SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.F means you're fucked![]()
Of mensen met loslopende honden die het wel leuk vinden om met je mee te rennenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom loop ik 's avonds wat laterGeen 'last' van andere mensen waardoor ik m'n tempo ineens verander.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Coolquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Asser stadsloop was 5 en 10km. Rondje dat ik volgende week ga lopen wordt 13,2 km (3 rondjes TT-Circuit).Succes
![]()
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Nooit last gehad van honden onderweg(ga wel altijd even aan de kant
)
F means you're fucked![]()
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen.... Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
ik heb één keer voor een opvliegende éénd uit de berm opzij moeten springen. ik schrok me 't apenlazerusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat ding heet "mond"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ik. Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen
.
Hoe denk je dat die eend zich heeft gevoeld?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb één keer voor een opvliegende éénd uit de berm opzij moeten springen. ik schrok me 't apenlazerus
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ik. Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen
.
![]()
Die ervaring heb ik hier in Den Haag ook hoor. Ik hoef me bijna nooit in te houden. Eén keer gehad dat ik een zebrapad over ging en bijna van m'n sokken werd gereden, maar dat is het welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde..
@ YUR: ja roepen voelt een beetje vreemd voor mij
startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag
Zin in!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ik ben een paar weken terug langs een nest jonge ganzen gekomen .. ik heb geen idee meer wanneer dat was, maar volgens mij was er best een korte sprint terug te zien in m'n stats op dat momentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben 1 keer door een eidereend aangevlogen. Die had jongen. En die krengen zijn best grootik wist niet dat ze er zaten, en 't was maar een smal weggetje, dus ben hard doorgerend
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh, dat vind ik altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of mensen met loslopende honden die het wel leuk vinden om met je mee te rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zal het wellicht iets hier in de regio zijn... Ik werd vanmiddag ook al bijna al wandelend op het zebrapad geschept. Even wachten zit er niet bij...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik hier in Den Haag ook hoor. Ik hoef me bijna nooit in te houden. Eén keer gehad dat ik een zebrapad over ging en bijna van m'n sokken werd gereden, maar dat is het wel.
@ YUR: ja roepen voelt een beetje vreemd voor mij![]()
Cool!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende:
startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag
Zin in!
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Tijdens lopen met de loopgroep is het overkill aan informatie voor de lopers+omgeving:
Let op (en kies 1 v/d volgende opties):
-Paaltje!
-Hond!
-Fietsers voor!
-Fietsers achter!
-Kind!
-Plas!
-Auto!
-Stokken op de grond!
-Bal!
Al die opties zijn vandaag al langsgekomenEn de trainer bedankt elke passant
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben 1 keer meerdere malen door een eidereend gans aangevlogen. Die had jongen. En die krengen zijn best groot[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oooh gaaf!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende:
Zin in!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je vergeet er twee!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
Tijdens lopen met de loopgroep is het overkill aan informatie voor de lopers+omgeving:
-Paaltje!
-Hond!
-Fietsers voor!
-Fietsers achter!
-Kind!
-Plas!
-Auto!
-Stokken op de grond!
-Bal!
-Drol!
-Naaktslak!Bij mij zelden...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vooral handig voor de barefoot runners ;-)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je vergeet er twee!
-Drol!
-Naaktslak!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Naaktslakken wel gezien vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je vergeet er twee!
-Drol!
-Naaktslak!Gewoon overheen gestampt
![]()
![]()
Idd, en vaak kunnen auto's er best nog snel even langs, maar dat doen ze niet. Ze wachten keurigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes..
Ik loop ook wel eens door rood () en dan geef ik wel even een seintje aan de automobilist. Dat 'ie me gezien heeft enzo
.
Eigenlijk ben ik op de fiets een nettere weggebruiker dan als hardloper.
*trying to erase mental imagequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vooral handig voor de barefoot runners ;-)
status: failed![]()
mooie route!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik trapte er vandaag één in tweeën, toen ik in de auto staptequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Naaktslakken wel gezien vandaagGewoon overheen gestampt
![]()
tijdens het rennen heb ik er vast ook geraakt, maar dan merk ik het niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan me niet herinneren slakken te hebben gezien woensdag. Wel veel dennenappels waar ik bijna m'n nek over brak. Lijkt wel herfst
.
Hier is het tegenwoordig zo erg dat als ik tegen (irl) vrienden zeg dat ik een spijkerbroek draag, ze me niet willen geloven zonder (foto) bewijsze schijnen te geloven dat ik alleen nog maar in loopkleding leef
Amsterdamse bosquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende:
Zin in!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hee, Tsjechië is weer aan het voetballen, ze hebben het weer over Gebre Selassie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tuurlijkquote:is zo gepiept
Met nadruk op piepen zeker
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee man, tanden op elkaar, en ratsj, erafquote:
Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik. Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week
(in de winter 1 keer
)
Ik heb niet zoveel te doen, en wat ik heb is blond. En met harsen ben je er meteen 4 a 5 weken vanafquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik. Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week
(in de winter 1 keer
)
je bent bokito?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
(in de winter 1 keer
)
één keer in de zoveel weken is hier genoeg
Bikkel, maar jij vlecht je haar ook, dus had het kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee man, tanden op elkaar, en ratsj, erafIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb van nature vrij veel en vrij donkere beharing idd. Ik heb wel zo'n flitsapparaat en sinds ik dat een paar keer gebruikt heb, is het een stuk minder geworden: vroeger kwamen de haren 's middags al terug als ik 's ochtends geschoren had
.
Harsen ga ik niet aan beginnen. Jaar lang ellende gehad na twee keer epileren. Iets met ingegroeide haren.
Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl?
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar![]()
![]()
Oeh 190 euro, leuk prijsjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende:
Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl?
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar.
Ik heb daar in een grijs verleden mijn Polar hartslaghorloge gekocht.
Ja, maar da's wel echt hardcore hoor, dat vlechten... Doe ik niet voor niets alleen als ik ga rennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bikkel, maar jij vlecht je haar ook, dus had het kunnen verwachten.
Oh wacht, als ik ga slapen, vlecht ik het ook... Anders raak ik in de knoop met m'n haar
Ja, ikke. Had hem heel snel thuisbezorgdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende:
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar
Oh boy, had een collega van me ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb van nature vrij veel en vrij donkere beharing idd. Ik heb wel zo'n flitsapparaat en sinds ik dat een paar keer gebruikt heb, is het een stuk minder geworden: vroeger kwamen de haren 's middags al terug als ik 's ochtends geschoren had
.
Harsen ga ik niet aan beginnen. Jaar lang ellende gehad na twee keer epileren. Iets met ingegroeide haren.
niet aan beginnen inderdaad dan!
Ok mooi! dan ga ik hem denk ik maar bestellen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, ikke. Had hem heel snel thuisbezorgd
(ga wel dinsdag op vakantie maar dan is hij er als ik thuis kom!)
![]()
Almere bereikt, zonder G *snif ar *snif* min *snif*. Zo maar ffkes een bak koffie doen met een Running Junkie die morgen ook de 14 gaat lopen en dan naar paps en mams voor een warm bed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vraag even of mam je instopt... Misschien helpt hetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Almere bereikt, zonder G *snif ar *snif* min *snif*. Zo maar ffkes een bak koffie doen met een Running Junkie die morgen ook de 14 gaat lopen en dan naar paps en mams voor een warm bed.
Wanneer is het dan ontvlecht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar da's wel echt hardcore hoor, dat vlechten... Doe ik niet voor niets alleen als ik ga rennen.
Oh wacht, als ik ga slapen, vlecht ik het ook... Anders raak ik in de knoop met m'n haar![]()
Die zijn pas midden in de nacht thuis. Zijn uiteten met vrienden. Die zullen nu net aan het hoofdgerecht beginnen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vraag even of mam je instopt... Misschien helpt hetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Elke morgen weerquote:Gelukkig zijn wij er ook nogquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die zijn pas midden in de nacht thuis. Zijn uiteten met vrienden. Die zullen nu net aan het hoofdgerecht beginnen..
/mama-modusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die zijn pas midden in de nacht thuis. Zijn uiteten met vrienden. Die zullen nu net aan het hoofdgerecht beginnen..
*glas warme anijsmelk maakt
*lekker in bed stopt en dekbed tot je kin optrekt
*even over je haar aait en welterusten zegt
welterusten jochie
/mama-modus uitIk heb er één en ik ben er trots op
De nieuwe schoenen ff ingelopen, toch een stuk fijner met anti-pronatie!Ook gelijk een nieuwe PR voor de 5km!
Forumgek was out running. He tracked 5.39 km in 27m:50s.
Personal best 5 km of 25m:36s which is a 0m:25s improvement.
Wie doet er trouwens 15 dec. mee met de Ameland Adventure Run? (5, 10 en 21,1 km) ik ben aan het trainen voor de 10km
Fingerspitzgefühl![]()
Mwah als ik dan toch in de buurt benquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:20 schreef ForumGek het volgende:
Wie doet er trouwens 15 dec. mee met de Ameland Adventure Run? (5, 10 en 21,1 km) ik ben aan het trainen voor de 10km![]()
![]()
Even knallen op de 10km. Dat moet dan toch wel te doen zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah als ik dan toch in de buurt ben
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Tof! Ben heel erg benieuwd, zit toch wel een anderhalf km strand tussen, ook al zal dat wel aan de harde kant zijn !quote:
Fingerspitzgefühl![]()
Als ik tegen die tijd de 10km kan dan doe ik datquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even knallen op de 10km. Dat moet dan toch wel te doen zijn![]()
![]()
Dat gaat jou echt wel lukken. Is pas over 24 weken hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd de 10km kan dan doe ik dat
De Adventure Run heb ik al een keer gelopen. Super leuk daar op Ameland, alleen had ik het lopen op het strand zwaar onderschat. Als ik in de gelegenheid ben ga ik die zeker nog een keer lopen
Neerkomen wel!![]()
Ik had ook heel snel last van jeuk -alleen jeuk, er was niks te zien, geen bultjes en zelfs geen rode kleur (behalve als ik gekrabt had natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:33 schreef Lot_1 het volgende:
*breekt even in
Ik ben sinds vorige week begonnen met hardlopen na 6 jaar geen enkele sport te hebben uitgeoefend. Ik loop dus een klein rondje omdat mijn conditie nog bar slecht is. Maar nu wil het dat ik na de helft van dat rondje enorme jeuk krijg op mijn benen.. herkent iemand dit en hoe komt het?). Bij mij lag het aan iets wat in die linkjes niet of nauwelijks genoemd wordt, uitdroging! Niet speciaal van de huid -huid insmeren maakte 0,0 uit, maar water drinken (HEEL VEEL water drinken voor mijn gevoel
) en dan heb ik er geen last meer van.
Er doorheen trainen helpt wel een beetje, hoe beter m'n conditie hoe minder water ik mee weg kan komen, maar ook als m'n conditie goed is en ik drink te weinig, dan gaat 't toch weer wat kriebelen als ik me hard inspan, op de langere stukken of als ik sneller loop.![]()
Ah, dit kan ook wel eens de reden zijn waarom ik in heel warm weer steeds onverklaarbare jeuk op m'n lijf heb. Dacht steeds dat het aan wasmiddel lag, maar na meerdere dingen proberen was dat het ook niet..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik had ook heel snel last van jeuk -alleen jeuk, er was niks te zien, geen bultjes en zelfs geen rode kleur (behalve als ik gekrabt had natuurlijk). Bij mij lag het aan iets wat in die linkjes niet of nauwelijks genoemd wordt, uitdroging! Niet speciaal van de huid -huid insmeren maakte 0,0 uit, maar water drinken (HEEL VEEL water drinken voor mijn gevoel
Er doorheen trainen helpt wel een beetje, hoe beter m'n conditie hoe minder water ik mee weg kan komen, maar ook als m'n conditie goed is en ik drink te weinig, dan gaat 't toch weer wat kriebelen als ik me hard inspan, op de langere stukken of als ik sneller loop.![]()
Misschien kan het ook komen doordat je bloeddoorstroming ineens als een malle aan het werk moet, en aangezien je zelf aangeeft al een poosje niet zo hard aan de bak bent geweest, best wel eens je jeuk zou kunnen verklarenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik had ook heel snel last van jeuk -alleen jeuk, er was niks te zien, geen bultjes en zelfs geen rode kleur (behalve als ik gekrabt had natuurlijk). Bij mij lag het aan iets wat in die linkjes niet of nauwelijks genoemd wordt, uitdroging! Niet speciaal van de huid -huid insmeren maakte 0,0 uit, maar water drinken (HEEL VEEL water drinken voor mijn gevoel
![]()
Die loop op Ameland lijkt mij ook wel leukMaarja...ik kan niet alle leuke lopen in 1 jaar proppen..
ik noteer de 21 heeeeeeel klein in mn agendaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:20 schreef ForumGek het volgende:
De nieuwe schoenen ff ingelopen, toch een stuk fijner met anti-pronatie!Ook gelijk een nieuwe PR voor de 5km!
Forumgek was out running. He tracked 5.39 km in 27m:50s.
Personal best 5 km of 25m:36s which is a 0m:25s improvement.
Wie doet er trouwens 15 dec. mee met de Ameland Adventure Run? (5, 10 en 21,1 km) ik ben aan het trainen voor de 10kmInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik print je gezicht wel uit en doe dat als masker voorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
Die loop op Ameland lijkt mij ook wel leukMaarja...ik kan niet alle leuke lopen in 1 jaar proppen..
Heb je hem toch een beetje gelopen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
.
Je bent wel lekker bezig iig.
Oeh, die AAR is wel tof...![]()
Ik ben nog steeds druk aan het Googlen naar een HM voor het najaar, voor als ik geen startnr. voor Texel te pakken krijg, en naar een hele voor 2013, maar ik kan niet kiezen.
Hardloper.
IG @webkim![]()
tuurlijk wel, en volgend jaar al je tijden aanscherpen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
en het is december, dus dat telt al niet meer voor 2012Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
doe in 2013 met mij mee .. die van r'dam op 14 april ?? (de hele dus)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef Webkim het volgende:
Oeh, die AAR is wel tof...![]()
Ik ben nog steeds druk aan het Googlen naar een HM voor het najaar, voor als ik geen startnr. voor Texel te pakken krijg, en naar een hele voor 2013, maar ik kan niet kiezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en volgend jaar al je tijden aanscherpen!
en het is december, dus dat telt al niet meer voor 2012
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doenik zwaai je wel uit bij de start
red je makkelijk, in een week van rotterdam naar ameland lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
red je makkelijk, in een week van rotterdam naar ameland lopen![]()
En een stukje zwemmen.... Of rondjes rennen op de boot?F means you're fucked![]()
Ik heb er nog over na zitten denken, maar ik wacht eerst nog even hoe snel ik progressie maak. Amsterdam 2013 is qua tijd geschikter voor mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe in 2013 met mij mee .. die van r'dam op 14 april ?? (de hele dus)![]()
Op het wad hardlopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
red je makkelijk, in een week van rotterdam naar ameland lopen![]()
![]()
na de bruggenloop een stuk fietsen, dan zwemmen, en dan weer een stuk hardlopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
En een stukje zwemmen.... Of rondjes rennen op de boot?
same....alleen dan in het Engelsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
-Paaltje!
-Hond!
-Fietsers voor!
-Fietsers achter!
-Kind!
-Plas!
-Auto!
-Stokken op de grond!
-Bal!
maar als ik alleen loop en een automobilist dimt zijn groot licht voor me steek ik ook even mijn hand af bedankje op...vriendelijkheid kost niets'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Leuk, die doe ik ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doen![]()
Als het eb is, dan zal het stukken beter lopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Tof! Ben heel erg benieuwd, zit toch wel een anderhalf km strand tussen, ook al zal dat wel aan de harde kant zijn !
Dr. Sexy, dat moet makkelijk lukken je! Bist een Liwwadder of niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
en ik had even een sentimentele vraag![]()
is het heel raar als ik m'n loop van morgen 'opdraag' aan m'n vader![]()
hoorde daarstraks een nr van Nick & Simon .. en werd toch even verdrietig bij het luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
jou zwaai ik ook wel uit dan ..quote:
(om ergens een half uur later te finishen)
Nou net een Liwadder, bin een import hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als het eb is, dan zal het stukken beter lopen.
Dr. Sexy, dat moet makkelijk lukken je! Bist een Liwwadder of niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:50 schreef DJMO het volgende:
hoorde daarstraks een nr van Nick & Simon .. en werd toch even verdrietig bij het luisteren
Maak het extra speciaal door een steady 10K te lopen en je dag is afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
en je moet nog 40 jaar lopen dus tijd genoeg YURquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar twijfel ik dus over .. wil dolgraag 10k (kunnen) lopen morgen .. maar vrees dat het teveel is .. m'n max atm is acht. twee km er boven op in een week tijd is wel erg veel ...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Maak het extra speciaal door een steady 10K te lopen en je dag is afIk heb er één en ik ben er trots op
Tempo nog ietsje lager, en je gedachten morgen op de juiste plaats...en je hebt gewoon je 10K te pakken. Ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar twijfel ik dus over .. wil dolgraag 10k (kunnen) lopen morgen .. maar vrees dat het teveel is .. m'n max atm is acht. twee km er boven op in een week tijd is wel erg veel ...F means you're fucked![]()
Minimaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en je moet nog 40 jaar lopen dus tijd genoeg YUR
Egomond HMquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef gcjoel het volgende:
Brr lijkt me niks een wedstrijd in de winter op het strand!
Zoiets bedoelde ik met dat tweede paragraafje, over 'er door heen trainen'; het had er bij mij zeker wel wat mee te maken hoe goed (of slechtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien kan het ook komen doordat je bloeddoorstroming ineens als een malle aan het werk moet, en aangezien je zelf aangeeft al een poosje niet zo hard aan de bak bent geweest, best wel eens je jeuk zou kunnen verklaren) m'n conditie was maar 't water is het grootste punt, ook toen ik een heel jaar had hardgelopen en 10KM liep kon ik nog wel eens jeuk krijgen als ik m'n waterdrinken echt verwaarloosd had! En eerder bij het opbouwen, als 't me gelukt was echt genoeg te drinken voor de Evy lesjes, dan kon ik die ook lopen zonder last, ook die van heel aan het begin.
En kwiwi, ja met heel warm weer gebeurt 't bij mij ook sneller... en ook met felle wind, dat droogt blijkbaar ook uit.![]()
Is maar goed dat ik vanavond niet ben gegaan, kwam net weer ineens een stortbui naar beneden. Goede rustdag achteraf![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom ik het wel raar zou vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Die laatste 2km loop je gewoon op karakter, 8km-10km maakt echt niet zoveel uit hoor! Lukt je wel!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar twijfel ik dus over .. wil dolgraag 10k (kunnen) lopen morgen .. maar vrees dat het teveel is .. m'n max atm is acht. twee km er boven op in een week tijd is wel erg veel ...
Het valt me alleen wel op dat de statistieken met HR die ik voorbij zie komen wel errug hoog zijn voor een duursport.Fingerspitzgefühl![]()
Ik ben stiekem jaloers op alle mensen die leuke loopjes doenMja, afstand enzo komt vanzelf..en dan ook de leuke loopjes.
![]()
Ik ben ineens ook jaloersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
Ik ben stiekem jaloers op alle mensen die leuke loopjes doenMja, afstand enzo komt vanzelf..en dan ook de leuke loopjes.
. Komt goed
. Je bent lekker bezig om naar de 10 km te komen
. Miss kun je in december de Bruggenloop ook wel doen
(staat hier ook op het programma).
Mwoa, dat wisselt per persoon hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Die laatste 2km loop je gewoon op karakter, 8km-10km maakt echt niet zoveel uit hoor! Lukt je wel!!
Het valt me alleen wel op dat de statistieken met HR die ik voorbij zie komen wel errug hoog zijn voor een duursport.F means you're fucked![]()
Niet beginnen bij zo'n gigantisch evenement. Begin gewoon bij een lokale (gratis) loop om even de sfeer te proeven van een wedstrijd.![]()
Mijn doel is de 5 km / een halfuur achter elkaar te kunnen hardlopen. Tennis is mijn 'primaire' sport maar voor mijn tweede sport moet ik ook wel een doel hebben.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Duurt volgens mij voor jou ook niet zo lang meer hoor. En je weet t, 10km CPC, die gaan wij lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
vergis je niet, ik heb nog steeds een rokers conditie en geen duursporter conditie. Dat ik bezig ben met stoppen met roken geeft me niet meteen een verbetering ben ik bang. Ik ben nu twee maanden bezig met hardlopen, en het bevalt me prima, ik wil dit blijven doen, alleen al om de kick die het me geeft even helemaal alleen bezig te zijn voor mezelf, in plaats van in dienst te staan van m'n kinderen of man.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Die laatste 2km loop je gewoon op karakter, 8km-10km maakt echt niet zoveel uit hoor! Lukt je wel!!
Het valt me alleen wel op dat de statistieken met HR die ik voorbij zie komen wel errug hoog zijn voor een duursport.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je op hr van 190 loopt ben je niet aan het duursporten maar gewoon je spieren aan het afbreken.quote:Fingerspitzgefühl![]()
Mwa, mijn eerste was de CPC 5km, ik vond t geweldig! Gewoon een beetje achteraan starten, komt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef xzaz het volgende:
Niet beginnen bij zo'n gigantisch evenement. Begin gewoon bij een lokale (gratis) loop om even de sfeer te proeven van een wedstrijd.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tuurlijk niet raar... als 't voor jou goed voelt, gewoon doen. En *hugs*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat klopt, ik weet ook niet hoe je bouw verder is of je sportersverleden/basisconditie, wel goed dat je bezig bent met stoppen te roken, dat zal je een hoop energie gaan opleveren!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
vergis je niet, ik heb nog steeds een rokers conditie en geen duursporter conditie. Dat ik bezig ben met stoppen met roken geeft me niet meteen een verbetering ben ik bang. Ik ben nu twee maanden bezig met hardlopen, en het bevalt me prima, ik wil dit blijven doen, alleen al om de kick die het me geeft even helemaal alleen bezig te zijn voor mezelf, in plaats van in dienst te staan van m'n kinderen of man.Fingerspitzgefühl![]()
@DJMO: haal je tempo iets omlaag en je zal zien dat die 2 km echt geen probleem is. Je benen zullen wellicht als pap voelen erna, maar conditioneel kan je het wel aan
Hier net heerlijk rondje gelopen! Ging weer zo fijn!!Dit was de tweede keer op hartslag 150 en het is slakkentraag maar loopt geweldig! Nog 11 km en dan heb ik 500km gelopen met Nike+
![]()
![]()
Gewoon niet meten en lekker gaan lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik, vandaag bij me 5km:
Gem. HS: 191 bpm
Max. HS: 199 bpm![]()
![]()
Kan voor een wedstrijd niet zo veel kwaad, denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik, vandaag bij me 5km:
Max. HS: 199 bpmNiet meer actief op Fok!![]()
Nee dit is gewoon mijn max HS, 3 dagen rusten en dan een kleine herstelloopje doen. Je moet het niet constant doen....
Maar zo'n wedstrijd hoort veel voorbereiding, eten, slapen, wanneer doe je wat, hoelang herstel heb je nodig omdat je er naar toe fiets.
Pas 5 minuten van te voren bij het inlopen weet ik als ik er echt voor ga of als het gewoon een 'kleine' loop wordt.![]()
geen sportverleden, geen basisconditie, bouw: 1.65 bij 52 kg, zit tegen ondergewicht aan. liep op de ladiesrun een nettotijd van 00.31.34.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat klopt, ik weet ook niet hoe je bouw verder is of je sportersverleden/basisconditie, wel goed dat je bezig bent met stoppen te roken, dat zal je een hoop energie gaan opleveren!Ik heb er één en ik ben er trots op
morgen een herstelloopje doen en dan 3 dagen rust....het melkzuur moet zo snel mogelijk uit je benen!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef xzaz het volgende:
Nee dit is gewoon mijn max HS, 3 dagen rusten en dan een kleine herstelloopje doen. Je moet het niet constant doen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De dag na het lopen, moest toch 3 dagen later pas?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
morgen een herstelloopje doen en dan 3 dagen rust....het melkzuur moet zo snel mogelijk uit je benen!!![]()
de laatste dagen veel bijgelezen wat betreft HSZ en LDL, dus vandaag mijn lange duurloop op HS proberen te lopen.....ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes, ik heb het ook gedaan vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
de laatste dagen veel bijgelezen wat betreft HSZ en LDL, dus vandaag mijn lange duurloop op HS proberen te lopen.....ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Was dat tegen mij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef xzaz het volgende:
Niet beginnen bij zo'n gigantisch evenement. Begin gewoon bij een lokale (gratis) loop om even de sfeer te proeven van een wedstrijd.![]()
![]()
GotC heeft ook al een paar keer een wedstrijd gedaan hoorquote:.
Vroeg me ook af of het tegen mij gericht was, aangezien je het zei na mijn post over de Bruggenloop.
Never fucking mind, ben te moe vandaag
GotC loop maar lekker!
[ Bericht 94% gewijzigd door xzaz op 16-06-2012 22:16:54 (Laat maar hangen ) ]![]()
SuperliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je helemaal helaas
SuccesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Heb al gelopen:quote:
-1x Naaldwijk
-2x CPC
-1x Gebouwenloop
-1x Ladiesrun Rotterdam
-1x Royal Ten
Maar wel lief van je hoor![]()
![]()
Ja sorry, 'k ben dood en lees namen door elkaar heenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb al gelopen:
-1x Naaldwijk
-2x CPC
-1x Gebouwenloop
-1x Ladiesrun Rotterdam
-1x Royal Ten
Maar wel lief van je hoorIk ben bankhangen en biertje pakken.. adios mensen.
![]()
Geniet van je biertjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja sorry, 'k ben dood en lees namen door elkaar heenIk ben bankhangen en biertje pakken.. adios mensen.
En maakt niet uit hoor
Loop hier al even mee, sinds topic #3 oid
, snap dus wel hoe verwarrend alle namen kunnen zijn.
![]()
Inderdaad, en GotC vanmorgen in haar 10km loop!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik, vandaag bij me 5km:
Max. HS: 199 bpm
Ik bedoel het niet om commentaar te willen leveren maar meer om aan te geven dat het mij niet verstandig lijkt om zo hoog te gaan lopen. Helemaal omdat het doel van een duursport zoals hardlopen het trainen van je hart-long systeem is, en om zo hoog in je hartslag te zitten train je die niet. Je bent alleen de voorraden die in de spieren zelf zit aan het uitputten en hebt een langere herstelperiode en spanning in spieren/pezen nemen toe waardoor blessures eerder op de loer liggen. Het vergroot ook niet de maximale loopafstand omdat je daar simpelweg niet op aan het trainen bent. Wil je dat ook niet, is dat natuurlijk geen probleem.
Nogmaal, niet om te flamen, meer om een discussie op gang te lopen en te informeren
Fingerspitzgefühl![]()
inderdaad,vooral om bij te houden wie welke pijntje heeft...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Geniet van je biertjeEn maakt niet uit hoor
Loop hier al even mee, sinds topic #3 oid
, snap dus wel hoe verwarrend alle namen kunnen zijn.
Ghe, hier ook geen sportverleden, geen basisconditie en volgens mij zit ik nog meer tegen ondergewicht aan dan jijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
geen sportverleden, geen basisconditie, bouw: 1.65 bij 52 kg, zit tegen ondergewicht aan. liep op de ladiesrun een nettotijd van 00.31.34.. Ben mijn hele leven al dun geweest. Sinds ik tennis ben ik zelfs nog meer afgevallen, terwijl ik dat helemaal niet wil.
En als jij voor je paps wilt lopen, gewoon doen, niks geks aan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik begrijp je , en nee is niet raar! *knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hartslag van GotC is al 150 als ze alleen naar haar hardloopschoenen kijktquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Inderdaad, en GotC vanmorgen in haar 10km loop!
Ik bedoel het niet om commentaar te willen leveren maar meer om aan te geven dat het mij niet verstandig lijkt om zo hoog te gaan lopen. Helemaal omdat het doel van een duursport zoals hardlopen het trainen van je hart-long systeem is, en om zo hoog in je hartslag te zitten train je die niet. Je bent alleen de voorraden die in de spieren zelf zit aan het uitputten en hebt een langere herstelperiode en spanning in spieren/pezen nemen toe waardoor blessures eerder op de loer liggen. Het vergroot ook niet de maximale loopafstand omdat je daar simpelweg niet op aan het trainen bent. Wil je dat ook niet, is dat natuurlijk geen probleem.
Nogmaal, niet om te flamen, meer om een discussie op gang te lopen en te informeren
Ik moet nog de 2 km halen, wat nou jaloers?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Maar die 5 km was toch een wedstrijd? Het idee van een wedstrijd is toch juist dat je voluit gaat?*quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
*voor degenen die groot belang hechten aan snelheid en PR's, haast ik me eraan toe te voegen.
GotC heeft sowieso een vrij hoge hartslag, begreep ik. Ikzelf ook, trouwens. Praatlopen op 7 min/km is nog steeds een hartslag van 165.Niet meer actief op Fok!![]()
dit is ook geen flamen van mijn kant maar schrijf even je hardloopervaring voor ons neer, dan weet iedereen waar we mee van doen hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
We hebben wel meer mensen gehad die hoog van de toren begonnen te blazen maar zelf nie hardliepen, vandaar..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet de tweede les van Evy nog halenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moet nog de 2 km halen, wat nou jaloers?.
.
Morgen weer op pad.
Dochter van 8 loopt trouwens mee, ze wil ab-so-luut niet alleen thuisblijven en vriend is morgen de hele dag op pad. Zij gaat het veel beter volhouden dan ik
Hoe gaat het met jou dan? Jij doet ook al lang mee met de hardlooptopics.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad,vooral om bij te houden wie welke pijntje heeft...
Weet het allemaal wel maar het is onmogelijk om op iedereen te reageren.
MaLo, hardlopen kan altijd, toch handiger dan tennis. En het gaat je lukken hoor
Meer eiwitten en vetten eten? noten, eieren, zalm, markreel, volle melkproduktenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik zou ook wel een loopje willen doen, gewoon om eens te kijken hoe dat voelt, maar ik ga eerst maar rustig 5 km onderhouden, dan naar de 10, dus het komt volgend jaar allemaal wel
Ik heb trouwens ook een vrij hoge hartslag...![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moet de tweede les van Evy nog halen.
Morgen weer op pad.
Dochter van 8 loopt trouwens mee, ze wil ab-so-luut niet alleen thuisblijven en vriend is morgen de hele dag op pad. Zij gaat het veel beter volhouden dan ik
Beter dan een kind dat liever binnen achter de computer zit toch
![]()
![]()
Maargoed, tijdens normale loopjes zit ik gemakkelijk aan de 200, zonder me slecht te voelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Bovendien werd er tijdens mn sportfittest ook gemeten: Ik hoef alleen maar te horen dat ik ga fietsen en mn hartslag gaat naar 150. Dus in dat opzicht gaat het relatief goed als ik maar 30-40 slagen boven hartslag tijdens wandelen heb tijdens het hardlopen. Bovendien was het volgens mijn fysio en trainer geen probleem.
Maargoed, ik stop wel met hardlopen naar aanleiding van dit. Dan kan ik net zo goed alleen maar gaan wandelen.
Edit: Oh en mn hartslag in rust is 55.![]()
Volgens mij heb ik mijn 610 daar vandaan gehaald. Is onderdeel van cool blue toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende:
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar![]()
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn 610 daar vandaan gehaald. Is onderdeel van cool blue toch?
Coolblue heeft sporthorlogecenter en hartslagmetercenter.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Maargoed, tijdens normale loopjes zit ik gemakkelijk aan de 200, zonder me slecht te voelen.
Bovendien werd er tijdens mn sportfittest ook gemeten: Ik hoef alleen maar te horen dat ik ga fietsen en mn hartslag gaat naar 150. Dus in dat opzicht gaat het relatief goed als ik maar 30-40 slagen boven hartslag tijdens wandelen heb tijdens het hardlopen. Bovendien was het volgens mijn fysio en trainer geen probleem.
Maargoed, ik stop wel met hardlopen naar aanleiding van dit. Dan kan ik net zo goed alleen maar gaan wandelen.strafrondje! 5 km op 6:30 pace alsblieft
![]()
Ik eet veel noten, volkoren en (vette) vis. En veel fruit en snoepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? Jij doet ook al lang mee met de hardlooptopics.
Weet het allemaal wel maar het is onmogelijk om op iedereen te reageren.
MaLo, hardlopen kan altijd, toch handiger dan tennis. En het gaat je lukken hoor
Meer eiwitten en vetten eten? noten, eieren, zalm, markreel, volle melkproduktenVolle melk vind ik heel vies, volle yoghurt en vette kaas eet ik wel. Tis denk ik ook wel mijn bouw, ben echt al vanaf mijn vijfde aan de dunne kant, en heb meer 'sprieten' in de familie.
gaat bij mij ook redelijk hoor...maar onthou alleen de echt blessures...een pijntje in een kleine teen gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? Jij doet ook al lang mee met de hardlooptopics.
Weet het allemaal wel maar het is onmogelijk om op iedereen te reageren.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat bij mij ook redelijk hoor...maar onthou alleen de echt blessures...een pijntje in een kleine teen gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit
Hoe heb je je onverwachts lange cross verteerd?F means you're fucked![]()
Zou het bijna nog doen ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]strafrondje! 5 km op 6:30 pace alsblieft
![]()
Maar ben nu officieel in rust
![]()
![]()
Kind heeft een beregoede conditie, ze hockeyt twee keer in de week en fietst een of twee keer in de week zo'n 20 km met mijn vriend. Maar ze zit ook graag op haar iPod of de iPadquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Beter dan een kind dat liever binnen achter de computer zit toch
.
Over wandelen, dat vind ik heel fijn. In de vakantie gaan wij altijd bergwandelen, heerlijk vind ik dat. En goed voor je kuiten, na de vakantie heb ik altijd mooie getonede kuiten, wat na een paar weken thuis weer afzakt
.
prima eigenlijk....de schenen zijn wat stijvig...volgens mij door het vele draaien en keren daar het voelt gewoon als wat spierpijn dus dat loop ik straks wel losquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Herkenbaar
Hoe heb je je onverwachts lange cross verteerd?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wandelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Bikkelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima eigenlijk....de schenen zijn wat stijvig...volgens mij door het vele draaien en keren daar het voelt gewoon als wat spierpijn dus dat loop ik straks wel losStraks dus herstelloopje?
![]()
niet echt..25km (in die buurt) LDLquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dus moeders heeft morgen het nakijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kind heeft een beregoede conditie, ze hockeyt twee keer in de week en fietst een of twee keer in de week zo'n 20 km met mijn vriend. Maar ze zit ook graag op haar iPod of de iPad.
Ik heb een hekel aan wandelen moet ik zeggenquote:Over wandelen, dat vind ik heel fijn. In de vakantie gaan wij altijd bergwandelen, heerlijk vind ik dat. En goed voor je kuiten, na de vakantie heb ik altijd mooie getonede kuiten, wat na een paar weken thuis weer afzakt
.
Maar dat komt omdat ik altijd haast heb op de één of andere manier. Als ik wandel denk ik: dit kan sneller
![]()
![]()
LDL is vrij makkelijk te verteren. Veel plezier iig!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet echt..25km (in die buurt) LDLF means you're fucked![]()
Ik heb ook de pest aan wandelen. Ik ben de enige van ons werk die van het station naar het werk fietst, terwijl het 10 minuten lopen is
.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:24 schreef GotC het volgende:
Ik hoef alleen maar te horen dat ik ga fietsen en mn hartslag gaat naar 150.
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn hartslag is. Ik weet wel wanneer ik lekker comfortabel loop, wanneer ik buiten mijn comfortzone loop en wanneer ik langzaam loop.
Dat hou ik maar gewoon aan. Ik denk dat ik eerder nerveus zou worden van een hartslagmeter. Nog los van het feit dat ik al die voorbereiding met banden om al snel te veel vind vrees ik.
Tuurlijk is het denk ik best handig om je ervan bewust te zijn dat een lage hartslag beter is, maar sommige mensen hebben van nature een (veel) hogere hartslag. Ik weet wel dat mijn vaders hartslag (roker, a-sportief) altijd heel laag was. Veel lager dan de mijne.
Het zal wel![]()
![]()
Hee, werk jij ook op mijn vestiging? Oh nee, wacht, dat kan niet, want ik ben ook de enige die fietstquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook de pest aan wandelen. Ik ben de enige van ons werk die van het station naar het werk fietst, terwijl het 10 minuten lopen is
.
Jij werkt niet in Hilversum, denk ik?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee, werk jij ook op mijn vestiging? Oh nee, wacht, dat kan niet, want ik ben ook de enige die fietst
* Viking84 nooit meisjes met een vlecht ziet op het werk.Niet meer actief op Fok!![]()
ben ik ook niet bang voor, lekker rustigg hebben en genieten van het winterlandschap om me heenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
LDL is vrij makkelijk te verteren. Veel plezier iig!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn vader is supersportief (spinning-instructeur zo'n 8 uur per week, schaatsleraar, zelf veel fietsen) en heeft hartproblemen. Zijn hartslag zal nooit boven de 120 uitkomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat mijn hartslag is. Ik weet wel wanneer ik lekker comfortabel loop, wanneer ik buiten mijn comfortzone loop en wanneer ik langzaam loop.
Dat hou ik maar gewoon aan. Ik denk dat ik eerder nerveus zou worden van een hartslagmeter. Nog los van het feit dat ik al die voorbereiding met banden om al snel te veel vind vrees ik.
Tuurlijk is het denk ik best handig om je ervan bewust te zijn dat een lage hartslag beter is, maar sommige mensen hebben van nature een (veel) hogere hartslag. Ik weet wel dat mijn vaders hartslag (roker, a-sportief) altijd heel laag was. Veel lager dan de mijne.
Het zal wel
Maar juist zijn sporthart heeft hem behoed voor veel grotere problemenF means you're fucked![]()
Nope, Utrechtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij werkt niet in Hilversum, denk ik?
* Viking84 nooit meisjes met een vlecht ziet op het werk.
Serieus hoor SwetsWandelen naar het Zuiderpark: Met gemak 150-160.
En ik snap je wel. Het is juist goed dat je zo goed naar je eigen lichaam luistert, en het werkt voor je, dat is te merken
Ik was juist zo blij dat mn gemiddelde hartslag 186 was vandaag, en tijdens wandelstukjes zo keurig herstelde.![]()
![]()
* DJMO gaat even een route ombouwen zodat ze morgen een mooie 10k kan lopen ... voor haar vader
Het is ook niet zozeer dat ik reageer vanuit mijn hardloopervaring, welke gering is, vorig jaar de 4mijl van Groningen gelopen (32:00) en daarvoor een 2 maanden van tevoren 2 keer per week +- 5km per keer gelopen. Sinds deze maand pak ik het weer op met het oog op de AAR dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is ook geen flamen van mijn kant maar schrijf even je hardloopervaring voor ons neer, dan weet iedereen waar we mee van doen hebben.
We hebben wel meer mensen gehad die hoog van de toren begonnen te blazen maar zelf nie hardliepen, vandaar..
Ik reageer meer vanuit mijn opleiding/werk als fysiotherapeut en wil anderen graag helpen door wat adviezen te geven. Misschien heb ik dat niet op de meest tactische manier gedaan, want mensen juist stimuleren om te bewegen is iets waar ik mij graag vaak hard voor maak!
Mijn gedachte is namelijk dat wanneer iemand met een hartslagmeter loopt deze persoon die informatie graag wil gebruiken om zo goed/efficient mogelijk te kunnen trainen. Dan valt het mij op dat de HR wel aan de hoge kant is en reageer ik daarop. Niet om iemand in de rug te steken maar om misschien te doen inzien dat door een andere manier van trainen, helemaal wanneer iemand la(a)g(er) belastbaar is omdat het lichaam niet gewend is om te sporten.Fingerspitzgefühl![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moet de tweede les van Evy nog halen.
Morgen weer op pad.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
dank je ForumGek..duidelijk..en bedankt!
geeft aan dat je met onderbouwde kennis op de proppen komt.
Zoals ik al eerder al zei, we hebben hier vaker mensen gehad die met een zee van "internetwijsheid" gewoon wat begonnen te brullen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
enne....dat houdt ook in dat we je altijd even kunnen PM'en?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne....dat houdt ook in dat we je altijd even kunnen PM'en?
Fingerspitzgefühl![]()
Maar de mensen die hier al wat langer mee lopen, gaan ook niet elke training voluit hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer dat ik reageer vanuit mijn hardloopervaring, welke gering is, vorig jaar de 4mijl van Groningen gelopen (32:00) en daarvoor een 2 maanden van tevoren 2 keer per week +- 5km per keer gelopen. Sinds deze maand pak ik het weer op met het oog op de AAR dus.
Ik reageer meer vanuit mijn opleiding/werk als fysiotherapeut en wil anderen graag helpen door wat adviezen te geven. Misschien heb ik dat niet op de meest tactische manier gedaan, want mensen juist stimuleren om te bewegen is iets waar ik mij graag vaak hard voor maak!
Mijn gedachte is namelijk dat wanneer iemand met een hartslagmeter loopt deze persoon die informatie graag wil gebruiken om zo goed/efficient mogelijk te kunnen trainen. Dan valt het mij op dat de HR wel aan de hoge kant is en reageer ik daarop. Niet om iemand in de rug te steken maar om misschien te doen inzien dat door een andere manier van trainen, helemaal wanneer iemand la(a)g(er) belastbaar is omdat het lichaam niet gewend is om te sporten..
Goede post met duidelijke bedoelingenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer dat ik reageer vanuit mijn hardloopervaring, welke gering is, vorig jaar de 4mijl van Groningen gelopen (32:00) en daarvoor een 2 maanden van tevoren 2 keer per week +- 5km per keer gelopen. Sinds deze maand pak ik het weer op met het oog op de AAR dus.
Mijn gedachte is namelijk dat wanneer iemand met een hartslagmeter loopt deze persoon die informatie graag wil gebruiken om zo goed/efficient mogelijk te kunnen trainen. Dan valt het mij op dat de HR wel aan de hoge kant is en reageer ik daarop. Niet om iemand in de rug te steken maar om misschien te doen inzien dat door een andere manier van trainen, helemaal wanneer iemand la(a)g(er) belastbaar is omdat het lichaam niet gewend is om te sporten.
Over GotC: Ze traint nu bewust 3 keer per week met een loopgroep van de atletiekvereniging, juist om er voor te zorgen dat ze zichzelf niet de vernieling in loopt. Ze wordt door de trainers van die groep al nauwlettend in de gaten gehouden
Het hartslaghorloge is op dit moment dus nog niet bedoeld om zo optimaal mogelijk te trainen, maar het is meer "voor de leuk". Luxe enzo, lekker grafiekjes kijken achteraf
Uhmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Goede post met duidelijke bedoelingen
Over GotC: Ze traint nu bewust 3 keer per week met een loopgroep van de atletiekvereniging, juist om er voor te zorgen dat ze zichzelf de vernieling in loopt . Ze wordt door de trainers van die groep al nauwlettend in de gaten gehouden
Het hartslaghorloge is op dit moment dus nog niet bedoeld om zo optimaal mogelijk te trainen, maar het is meer "voor de leuk". Luxe enzo, lekker grafiekjes kijken achteraf.
oe... freudiaansquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef YUR het volgende:
[..]
NIET de vernieling in. NIET NIET NIET!
* YUR gaat maar eens ff editen![]()
![]()
![]()
Topic #163: Waar we zelfs een eigen fysio hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mijn gedachte is namelijk dat wanneer iemand met een hartslagmeter loopt deze persoon die informatie graag wil gebruiken om zo goed/efficient mogelijk te kunnen trainen. Dan valt het mij op dat de HR wel aan de hoge kant is en reageer ik daarop. Niet om iemand in de rug te steken maar om misschien te doen inzien dat door een andere manier van trainen, helemaal wanneer iemand la(a)g(er) belastbaar is omdat het lichaam niet gewend is om te sporten.![]()
![]()
Duidelijk verhaal, en ze (jij GotC!) bent iig op een goede manier bezig met sporten zo te lezen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Goede post met duidelijke bedoelingen
Over GotC: Ze traint nu bewust 3 keer per week met een loopgroep van de atletiekvereniging, juist om er voor te zorgen dat ze zichzelf niet de vernieling in loopt. Ze wordt door de trainers van die groep al nauwlettend in de gaten gehouden
Het hartslaghorloge is op dit moment dus nog niet bedoeld om zo optimaal mogelijk te trainen, maar het is meer "voor de leuk". Luxe enzo, lekker grafiekjes kijken achterafFingerspitzgefühl![]()
We doen ons bestquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal, en ze (jij GotC!) bent iig op een goede manier bezig met sporten zo te lezen!
Tof dat je je hier meldt, en succes met trainen voor de AAR
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Topic #163: Waar we zelfs een eigen fysio hebben
Zo, blij dat ik nog ben gaan lopen. Erna een beetje ingestorthoofdpijn, buikpijn
Gelukkig houden m'n spieren zich de laatste tijd erg goed. Dat is puik.
Ja doei.![]()
Altijd handig met het oog op een FOK! RoParun teamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Topic #163: Waar we zelfs een eigen fysio hebbenWe moeten ook ff wat mensen uit CUL hebben
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, blij dat ik nog ben gaan lopen. Erna een beetje ingestorthoofdpijn, buikpijn
Is er niet iemand met een kippenboerderij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Altijd handig met het oog op een FOK! RoParun teamWe moeten ook ff wat mensen uit CUL hebben
Fingerspitzgefühl![]()
Geen idee, ik niet in ieder geval. Woon samen met slechts 1 vrouwquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Is er niet iemand met een kippenboerderij?
Vandaag trouwens nog wel even een coldpack meegenomen. Sowieso handig om in huis te hebben met een voetballende meneer![]()
Wel grappig trouwens, om je eigen lopen terug te zien op het scherm. Ik moest een beetje een stevige schoen hebben, in het soepele schoentje waarmee ze je filmen was er wel wat pronatie te zien. Maar in mijn eigen schoenen zag je meteen dat het beter was. Wel fijn in zo'n winkel dat ze uitgebreid kijken en dan toch gewoon tot de conclusie komen dat je lekker op je eigen schoenen kunt blijven lopen![]()
![]()
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Die heeft eitjes zatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee, ik niet in ieder geval. Woon samen met slechts 1 vrouw![]()
![]()
oke... ga er vandoor, rondje hobbelen..... en daarna maar even boodschappen doen in de stad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Present! Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Altijd handig met het oog op een FOK! RoParun teamWe moeten ook ff wat mensen uit CUL hebben
![]()
Ohja, maar ik kan niet lopen en koken tegelijk. Maar ik heb connecties in CUL, dus daar valt wel iets voor te regelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen ideega maar vroeg naar bed
![]()
[..]
Je wilt ook goed eten tijdens zo'n race!![]()
![]()
Teveel van je gevraagd? Te weinig gedronken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen ideega maar vroeg naar bed
![]()
[..]
Je wilt ook goed eten tijdens zo'n race!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nah, lopen zelf ging ook niet vanzelf, zeer benauwd en zulks, dus ik wijt 't dan daar maar aan. Te weinig gedronken zeker niet. Minimaal 3 potten thee op vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Teveel van je gevraagd? Te weinig gedronken?
Ja doei.![]()
Succes!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke... ga er vandoor, rondje hobbelen..... en daarna maar even boodschappen doen in de stad
Ja doei.![]()
Ik maakte ook geen grapjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
Shit...nu zit ik serieus na te denken over een RoPaRun-team
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
Shit...nu zit ik serieus na te denken over een RoPaRun-team![]()
![]()
misschien zijn er een aantal lopers in het amateur topic die je kunt hosselenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
Shit...nu zit ik serieus na te denken over een RoPaRun-team'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben nog vol van de pizza's, die moet ik er morgen wel even af lopen
/maarzewarenwelweerheellekker![]()
![]()
Ik heb het in een grijs verleden al eens geprobeerd op FOK!maar er was niet veel animo toen (jaar of 4/5 geleden).
Ja doei.![]()
*volvanpizzaboks*quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:07 schreef LieLie het volgende:
/maarzewarenwelweerheellekkerJa doei.![]()
pizza'squote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:07 schreef LieLie het volgende:
/maarzewarenwelweerheellekkerDamnnnn ik krijg met moeite 1 op
![]()
![]()
thanks...en nu echt weg anders komt het er niet vanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De lopers zullen het probleem niet worden. Ik denk zelfs dat het formeren van het hele team het minste problemen op zal leveren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien zijn er een aantal lopers in het amateur topic die je kunt hosselen
Alles er omheen....dat maakt het lastigF means you're fucked![]()
+1: coördineren van de sponsorgelden, etc. gaat heel veel tijd in zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:08 schreef YUR het volgende:
[..]
De lopers zullen het probleem niet worden. Ik denk zelfs dat het formeren van het hele team het minste problemen op zal leveren.
Alles er omheen....dat maakt het lastigJa doei.![]()
Roparunners moeten toch 65 km lopen? Ik zou eerst eens een marathon gaan lopen, YUR.
Ja, maar deze zijn zelfgemaakt! Met een flinterdunne, knapperige bodem en luchtige korstquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
pizza'sDamnnnn ik krijg met moeite 1 op
We hadden vier pizza's met z'n 3-en.
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn zelfgemaakt! Met een flinterdunne, knapperige bodem en luchtige korstWe hadden vier pizza's met z'n 3-en.
![]()
Ik dacht al wat te ruiken aan het eind van de straat
![]()
![]()
![]()
Kwestie van trainen. En je loopt de kilometers niet in 1 keer he...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Roparunners moeten toch 65 km lopen? Ik zou eerst eens een marathon gaan lopen, YUR.
Oh, dat dacht ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Kwestie van trainen. En je loopt de kilometers niet in 1 keer he.... Aantal uren ertussen ofzo?
Nu heb ik daar ook trek inquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn zelfgemaakt! Met een flinterdunne, knapperige bodem en luchtige korstWe hadden vier pizza's met z'n 3-en.
![]()
![]()
![]()
Ja daarom....alleen het verzinnen, regelen en uitvoeren van acties om geld op te halen kost al een team op zichquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+1: coördineren van de sponsorgelden, etc. gaat heel veel tijd in zitten.F means you're fucked![]()
65??!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Dan ga ik wel koken![]()
![]()
Een roparun team schijnt uit een man of 25 te bestaan waarvan 8 lopers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:08 schreef YUR het volgende:
[..]
De lopers zullen het probleem niet worden. Ik denk zelfs dat het formeren van het hele team het minste problemen op zal leveren.
Alles er omheen....dat maakt het lastig![]()
Je wisselt met een team van max 8 lopers af. Hoevaak...dat mag je zelf wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Aantal uren ertussen ofzo?
+1quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
1 met halve bol mozarella, paprika, champignon, ui, rode peper, serranoham en wat parmezan en oregano.
1 met halve bol mozarelle, champignon, ui, gorgonzola, spinazie, parmezan, serranoham en oregano.
Beide volkorenbodemen flinterdun, uiteraard
Ja doei.![]()
Ja, dat moet toch wel te regelen zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een roparun team schijnt uit een man of 25 te bestaan waarvan 8 lopers.F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+1
1 met halve bol mozarella, paprika, champignon, ui, rode peper, serranoham en wat parmezan en oregano.
1 met halve bol mozarelle, champignon, ui, gorgonzola, spinazie, parmezan, serranoham en oregano.
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+1
Wij hadden mozzarella/champs/pancetta/basilicum en gorgonzola/ui/champs/fuet en twee met een combi van die dingen
Volkoren moet ik ook nog eens proberen!![]()
Voor dat doel doe ik dat graagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 8 lopers wel
Maar om nou op mijn vrije zondag ook nog auto's te gaan staan wassen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 8 lopers wel
Maar om nou op mijn vrije zondag ook nog auto's te gaan staan wassen.
Is er niet iets kleinschaligers waarmee we als hardlopers geld kunnen ophalen voor het goede doel?.
Ja, als je ziet wat 't bedrijf van m'n ouders gedaan heeft: ook op winkelzaterdagen en -zondagen collecteren en dat soort ongein, en je moet een minimum aantal loten verkopen enzo.
Ja doei.![]()
Ik wil best een logo maken e.d. als het echt gerealiseerd wordt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zelf voor elke kilometer iets opzij leggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Is er niet iets kleinschaligers waarmee we als hardlopers geld kunnen ophalen voor het goede doel?.
![]()
![]()
Ik kan wel kommunikaasiedingen /diplomavoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Of een speciaal Fok!-shirt ontwerpenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Ik verwachtte #diplomavoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan wel kommunikaasiedingen /diplomavoor
Ja doei.![]()
ik had net al ruzie of m'n man in 2014 vrij kon krijgen van z'n werkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
Shit...nu zit ik serieus na te denken over een RoPaRun-team
Waarom dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had net al ruzie of m'n man in 2014 vrij kon krijgen van z'n werkNiet meer actief op Fok!![]()
Dat lijkt me een gezonde en stabiele relatiequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had net al ruzie of m'n man in 2014 vrij kon krijgen van z'n werk![]()
![]()
![]()
^^ Ik had altijd het laagste bedrag bij de Kinderpostzegelsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Roprarun lopen? Prima. Sponsors gaan lopen ronselen? Echt niks voor mij..
Schrijf ik de tekstjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan wel kommunikaasiedingen /diplomavoor.
omdat hij maar een beperkt aantal vrije dagen heeft naast z'n verplichte bouwvak en kerst vakantiequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En bij de bloemenverkoop en de toiletrollen en het schaatsen voor water en de loterij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ Ik had altijd het laagste bedrag bij de Kinderpostzegels.
![]()
![]()
quote:_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Maar wat is er dan in 2014? Jij loopt de marathon toch in 2013?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat hij maar een beperkt aantal vrije dagen heeft naast z'n verplichte bouwvak en kerst vakantieNiet meer actief op Fok!![]()
het team voor de RoParun zou in 2014 moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wat is er dan in 2014? Jij loopt de marathon toch in 2013?en dat duurt een x aantal dagen etc etc .. ik gooide gewoon een balletje op over hoe en wat en hij begon meteen te protesteren : ik kan niet koken, ik moet werken, dan moet ik ook boodschappen doen vanuit m'n werk en hoe moet ik dan voor de kids zorgen enz enz.
Pff, loop nou eerst die marathon maar eens voor je over dit soort dingen gaat lopen bakkeleienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
het team voor de RoParun zou in 2014 moeten zijnen dat duurt een x aantal dagen etc etc .. ik gooide gewoon een balletje op over hoe en wat en hij begon meteen te protesteren : ik kan niet komen, ik moet werken, dan moet ik ook boodschappen doen vanuit m'n werk en hoe moet ik dan voor de kids zorgen enz enz.
.
jij kent m'n relatie nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pff, loop nou eerst die marathon maar eens voor je over dit soort dingen gaat lopen bakkeleien.
als ik echt iets wil, dan moet ik er al direct over beginnen en niet twee dagen van te voren want dan is het huis te klein.
dan kan ik beter thuis nu al aangeven dat ik iets wil, en het dan evt niet doen, dan andersom ..
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ Ik had altijd het laagste bedrag bij de Kinderpostzegels.
![]()
Hoe anders hier dan dmjo. Vriendin zou meteen vrij nemen om het hele stuk mee te rijden in de auto om te suporten. ( maar eigenlijk voornamelijk voor het autorijden )![]()
Er zit wel een verschil tussen 2 dagen en 2 jaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij kent m'n relatie nietals ik echt iets wil, dan moet ik er al direct over beginnen en niet twee dagen van te voren want dan is het huis te klein.
dan kan ik beter thuis nu al aangeven dat ik iets wil, en het dan evt niet doen, dan andersom ..
![]()
![]()
elk huisje heeft z'n kruisje @ TWC
Als ik ooit een marathon ga lopen, ga ik een poosje wat minder werken, anders red ik het nooit allemaal.Niet meer actief op Fok!![]()
Dat ^^quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen 2 dagen en 2 jaar.
Hahaha, sorry.
ik gooide ook alleen een balletje op .. en dan niet als antwoord krijgen: dat zien we tegen die tijd wel .. nee, meteen : ik krijg toch geen vrij en schrijf dat maar op je buikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen 2 dagen en 2 jaar
Nou ja, ik ga gewoon lekker doortrainen en als ik eind 2013, als ze de lopers gaan zoeken, fit ben en nog in Europa woon dan geef ik me gewoon op als ik fit genoeg ben
Ja doei.![]()
Tuurlijk wel. Als je maar wil. 2 a 3 gewone trainingen door de week en de lange duurloop in een weekend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Als ik ooit een marathon ga lopen, ga ik een poosje wat minder werken, anders red ik het nooit allemaal.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Als ik ooit een marathon ga lopen, ga ik een poosje wat minder werken, anders red ik het nooit allemaal.F means you're fucked![]()
Ik ben van 6.30 tot 18.00 weg, moet dan nog koken, eten... ik ga er hier niet doorheen krijgen dat mijn huisgenoot vaker mag koken, omdat ik zo nodig de marathon wil lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je maar wil. 2 a 3 gewone trainingen door de week en de lange duurloop in een weekend.(hij snapt mijn hardloperij helemaal niet).
Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt. Eerst maar eens een HM lopen volgend jaar
.
Ik doe wel ondersteunende werkzaamhedenEn same here WhiteCowboy: Als Yur zoiets zou doen, zou ik ook meereizen en alles.
![]()
Dat zal wel meevallen toch.. Er zijn alleenstaanden met kleine kinderen die het zelfs voor elkaar krijgen om een marathon te lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben van 6.30 tot 18.00 weg, moet dan nog koken, eten... ik ga er hier niet doorheen krijgen dat mijn huisgenoot vaker mag koken, omdat ik zo nodig de marathon wil lopen(hij snapt mijn hardloperij helemaal niet).
Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt. Eerst maar eens een HM lopen volgend jaar
.
Misschien kun je een oppas voor je huisgenoot inhuren
![]()
![]()
Zie je, dat helptquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef GotC het volgende:
Ik doe wel ondersteunende werkzaamhedenEn same here WhiteCowboy: Als Yur zoiets zou doen, zou ik ook meereizen en alles.
. Zo iemand heb ik niet
. Moet ook echt eens op zoek naar een vrouw die die hardloopdrift wel begrijpt
.
Met m'n huidige werkweken zou ik dat ook niet trekken hoor. Ook niet als ik echt zou willenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je maar wil. 2 a 3 gewone trainingen door de week en de lange duurloop in een weekend.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zou ook meereizen, doe ik nu ook al heel vaak, hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Idem hier, en andersom ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef GotC het volgende:
Mijn geweldige Mr.Mo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem hier, en andersom ook.Mijn geweldige Mr.Mo
AwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar en FOK! dan, voor de altijd gezellige slowchats en reltopics om te ontspannen![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar en FOK! dan, voor de altijd gezellige slowchats en reltopics om te ontspannen
Leuk is dat he?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook meereizen, doe ik nu ook al heel vaak, hartstikke gezelligVind t ook al leuk om mee te reizen naar wedstrijden en daar te ondersteunen. Al is t alleen maar een rugzak dragen
![]()
![]()
Idd. Drie trainingen is wel het maximum bij mijn huidige werkweek. Ik weet al niet goed hoe ik de KT moet gaan combineren met drie trainingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met m'n huidige werkweken zou ik dat ook niet trekken hoor. Ook niet als ik echt zou willenNiet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Leuk is dat he?Vind t ook al leuk om mee te reizen naar wedstrijden en daar te ondersteunen. Al is t alleen maar een rugzak dragen
Zo ben ik ook bij de nieuwjaarsduik binnengehobbeld
Eerst vond ik helemaal niks aan dat soort dingen, maar nu vraag ik steeds wat ik kan doen om te helpen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar en FOK! dan, voor de altijd gezellige slowchats en reltopics om te ontspannen! True
dat doe ik wel als ik m'n cijfer krijg, in een topic. In SES, knappe mod die dat topic sluit
Ja doei.![]()
E.T. zou ook meegaan. Die kwam me ook altijd ophalen op schiphol als ik uit Taiwan kwam. 6:15 landen.![]()
Nou vooruit, daar kan ik mee leven. Eeuwige roem op de interwebzquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! True
dat doe ik wel als ik m'n cijfer krijg, in een topic. In SES, knappe mod die dat topic sluit
![]()
![]()
Liefde is...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T. zou ook meegaan. Die kwam me ook altijd ophalen op schiphol als ik uit Taiwan kwam. 6:15 landen.
... op onmenselijke tijdstippen op Schiphol staan wachten op hem/haar
Ja doei.![]()
Nou, afvallen = prima.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef LieLie het volgende:
Misschien maandag maar even langs de sportschool. Dinsdag en donderdag vallen sowieso af.
Ja doei.![]()
Liefde is... met de NS naar Schiphol gaan en zorgen dat je op tijd bentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Liefde is...
... op onmenselijke tijdstippen op Schiphol staan![]()
Dat stopt overigens wel als ik m'n OV kwijt ben, maar dat terzijde
![]()
![]()
Vooral als je je realiseert dat ik Businessclass vloog en na opstijgen op hongkong die stoel volledig plat schoof en een uur of 11 aan 1 stuk sliep. Mijn nacht was langer dan die van haarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Liefde is...
... op onmenselijke tijdstippen op Schiphol staan![]()
![]()
Ah dankjewel! Het zou goed kunnen dat het hier aan ligt want ik ben een slechte drinker. Goede tip!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Er doorheen trainen helpt wel een beetje, hoe beter m'n conditie hoe minder water ik mee weg kan komen, maar ook als m'n conditie goed is en ik drink te weinig, dan gaat 't toch weer wat kriebelen als ik me hard inspan, op de langere stukken of als ik sneller loop.Dat zou goed nieuws zijn want dan gaat het vanzelf over.. ik hoop het. Gewoon doorlopen helpt wel, heb ik al gemerkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien kan het ook komen doordat je bloeddoorstroming ineens als een malle aan het werk moet, en aangezien je zelf aangeeft al een poosje niet zo hard aan de bak bent geweest, best wel eens je jeuk zou kunnen verklaren
Thanks voor het antwoord!freedom is just another word for nothing left to lose![]()
"... maar je sliep niet zo lekker met de wetenschap dat je snel je vrouw weer in je armen mocht sluiten en kon dus als een klein kind dat bijna jarig was niet zo lekker slapen.."quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral als je je realiseert dat ik Businessclass vloog en na opstijgen op hongkong die stoel volledig plat schoof en een uur of 11 aan 1 stuk sliep. Mijn nacht was langer dan die van haar
Ja doei.![]()
uhuh... whatever makes you tickquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"... maar je sliep niet zo lekker met de wetenschap dat je snel je vrouw weer in je armen mocht sluiten en kon dus als een klein kind dat bijna jarig was niet zo lekker slapen.."![]()
![]()
TE zoet Moquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"... maar je sliep niet zo lekker met de wetenschap dat je snel je vrouw weer in je armen mocht sluiten en kon dus als een klein kind dat bijna jarig was niet zo lekker slapen.."
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: