Volgende keer bandjes oppompen. Scheelt cupping.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
zo... 500euro armer... maar mn auto heeft nieuwe bandjes en is verder helemaal netjes door de APK gekomen
ja, maar wist niet hoeveel barquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgende keer bandjes oppompen. Scheelt cupping.
12 bar. Zit je altijd goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar wist niet hoeveel barrij bestelbus en int boekje gaan e uit van leeggewicht, maar ben natuurlijk vaak beladen, dus was daar misgegaan. garage-meneer heeft uitgezocht hoe hard mn bandjes moeten zijn. dus kotm goed
Lekker rustigquote:
Dat is de V12 uitvoering toch?quote:
Te veel slapen?quote:
ja ik ging om 13uur slapen en werd om 18uur wakker, dat is best teveel jaquote:
Middagdutje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik ging om 13uur slapen en werd om 18uur wakker, dat is best teveel ja
zou het?quote:
Lijkt mij lekker even slapenquote:
Ook wanneer je om 11uur wakker geworden bent s'morgensquote:
Nee dan niet. Dan val ik niet meer in slaapquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook wanneer je om 11uur wakker geworden bent s'morgens
Hoh, daar wil ik wel eens een potje mee worstelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Dit zijn de enige goede Vikingen, maar zij werken hier niet:
[ afbeelding ]
Oh ik wel, maar toch is het teveel wat ik geslapen hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan niet. Dan val ik niet meer in slaap
Waarom zo veel slapen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar toch is het teveel wat ik geslapen heb
Mag niet langer dan uurtje per keer slapen, ex de nacht slaap dan
Omdat ik elke keer overal hoor dat mensen slapend rijk worden en ik dat ook heel graag wilquote:
Ik zal je uit een droom helpen dat kan helaas nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik elke keer overal hoor dat mensen slapend rijk worden en ik dat ook heel graag wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |