Ja, hufters willen de hoofdelijke aansprakelijkheid niet overzetten.quote:
Staat op naam van jou en je ex, zij is weg en wil de hypotheek niet op beider namen, maar de verstrekker wil het niet alleen op jouw naam? Daarom oversluiten naar verstrekker die dat wel wil doen en daarom boeterente vanwege vroegtijdig aflossen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, hufters willen de hoofdelijke aansprakelijkheid niet overzetten.
Ik heb niks meer te roken!
Spot on! Behalve dat ze het niet erg vindt als het nog een tijdje op haar naam staat, maar dat wil ik niet. Ik wil mijn eigen zaakjes regelen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef Skv het volgende:
Staat op naam van jou en je ex, zij is weg en wil de hypotheek niet op beider namen, maar de verstrekker wil het niet alleen op jouw naam? Daarom oversluiten naar verstrekker die dat wel wil doen en daarom boeterente vanwege vroegtijdig aflossen?
Doen we gewoon BYOD feestjequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
Als het goed is ga ik vanmiddag de papieren tekenen, word ik leeg getrokken, kan ik nog jaren niet motor rijden, moet ik geld lenen van papa en mama, maar kan ik wel blijven wonen waar ik woon!
En owjah. Feestje!
Ik kan op zich wel zorgen voor een kleine bier fundering!quote:
Nare situatie. Is zo'n boeterente zo hoog dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Spot on! Behalve dat ze het niet erg vindt als het nog een tijdje op haar naam staat, maar dat wil ik niet. Ik wil mijn eigen zaakjes regelen!
Was bijna 10kquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:42 schreef Skv het volgende:
Nare situatie. Is zo'n boeterente zo hoog dan?
pff wat een geld zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Was bijna 10kToen dacht ik... Later ik ga verhuizen.
Nu is het ongeveer 5k en dacht ik, dan wil ik wel blijven.
Ik ga nergens heen!quote:
omgwtfbbq. wat een klerelijers zeg. 5kquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Was bijna 10kToen dacht ik... Later ik ga verhuizen.
Nu is het ongeveer 5k en dacht ik, dan wil ik wel blijven.
quote:
Tjah, hypotheken hè?quote:
Noemen ze dat niet 'werken'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, ik moet straks iets samen gaan doen met een collega.. Helemaal geen zin in
Was ff wat te eten maken!quote:
goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet 'werken'?
[..]
Was ff wat te eten maken!
Samenwerkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
Noemen ze dat niet 'werken'?
[..]
Was ff wat te eten maken!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
Koffie! Dat moet ik ook nog drinken, het liefst met wat te roken, maar dan moet ik naar de winkel. En daar heb ik geen zin in!
Dank je Cue_ en je overleefd het vast wel. Je hebt een avondje met mij ook overleefd, ik ben ook niet zo snel!
Hey! Mijn niet-zo-ninja-edit was sneller dan je post!quote:
Ik dacht dat je niet rooktequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
Koffie! Dat moet ik ook nog drinken, het liefst met wat te roken, maar dan moet ik naar de winkel. En daar heb ik geen zin in!
Dank je Cue_ en je overleeft het vast wel. Je hebt een avondje met mij ook overleefd, ik ben ook niet zo snel!
Wel een dikke line-up vorig jaar. NIet helemaal mijn muziek though.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef WasMachinator het volgende:
Hmm, Glastonburry festival tickets gaan 7 oktober in de verkoop..
Dat festival staat stijf boven aan mijn lijstje festivals om te bezoeken xD
Vanille sigaartjes FTW!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat je niet rookte![]()
Natuurlijk overleef ik hetMaar met jou was niet zo moeilijk
Weet nu niet meer of dat weekendje wel goed gaat komenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
Vanille sigaartjes FTW!
Net met de autonaar de winkel gegaan. Datisecht100meterlopen.
Lui, ben ik ook!
Omdat ik lui ben, of omdat ik rook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Weet nu niet meer of dat weekendje wel goed gaat komen
Het was een voorstel.quote:
Het is wel uberlekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Het was een voorstel.Maar ja, ik ben lui. Luie mensen bouwen de wereld. Zonder luie mensen was er nooit iets uitgevonden wat het leven makkelijker zou maken.
ik wilde ook zoiets posten maar ik was te luiquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het was een voorstel.Maar ja, ik ben lui. Luie mensen bouwen de wereld. Zonder luie mensen was er nooit iets uitgevonden wat het leven makkelijker zou maken.
Fucking geniaal!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is wel uberlekker
Ik mag niets zeggen eig.. ik heb een schoonmaker
True blood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
ik wilde ook zoiets posten maar ik was te lui
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga, afspraak en daarna kantoor! Tot vanmiddag!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga, afspraak en daarna kantoor! Tot vanmiddag!
quote:
veranderdquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef MohMi het volgende:
Wie heeft er een nieuw bed en heeft meteen de slaapkamer verandert? MohMi heeft een nieuw bed en heeft meteen de slaapkamer verandert!En nu maar weer eens aan het werk xD Oeps
Baas.quote:
Giraffe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
veranderd
Wat voor bed heb je gekocht?
Ik wil deze ook gaan verkopen!
[ afbeelding ]
watiswieisditwatdefuckgebeurtquote:
Nouquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
veranderd
Wat voor bed heb je gekocht?
Ik wil deze ook gaan verkopen!
[ afbeelding ]
Ben je mal, onderste matras is loeihard, meer een veredelde lattenbodem. Heb al eerder zo geslapen, geen problemen mee gehadquote:
2 matrassen en een (hele) oude rug is anders wel vragen om problemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben je mal, onderste matras is loeihard, meer een veredelde lattenbodem. Heb al eerder zo geslapen, geen problemen mee gehad
Kom ik eindelijk in aanmerking voor zo'n kekke rollator!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
2 matrassen en een (hele) oude rug is anders wel vragen om problemen
Jeuj, alleen maar goed nieuws dus!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb ook een fucking groot bed.2,20 bij 1,60 (of 1,80 ben ik vergeten
)! Boxsrping, maar goedkoop, dus kenkerslecht voor mijn rug waarschijnlijk. Heb gelukkig nog nergens last van!
Handtekeningen zijn gezet. Na mijn vakantie naar de notaris. En met een beetje geluk hoef ik maar een paar maandjes geld te lenen van mijn ouders.Was even vergeten dat die 5k bruto is, krijg ik nog 42% van terug, dankzij mijn moddervette salaris en veel te hoge inkomsten belasting!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, alleen maar goed nieuws dus!!![]()
Ben hartstikke blij voor je!
Bierrrrr!
Je hebt een klein bed? wazmetjouquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou
http://www.wehkamp.nl/won(...)/C28_8H2_8H2_602020/
Had met mijn ex een groot bed gekocht met de gedachte er nog een passend matras bij te kopen (die zijn een beetje duur godnondeju, vandaar dat we het in etappes wilden doen), en toen ging het uit. Heb nu een kleiner bed gekocht en lig nu met twee matrassen op elkaarLigt gvd lekker gvd
FEEESSSTquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Handtekeningen zijn gezet. Na mijn vakantie naar de notaris. En met een beetje geluk hoef ik maar een paar maandjes geld te lenen van mijn ouders.Was even vergeten dat die 5k bruto is, krijg ik nog 42% van terug, dankzij mijn moddervette salaris en veel te hoge inkomsten belasting!
en ik dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gewoon standaard tweepersoons, groot genoeg om diagonaal te kunnen slapen
Jajaja, na mijn vakantie, als de notaris heeft gezegd dat het mijn huis is, mogen jullie nog steeds allemaal bier komen drinken!quote:
Jij ook!quote:
Een fles!quote:
Niet als ik langskom brahhquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef shifto het volgende:
Ik heb zelf een twijfelaar van 140 breed. Dat is tot nu toe altijd groot genoeg geweest voor alleen slapen en/of met gezelschap
Alsof wij een bed zien als je hier bentquote:
Dat iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef shifto het volgende:
Ik heb zelf een twijfelaar van 140 breed. Dat is tot nu toe altijd groot genoeg geweest voor alleen slapen en/of met gezelschap
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof wij een bed zien als je hier bentik heb een keuken, tafels etc enz
Ik heb gewoon 1 groot deken en die pak ik altijd lekker afquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
Heb voor gezelschap wel een tweede deken, anders slaap ik nog slechter
SM kelder, andreas kruis, ALLES VRIENDquote:
Die kleine meisjes staan toch niet ingeschreven?quote:
Nee, maar hun meesters welquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die kleine meisjes staan toch niet ingeschreven?
Alles? Adam's appel, kat met 9 staarten, duimschroef, Brazen Bull, strechwiel, Scavenger's Daughter, Pear of Anguish, zelfgekolfde melk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1 groot deken en die pak ik altijd lekker af
[..]
SM kelder, andreas kruis, ALLES VRIEND
Hmmm voor die dingen moet ik even in mijn vroeger-was-ik-nog-niet-zo-kinky doos kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles? Adam's appel, kat met 9 staarten, duimschroef, Brazen Bull, strechwiel, Scavenger's Daughter, Pear of Anguish, zelfgekolfde melk?
ALLES?
Ik ben er gisteren doorheen gezakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef shifto het volgende:
Heb jij een octopus waar je op kunt pissen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles? Adam's appel, kat met 9 staarten, duimschroef, Brazen Bull, strechwiel, Scavenger's Daughter, Pear of Anguish, zelfgekolfde melk?
ALLES?
Hockey-leraar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Gezocht: baan waarbij ik veel met lekkere wijven in contact kom.
Weer overleg gehad met stoffige figuren in overhemden met korte mouwen
Minder voor de overheid gaan werken!?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Gezocht: baan waarbij ik veel met lekkere wijven in contact kom.
Weer overleg gehad met stoffige figuren in overhemden met korte mouwen
Goed punt. Heel goed punt.quote:
Ik werk niet voor de overheidquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Minder voor de overheid gaan werken!?
Bekend probleem iig!
Jij gaat huilen van de pear of anguish, true stroy.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm voor die dingen moet ik even in mijn vroeger-was-ik-nog-niet-zo-kinky doos kijkenDat kinderspul heb ik vast nog wel
Is al een tijd he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
OOH NOOOEEEES
http://store-nl.hugoboss.(...)36x280.ron.ss2012_lp
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ze worden ook altijd gedragen door uitgebluste figuren met een al jaren op de klippen lopend huwelijk, zeikerds van kinderen waarover ze het ouderlijk gezag hebben van een op het droge spartelende goudvis die naar zijn laatste adem hapt en een blik in hun ogen die nog minder levenslust uitstraalt dan die van een overledene.
En ze heten Benno. Of Harry.
Nu houd ik erover op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |