:
Wat is er op Bloemendaal dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik prik nog liever mijn ogen eruit
Een strandquote:
What?quote:
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is onverwachts!!
Meer details graag!
Oh dat is toch leuk johquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).
Ja RIP aan de nabestaandequote:
Dat had ik gisteren verwacht toen hardstylemeisje bleef slapen, maar die meid is zo onervaren als wat...quote:
Mag ik je trouwens feliciteren, reintegratiecoach?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |