Nice, mijn zwarte 5 deurs met panoramadak (quote Coltz40) is binnen, alleen moet het kenteken nog worden aangevraagd... (en ik wil een XXX kentekenquote:
Da's nog even geduld hebben danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nice, mijn zwarte 5 deurs met panoramadak (quote Coltz40) is binnen, alleen moet het kenteken nog worden aangevraagd... (en ik wil een XXX kenteken)
XSVquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef -moppie- het volgende:
welke letters heb jij in je kenteken staan dan? Volgende week maandag ga ik hem ophalen, dan komen de mensen die mijn 'oude' auto hebben gekocht deze ophalen en ik mijn nieuwe! Colt heeft hem al wel gepoetst etc. (hij is Seat verkoper voor de duidelijkheid)
zal leuk worden dan, onze oprit is grind!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:55 schreef henkde_j het volgende:
Hmm inmiddels al meerdere mensen gehoord over grind in de remschijven..Zal wel een terugroep actie worden..
Een Phantom, wat overigens een hele mooie auto is, is het mooist in het zwart vind ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoiets al dit iets 'chiques'
Hmmm vind je een Up! niet meer een 'zij' ? Of toch een 'hij'?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:49 schreef -moppie- het volgende:
vanmiddag ga ik 'hem' ophalen! ben erg benieuwd!
Nou ja, ik heb een Mii en de mijne is een 'hij'quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmmm vind je een Up! niet meer een 'zij' ? Of toch een 'hij'?
Lastig
Okequote:Op maandag 13 augustus 2012 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een Mii en de mijne is een 'hij'
Iedere auto is het mooist in het zwartquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Een Phantom, wat overigens een hele mooie auto is, is het mooist in het zwart vind ik
Geen XXX dus?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:49 schreef -moppie- het volgende:
vanmiddag ga ik 'hem' ophalen! ben erg benieuwd!
Spannend!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weet nog niet, ga hem rond 17.00 uur ophalen.
Cool ben benieuwd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, ben heel benieuwd!
Laat het vanavond weten.
Hier is ie dan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ie eruit ziet
Hij voelt zeer volwassen aan. Hij doet niet onder voor de ibiza uit 2009 die we hier voor hadden.quote:
Oh oke...apartquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij voelt zeer volwassen aan. Hij doet niet onder voor de ibiza uit 2009 die we hier voor hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |