Baas.quote:
Giraffe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
veranderd
Wat voor bed heb je gekocht?
Ik wil deze ook gaan verkopen!
[ afbeelding ]
watiswieisditwatdefuckgebeurtquote:
Nouquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
veranderd
Wat voor bed heb je gekocht?
Ik wil deze ook gaan verkopen!
[ afbeelding ]
Ben je mal, onderste matras is loeihard, meer een veredelde lattenbodem. Heb al eerder zo geslapen, geen problemen mee gehadquote:
2 matrassen en een (hele) oude rug is anders wel vragen om problemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben je mal, onderste matras is loeihard, meer een veredelde lattenbodem. Heb al eerder zo geslapen, geen problemen mee gehad
Kom ik eindelijk in aanmerking voor zo'n kekke rollator!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
2 matrassen en een (hele) oude rug is anders wel vragen om problemen
Jeuj, alleen maar goed nieuws dus!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb ook een fucking groot bed.2,20 bij 1,60 (of 1,80 ben ik vergeten
)! Boxsrping, maar goedkoop, dus kenkerslecht voor mijn rug waarschijnlijk. Heb gelukkig nog nergens last van!
Handtekeningen zijn gezet. Na mijn vakantie naar de notaris. En met een beetje geluk hoef ik maar een paar maandjes geld te lenen van mijn ouders.Was even vergeten dat die 5k bruto is, krijg ik nog 42% van terug, dankzij mijn moddervette salaris en veel te hoge inkomsten belasting!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, alleen maar goed nieuws dus!!![]()
Ben hartstikke blij voor je!
Bierrrrr!
Je hebt een klein bed? wazmetjouquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou
http://www.wehkamp.nl/won(...)/C28_8H2_8H2_602020/
Had met mijn ex een groot bed gekocht met de gedachte er nog een passend matras bij te kopen (die zijn een beetje duur godnondeju, vandaar dat we het in etappes wilden doen), en toen ging het uit. Heb nu een kleiner bed gekocht en lig nu met twee matrassen op elkaarLigt gvd lekker gvd
FEEESSSTquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Handtekeningen zijn gezet. Na mijn vakantie naar de notaris. En met een beetje geluk hoef ik maar een paar maandjes geld te lenen van mijn ouders.Was even vergeten dat die 5k bruto is, krijg ik nog 42% van terug, dankzij mijn moddervette salaris en veel te hoge inkomsten belasting!
en ik dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gewoon standaard tweepersoons, groot genoeg om diagonaal te kunnen slapen
Jajaja, na mijn vakantie, als de notaris heeft gezegd dat het mijn huis is, mogen jullie nog steeds allemaal bier komen drinken!quote:
Jij ook!quote:
Een fles!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |