Is it everywhere then!?! There is no hope!quote:
ICT kan ook een treurige business zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is it everywhere then!?! There is no hope!
Ach, de mannelijke collega;s zijn allemaal wel leuk (op de echte autist nerds na dan) maar de vrouwen in de ITquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
ICT kan ook een treurige business zijn
Dan ik nog toevoegen dat ze in de buitenlucht worden gesignaleerd op een subsidiefiets met hun koffertje achterop gebonden, gekleed in kaki broek en fleecejackquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Hoeft niet hoor, ik vermaak me kostelijk
nog 10 jaar myst, en je bent 1 van hunquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ik nog toevoegen dat ze in de buitenlucht worden gesignaleerd op een subsidiefiets met hun koffertje achterop gebonden, gekleed in kaki broek en fleecejack
Op maandag bespreken ze het voetbal, de rest van de week bespreken ze niets, want ze maken niets mee. Op zich niet raar, als je vrouw een walvis met een kort en pittig kapsel is. En elke dag weer hetzelfde broodtrommeltje met dezelfde bruine boterhammen met kaas en ossenworst die ze al 30 jaar naar binnen schuiven, lijdzaam wachtend op hun pensioen die ze gaan vullen met tuinieren en met de camper op stap
Over 10 jaar heb ik wél carrière gemaakt en lig ik gewoon mijn secretaresse keihard uit te wonen op het kopieerapparaat, thankyouverymuch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
nog 10 jaar myst, en je bent 1 van hun
hunquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
nog 10 jaar myst, en je bent 1 van hun
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over 10 jaar heb ik wél carrière gemaakt en lig ik gewoon mijn secretaresse keihard uit te wonen op het kopieerapparaat, thankyouverymuch.
Ghullie danquote:
Dah is!quote:
Cariere doelstellingen! Hij heeft het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
Over 10 jaar heb ik wél carrière gemaakt en lig ik gewoon mijn secretaresse keihard uit te wonen op het kopieerapparaat, thankyouverymuch.
Ik stuur je de kopietjes wel op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cariere doelstellingen! Hij heeft het.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
maar liever dat ze gewoon netjes de notulen uitwerkt, documenten opstelt, offertes highlight en dat soort shit!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef SicSicSics het volgende:
ik ben er één van, dus ik zal wel geen commentaar mogen leveren!
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
Lol, morgen vroeg ben ik op de radio bij 3FM.
Heh wat saai!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef MohMi het volgende:
Mijn doelstelling is (en blijft vermoed ik) 40u per week iets doen dat ik tof vind. Zelden worden alle 40 uur ook zo besteed, maar zolang de weegschaal overslaat naar 'leuk' ben ik tevreden.
Plaatje aangevraagd, guilty pleasure. Nu werd ik gebeld of ik dat morgen op de radio wilde toelichten en gaan ze de bedrijfsnaam noemen enzo dus de directeur is blijquote:
Hé, mijn jongste verovering is een vrouw die in de ICT werkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach, de mannelijke collega;s zijn allemaal wel leuk (op de echte autist nerds na dan) maar de vrouwen in de IT________!
Oh my god x 10000
15 en werken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Skv het volgende:
Hé, mijn jongste verovering is een vrouw die in de ICT werkt.
Shit je was sneller dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
15 en werken!Mag dat überhaupt wel?
Ze is 27.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
15 en werken!Mag dat überhaupt wel?
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Overhemden met korte mouwen![]()
![]()
Hell naw.
Ik heb overigens twee normale dekens, want dat zou makkelijker zijn dan één groteEn zo hoef ik Crutch ook geen elleboog op zijn neus te geven omdat ie mijn deken jat of zo.
heb je ook geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.
Dat lukt prima.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
maar kroelen dan? Dan heb je 's nachts geen excuus om onder het deken te kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |