SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Komt dat niet door die uitlaat en dat 'ie geen vake neus heeft?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit of hij klem heeft gezeten en is platgeduwdZou mooier zijn als hij wat langer was.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmorgen 4 eieren met veel knoflookpoeier op. Nu ruften als een kalf.
quote:
4 eieren is sowieso wel veel , en waarom in godsnaam knoflookpoederquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar niet van het lachen. Pwhoah.
Is wel ver met de skelter he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb wel ff opgezocht hoe ver het rijden is
Wat een joekelquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
OPDAT MEN NIET VERGEET!![]()
Omdat dat lekker isquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4 eieren is sowieso wel veel , en waarom in godsnaam knoflookpoeder
quote:
Jij op de flitspaal? Toch eerder naakt in de kerstboom.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij op de flitspaal? Toch eerder naakt in de kerstboom.
3x is toch wel de max hier in de weekquote:
3 x 4 eieren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3x is toch wel de max hier in de week
Nee gewoon 3 eieren in de week als maxquote:
Het is gewoon een naked bike, en die zijn of supervet, of zwaar kut. Deze is zwaar kut.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Komt dat niet door die uitlaat en dat 'ie geen vake neus heeft?
[ afbeelding ]
Maak maar een flauw grapje grote beer, het lijkt me echt fucking moeilijk. Respect dat je die sport doetquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Rossdale dat wat jij omschrijft als knuffelen is het moeilijkste aspect van de sport. Als jij onder op ligt verplaats dan maar eens 80 tot 100 kilo 15 minuten. Denk dat je het na 1 minuut al voor gezien houdt.
Waarom moet je nou altijd plaatjes die ik gevonden heb na apen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef SoldMayor het volgende:
Dikke gezelligheid hier in de SC maar toen:
[ afbeelding ]
Ja ik had er tenminste nog zelf 1 gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd plaatjes die ik gevonden heb na apen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:
TT is schaamteloos gejat, geen enkele credits whatsoever ook
Wat is deze dan weerquote:Laatste voyeur(s) :
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Typisch
Ik ook en google weet hem ook al:quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik had er tenminste nog zelf 1 gemaakt
Sorry Boo :$quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maak maar een flauw grapje grote beer, het lijkt me echt fucking moeilijk. Respect dat je die sport doet
Nee. En naks tegen ducati.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is gewoon een naked bike, en die zijn of supervet, of zwaar kut. Deze is zwaar kut.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook en google weet hem ook al:
[ afbeelding ]
HI-HA-HO. HIIIIIIIIILARISCH !quote:
IK MOT HELEMAAL NIKS GODVERDOMME!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HI-HA-HO. HIIIIIIIIILARISCH !
Dat moet je van KK zeggen, als het totaal niet grappig is
Nee daarom deed ik het ookquote:
Gewoon neuken hahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
wat bedloe je me t doen kn je dat mss uitlegge pls
Tering, dat ziet er ranzig uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef PierreTT het volgende:
Maurice, ik heb wat voor je![]()
[ afbeelding ]
wow. en dat komt uit jou mondquote:
Sowieso! Maarja, 2uur lang is wel ver en ik heb geen rijbewijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |