niemand speelt ps3 hier. dus ook geen fifa daaropquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteen.
[..]
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteen.
[..]
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?
De mijne is wel aangesloten, wat moet ik anders met dat overtollig stroomquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.
Ik ben er 1 van
wiet plantage beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
De mijne is wel aangesloten, wat moet ik anders met dat overtollig stroom
Sowieso al die ME bar muziekjes zijn wel chill. Lekker futuristisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:52 schreef Rossdale het volgende:
PotnondeknettersVerdomd lekker muziekje in die bar in The Citadel in ME3 zeg
Ik vond het altijd zo jammer dat je Aria niet kon bangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso al die ME bar muziekjes zijn wel chill. Lekker futuristisch.
Ik vond het jammer dat je Jack niet kon kutje botsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo jammer dat je Aria niet kon bangen.
Die van mij is aangesloten, maar daar houd het ook wel mee op...quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.
Ik ben er 1 van
Wel tofquote:
is ook niet ergquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
Maar mijn xbox is ook al tijdje niet eens meer aangesloten!
stroom nodig voor diablo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
Hier ook al een flinke tijd niet aangeweestquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
nee, diablo ook niet echt aan toegekomen de laatste 1,5 week.quote:
Over werk gesproken, ik denk mooi cashen op RMAH met paypalquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee, diablo ook niet echt aan toegekomen de laatste 1,5 week.
druk met school en werk helaasch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Over werk gesproken, ik denk mooi cashen op RMAH met paypalGaat dat niet op je blizzard account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Geen paypal dus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef Fsmxi het volgende:
Kan, maar doen moet je alsnog gelinkt hebben volgens mij, omdat "blizzard dat nodig vindt". Daarnaast heb ik liever iets minder cash en het dan aan alles uit kunnen geven, ipv de "volle lading" voor blizzardgames/diablo items
Ga je nog in dat huis?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Geen paypal dus?![]()
Was een leuk bijbaantje geweest voor in de vakantie over 2 weken..
Waarschijnlijk niet, moet ook eerst helemaal voor een intake gesprek naar zwolle bij die organisatie. Daar heb ik nu geen tijd voor.quote:
Real Money Auction House.quote:
Wel Paypal, maar dan moet je een cc aan je paypal gelinkt hebben. (iets met instant betalingen ofzo? Geen idee wat preciesquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Geen paypal dus?![]()
Was een leuk bijbaantje geweest voor in de vakantie over 2 weken..
Hmm, ik heb wel me paypal aan mijn bankaccount gelinkt, binnenkort is kijken hoe en wat. Ik heb al streamers gezien die items van 250euro verkochtenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wel Paypal, maar dan moet je een cc aan je paypal gelinkt hebben. (iets met instant betalingen ofzo? Geen idee wat precies)
@Kutkabouter, Real Money Auction House. Oftewel een veilinghuis voor diablogear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |