Is it everywhere then!?! There is no hope!quote:
ICT kan ook een treurige business zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is it everywhere then!?! There is no hope!
Ach, de mannelijke collega;s zijn allemaal wel leuk (op de echte autist nerds na dan) maar de vrouwen in de ITquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
ICT kan ook een treurige business zijn
Dan ik nog toevoegen dat ze in de buitenlucht worden gesignaleerd op een subsidiefiets met hun koffertje achterop gebonden, gekleed in kaki broek en fleecejackquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Hoeft niet hoor, ik vermaak me kostelijk
nog 10 jaar myst, en je bent 1 van hunquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ik nog toevoegen dat ze in de buitenlucht worden gesignaleerd op een subsidiefiets met hun koffertje achterop gebonden, gekleed in kaki broek en fleecejack
Op maandag bespreken ze het voetbal, de rest van de week bespreken ze niets, want ze maken niets mee. Op zich niet raar, als je vrouw een walvis met een kort en pittig kapsel is. En elke dag weer hetzelfde broodtrommeltje met dezelfde bruine boterhammen met kaas en ossenworst die ze al 30 jaar naar binnen schuiven, lijdzaam wachtend op hun pensioen die ze gaan vullen met tuinieren en met de camper op stap
Over 10 jaar heb ik wél carrière gemaakt en lig ik gewoon mijn secretaresse keihard uit te wonen op het kopieerapparaat, thankyouverymuch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
nog 10 jaar myst, en je bent 1 van hun
hunquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
nog 10 jaar myst, en je bent 1 van hun
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb ik wél carrière gemaakt en lig ik gewoon mijn secretaresse keihard uit te wonen op het kopieerapparaat, thankyouverymuch.
Ghullie danquote:
Dah is!quote:
Cariere doelstellingen! Hij heeft het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
Over 10 jaar heb ik wél carrière gemaakt en lig ik gewoon mijn secretaresse keihard uit te wonen op het kopieerapparaat, thankyouverymuch.
Ik stuur je de kopietjes wel op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cariere doelstellingen! Hij heeft het.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
maar liever dat ze gewoon netjes de notulen uitwerkt, documenten opstelt, offertes highlight en dat soort shit!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
ik ben er één van, dus ik zal wel geen commentaar mogen leveren!
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
Lol, morgen vroeg ben ik op de radio bij 3FM.
Heh wat saai!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef MohMi het volgende:
Mijn doelstelling is (en blijft vermoed ik) 40u per week iets doen dat ik tof vind. Zelden worden alle 40 uur ook zo besteed, maar zolang de weegschaal overslaat naar 'leuk' ben ik tevreden.
Plaatje aangevraagd, guilty pleasure. Nu werd ik gebeld of ik dat morgen op de radio wilde toelichten en gaan ze de bedrijfsnaam noemen enzo dus de directeur is blijquote:
Hé, mijn jongste verovering is een vrouw die in de ICT werkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach, de mannelijke collega;s zijn allemaal wel leuk (op de echte autist nerds na dan) maar de vrouwen in de IT________!
Oh my god x 10000
15 en werken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Skv het volgende:
Hé, mijn jongste verovering is een vrouw die in de ICT werkt.
Shit je was sneller dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
15 en werken!Mag dat überhaupt wel?
Ze is 27.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
15 en werken!Mag dat überhaupt wel?
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Overhemden met korte mouwen![]()
![]()
Hell naw.
Ik heb overigens twee normale dekens, want dat zou makkelijker zijn dan één groteEn zo hoef ik Crutch ook geen elleboog op zijn neus te geven omdat ie mijn deken jat of zo.
heb je ook geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.
Dat lukt prima.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.
Waarom zou je dan niet kunnen kroelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb je geen excuus van:quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet kunnen kroelen?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb je geen excuus van:
'Godverdoemnis, jij sekreet, jij heks, jij dorpsgek, bent gij weder met mijnen blanket aan de haal gegaan?!'![]()
![]()
'Ik begrijpt uwen gedachtengang al, gij wilt vast ende zeeker dat ik mijnen lichaem richtig het uwe begheef!'![]()
'Oh potjandikkie wat een prettige ingang vindt ick tussen uwe beenen, laat ik mijnen peener naar binnen frommelen ende in uw gat formeeren.'
Maar alleen:
HE POP KOM HIER MET DAT KUTDEKEN
HOUD JE MUIL JE HEBT ER ZELF EEN!
OJA. TRUSTE.![]()
Lol, bij Timur!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Plaatje aangevraagd, guilty pleasure. Nu werd ik gebeld of ik dat morgen op de radio wilde toelichten en gaan ze de bedrijfsnaam noemen enzo dus de directeur is blij
Hier ook twee aparte dekens, veel beterquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Overhemden met korte mouwen![]()
![]()
Hell naw.
Ik heb overigens twee normale dekens, want dat zou makkelijker zijn dan één groteEn zo hoef ik Crutch ook geen elleboog op zijn neus te geven omdat ie mijn deken jat of zo.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
'Godverdoemnis, jij sekreet, jij heks, jij dorpsgek, bent gij weder met mijnen blanket aan de haal gegaan?!'![]()
![]()
'Ik begrijpt uwen gedachtengang al, gij wilt vast ende zeeker dat ik mijnen lichaem richtig het uwe begheef!'![]()
'Oh potjandikkie wat een prettige ingang vindt ick tussen uwe beenen, laat ik mijnen peener naar binnen frommelen ende in uw gat formeeren.'
Maar alleen:
OKE DOEI.![]()
Dat deken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen:
OKE DOEI.![]()
Heldt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
Maar alleen:
OKE DOEI.![]()
quote:
Aaaw! Schattig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zet dadelijk het eten wel op als een echte huisvrouw
Ik dacht hetzelfde, maar ik hield mezelf tegen omdat ie wel heel erg wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grap was zo flauw dat ik nog maar een bakkie koffie heb gemaakt
Ik had een grap over kale ballen verwacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grap was zo flauw dat ik nog maar een bakkie koffie heb gemaakt
Misschien na dit bakkiequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had een grap over kale ballen verwacht.
Kale ballen zijn geen grapje. Kale ballen zijn baas!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
Ik had een grap over kale ballen verwacht.
Zo'n kaal zaakje is wel een komisch gezicht, hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kale ballen zijn geen grapje. Kale ballen zijn baas!
insert: Als je die van mij ziet vergaat het lachen je wel grapje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef MohMi het volgende:
Zo'n kaal zaakje is wel een komisch gezicht, hoor
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zet dadelijk het eten wel op als een echte huisvrouw
Eensch, maar het blijft een grappig gezichtquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
insert: Als je die van mij ziet vergaat het lachen je wel grapje!
insert: hihi haha hoho![]()
Uiterlijk is ook niet alles, maar een hap haar halen heb ik een hekel aan. Dus ik ga er voor het gemak vanuit dat vrouwen hier ook geen voorstander van zijn!?
Weer aan het thuiswerken met bier zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, maar het blijft een grappig gezichtVind het sowieso fascinerend grappig, die pener met die ballekes in dè zakske
Kaal is voor mensen die moeite doen voor dingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef shifto het volgende:
Kaal zaakje betekend goed bijhouden anders oneindige jeuk
Soberzo, kwil geen koude penerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kaal is voor mensen die moeite doen voor dingen.
De losers.
Woeste mannen hebben gewoon een vachtje.
Haar op je eikel!quote:
MohMi valt dan al af, die heeft chronisch ijskoude handenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haar op je eikel!
Nieuwe job requirement voor de secretaresse. Ballen warm houden.
Ginne druppel niej!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Weer aan het thuiswerken met bier zeker?
Dan drinkt ze maar meer thee!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
MohMi valt dan al af, die heeft chronisch ijskoude handen
Echt héquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi valt dan al af, die heeft chronisch ijskoude handen
Tsss, werknemers die plezier in hun werk hebben, functioneren beter en melden zich minder vaak ziekquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan drinkt ze maar meer thee!![]()
Sowieso wil ik liever niet iemand die constant in lachen uitbarst als ze aan het werk is!
Je mag dan ook best plezier in je werk hebben, en geloof me, dat zal!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef MohMi het volgende:
Tsss, werknemers die plezier in hun werk hebben, functioneren beter en melden zich minder vaak ziek
Fair enough iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je mag dan ook best plezier in je werk hebben, en geloof me, dat zal!![]()
Maar de baas wil ook gelukkig zijn en ik weet niet of ik er gelukkig van word om constant uitgelachen te worden vanwege mijn fascinerend grappige pener met die ballekes in dè zakske.
3 weken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
Fair enough iddIk zou niet willen dat je na drie weken met een onwijs complex trillend achter je bureau zit, zachtjes schommelend terwijl je je mantra mompelt; 'Mijn pener is heul niet lachwekkend, mijn pener is heul niet lachwekkend...'
Is het alweer zo laat!quote:
Jij hebt echt niks beters te doen he shiftoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Weet je wat ik mij net besef
[ afbeelding ]
Wat nou als het stuk gaat tussen Hara en Kruts, wie blijft in de SC?
Ja, blijkbaar denk ik aan jullie onder de douche_!
Je denkt te veel na, shiftie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Bedacht ik me laatst ook iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen he shifto
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bedacht ik me laatst ook iddIk denk dat het eraan ligt hoe het uitgaat.
Het gaat gewoon niet uit en zij blijven het goede voorbeeld van dit topiquequote:
Als ik enigszins bespeur dat je dan makkelijk bent, wel. Anders bro's b4 hoes jwzquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zouden jullie kiezen, mij toch zeker?
Jij dibst Murs kontje natuurlijk, die is zo gemakkelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik enigszins bespeur dat je dan makkelijk bent, wel. Anders bro's b4 hoes jwz
Dafuq? Vind je dat serieus leuk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef WasMachinator het volgende:
Oeh bijna vergeten, maandag naar Blink-182 in Keulen![]()
en nog plannen vanavond shifto?
Vroeger, als in 8 jaar geleden ofzo luisterde ik daarnaquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef WasMachinator het volgende:
Niet zo grumpy doenquote:
Hee, weet je wat..; volgende week donderdag ook!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef WasMachinator het volgende:
Keulen is sowieso tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Vroeger, als in 8 jaar geleden ofzo luisterde ik daarna![]()
Een vriend van me is er helemaal gek van, en ik kon het kaartje voor 20 euro krijgen omdat het vorig jaar was afgezegd en dan ga ik wel mee
Haha ja dat weet ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hee, weet je wat..; volgende week donderdag ook!!!![]()
![]()
Dat wordt zeker een keertje de pit induiken!
Keulen is indd echt een toffe stadquote:
It's a trap! Hij wilt je stem terugwinnen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef WasMachinator het volgende:
Keulen is indd echt een toffe stad!
Oeh scherp MohMiquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
It's a trap! Hij wilt je stem terugwinnen!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef shifto het volgende:
Ik voel weer een lijstje in de OP aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef MohMi het volgende:
[..]En ze zijn allebei mod, dus we hoeven er niet één te vrezen wegens mod-powers.
damn straight, die van jou heb ik in the pocket of ik kom je klappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja mevrouw!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
damn straight, die van jou heb ik in the pocket of ik kom je klappen!
welk boekquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:46 schreef MohMi het volgende:
Zo fijn liggen lezen in mijn nu veel gezelligere slaapkamer
Net begonnen in Erfenis van Michael Koryta. Detective/thriller met een snufje scifi. Heb So cold the river van hem gelezen, als je geen problemen hebt met Engels lezen is dat eeeecht een aanrader! Spannend!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
welk boek?
[ afbeelding ]
hmm blauwe bessen![]()
Engels lezen is geen probleem, ben momenteel bezig met The Hobbit in het engels en heb vorig jaar september The Ultimate Hitchhicker's Guide To The Galaxy uitgelezenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Net begonnen in Erfenis van Michael Koryta. Detective/thriller met een snufje scifi. Heb So cold the river van hem gelezen, als je geen problemen hebt met Engels lezen is dat eeeecht een aanrader! Spannend!Hell, eigenlijk is alles van hem vet!
En ook; blauwe bessen![]()
Dan kan ik ze je echt aanraden! Ik baalde al dat ik al zijn boeken in de bieb al had gelezen, en vorige week kwam ik erachter dat de bieb Nederlandse vertalingen heeft van andere boeken van hem die ik nog niet kendequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Engels lezen is geen probleem, ben momenteel bezig met The Hobbit in het engels en heb vorig jaar september The Ultimate Hitchhicker's Guide To The Galaxy uitgelezen..
Hmm kijken of ik die ergens kan oprakelen dan
Ze kostten maar 1 euro bij de AH waar ik werk, deze week xD.. hele bakje was in 5 minuten op
Zo veel lees ik de laatste jaren eigenlijk niet..quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan kan ik ze je echt aanraden! Ik baalde al dat ik al zijn boeken in de bieb al had gelezen, en vorige week kwam ik erachter dat de bieb Nederlandse vertalingen heeft van andere boeken van hem die ik nog niet kendeCadeautje!
Wat lees je nog meer graag?
Zijn ze alleen bij jullie Appie in de aanbieding dat je weet?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Zo veel lees ik de laatste jaren eigenlijk niet..
probleem is meestal ermee beginnen bij mij. Maar thrillers enzo vind ik meestal wel oke
Ja we hadden zaterdag ruim 500 bakjes geleverd gekregen omdat het een donderdag-zondag actie was.. maar die zijn niet allemaal verkocht dus loopt de actie bij ons door
Ach 500 gram Hollandse Aardbeien voor 1.99 vind ik net zo goed xD.. kan ik zo een kilo van op per dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef MohMi het volgende:
[..]!! Wel handig te weten dat ik niet naar de Appie hier hoef te fietsen, dat dan weer wel
![]()
Ik ga mijn gezellige slaapkamer in, truste alvast voor strax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |