Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Ik heb weleens weg moeten springen. Maar dat heb ik ook voor mensen...
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ik . Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen .
De meeste mensen houden goed rekening met hardlopers vind ik . Maar ja, soms ook wel eens van die mensen die echt niet aan de kant gaan terwijl ze je horen en zien aankomen. Eigenlijk mis ik een hardloopbel, dat zou in zo'n situatie een bijna-botsing kunnen voorkomen .
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde.
Ik zat een paar maanden terug voor het werk in Florida. Toen viel me op hoe weinig mensen hier in Nederland op hardlopers letten. Bijna iedere auto stopte om je voor te laten gaan op het moment dat je een weg passeerde.
Die ervaring heb ik hier in Den Haag ook hoor. Ik hoef me bijna nooit in te houden. Eén keer gehad dat ik een zebrapad over ging en bijna van m'n sokken werd gereden, maar dat is het wel .
startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag Zin in!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende: Ik ben 1 keer door een eidereend aangevlogen. Die had jongen. En die krengen zijn best groot
ik ben een paar weken terug langs een nest jonge ganzen gekomen .. ik heb geen idee meer wanneer dat was, maar volgens mij was er best een korte sprint terug te zien in m'n stats op dat moment ik wist niet dat ze er zaten, en 't was maar een smal weggetje, dus ben hard doorgerend
Die ervaring heb ik hier in Den Haag ook hoor. Ik hoef me bijna nooit in te houden. Eén keer gehad dat ik een zebrapad over ging en bijna van m'n sokken werd gereden, maar dat is het wel .
@ YUR: ja roepen voelt een beetje vreemd voor mij
Dan zal het wellicht iets hier in de regio zijn... Ik werd vanmiddag ook al bijna al wandelend op het zebrapad geschept. Even wachten zit er niet bij...
Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende: startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag Zin in!
Tijdens lopen met de loopgroep is het overkill aan informatie voor de lopers+omgeving : Let op (en kies 1 v/d volgende opties): -Paaltje! -Hond! -Fietsers voor! -Fietsers achter! -Kind! -Plas! -Auto! -Stokken op de grond! -Bal!
Al die opties zijn vandaag al langsgekomen En de trainer bedankt elke passant
Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende: Ik ben 1 keer meerdere malen door een eidereend gans aangevlogen. Die had jongen. En die krengen zijn best groot
Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Jumparound het volgende: startnummer binnen voor de midzomernachtcross in het amsterdamsche bos. A/s vrijdag Zin in!
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende: Tijdens lopen met de loopgroep is het overkill aan informatie voor de lopers+omgeving : Let op (en kies 1 v/d volgende opties): -Paaltje! -Hond! -Fietsers voor! -Fietsers achter! -Kind! -Plas! -Auto! -Stokken op de grond! -Bal!
Al die opties zijn vandaag al langsgekomen En de trainer bedankt elke passant
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Ze stoppen regelmatig voor hardlopers op mijn routes.
Idd, en vaak kunnen auto's er best nog snel even langs, maar dat doen ze niet. Ze wachten keurig . Ik loop ook wel eens door rood ( ) en dan geef ik wel even een seintje aan de automobilist. Dat 'ie me gezien heeft enzo .
Eigenlijk ben ik op de fiets een nettere weggebruiker dan als hardloper .
Hier is het tegenwoordig zo erg dat als ik tegen (irl) vrienden zeg dat ik een spijkerbroek draag, ze me niet willen geloven zonder (foto) bewijs ze schijnen te geloven dat ik alleen nog maar in loopkleding leef
Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik . Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week (in de winter 1 keer )
Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende: Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik . Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week (in de winter 1 keer )
Ik heb niet zoveel te doen, en wat ik heb is blond. En met harsen ben je er meteen 4 a 5 weken vanaf
Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende: Oh, dat gaat sneller dan mijn onthaarsessie dan. Ben wel 3 kwartier bezig, denk ik . Gelukkig hoeft het tegenwoordig nog maar 2 keer per week (in de winter 1 keer )
je bent bokito? één keer in de zoveel weken is hier genoeg
Ik heb van nature vrij veel en vrij donkere beharing idd . Ik heb wel zo'n flitsapparaat en sinds ik dat een paar keer gebruikt heb, is het een stuk minder geworden: vroeger kwamen de haren 's middags al terug als ik 's ochtends geschoren had .
Harsen ga ik niet aan beginnen. Jaar lang ellende gehad na twee keer epileren . Iets met ingegroeide haren.
Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl? De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar
Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende: Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl? De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar
Oeh 190 euro, leuk prijsje .
Ik heb daar in een grijs verleden mijn Polar hartslaghorloge gekocht .
Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef gcjoel het volgende: Er waren hier toch mensen die al eerder besteld hadden bij hartslagmetershop.nl? De forerunner 210 is daar nu in de aanbieding en ik wil hem denk ik gaan bestellen daar
Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende: Ik heb van nature vrij veel en vrij donkere beharing idd . Ik heb wel zo'n flitsapparaat en sinds ik dat een paar keer gebruikt heb, is het een stuk minder geworden: vroeger kwamen de haren 's middags al terug als ik 's ochtends geschoren had .
Harsen ga ik niet aan beginnen. Jaar lang ellende gehad na twee keer epileren . Iets met ingegroeide haren.
Oh boy, had een collega van me ook niet aan beginnen inderdaad dan!