Bij jou is het meestal niet uit, maar in je mond toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.![]()
De rollen waren omgedraaid.
Zit je weer aan het bier Stomaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
in de zin van:
poep plas peimel spleetje haha
Toch niet de pppsh he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
in de zin van:
poep plas peimel spleetje haha
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jou is het meestal niet uit, maar in je mond toch?
Niet in het mondje maar in het kontjequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jou is het meestal niet uit, maar in je mond toch?
Das Maureentje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet in het mondje maar in het kontje
No boobies, only big scary eyes.quote:
lolwut? Hij rijdt 140 in de eerste versnellingquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
No boobies, only big scary eyes.
Thank god voor jute zak
Heb in Duitsland wel even de 203 aangetikt, maar toen had mijn brommert wel héél erg veel asfalt nodig per km/h harderquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Niels z'n bike trekt gewoon zo hard op jonge.
Kan toch prima, het is duidelijk dat z'n powerband het grootst is rond de 8000-11000 toeren, als je daar dan 140 mee gaat in z'n 1, waarom niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lolwut? Hij rijdt 140 in de eerste versnelling
Deze is ook nep he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb in Duitsland wel even de 203 aangetikt, maar toen had mijn brommert wel héél erg veel asfalt nodig per km/h harder
pire plsquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef PierreTT het volgende:
Maurice, ik heb wat voor je![]()
[ afbeelding ]
Ja duh, het is een racer. Die hebben sowieso alleen echte koppel op hoge toeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan toch prima, het is duidelijk dat z'n powerband het grootst is rond de 8000-11000 toeren, als je daar dan 140 mee gaat in z'n 1, waarom niet?
Dat is gewoon een stock versie hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja duh, het is een racer. Die hebben sowieso alleen echte koppel op hoge toeren.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
pire pls
[ afbeelding ]
Big motherfucking Tasty.
Dit zoort berigtjes haha ik vint die altyd leuwk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
stome klotzak bij upc ze zeggen tegen me mich je modem is kpot dus je moet nieuwe va ons krijge
ik zeg ok geef maar mi mang zegge nee we moet een montur langs sturen ik zeg wanner komt die dan ja tussen twaalf uur en zes uur
potverdikwik nou ik zit al te wachten hel lang maar de montur is nog niet gekome echt een goore lul teef klotzakken wlegh :s
quote:
ik 2 weken geledenquote:
Jawel, maar heb er maar 1tje met xbox live toegang en die heb ik ook bijna verrot geslagenquote:
fifa zeker ja dat werkt gewoon niet ballmarkers terwijl gewoon die bal in het netje gaat allemaal mongolen die niet rechtdoor kunnen lopen en dan ook nog brakke hit detection.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er maar 1tje met xbox live toegang en die heb ik ook bijna verrot geslagen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er maar 1tje met xbox live toegang en die heb ik ook bijna verrot geslagen
Hit detection was bij Engeland-Oekraïne ook slechtquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
fifa zeker ja dat werkt gewoon niet ballmarkers terwijl gewoon die bal in het netje gaat allemaal mongolen die niet rechtdoor kunnen lopen en dan ook nog brakke hit detection.
En de jtag bewaar ik voor Black Ops2 dadelijk. 10th prestige lobbies jongen!quote:
Waarom koop je die shit via marketplace man?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Bozz187 het volgende:
Nog 30% en dan ga ik de meest epische game ooit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |