Pauperboy ben je ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de jtag bewaar ik voor Black Ops2 dadelijk. 10th prestige lobbies jongen!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ] Opa döner poedels bread [ afbeelding ]
Net alsof ik die shit ga doenquote:
Ya rly.quote:
0:18 Rossdale rustig krantje lezen, en dan zie je Pierre eng doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
Wtf is this shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
my manquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ya rly.
Hij doet het nog gewoon, maar ik heb hem echt loeihard door de kamer geraust.
Kutlenzen die er in zitten
Party is verbeterd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
omdat ik fucking lui benquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom koop je die shit via marketplace man?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Party is verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja oke, geld weggooien hequote:
Breng hier wat langs dan, aint got cash to pay for it.quote:
Beter op je xbox dan je agressie botvieren op een vrouw.quote:
Xbox is meer waard.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter op je xbox dan je agressie botvieren op een vrouw.
http://www.dumpert.nl/med(...)lo,_wtf_is_yolo.htmlquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Rossdale het volgende:
Geeft er ook minder geld aan uit.quote:
2 euro mang, met uitjes. Anders betaal je in naturaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Breng hier wat langs dan, aint got cash to pay for it.
Moet ik accepteren of geven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
2 euro mang, met uitjes. Anders betaal je in natura
ontvangenquote:
You so funny.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helaas was jij niet in de buurt, anders had je dit
nu niet meer kunnen lezen.
Je sarcasme faalt een beetjequote:
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je sarcasme faalt een beetje
Daarnaast is het misschien leuk als je zelf een keer wat 'grappigs' verzint, in plaats van alles te blijven herhalen en kopiëren van anderen.
Kusje.
Pardon?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?Weet meteen waarom ik hier ook al bijna niet meer kwam. Misselijk ventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
Doe eens niet zo kattig tegen Tams, je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarnaast is het misschien leuk als je zelf een keer wat 'grappigs' verzint, in plaats van alles te blijven herhalen en kopiëren van anderen.
Kusje.
Doe eens niet zo agressief tegen Miech, je lijkt wel een ventquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dan, waar komt dit dan weer vandaan?Weet meteen waarom ik hier ook al bijna niet meer kwam. Misselijk ventje.
Misschien moet ik die tactiek in het vervolg ook maar aanhoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
6e plaats met mijn bazenvoorspelling
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kusje.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral over doorgaan, de discussie is al afgelopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker dat gebitch hier.
Normaal gesproken zijn het de kerels hier die aan het bekvechten zijn over voetbal, maar nu is het weer Titty en Michhas die bezig zijn
Check de PIquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral over doorgaan, de discussie is al afgelopen
Hoe laat ben je klaar met die BBQ dan?quote:
Weet ik toch ouwe reiger.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Check de PI.
Het zal mij aan mijn reet roesten verder
Met een uurtje of wat gok ik zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met die BBQ dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hehehe, ik moest gniffelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een uurtje of wat gok ik zo
Hoelaat ben jij klaar met werk? Oh wacht
Sheeiitt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat ding net zo serieus ingevuld als Niels, maargoed.quote:
1 knuppel die niet weetquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nog een knuppel die niet weetquote:
En deze man, laat ik gewoon ouwenhoeren want die weet niksquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre... als zowel Tams als Doop hier toch niet meer komen, kunnen er twee plaatjes uit de OP-pic. Dan kan ook rijst er tussen gezet worden en dan hebben we vier mooie rijtjes van vijf topicbazenPuik plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 knuppel die niet weet
[..]
En nog een knuppel die niet weet
[..]
En deze man, laat ik gewoon ouwenhoeren want die weet niks
Hahahahahaha, neequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre... als zowel Tams als Doop hier toch niet meer komen, kunnen er twee plaatjes uit de OP-pic. Dan kan ook rijst er tussen gezet worden en dan hebben we vier mooie rijtjes van vijf topicbazenIk vind dat Clifford toch echt eerder in de OP moet dan Rijst by the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ipv Ase danquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind dat Clifford toch echt eerder in de OP moet dan Rijst by the way
Hij deed laatst nog AC2.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat aSe niet meer post of gamed wat een baas is dat
Wat,waar,Danger Close?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus geen probleem, AT-4
Wel je BSA?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de derde keer een vak afgesloten met 5.47, om moedeloos van te worden
Balen man, ik haat 5jes, ik heb dan liever een dikke 3 ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou gewoon gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog eentje nodig, maar begin nu wel zwaar te twijfelen wat ik moet doen man
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu opquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.
Prima,wellicht kan ik ergens mee helpenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu op
Waar van danquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil nietquote:
We spelen amper cod.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
Beidequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.
mvg
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |