Weer aan het thuiswerken met bier zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, maar het blijft een grappig gezichtVind het sowieso fascinerend grappig, die pener met die ballekes in dè zakske
Kaal is voor mensen die moeite doen voor dingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef shifto het volgende:
Kaal zaakje betekend goed bijhouden anders oneindige jeuk
Soberzo, kwil geen koude penerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kaal is voor mensen die moeite doen voor dingen.
De losers.
Woeste mannen hebben gewoon een vachtje.
Haar op je eikel!quote:
MohMi valt dan al af, die heeft chronisch ijskoude handenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haar op je eikel!
Nieuwe job requirement voor de secretaresse. Ballen warm houden.
Ginne druppel niej!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Weer aan het thuiswerken met bier zeker?
Dan drinkt ze maar meer thee!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
MohMi valt dan al af, die heeft chronisch ijskoude handen
Echt héquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi valt dan al af, die heeft chronisch ijskoude handen
Tsss, werknemers die plezier in hun werk hebben, functioneren beter en melden zich minder vaak ziekquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan drinkt ze maar meer thee!![]()
Sowieso wil ik liever niet iemand die constant in lachen uitbarst als ze aan het werk is!
Je mag dan ook best plezier in je werk hebben, en geloof me, dat zal!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef MohMi het volgende:
Tsss, werknemers die plezier in hun werk hebben, functioneren beter en melden zich minder vaak ziek
Fair enough iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je mag dan ook best plezier in je werk hebben, en geloof me, dat zal!![]()
Maar de baas wil ook gelukkig zijn en ik weet niet of ik er gelukkig van word om constant uitgelachen te worden vanwege mijn fascinerend grappige pener met die ballekes in dè zakske.
3 weken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef MohMi het volgende:
Fair enough iddIk zou niet willen dat je na drie weken met een onwijs complex trillend achter je bureau zit, zachtjes schommelend terwijl je je mantra mompelt; 'Mijn pener is heul niet lachwekkend, mijn pener is heul niet lachwekkend...'
Is het alweer zo laat!quote:
Jij hebt echt niks beters te doen he shiftoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Weet je wat ik mij net besef
[ afbeelding ]
Wat nou als het stuk gaat tussen Hara en Kruts, wie blijft in de SC?
Ja, blijkbaar denk ik aan jullie onder de douche_!
Je denkt te veel na, shiftie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Bedacht ik me laatst ook iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen he shifto
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bedacht ik me laatst ook iddIk denk dat het eraan ligt hoe het uitgaat.
Het gaat gewoon niet uit en zij blijven het goede voorbeeld van dit topiquequote:
Als ik enigszins bespeur dat je dan makkelijk bent, wel. Anders bro's b4 hoes jwzquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zouden jullie kiezen, mij toch zeker?
Jij dibst Murs kontje natuurlijk, die is zo gemakkelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik enigszins bespeur dat je dan makkelijk bent, wel. Anders bro's b4 hoes jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |