Hij deed laatst nog AC2.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat aSe niet meer post of gamed wat een baas is dat
Wat,waar,Danger Close?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4
Wel je BSA?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de derde keer een vak afgesloten met 5.47, om moedeloos van te worden
Balen man, ik haat 5jes, ik heb dan liever een dikke 3 ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou gewoon gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog eentje nodig, maar begin nu wel zwaar te twijfelen wat ik moet doen man
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu opquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.
Prima,wellicht kan ik ergens mee helpenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu op
Waar van danquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil nietquote:
We spelen amper cod.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
Beidequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.
mvg
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |