SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Komt dat niet door die uitlaat en dat 'ie geen vake neus heeft?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit of hij klem heeft gezeten en is platgeduwdZou mooier zijn als hij wat langer was.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmorgen 4 eieren met veel knoflookpoeier op. Nu ruften als een kalf.
quote:
4 eieren is sowieso wel veel , en waarom in godsnaam knoflookpoederquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar niet van het lachen. Pwhoah.
Is wel ver met de skelter he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb wel ff opgezocht hoe ver het rijden is
Wat een joekelquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
OPDAT MEN NIET VERGEET!![]()
Omdat dat lekker isquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4 eieren is sowieso wel veel , en waarom in godsnaam knoflookpoeder
quote:
Jij op de flitspaal? Toch eerder naakt in de kerstboom.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij op de flitspaal? Toch eerder naakt in de kerstboom.
3x is toch wel de max hier in de weekquote:
3 x 4 eieren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3x is toch wel de max hier in de week
Nee gewoon 3 eieren in de week als maxquote:
Het is gewoon een naked bike, en die zijn of supervet, of zwaar kut. Deze is zwaar kut.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Komt dat niet door die uitlaat en dat 'ie geen vake neus heeft?
[ afbeelding ]
Maak maar een flauw grapje grote beer, het lijkt me echt fucking moeilijk. Respect dat je die sport doetquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Rossdale dat wat jij omschrijft als knuffelen is het moeilijkste aspect van de sport. Als jij onder op ligt verplaats dan maar eens 80 tot 100 kilo 15 minuten. Denk dat je het na 1 minuut al voor gezien houdt.
Waarom moet je nou altijd plaatjes die ik gevonden heb na apen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef SoldMayor het volgende:
Dikke gezelligheid hier in de SC maar toen:
[ afbeelding ]
Ja ik had er tenminste nog zelf 1 gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd plaatjes die ik gevonden heb na apen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:
TT is schaamteloos gejat, geen enkele credits whatsoever ook
Wat is deze dan weerquote:Laatste voyeur(s) :
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Ik ook en google weet hem ook al:quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik had er tenminste nog zelf 1 gemaakt
Sorry Boo :$quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maak maar een flauw grapje grote beer, het lijkt me echt fucking moeilijk. Respect dat je die sport doet
Nee. En naks tegen ducati.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is gewoon een naked bike, en die zijn of supervet, of zwaar kut. Deze is zwaar kut.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook en google weet hem ook al:
[ afbeelding ]
HI-HA-HO. HIIIIIIIIILARISCH !quote:
IK MOT HELEMAAL NIKS GODVERDOMME!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HI-HA-HO. HIIIIIIIIILARISCH !
Dat moet je van KK zeggen, als het totaal niet grappig is
Nee daarom deed ik het ookquote:
Gewoon neuken hahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
wat bedloe je me t doen kn je dat mss uitlegge pls
Tering, dat ziet er ranzig uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef PierreTT het volgende:
Maurice, ik heb wat voor je![]()
[ afbeelding ]
wow. en dat komt uit jou mondquote:
Sowieso! Maarja, 2uur lang is wel ver en ik heb geen rijbewijsquote:
Bij jou is het meestal niet uit, maar in je mond toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.![]()
De rollen waren omgedraaid.
Zit je weer aan het bier Stomaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
in de zin van:
poep plas peimel spleetje haha
Toch niet de pppsh he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
in de zin van:
poep plas peimel spleetje haha
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jou is het meestal niet uit, maar in je mond toch?
Niet in het mondje maar in het kontjequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jou is het meestal niet uit, maar in je mond toch?
Das Maureentje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet in het mondje maar in het kontje
No boobies, only big scary eyes.quote:
lolwut? Hij rijdt 140 in de eerste versnellingquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
No boobies, only big scary eyes.
Thank god voor jute zak
Heb in Duitsland wel even de 203 aangetikt, maar toen had mijn brommert wel héél erg veel asfalt nodig per km/h harderquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Niels z'n bike trekt gewoon zo hard op jonge.
Kan toch prima, het is duidelijk dat z'n powerband het grootst is rond de 8000-11000 toeren, als je daar dan 140 mee gaat in z'n 1, waarom niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lolwut? Hij rijdt 140 in de eerste versnelling
Deze is ook nep he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb in Duitsland wel even de 203 aangetikt, maar toen had mijn brommert wel héél erg veel asfalt nodig per km/h harder
pire plsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef PierreTT het volgende:
Maurice, ik heb wat voor je![]()
[ afbeelding ]
Ja duh, het is een racer. Die hebben sowieso alleen echte koppel op hoge toeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan toch prima, het is duidelijk dat z'n powerband het grootst is rond de 8000-11000 toeren, als je daar dan 140 mee gaat in z'n 1, waarom niet?
Dat is gewoon een stock versie hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja duh, het is een racer. Die hebben sowieso alleen echte koppel op hoge toeren.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
pire pls
[ afbeelding ]
Big motherfucking Tasty.
Dit zoort berigtjes haha ik vint die altyd leuwk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
stome klotzak bij upc ze zeggen tegen me mich je modem is kpot dus je moet nieuwe va ons krijge
ik zeg ok geef maar mi mang zegge nee we moet een montur langs sturen ik zeg wanner komt die dan ja tussen twaalf uur en zes uur
potverdikwik nou ik zit al te wachten hel lang maar de montur is nog niet gekome echt een goore lul teef klotzakken wlegh :s
quote:
ik 2 weken geledenquote:
Jawel, maar heb er maar 1tje met xbox live toegang en die heb ik ook bijna verrot geslagenquote:
fifa zeker ja dat werkt gewoon niet ballmarkers terwijl gewoon die bal in het netje gaat allemaal mongolen die niet rechtdoor kunnen lopen en dan ook nog brakke hit detection.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er maar 1tje met xbox live toegang en die heb ik ook bijna verrot geslagen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er maar 1tje met xbox live toegang en die heb ik ook bijna verrot geslagen
Hit detection was bij Engeland-Oekraïne ook slechtquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
fifa zeker ja dat werkt gewoon niet ballmarkers terwijl gewoon die bal in het netje gaat allemaal mongolen die niet rechtdoor kunnen lopen en dan ook nog brakke hit detection.
En de jtag bewaar ik voor Black Ops2 dadelijk. 10th prestige lobbies jongen!quote:
Waarom koop je die shit via marketplace man?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Bozz187 het volgende:
Nog 30% en dan ga ik de meest epische game ooit doen
Pauperboy ben je ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de jtag bewaar ik voor Black Ops2 dadelijk. 10th prestige lobbies jongen!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ] Opa döner poedels bread [ afbeelding ]
Net alsof ik die shit ga doenquote:
Ya rly.quote:
0:18 Rossdale rustig krantje lezen, en dan zie je Pierre eng doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
Wtf is this shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
my manquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ya rly.
Hij doet het nog gewoon, maar ik heb hem echt loeihard door de kamer geraust.
Kutlenzen die er in zitten
Party is verbeterd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
omdat ik fucking lui benquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom koop je die shit via marketplace man?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Party is verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja oke, geld weggooien hequote:
Breng hier wat langs dan, aint got cash to pay for it.quote:
Beter op je xbox dan je agressie botvieren op een vrouw.quote:
Xbox is meer waard.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter op je xbox dan je agressie botvieren op een vrouw.
http://www.dumpert.nl/med(...)lo,_wtf_is_yolo.htmlquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
Geeft er ook minder geld aan uit.quote:
2 euro mang, met uitjes. Anders betaal je in naturaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Breng hier wat langs dan, aint got cash to pay for it.
Moet ik accepteren of geven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
2 euro mang, met uitjes. Anders betaal je in natura
ontvangenquote:
You so funny.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helaas was jij niet in de buurt, anders had je dit
nu niet meer kunnen lezen.
Je sarcasme faalt een beetjequote:
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je sarcasme faalt een beetje
Daarnaast is het misschien leuk als je zelf een keer wat 'grappigs' verzint, in plaats van alles te blijven herhalen en kopiëren van anderen.
Kusje.
Pardon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?Weet meteen waarom ik hier ook al bijna niet meer kwam. Misselijk ventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
Doe eens niet zo kattig tegen Tams, je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarnaast is het misschien leuk als je zelf een keer wat 'grappigs' verzint, in plaats van alles te blijven herhalen en kopiëren van anderen.
Kusje.
Doe eens niet zo agressief tegen Miech, je lijkt wel een ventquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?Weet meteen waarom ik hier ook al bijna niet meer kwam. Misselijk ventje.
Misschien moet ik die tactiek in het vervolg ook maar aanhoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
6e plaats met mijn bazenvoorspelling
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kusje.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral over doorgaan, de discussie is al afgelopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker dat gebitch hier.
Normaal gesproken zijn het de kerels hier die aan het bekvechten zijn over voetbal, maar nu is het weer Titty en Michhas die bezig zijn
Check de PIquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral over doorgaan, de discussie is al afgelopen
Hoe laat ben je klaar met die BBQ dan?quote:
Weet ik toch ouwe reiger.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Check de PI.
Het zal mij aan mijn reet roesten verder
Met een uurtje of wat gok ik zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met die BBQ dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hehehe, ik moest gniffelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een uurtje of wat gok ik zo
Hoelaat ben jij klaar met werk? Oh wacht
Sheeiitt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat ding net zo serieus ingevuld als Niels, maargoed.quote:
1 knuppel die niet weetquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nog een knuppel die niet weetquote:
En deze man, laat ik gewoon ouwenhoeren want die weet niksquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre... als zowel Tams als Doop hier toch niet meer komen, kunnen er twee plaatjes uit de OP-pic. Dan kan ook rijst er tussen gezet worden en dan hebben we vier mooie rijtjes van vijf topicbazenPuik plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 knuppel die niet weet
[..]
En nog een knuppel die niet weet
[..]
En deze man, laat ik gewoon ouwenhoeren want die weet niks
Hahahahahaha, neequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre... als zowel Tams als Doop hier toch niet meer komen, kunnen er twee plaatjes uit de OP-pic. Dan kan ook rijst er tussen gezet worden en dan hebben we vier mooie rijtjes van vijf topicbazenIk vind dat Clifford toch echt eerder in de OP moet dan Rijst by the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ipv Ase danquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind dat Clifford toch echt eerder in de OP moet dan Rijst by the way
Hij deed laatst nog AC2.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat aSe niet meer post of gamed wat een baas is dat
Wat,waar,Danger Close?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4
Wel je BSA?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de derde keer een vak afgesloten met 5.47, om moedeloos van te worden
Balen man, ik haat 5jes, ik heb dan liever een dikke 3 ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou gewoon gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog eentje nodig, maar begin nu wel zwaar te twijfelen wat ik moet doen man
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu opquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.
Prima,wellicht kan ik ergens mee helpenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu op
Waar van danquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil nietquote:
We spelen amper cod.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
Beidequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.
mvg
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?quote:
niemand speelt ps3 hier. dus ook geen fifa daaropquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteen.
[..]
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteen.
[..]
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?
De mijne is wel aangesloten, wat moet ik anders met dat overtollig stroomquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.
Ik ben er 1 van
wiet plantage beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
De mijne is wel aangesloten, wat moet ik anders met dat overtollig stroom
Sowieso al die ME bar muziekjes zijn wel chill. Lekker futuristisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:52 schreef Rossdale het volgende:
PotnondeknettersVerdomd lekker muziekje in die bar in The Citadel in ME3 zeg
Ik vond het altijd zo jammer dat je Aria niet kon bangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso al die ME bar muziekjes zijn wel chill. Lekker futuristisch.
Ik vond het jammer dat je Jack niet kon kutje botsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo jammer dat je Aria niet kon bangen.
Die van mij is aangesloten, maar daar houd het ook wel mee op...quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.
Ik ben er 1 van
Wel tofquote:
is ook niet ergquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
Maar mijn xbox is ook al tijdje niet eens meer aangesloten!
stroom nodig voor diablo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
Hier ook al een flinke tijd niet aangeweestquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
nee, diablo ook niet echt aan toegekomen de laatste 1,5 week.quote:
Over werk gesproken, ik denk mooi cashen op RMAH met paypalquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee, diablo ook niet echt aan toegekomen de laatste 1,5 week.
druk met school en werk helaasch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Over werk gesproken, ik denk mooi cashen op RMAH met paypalGaat dat niet op je blizzard account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Geen paypal dus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef Fsmxi het volgende:
Kan, maar doen moet je alsnog gelinkt hebben volgens mij, omdat "blizzard dat nodig vindt". Daarnaast heb ik liever iets minder cash en het dan aan alles uit kunnen geven, ipv de "volle lading" voor blizzardgames/diablo items
Ga je nog in dat huis?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Geen paypal dus?![]()
Was een leuk bijbaantje geweest voor in de vakantie over 2 weken..
Waarschijnlijk niet, moet ook eerst helemaal voor een intake gesprek naar zwolle bij die organisatie. Daar heb ik nu geen tijd voor.quote:
Real Money Auction House.quote:
Wel Paypal, maar dan moet je een cc aan je paypal gelinkt hebben. (iets met instant betalingen ofzo? Geen idee wat preciesquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Geen paypal dus?![]()
Was een leuk bijbaantje geweest voor in de vakantie over 2 weken..
Hmm, ik heb wel me paypal aan mijn bankaccount gelinkt, binnenkort is kijken hoe en wat. Ik heb al streamers gezien die items van 250euro verkochtenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wel Paypal, maar dan moet je een cc aan je paypal gelinkt hebben. (iets met instant betalingen ofzo? Geen idee wat precies)
@Kutkabouter, Real Money Auction House. Oftewel een veilinghuis voor diablogear
Zit het ook te kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Godsamme zeg, RTL4 hier op tv, over grote families in Engeland. Vrouw met 14 kinderen krijgt gezinsuitbreiding: de inmiddels 16jarige dochter is op d'r 15e namelijk zwanger geraakt
Weet je zeker dat het geen SBS6 is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Godsamme zeg, RTL4 hier op tv, over grote families in Engeland. Vrouw met 14 kinderen krijgt gezinsuitbreiding: de inmiddels 16jarige dochter is op d'r 15e namelijk zwanger geraakt
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Nog even hierover Freek:quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog eentje nodig, maar begin nu wel zwaar te twijfelen wat ik moet doen man
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Inderdaad,wel bijna een compleet topic in 1 dag er doorheen geramdquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:43 schreef badboynova het volgende:
Gas op die lollie , want het is te rustig hier.
Sexy.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee,valt tegen. Moest toch weer eens scheren vandaag.
Nah, eigenlijk een erg slechte film, maar de boodschap erachter is ontzettend intelligent. Misschien een laatste schreeuw van een aantal intelligente scriptwriters die beseffen dat het helemaal de verkeerde kant opgaat met de mensheid. In principe is het leven gewoon te makkelijk geworden waardoor de evolutie van de mens in een compleet verkeerde richting wordt geduwd en andere voorheen irrelevante kwaliteiten belangrijk worden, in plaats van zaken als intelligentie, leiderschap, charisma en meer van dat soort zaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zeker, met u?
Even een tentamen maken zo en dan naar huis wat slaap inhalen
Spiritus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Wat denk je voor de zwarte mens dan? Die zijn gewend om lui te zijnquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spiritus.Ik voel je pijn broeder, kon mn ogen amper open houden op de fiets net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Ik ben net klaar, begon om kwart voor negen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alles wel.
Hoe laat heb je je tentamen?
Met je vingers tellen alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben net klaar, begon om kwart voor negen..
Had ik een grafische rekenmachine bij mij, mochten we die niet gebruiken.
Moest ik hoofdrekenen
Met wat zwarte tape groot gedeelte van scherm afplakken zodat er alleen een streep overblijft, dan valt het niet opquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben net klaar, begon om kwart voor negen..
Had ik een grafische rekenmachine bij mij, mochten we die niet gebruiken.
Moest ik hoofdrekenen
Hè shit ik wist dat ik naast de leerstof nog wat vergeten was..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met wat zwarte tape groot gedeelte van scherm afplakken zodat er alleen een streep overblijft, dan valt het niet op
Altijd zoiets bij je hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hè shit ik wist dat ik naast de leerstof nog wat vergeten was..
De zwarte tape
Heb jij dat niet standaard bij je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hè shit ik wist dat ik naast de leerstof nog wat vergeten was..
De zwarte tape
Haha dat is stom van me!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij dat niet standaard bij je?![]()
Wat nu als je een mooie chick tegen komt?
ik luister hem nog elke dagquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die voice message moet in het OP komen.
Hij is wel grappig hoor, laat je niet gekken maar door Rossdale. Dat is gewoon een ouwe bokquote:
Upload die sheeit!quote:
Hij had eerst gewoon; Hehehe, en ik maar denken dat hij 'm wel leuk vond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel grappig hoor, laat je niet gekken maar door Rossdale. Dat is gewoon een ouwe bok
Ik ga geen prive dingen op internet zetten, ik luister hem nu weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Upload die sheeit!
[..]
Hij had eerst gewoon; Hehehe, en ik maar denken dat hij 'm wel leuk vond.Ninja edit van 'm.
Hij is gewoon een oude pestkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |