ge-wel-dig!!! Die bassist struikelde nog onder het skanken. Hij bleef met zijn voet in zijn portemonee ketting hangen hahahahahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef tong80 het volgende:
Voor mij The Toasters 15 jaar geleden.
Openden Lowlands op vrijdag. Iedereen nog nuchter maar dat duurde niet lang. Iedereen werd ontnuchterd door deze oude Ska-meesters. Helden optreden. Negers van 2 meter die op het podium gingen voetballen.
Festival kon niet meer kapot.
Leuk dat je er ook bij wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ge-wel-dig!!! Die bassist struikelde nog onder het skanken. Hij bleef met zijn voet in zijn portemonee ketting hangen hahahahah
quote:
Qua Nederlandse band Junkie XL (met band toen èn Rudeboy)quote:
Was inderdaad ook geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Qua Nederlandse band Junkie XL (met band toen èn Rudeboy)
Haha ja Ebo-man, die hele man was ik echt helemaal vergeten. Heel tof was dat idd. Ook een Nederlander toch?quote:
Mud Honey, vorige maand nog gezien in de tivoliquote:
Dat was idd wel een leuke verassingquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Wolfmother in 2006 geloof ik.
Die opende op vrijdagmiddag. Fantastisch
Het was mijn aller allereerste Lowlands optreden, dat heeft sowieso wel wat magisch. En een topshow was het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was idd wel een leuke verassing
Toppunt van dat jaar vond ik zelf echt wel Gogol Bordello
Toen stond ik helaas bij massive attack, heb later veel betere massive attack optredens gezien, had gewoon naar gogol bordello moeten gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was idd wel een leuke verassing
Toppunt van dat jaar vond ik zelf echt wel Gogol Bordello
Wanneer was het eerste X-ray jaar, ik denk 2005 of niet. (toen was ik er niet toen was ik op sziget) Bong-ra in de x-ray 2006 staat me ook nog goed bij, tof feestjequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alles in het eerste jaar van de X-Ray. Nothing beats a bijna dood-ervaring.
ohja, haha klopt iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tevens was 2006 het eerste jaar dat ikgehenna
ontmoette... toen je je barry white cd tevoorschijn haalde wist ik dat wij het wel goed zouden kunnen vinden
dat was ook echt super tof!quote:
Snapte alleen niet wat Pitchshifter ertussen moest.quote:
Dat vind ik dan juist weer een goed voorbeeld van een band die ik in zaaltjes geweldig vond, maar op LL juist geen reet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef Haunter het volgende:
Heel simpel:
Anders zou ik waarschijnlijk Sigur Rós zeggen, maar daar was ik in tegenstelling tot mijn vrienden helaas niet bij![]()
Kan ik me voorstellen. Heb haar niet kunnen zien in Paradiso helaas. Maar ik was toentertijd zo enorm fan van haar album, dat ik het echt enorm gaaf vond op LL.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist weer een goed voorbeeld van een band die ik in zaaltjes geweldig vond, maar op LL juist geen reet aan.
Heb ooit één keer tranen gehad bij een concert. Was Lowlands. Pa was net overleden en ik moest kiezen bij dEuS tussen kippenvel en tranen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb maar 1 jaar LL ervaring,
Vorig jaar het meeste genoten van dEUS, Floggin Molly & Fink !
Stond ik samen met de zanger van Green Lizard. Die ging ook uit zijn dak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef Kentoet het volgende:
Het mooiste LL-optreden waar ik níet bij was, was Manu Chao in 2001. Ik hoorde een stuk van het optreden op de radio en ik heb echt hard gebaald dat ik er niet bij was.
Ik genoot ook. 2001 ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
The Living End was ook een hoogtepunt
Dat zou heel goed kunnen, ik kan nooit jaartallen onthouden.quote:
Ik kende ze niet maar schuilde voor de regen in ee ntent. en toen kwam de living end. heerlijk. heb genoten. metee ncd Roll on gekocht maar op de eerste twee nummers van de cd na heeft dat album me nooit kunnen boeien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
The Living End was ook een hoogtepunt
Niet de Yeah Yeah Yeah's? (2006)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Eerste die me te binnen schieten:
Muse 2001
Foo Fighters 2005
Mumford and Sons 2010
Arctic Monkeys 2009
Frank Turner 2011
Underworld 2002 (?)
Editors 2009 (?)
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohja, haha klopt idd
We hebben toen ook nog 's middags op de camping een show van Mitch Hedberg geluisterd op cd
Ik zal me Barry White cd wel weer meenemen naar FestiFarm dit weekendquote:
neem je ook een radio mee danquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zal me Barry White cd wel weer meenemen naar FestiFarm dit weekend
nouja, ik heb alleen een auto-radio eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neem je ook een radio mee dan(zo ja dan neem ik ook nog wat cdtjes mee
)
Ohja, The Prodigy in 2005! Dat was ook zeker een hoogtepunt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef JackHerrer het volgende:
Iggy & The Stooges vond ik heel tof, verder kan ik me zo nog herinneren LCD Soundsytem, The Infadels en the Prodigy. O ja en natuurlijk Bonnie st. Claire in 2006 ergens in de nacht in de Juliet.
Dinosaur Jr tegelijk in de India scoort bij mij ook erg hoog.quote:
Mag, maar totaal niet te vergelijken in mijn optiekquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dinosaur Jr tegelijk in de India scoort bij mij ook erg hoog.
Dat weet je niet, want je was maar bij 1 van de 2quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag, maar totaal niet te vergelijken in mijn optiek.
Klopt, maar ken de band wel, en das toch echt geen Toolquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want je was maar bij 1 van de 2
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ken de band wel, en das toch echt geen Tool.
Daarover zijn we het dan iig eensquote:
Met als toegift Out of space, was inderdaad waanzinnig!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:29 schreef kciR het volgende:
[..]
Ohja, The Prodigy in 2005! Dat was ook zeker een hoogtepunt.
herkenbaar wel, had ik vorig jaar bij Warpaint!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:27 schreef WeezerButler het volgende:
Loney Dear
Zondag in 2007. De flow is elke LL editie gelijk. Zondagmiddag ben ik meestal emo. De zaterdagnacht zit nog half in m'n systeem, beetje mix van brak en euforisch. En dan komt zulke mooie muziek dubbelhard binnen.
Die zijn 4 keer geweest tong, je moet duidelijker zijnquote:
quote:
Vroeger stond ik in de pit nu in de pis.quote:
Yeah!!!! The Good, the bad and the Queenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef kciR het volgende:
The Good, The Bad & The Queen - 2007
Sigur Rós - 2008
(de eerste jaren dat ik ging heb ik echt zoveel moois gemist omdat ik toen nog een groentje was en niet veel kende.. Had bijvoorbeeld heel graag Belle & Sebastian willen zien in 2005)
Hm, ik probeer mijn diverse "levens" op het internet gescheiden te houden (werk, Fok, en dergelijke).quote:
Vera dusquote:Op maandag 25 juni 2012 01:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zal wel Groningen zijn, aangezien die gasten van Noisia daar vandaan komen.
Simplonquote:
Ook een mooie zaal. Lekker voor bijna niks eten.quote:
Zonder twijfel ^^quote:
ik kon alleen deze beelden vinden:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:47 schreef MrStokey het volgende:
En hoe kan ik het vergeten: de Osdorp Posse in 1995. Die stonden (vonden ze zelf) in een veel te kleine tent en hebben toen, min of meer als wraak, het publiek op het podium uitgenodigd. Waarna de meute massaal door het podium is gezakt,![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |