SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.F means you're fucked![]()
Of mensen met loslopende honden die het wel leuk vinden om met je mee te rennenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom loop ik 's avonds wat laterGeen 'last' van andere mensen waardoor ik m'n tempo ineens verander.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Coolquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Asser stadsloop was 5 en 10km. Rondje dat ik volgende week ga lopen wordt 13,2 km (3 rondjes TT-Circuit).Succes
![]()
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Nooit last gehad van honden onderweg(ga wel altijd even aan de kant
)
F means you're fucked![]()
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen.... Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
ik heb één keer voor een opvliegende éénd uit de berm opzij moeten springen. ik schrok me 't apenlazerusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat ding heet "mond"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ik. Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen
.
Hoe denk je dat die eend zich heeft gevoeld?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb één keer voor een opvliegende éénd uit de berm opzij moeten springen. ik schrok me 't apenlazerus
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ik. Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen
.
![]()
Die ervaring heb ik hier in Den Haag ook hoor. Ik hoef me bijna nooit in te houden. Eén keer gehad dat ik een zebrapad over ging en bijna van m'n sokken werd gereden, maar dat is het welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde..
@ YUR: ja roepen voelt een beetje vreemd voor mij
startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag
Zin in!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ik ben een paar weken terug langs een nest jonge ganzen gekomen .. ik heb geen idee meer wanneer dat was, maar volgens mij was er best een korte sprint terug te zien in m'n stats op dat momentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben 1 keer door een eidereend aangevlogen. Die had jongen. En die krengen zijn best grootik wist niet dat ze er zaten, en 't was maar een smal weggetje, dus ben hard doorgerend
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh, dat vind ik altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of mensen met loslopende honden die het wel leuk vinden om met je mee te rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zal het wellicht iets hier in de regio zijn... Ik werd vanmiddag ook al bijna al wandelend op het zebrapad geschept. Even wachten zit er niet bij...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik hier in Den Haag ook hoor. Ik hoef me bijna nooit in te houden. Eén keer gehad dat ik een zebrapad over ging en bijna van m'n sokken werd gereden, maar dat is het wel.
@ YUR: ja roepen voelt een beetje vreemd voor mij![]()
Cool!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende:
startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag
Zin in!
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Tijdens lopen met de loopgroep is het overkill aan informatie voor de lopers+omgeving:
Let op (en kies 1 v/d volgende opties):
-Paaltje!
-Hond!
-Fietsers voor!
-Fietsers achter!
-Kind!
-Plas!
-Auto!
-Stokken op de grond!
-Bal!
Al die opties zijn vandaag al langsgekomenEn de trainer bedankt elke passant
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben 1 keer meerdere malen door een eidereend gans aangevlogen. Die had jongen. En die krengen zijn best groot[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oooh gaaf!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende:
Zin in!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je vergeet er twee!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
Tijdens lopen met de loopgroep is het overkill aan informatie voor de lopers+omgeving:
-Paaltje!
-Hond!
-Fietsers voor!
-Fietsers achter!
-Kind!
-Plas!
-Auto!
-Stokken op de grond!
-Bal!
-Drol!
-Naaktslak!Bij mij zelden...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vooral handig voor de barefoot runners ;-)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je vergeet er twee!
-Drol!
-Naaktslak!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Naaktslakken wel gezien vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je vergeet er twee!
-Drol!
-Naaktslak!Gewoon overheen gestampt
![]()
![]()
Idd, en vaak kunnen auto's er best nog snel even langs, maar dat doen ze niet. Ze wachten keurigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes..
Ik loop ook wel eens door rood () en dan geef ik wel even een seintje aan de automobilist. Dat 'ie me gezien heeft enzo
.
Eigenlijk ben ik op de fiets een nettere weggebruiker dan als hardloper.
*trying to erase mental imagequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vooral handig voor de barefoot runners ;-)
status: failed![]()
mooie route!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik trapte er vandaag één in tweeën, toen ik in de auto staptequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Naaktslakken wel gezien vandaagGewoon overheen gestampt
![]()
tijdens het rennen heb ik er vast ook geraakt, maar dan merk ik het niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan me niet herinneren slakken te hebben gezien woensdag. Wel veel dennenappels waar ik bijna m'n nek over brak. Lijkt wel herfst
.
Hier is het tegenwoordig zo erg dat als ik tegen (irl) vrienden zeg dat ik een spijkerbroek draag, ze me niet willen geloven zonder (foto) bewijsze schijnen te geloven dat ik alleen nog maar in loopkleding leef
Amsterdamse bosquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende:
Zin in!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hee, Tsjechië is weer aan het voetballen, ze hebben het weer over Gebre Selassie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tuurlijkquote:is zo gepiept
Met nadruk op piepen zeker
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee man, tanden op elkaar, en ratsj, erafquote:
Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik. Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week
(in de winter 1 keer
)
Ik heb niet zoveel te doen, en wat ik heb is blond. En met harsen ben je er meteen 4 a 5 weken vanafquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik. Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week
(in de winter 1 keer
)
je bent bokito?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
(in de winter 1 keer
)
één keer in de zoveel weken is hier genoeg
Bikkel, maar jij vlecht je haar ook, dus had het kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee man, tanden op elkaar, en ratsj, erafIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb van nature vrij veel en vrij donkere beharing idd. Ik heb wel zo'n flitsapparaat en sinds ik dat een paar keer gebruikt heb, is het een stuk minder geworden: vroeger kwamen de haren 's middags al terug als ik 's ochtends geschoren had
.
Harsen ga ik niet aan beginnen. Jaar lang ellende gehad na twee keer epileren. Iets met ingegroeide haren.
Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl?
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar![]()
![]()
Oeh 190 euro, leuk prijsjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende:
Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl?
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar.
Ik heb daar in een grijs verleden mijn Polar hartslaghorloge gekocht.
Ja, maar da's wel echt hardcore hoor, dat vlechten... Doe ik niet voor niets alleen als ik ga rennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bikkel, maar jij vlecht je haar ook, dus had het kunnen verwachten.
Oh wacht, als ik ga slapen, vlecht ik het ook... Anders raak ik in de knoop met m'n haar
Ja, ikke. Had hem heel snel thuisbezorgdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende:
De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar
Oh boy, had een collega van me ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb van nature vrij veel en vrij donkere beharing idd. Ik heb wel zo'n flitsapparaat en sinds ik dat een paar keer gebruikt heb, is het een stuk minder geworden: vroeger kwamen de haren 's middags al terug als ik 's ochtends geschoren had
.
Harsen ga ik niet aan beginnen. Jaar lang ellende gehad na twee keer epileren. Iets met ingegroeide haren.
niet aan beginnen inderdaad dan!
Ok mooi! dan ga ik hem denk ik maar bestellen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, ikke. Had hem heel snel thuisbezorgd
(ga wel dinsdag op vakantie maar dan is hij er als ik thuis kom!)
![]()
Almere bereikt, zonder G *snif ar *snif* min *snif*. Zo maar ffkes een bak koffie doen met een Running Junkie die morgen ook de 14 gaat lopen en dan naar paps en mams voor een warm bed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vraag even of mam je instopt... Misschien helpt hetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Almere bereikt, zonder G *snif ar *snif* min *snif*. Zo maar ffkes een bak koffie doen met een Running Junkie die morgen ook de 14 gaat lopen en dan naar paps en mams voor een warm bed.
Wanneer is het dan ontvlecht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar da's wel echt hardcore hoor, dat vlechten... Doe ik niet voor niets alleen als ik ga rennen.
Oh wacht, als ik ga slapen, vlecht ik het ook... Anders raak ik in de knoop met m'n haar![]()
Die zijn pas midden in de nacht thuis. Zijn uiteten met vrienden. Die zullen nu net aan het hoofdgerecht beginnen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vraag even of mam je instopt... Misschien helpt hetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Elke morgen weerquote:Gelukkig zijn wij er ook nogquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die zijn pas midden in de nacht thuis. Zijn uiteten met vrienden. Die zullen nu net aan het hoofdgerecht beginnen..
/mama-modusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die zijn pas midden in de nacht thuis. Zijn uiteten met vrienden. Die zullen nu net aan het hoofdgerecht beginnen..
*glas warme anijsmelk maakt
*lekker in bed stopt en dekbed tot je kin optrekt
*even over je haar aait en welterusten zegt
welterusten jochie
/mama-modus uitIk heb er één en ik ben er trots op
De nieuwe schoenen ff ingelopen, toch een stuk fijner met anti-pronatie!Ook gelijk een nieuwe PR voor de 5km!
Forumgek was out running. He tracked 5.39 km in 27m:50s.
Personal best 5 km of 25m:36s which is a 0m:25s improvement.
Wie doet er trouwens 15 dec. mee met de Ameland Adventure Run? (5, 10 en 21,1 km) ik ben aan het trainen voor de 10km
Fingerspitzgefühl![]()
Mwah als ik dan toch in de buurt benquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:20 schreef ForumGek het volgende:
Wie doet er trouwens 15 dec. mee met de Ameland Adventure Run? (5, 10 en 21,1 km) ik ben aan het trainen voor de 10km![]()
![]()
Even knallen op de 10km. Dat moet dan toch wel te doen zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah als ik dan toch in de buurt ben
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Tof! Ben heel erg benieuwd, zit toch wel een anderhalf km strand tussen, ook al zal dat wel aan de harde kant zijn !quote:
Fingerspitzgefühl![]()
Als ik tegen die tijd de 10km kan dan doe ik datquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even knallen op de 10km. Dat moet dan toch wel te doen zijn![]()
![]()
Dat gaat jou echt wel lukken. Is pas over 24 weken hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd de 10km kan dan doe ik dat
De Adventure Run heb ik al een keer gelopen. Super leuk daar op Ameland, alleen had ik het lopen op het strand zwaar onderschat. Als ik in de gelegenheid ben ga ik die zeker nog een keer lopen
Neerkomen wel!![]()
Ik had ook heel snel last van jeuk -alleen jeuk, er was niks te zien, geen bultjes en zelfs geen rode kleur (behalve als ik gekrabt had natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:33 schreef Lot_1 het volgende:
*breekt even in
Ik ben sinds vorige week begonnen met hardlopen na 6 jaar geen enkele sport te hebben uitgeoefend. Ik loop dus een klein rondje omdat mijn conditie nog bar slecht is. Maar nu wil het dat ik na de helft van dat rondje enorme jeuk krijg op mijn benen.. herkent iemand dit en hoe komt het?). Bij mij lag het aan iets wat in die linkjes niet of nauwelijks genoemd wordt, uitdroging! Niet speciaal van de huid -huid insmeren maakte 0,0 uit, maar water drinken (HEEL VEEL water drinken voor mijn gevoel
) en dan heb ik er geen last meer van.
Er doorheen trainen helpt wel een beetje, hoe beter m'n conditie hoe minder water ik mee weg kan komen, maar ook als m'n conditie goed is en ik drink te weinig, dan gaat 't toch weer wat kriebelen als ik me hard inspan, op de langere stukken of als ik sneller loop.![]()
Ah, dit kan ook wel eens de reden zijn waarom ik in heel warm weer steeds onverklaarbare jeuk op m'n lijf heb. Dacht steeds dat het aan wasmiddel lag, maar na meerdere dingen proberen was dat het ook niet..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik had ook heel snel last van jeuk -alleen jeuk, er was niks te zien, geen bultjes en zelfs geen rode kleur (behalve als ik gekrabt had natuurlijk). Bij mij lag het aan iets wat in die linkjes niet of nauwelijks genoemd wordt, uitdroging! Niet speciaal van de huid -huid insmeren maakte 0,0 uit, maar water drinken (HEEL VEEL water drinken voor mijn gevoel
Er doorheen trainen helpt wel een beetje, hoe beter m'n conditie hoe minder water ik mee weg kan komen, maar ook als m'n conditie goed is en ik drink te weinig, dan gaat 't toch weer wat kriebelen als ik me hard inspan, op de langere stukken of als ik sneller loop.![]()
Misschien kan het ook komen doordat je bloeddoorstroming ineens als een malle aan het werk moet, en aangezien je zelf aangeeft al een poosje niet zo hard aan de bak bent geweest, best wel eens je jeuk zou kunnen verklarenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik had ook heel snel last van jeuk -alleen jeuk, er was niks te zien, geen bultjes en zelfs geen rode kleur (behalve als ik gekrabt had natuurlijk). Bij mij lag het aan iets wat in die linkjes niet of nauwelijks genoemd wordt, uitdroging! Niet speciaal van de huid -huid insmeren maakte 0,0 uit, maar water drinken (HEEL VEEL water drinken voor mijn gevoel
![]()
Die loop op Ameland lijkt mij ook wel leukMaarja...ik kan niet alle leuke lopen in 1 jaar proppen..
ik noteer de 21 heeeeeeel klein in mn agendaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:20 schreef ForumGek het volgende:
De nieuwe schoenen ff ingelopen, toch een stuk fijner met anti-pronatie!Ook gelijk een nieuwe PR voor de 5km!
Forumgek was out running. He tracked 5.39 km in 27m:50s.
Personal best 5 km of 25m:36s which is a 0m:25s improvement.
Wie doet er trouwens 15 dec. mee met de Ameland Adventure Run? (5, 10 en 21,1 km) ik ben aan het trainen voor de 10kmInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik print je gezicht wel uit en doe dat als masker voorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
Die loop op Ameland lijkt mij ook wel leukMaarja...ik kan niet alle leuke lopen in 1 jaar proppen..
Heb je hem toch een beetje gelopen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
.
Je bent wel lekker bezig iig.
Oeh, die AAR is wel tof...![]()
Ik ben nog steeds druk aan het Googlen naar een HM voor het najaar, voor als ik geen startnr. voor Texel te pakken krijg, en naar een hele voor 2013, maar ik kan niet kiezen.
Hardloper.
IG @webkim![]()
tuurlijk wel, en volgend jaar al je tijden aanscherpen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
en het is december, dus dat telt al niet meer voor 2012Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
doe in 2013 met mij mee .. die van r'dam op 14 april ?? (de hele dus)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef Webkim het volgende:
Oeh, die AAR is wel tof...![]()
Ik ben nog steeds druk aan het Googlen naar een HM voor het najaar, voor als ik geen startnr. voor Texel te pakken krijg, en naar een hele voor 2013, maar ik kan niet kiezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en volgend jaar al je tijden aanscherpen!
en het is december, dus dat telt al niet meer voor 2012
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doenik zwaai je wel uit bij de start
red je makkelijk, in een week van rotterdam naar ameland lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
red je makkelijk, in een week van rotterdam naar ameland lopen![]()
En een stukje zwemmen.... Of rondjes rennen op de boot?F means you're fucked![]()
Ik heb er nog over na zitten denken, maar ik wacht eerst nog even hoe snel ik progressie maak. Amsterdam 2013 is qua tijd geschikter voor mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe in 2013 met mij mee .. die van r'dam op 14 april ?? (de hele dus)![]()
Op het wad hardlopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
red je makkelijk, in een week van rotterdam naar ameland lopen![]()
![]()
na de bruggenloop een stuk fietsen, dan zwemmen, en dan weer een stuk hardlopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
En een stukje zwemmen.... Of rondjes rennen op de boot?
same....alleen dan in het Engelsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
-Paaltje!
-Hond!
-Fietsers voor!
-Fietsers achter!
-Kind!
-Plas!
-Auto!
-Stokken op de grond!
-Bal!
maar als ik alleen loop en een automobilist dimt zijn groot licht voor me steek ik ook even mijn hand af bedankje op...vriendelijkheid kost niets'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Leuk, die doe ik ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
De Bruggenloop in Rotterdam is de week daarvoor. Ik denk dat ik die ga doen![]()
Als het eb is, dan zal het stukken beter lopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Tof! Ben heel erg benieuwd, zit toch wel een anderhalf km strand tussen, ook al zal dat wel aan de harde kant zijn !
Dr. Sexy, dat moet makkelijk lukken je! Bist een Liwwadder of niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
en ik had even een sentimentele vraag![]()
is het heel raar als ik m'n loop van morgen 'opdraag' aan m'n vader![]()
hoorde daarstraks een nr van Nick & Simon .. en werd toch even verdrietig bij het luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
jou zwaai ik ook wel uit dan ..quote:
(om ergens een half uur later te finishen)
Nou net een Liwadder, bin een import hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als het eb is, dan zal het stukken beter lopen.
Dr. Sexy, dat moet makkelijk lukken je! Bist een Liwwadder of niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:50 schreef DJMO het volgende:
hoorde daarstraks een nr van Nick & Simon .. en werd toch even verdrietig bij het luisteren
Maak het extra speciaal door een steady 10K te lopen en je dag is afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
en je moet nog 40 jaar lopen dus tijd genoeg YURquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar twijfel ik dus over .. wil dolgraag 10k (kunnen) lopen morgen .. maar vrees dat het teveel is .. m'n max atm is acht. twee km er boven op in een week tijd is wel erg veel ...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Maak het extra speciaal door een steady 10K te lopen en je dag is afIk heb er één en ik ben er trots op
Tempo nog ietsje lager, en je gedachten morgen op de juiste plaats...en je hebt gewoon je 10K te pakken. Ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar twijfel ik dus over .. wil dolgraag 10k (kunnen) lopen morgen .. maar vrees dat het teveel is .. m'n max atm is acht. twee km er boven op in een week tijd is wel erg veel ...F means you're fucked![]()
Minimaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en je moet nog 40 jaar lopen dus tijd genoeg YUR
Egomond HMquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef gcjoel het volgende:
Brr lijkt me niks een wedstrijd in de winter op het strand!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoiets bedoelde ik met dat tweede paragraafje, over 'er door heen trainen'; het had er bij mij zeker wel wat mee te maken hoe goed (of slechtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien kan het ook komen doordat je bloeddoorstroming ineens als een malle aan het werk moet, en aangezien je zelf aangeeft al een poosje niet zo hard aan de bak bent geweest, best wel eens je jeuk zou kunnen verklaren) m'n conditie was maar 't water is het grootste punt, ook toen ik een heel jaar had hardgelopen en 10KM liep kon ik nog wel eens jeuk krijgen als ik m'n waterdrinken echt verwaarloosd had! En eerder bij het opbouwen, als 't me gelukt was echt genoeg te drinken voor de Evy lesjes, dan kon ik die ook lopen zonder last, ook die van heel aan het begin.
En kwiwi, ja met heel warm weer gebeurt 't bij mij ook sneller... en ook met felle wind, dat droogt blijkbaar ook uit.![]()
Is maar goed dat ik vanavond niet ben gegaan, kwam net weer ineens een stortbui naar beneden. Goede rustdag achteraf![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:50 schreef DJMO het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik het wel raar zou vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Die laatste 2km loop je gewoon op karakter, 8km-10km maakt echt niet zoveel uit hoor! Lukt je wel!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar twijfel ik dus over .. wil dolgraag 10k (kunnen) lopen morgen .. maar vrees dat het teveel is .. m'n max atm is acht. twee km er boven op in een week tijd is wel erg veel ...
Het valt me alleen wel op dat de statistieken met HR die ik voorbij zie komen wel errug hoog zijn voor een duursport.Fingerspitzgefühl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: