Waarom zou je dan niet kunnen kroelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.
Dan heb je geen excuus van:quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet kunnen kroelen?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb je geen excuus van:
'Godverdoemnis, jij sekreet, jij heks, jij dorpsgek, bent gij weder met mijnen blanket aan de haal gegaan?!'![]()
![]()
'Ik begrijpt uwen gedachtengang al, gij wilt vast ende zeeker dat ik mijnen lichaem richtig het uwe begheef!'![]()
'Oh potjandikkie wat een prettige ingang vindt ick tussen uwe beenen, laat ik mijnen peener naar binnen frommelen ende in uw gat formeeren.'
Maar alleen:
HE POP KOM HIER MET DAT KUTDEKEN
HOUD JE MUIL JE HEBT ER ZELF EEN!
OJA. TRUSTE.![]()
Lol, bij Timur!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Plaatje aangevraagd, guilty pleasure. Nu werd ik gebeld of ik dat morgen op de radio wilde toelichten en gaan ze de bedrijfsnaam noemen enzo dus de directeur is blij
Hier ook twee aparte dekens, veel beterquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Overhemden met korte mouwen![]()
![]()
Hell naw.
Ik heb overigens twee normale dekens, want dat zou makkelijker zijn dan één groteEn zo hoef ik Crutch ook geen elleboog op zijn neus te geven omdat ie mijn deken jat of zo.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
'Godverdoemnis, jij sekreet, jij heks, jij dorpsgek, bent gij weder met mijnen blanket aan de haal gegaan?!'![]()
![]()
'Ik begrijpt uwen gedachtengang al, gij wilt vast ende zeeker dat ik mijnen lichaem richtig het uwe begheef!'![]()
'Oh potjandikkie wat een prettige ingang vindt ick tussen uwe beenen, laat ik mijnen peener naar binnen frommelen ende in uw gat formeeren.'
Maar alleen:
OKE DOEI.![]()
Dat deken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen:
OKE DOEI.![]()
Heldt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
Maar alleen:
OKE DOEI.![]()
quote:
Aaaw! Schattig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zet dadelijk het eten wel op als een echte huisvrouw
Ik dacht hetzelfde, maar ik hield mezelf tegen omdat ie wel heel erg wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grap was zo flauw dat ik nog maar een bakkie koffie heb gemaakt
Ik had een grap over kale ballen verwacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grap was zo flauw dat ik nog maar een bakkie koffie heb gemaakt
Misschien na dit bakkiequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had een grap over kale ballen verwacht.
Kale ballen zijn geen grapje. Kale ballen zijn baas!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
Ik had een grap over kale ballen verwacht.
Zo'n kaal zaakje is wel een komisch gezicht, hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kale ballen zijn geen grapje. Kale ballen zijn baas!
insert: Als je die van mij ziet vergaat het lachen je wel grapje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef MohMi het volgende:
Zo'n kaal zaakje is wel een komisch gezicht, hoor
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zet dadelijk het eten wel op als een echte huisvrouw
Eensch, maar het blijft een grappig gezichtquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
insert: Als je die van mij ziet vergaat het lachen je wel grapje!
insert: hihi haha hoho![]()
Uiterlijk is ook niet alles, maar een hap haar halen heb ik een hekel aan. Dus ik ga er voor het gemak vanuit dat vrouwen hier ook geen voorstander van zijn!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |