Wha!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo (uit the Bold and the Beautiful)
Dat vind ik zo erg, ze was zo mooi, mij echt een raadsel waarom ze dat heeft gedaanquote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo (uit the Bold and the Beautiful)
Rimpels en ouderdom, in dat gekke Hollywood moet ze haast bijblijven. Doodzonde, ik vond het zo'n beetje de knapste vrouw op tv, in die tijd van die oude foto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik zo erg, ze was zo mooi, mij echt een raadsel waarom ze dat heeft gedaan
Ik zou weleens een foto willen zien van haar NET voordat ze het heeft laten doen, om te zien welke rimpels dat dan waren. Ze is toch ook nog niet zo oud, heel veel rimpels kunnen het nooit geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rimpels en ouderdom, in dat gekke Hollywood moet ze haast bijblijven. Doodzonde, ik vond het zo'n beetje de knapste vrouw op tv, in die tijd van die oude foto.
I'm a Barbie Girl in a Barbieworld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft dit een hartslag?
Ze doet me hier denken aan Heidi Montag. Ook al tijdje niet meer in beeld gezien trouwens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft dit een hartslag?
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze doet me hier denken aan Heidi Montag. Ook al tijdje niet meer in beeld gezien trouwens.
Ik kan je foto niet zien??quote:Op zondag 8 juli 2012 02:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nadat deze foto een tijdje terug in de kranten/bladen/online kwam durft ze niet meer naar buiten.
Claimt dat de cellulite het gevolg is van een slecht uitgevoerde liposuctie.
Dat is cellulitis (maar dat had je vast al door?). Dit ontstaat als je een bepaalde beweging maakt waardoor je huid even beweegt, en kan dus mogelijk verder (bijna) nooit zichtbaar zijn, alleen bij bepaalde bewegingen soms. Dit hebben dus vrouwen met de meest strakke lichamen. Dit zijn dus slechte moment opnames. Het is niet dat haar been er constant zo uit ziet.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef Karina het volgende:
Sjesus dat ze in een korte broek durft te lopen vind ik wel dapper. Dat ziet er toch niet uit
Oh kom je ziet van mijlenver dat dat heul erg nep is... De helft van d'r gezicht kan niet eens meer bewegenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef Flow3r het volgende:
Ze ziet er wel anders uit maar niet lelijker vind ik.
Ik weet wat cellulitis is, maar dit is wel heel extreem, ik dacht dat het misschien iets van botox was? Om haar benen gladder te maken maar dat het mislukt was, want er zitten wel hele grote bulten.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:27 schreef Wokkol het volgende:
[..]
Dat is cellulitis (maar dat had je vast al door?). Dit ontstaat als je een bepaalde beweging maakt waardoor je huid even beweegt, en kan dus mogelijk verder (bijna) nooit zichtbaar zijn, alleen bij bepaalde bewegingen soms. Dit hebben dus vrouwen met de meest strakke lichamen. Dit zijn dus slechte moment opnames. Het is niet dat haar been er constant zo uit ziet.
Je zult zien dat op andere foto's haar been strak in shape is, daarom denken mensen ook gelijk dat dit soort foto's gephotoshopt zijn.
Ze is een tijdje uit de spotlights geweest. Maar op een fansite gaat het van dit:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou weleens een foto willen zien van haar NET voordat ze het heeft laten doen, om te zien welke rimpels dat dan waren. Ze is toch ook nog niet zo oud, heel veel rimpels kunnen het nooit geweest zijn.
Ik zie anders een brede glimlachquote:Op zondag 8 juli 2012 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh kom je ziet van mijlenver dat dat heul erg nep is... De helft van d'r gezicht kan niet eens meer bewegen
Ik ook niet echt, maar er zijn volgens mij wel eens fotos hier langs geweest waar ze er wel heel raar uit zagquote:
Die eerste gaat dan nog wel, daar had ze het bij moeten laten. Nogmaals, ZO zonde...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is een tijdje uit de spotlights geweest. Maar op een fansite gaat het van dit:
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
En dit was in 2002
[ afbeelding ]
Ze kan zo meespelen in ..quote:Op zondag 8 juli 2012 11:32 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Julia Volkova (van het duo Tatu) vroeger
[ afbeelding ]
En hoe ze er nu uit ziet..
Jep, met een beetje botox is helemaal niks mis. Maar zo'n hele facelift, inclusief eendenlippenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die eerste gaat dan nog wel, daar had ze het bij moeten laten. Nogmaals, ZO zonde...
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, met een beetje botox is helemaal niks mis.
quote:
Plus: ze gaan allemaal op elkaar lijken, en het is niet eens mooiquote:Op zondag 8 juli 2012 16:52 schreef Injetta het volgende:
Er zijn twee dingen die ik onbegrijpelijk vind waarom ze dat laten doen.
1. Die lippen zo raar laten opspuiten. Het maakt ze allemaal zonder uitzondering spuuglelijk
2. Die jukbeenderen opspuiten waardoor het hele gezicht uit model raak.
Uitkomst is steevast hetzelfde: een raar totaal onnatuurlijk en verspookt hoofd.
Dat je rimpels wegwerkt ala, maar die lippen en die jukbeenderen slaan nergens op. Wie maakt die vrouwen toch wijs dat dat mooi is?
Geen enkele natuurlijke schoonheid heeft van die idiote jukbeenderen en van de eendenlippen.
Ik vraag me af of het de stand van de techniek is die de chirurgen in de steek laat... want ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één vrouw is die dat écht als eindresultaat voor ogen heeft.....quote:Op zondag 8 juli 2012 16:52 schreef Injetta het volgende:
Er zijn twee dingen die ik onbegrijpelijk vind waarom ze dat laten doen.
1. Die lippen zo raar laten opspuiten. Het maakt ze allemaal zonder uitzondering spuuglelijk
2. Die jukbeenderen opspuiten waardoor het hele gezicht uit model raak.
Uitkomst is steevast hetzelfde: een raar totaal onnatuurlijk en verspookt hoofd.
Dat je rimpels wegwerkt ala, maar die lippen en die jukbeenderen slaan nergens op. Wie maakt die vrouwen toch wijs dat dat mooi is?
Geen enkele natuurlijke schoonheid heeft van die idiote jukbeenderen en van de eendenlippen.
Wat erg en triestquote:Op zondag 8 juli 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is een tijdje uit de spotlights geweest. Maar op een fansite gaat het van dit:
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
En dit was in 2002
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Karina het volgende:
Bij sommige van die foto's kan ik wel bijna janken, sjesus. Wel een hele goede incentive om het zelf echt NOOIT en te nimmer te laten doen.
ik zeg nooit nooitquote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef Karina het volgende:
Bij sommige van die foto's kan ik wel bijna janken, sjesus. Wel een hele goede incentive of het zelf echt NOOIT en te nimmer te laten doen.
Hmm, verdachte foto...quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Michaela Romanini![]()
[ afbeelding ]
[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |