Dommer dan met die taser of traangas?quote:
Klopt, daarom heb ik ook twee notesquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Samzz is gewoon een onruststoker, altijd al geweest
Gewoon tr doen, dat doe ik ook bij haar wanneer ze vervelend begint te doen, heb al blaren op mijn vingers van het drukken op die knopquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga niet ook nog eens tegen jou beginnen, ze begon zelf mij te stangen en daar zeg ik nou eenmaal wat van.
Goed, Samzz heeft moeite te herkennen wanneer ze zelf in de fout gaat (want het maakt haar schijnbaar allemaal toch niks uit) DUS ga ik haar de volgende keer helpen herinneren. Das 't enige dat ik zei.
Veel dommer nog denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dommer dan met die taser of traangas?
Hahaquote:
Dat heb ik dan nog nooit gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Domste wat ik gedaan heb is comazuipen
Serieus? Ik had niet verwacht dat jij zoiets achterlijks zou doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Domste wat ik gedaan heb is comazuipen
Mensen kunnen ook niet tegen veranderingen, ik ga altijd met mijn kop tegen de muur bonken wanneer er iets veranderd isquote:
Veranderingen zijn ook vervelendquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook niet tegen veranderingen, ik ga altijd met mijn kop tegen de muur bonken wanneer er iets veranderd is
Haha, was niet eens bewust gedaan. Op een festival wat gedronken, black out gekregen en toen werd ik wakker in de EHquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik had niet verwacht dat jij zoiets achterlijks zou doen.
Is toch niet echt comazuipen danquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, was niet eens bewust gedaan. Op een festival wat gedronken, black out gekregen en toen werd ik wakker in de EH
Dat is toch geen comazuipenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, was niet eens bewust gedaan. Op een festival wat gedronken, black out gekregen en toen werd ik wakker in de EH
Nice ! Zo te zien lezen lukt het je ook aardigquote:
Helloesquote:
Er zat gewoon een rape drug in je drankjequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe er niet eens m'n best voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:26 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nice ! Zo te zien lezen lukt het je ook aardig
[..]
Helloes
de ghb in je eigen glas gegooid?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:
je bent van jezelf gewoon een vervelende klier, maar ik hou het in de gaten en doe een tr waar het nodig isquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |