ge-wel-dig!!! Die bassist struikelde nog onder het skanken. Hij bleef met zijn voet in zijn portemonee ketting hangen hahahahahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef tong80 het volgende:
Voor mij The Toasters 15 jaar geleden.
Openden Lowlands op vrijdag. Iedereen nog nuchter maar dat duurde niet lang. Iedereen werd ontnuchterd door deze oude Ska-meesters. Helden optreden. Negers van 2 meter die op het podium gingen voetballen.
Festival kon niet meer kapot.
Leuk dat je er ook bij wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ge-wel-dig!!! Die bassist struikelde nog onder het skanken. Hij bleef met zijn voet in zijn portemonee ketting hangen hahahahah
quote:
Qua Nederlandse band Junkie XL (met band toen èn Rudeboy)quote:
Was inderdaad ook geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Qua Nederlandse band Junkie XL (met band toen èn Rudeboy)
Haha ja Ebo-man, die hele man was ik echt helemaal vergeten. Heel tof was dat idd. Ook een Nederlander toch?quote:
Mud Honey, vorige maand nog gezien in de tivoliquote:
Dat was idd wel een leuke verassingquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Wolfmother in 2006 geloof ik.
Die opende op vrijdagmiddag. Fantastisch
Het was mijn aller allereerste Lowlands optreden, dat heeft sowieso wel wat magisch. En een topshow was het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was idd wel een leuke verassing
Toppunt van dat jaar vond ik zelf echt wel Gogol Bordello
Toen stond ik helaas bij massive attack, heb later veel betere massive attack optredens gezien, had gewoon naar gogol bordello moeten gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was idd wel een leuke verassing
Toppunt van dat jaar vond ik zelf echt wel Gogol Bordello
Wanneer was het eerste X-ray jaar, ik denk 2005 of niet. (toen was ik er niet toen was ik op sziget) Bong-ra in de x-ray 2006 staat me ook nog goed bij, tof feestjequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alles in het eerste jaar van de X-Ray. Nothing beats a bijna dood-ervaring.
ohja, haha klopt iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tevens was 2006 het eerste jaar dat ikgehenna
ontmoette... toen je je barry white cd tevoorschijn haalde wist ik dat wij het wel goed zouden kunnen vinden
dat was ook echt super tof!quote:
Snapte alleen niet wat Pitchshifter ertussen moest.quote:
Dat vind ik dan juist weer een goed voorbeeld van een band die ik in zaaltjes geweldig vond, maar op LL juist geen reet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef Haunter het volgende:
Heel simpel:
Anders zou ik waarschijnlijk Sigur Rós zeggen, maar daar was ik in tegenstelling tot mijn vrienden helaas niet bij![]()
Kan ik me voorstellen. Heb haar niet kunnen zien in Paradiso helaas. Maar ik was toentertijd zo enorm fan van haar album, dat ik het echt enorm gaaf vond op LL.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist weer een goed voorbeeld van een band die ik in zaaltjes geweldig vond, maar op LL juist geen reet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |