Dafuq? Vind je dat serieus leuk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef WasMachinator het volgende:
Oeh bijna vergeten, maandag naar Blink-182 in Keulen![]()
en nog plannen vanavond shifto?
Vroeger, als in 8 jaar geleden ofzo luisterde ik daarnaquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef WasMachinator het volgende:
Niet zo grumpy doenquote:
Hee, weet je wat..; volgende week donderdag ook!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef WasMachinator het volgende:
Keulen is sowieso tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Vroeger, als in 8 jaar geleden ofzo luisterde ik daarna![]()
Een vriend van me is er helemaal gek van, en ik kon het kaartje voor 20 euro krijgen omdat het vorig jaar was afgezegd en dan ga ik wel mee
Haha ja dat weet ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hee, weet je wat..; volgende week donderdag ook!!!![]()
![]()
Dat wordt zeker een keertje de pit induiken!
Keulen is indd echt een toffe stadquote:
It's a trap! Hij wilt je stem terugwinnen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef WasMachinator het volgende:
Keulen is indd echt een toffe stad!
Oeh scherp MohMiquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
It's a trap! Hij wilt je stem terugwinnen!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef shifto het volgende:
Ik voel weer een lijstje in de OP aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef MohMi het volgende:
[..]En ze zijn allebei mod, dus we hoeven er niet één te vrezen wegens mod-powers.
damn straight, die van jou heb ik in the pocket of ik kom je klappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja mevrouw!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
damn straight, die van jou heb ik in the pocket of ik kom je klappen!
welk boekquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:46 schreef MohMi het volgende:
Zo fijn liggen lezen in mijn nu veel gezelligere slaapkamer
Net begonnen in Erfenis van Michael Koryta. Detective/thriller met een snufje scifi. Heb So cold the river van hem gelezen, als je geen problemen hebt met Engels lezen is dat eeeecht een aanrader! Spannend!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
welk boek?
[ afbeelding ]
hmm blauwe bessen![]()
Engels lezen is geen probleem, ben momenteel bezig met The Hobbit in het engels en heb vorig jaar september The Ultimate Hitchhicker's Guide To The Galaxy uitgelezenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Net begonnen in Erfenis van Michael Koryta. Detective/thriller met een snufje scifi. Heb So cold the river van hem gelezen, als je geen problemen hebt met Engels lezen is dat eeeecht een aanrader! Spannend!Hell, eigenlijk is alles van hem vet!
En ook; blauwe bessen![]()
Dan kan ik ze je echt aanraden! Ik baalde al dat ik al zijn boeken in de bieb al had gelezen, en vorige week kwam ik erachter dat de bieb Nederlandse vertalingen heeft van andere boeken van hem die ik nog niet kendequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Engels lezen is geen probleem, ben momenteel bezig met The Hobbit in het engels en heb vorig jaar september The Ultimate Hitchhicker's Guide To The Galaxy uitgelezen..
Hmm kijken of ik die ergens kan oprakelen dan
Ze kostten maar 1 euro bij de AH waar ik werk, deze week xD.. hele bakje was in 5 minuten op
Zo veel lees ik de laatste jaren eigenlijk niet..quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan kan ik ze je echt aanraden! Ik baalde al dat ik al zijn boeken in de bieb al had gelezen, en vorige week kwam ik erachter dat de bieb Nederlandse vertalingen heeft van andere boeken van hem die ik nog niet kendeCadeautje!
Wat lees je nog meer graag?
Zijn ze alleen bij jullie Appie in de aanbieding dat je weet?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Zo veel lees ik de laatste jaren eigenlijk niet..
probleem is meestal ermee beginnen bij mij. Maar thrillers enzo vind ik meestal wel oke
Ja we hadden zaterdag ruim 500 bakjes geleverd gekregen omdat het een donderdag-zondag actie was.. maar die zijn niet allemaal verkocht dus loopt de actie bij ons door
Ach 500 gram Hollandse Aardbeien voor 1.99 vind ik net zo goed xD.. kan ik zo een kilo van op per dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef MohMi het volgende:
[..]!! Wel handig te weten dat ik niet naar de Appie hier hoef te fietsen, dat dan weer wel
![]()
Ik ga mijn gezellige slaapkamer in, truste alvast voor strax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |