quote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn... Als hij tegen Friso aangepraat heeft en Friso de Telegraaf gebeld heeft
Kennen elkaar van het golfen neem ik aan....
Edwin Eversquote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie de Telegraaf gebeld heeft en deed alsof hij Ruud was
Ja, maar intelligentie slaat een generatie over volgens Stellepel, dus met dat meiske zit het vast wel goedquote:Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
Maar even over de inhoud van het interview dat Ruud niet gegeven heeft; Badr al met de kinderen naar een concert geweest en met Joëlle naar Parijs?
WTF?!
Over 2 jaar is Joëlle net zo oud als Estelle toen ze wat met Ruud kreeg, en Badr jonger dan Ruud toen was...
Nou, de ouders van Estelle lijken me niet echt intellectuele lichten en van een gelukkig huwelijk is bij beide grootouderparen al helemaal geen sprake.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar intelligentie slaat een generatie over volgens Stellepel, dus met dat meiske zit het vast wel goed
Een generatie of twee, danquote:Op maandag 18 juni 2012 10:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, de ouders van Estelle lijken me niet echt intellectuele lichten en van een gelukkig huwelijk is bij beide grootouderparen al helemaal geen sprake.
Net zoals in UK of USA heeft een 'bron die dichtbij het stel staat' vast uit de school geklapt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
of Ruud heeft tegen iemand aangepraat waarvan hij niet wist dat het richting Telegraaf werd doorgespeeld? (-> Friso)
Dat lijkt me makkelijk te bewijzen door de Telegraaf toch? Of ze ECHT met hem hebben gesproken of niet? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij krantenquote:
Ach, zou ze zelf ooit veroordeeld zijn voor het hebben van enig talent? Of verdacht? Of beschuldigd?quote:Over de verhalen dat de kickbokser zijn werk regelmatig mee naar huis neemt, maakt ze zich geen zorgen.
"Iemand zegt dat hij vrouwen mishandelt! Je kent me: daar heb ik hem naar gevraagd!", zegt Estelle. "Hij is er niet voor veroordeeld, niet van verdacht, hij is er zelfs door niemand van beschuldigd!"
Wat zou betekenen dat de de kinderen ook bij Badr komen te wonen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruud Gullit is meubels kopen, lees ik net op zijn twitter. Ik zal wel raar zijn, maar als ik hem was had ik haar mooi bij d'r nieuwe liefje in laten trekken hoor
Ik heb nog wel een mooie klippan die hij voor weinig (of veel als hij wil) mag overnemenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruud Gullit is meubels kopen, lees ik net op zijn twitter. Ik zal wel raar zijn, maar als ik hem was had ik haar mooi bij d'r nieuwe liefje in laten trekken hoor
Net als in dat scheidingsprogramma op 4, en dan staat moeder met kinderen buiten... nahquote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie klippan die hij voor weinig (of veel als hij wil) mag overnemen
Al het waar is kan Ruud geen claim indienen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me makkelijk te bewijzen door de Telegraaf toch? Of ze ECHT met hem hebben gesproken of niet? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij kranten
Ja maar ik zeg toch nergens dat ze de kinderen mee moet nemen of wel?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als in dat scheidingsprogramma op 4, en dan staat moeder met kinderen buiten... nahDie 2 kinderen wonen nog thuis toch?
Ze noemt Ruud Gullit (ja ze noemt hem MET achternaam) een lieve vader, niet haar eigen.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is toch een lieve vader, dus dat zou een beetje apart zijn, imo. Maar dat moet Stellemans zelf weten natuurlijk. Je kunt ook gewoon proberen te verzoenen.
Maar dat Ruud dit dus voorstelt, het artikel is niet waar?Of heeft Livra geen echt ruud-account op Twitter bekeken?
Nee, maar waarom moet ze het dan bijleggen met haar vader, die beweerde dat Ruud snel weg zou zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze noemt Ruud Gullit (ja ze noemt hem MET achternaam) een lieve vader, niet haar eigen.
Nou, pa heeft natuurlijk wél gelijk gekregen. En om te voorkomen dat hij haar dat nog jaren inwrijft, geeft ze hem maar alvast gelijk. Benieuwd of hij haar dan ook weer (terecht) gaat waarschuwen voor die vechtjas.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, maar waarom moet ze het dan bijleggen met haar vader, die beweerde dat Ruud snel weg zou zijnHij IS een lieve vader, ze hebben een lang huwelijk gehad, dus wat die vader bedoelde is niet uitgekomen toch?
![]()
Gewoon 'gewoon' bijleggen.
oh ja De Huwelijksproblemen van Raf en Sylquote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!
Het EK is voorbij, Rafaël kom er maar in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |