Als je de OP beter had gelezen stond er dat wij als collectief moesten optreden tegen het buitensporig aandachtsgehalte dat sommige FOK!sters hier op zich (willen) vestigen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef Lithia het volgende:
Ik vind je laatste zin maar eng hoor.En het wordt alleen een bashtopic zo. Dat is niet zo tof.
Bovendien help ik je een handje door dit topic te sluiten. Hoe minder aandacht voor ze, hoe beter toch?
Niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zonder het topic gelezen te hebben; hoe moet het collectief het nu dan te weten krijgen??????????????
Voor je het weet besluit het collectief dat jouw kwaliteitstopics ook tot de negeren aandachtshoererijtopics behoren. Dan ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je de OP beter had gelezen stond er dat wij als collectief moesten optreden tegen het buitensporig aandachtsgehalte dat sommige FOK!sters hier op zich (willen) vestigen.
Zonder het topic gelezen te hebben; hoe moet het collectief het nu dan te weten krijgen??????????????
Iedereen dient eerst op de hoogte te zijn alvorens we tezamen kunnen optreden. Of ben je bang dat niemand meer jouw -zeer sporadisch geopende- topics leest in de toekomst?
Pharkus die kwaliteitstopics in de mond neemt mbt mijn topics, k heb nu stijfje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor je het weet besluit het collectief dat jouw kwaliteitstopics ook tot de negeren aandachtshoererijtopics behoren. Dan ben je nog verder van huis.
Dank voor snelle feedback.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef Lithia het volgende:
Je geeft alleen meer aandacht aan ze. Men die nooit van die meiden gehoord hebben, zullen ineens hierop letten.
Even mededelen dat je collectief mensen buiten moet sluiten is geen klacht. Ik had het bewust genegeerd voor je, maar als ik alleen hier op moet letten, dan had ik het sowieso gesloten.
[..]
Niet.
Begin bij jezelf door ze te negeren. Helpt het niet, dan huil je totdat je in slaap gaat vallen.
anyway, klaagtopics over users worden nooit gewaardeerd.
zie dmquote:
Geschopt, maar pas dan ook je eigen reactie aan op zo een topic...quote:Op zondag 24 juni 2012 10:25 schreef OnweersComplex het volgende:
zielige ex Schopje R&P? Het lijkt een serieus topic en heb het gevoel dat dat topic beter in R&P past
vermoedde eerst een troll, maar thxquote:Op zondag 24 juni 2012 10:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geschopt, maar pas dan ook je eigen reactie aan op zo een topic...
Onzin taal? Pardon?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Stoere papi doet vervelend
hi-ha-ho
Topic 29479284 met dit soort onzin taal en onzin verhalen. Slotje aub
thnxquote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onzin taal? Pardon?
Maar ik heb m al gesloten, zag je bericht te laat.
*boks*quote:
Omdat klacht en antiklacht.quote:
Desondanks is wat meer input vereist.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Mieron het volgende:
[..]
Iedereen snapt de OP toch, aan de reacties te zien.
Zoals in de OP aangegeven lijkt de klacht toch redelijk duidelijk. Zwamverhalen in een OP zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Desondanks is wat meer input vereist.
Dat, plus een anti-klachten hoeven niet zo, zeker niet als je OP al zo zwak is.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef gogosweden het volgende:
Oneliners etc worden meestal gesloten.
stop wat moeite in je OP.
Je begrijpt blijkbaar niet dat 2 regels en dan "antiklacht: bier" (ben je twaalf of zo) niet voldoende isquote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Mieron het volgende:
[..]
Zoals in de OP aangegeven lijkt de klacht toch redelijk duidelijk. Zwamverhalen in een OP zit niemand op te wachten.
quote:
quote:
Zeker niet als je creativiteit bestaat uit een anti-klacht nee, iets herhalen wat in 2003 al oud is is creatief gezien niet hoogstaand.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef Mieron het volgende:
Goed, enige creativiteit in het formuleren van een TT i.c.m. de OP wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Ik ga slapen, het zal wel.
Ik moet wel. Lithia heeft mij ertoe gedwongen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef gogosweden het volgende:
Kijk iedereen met modambities hier eens netjes z'n best doen
* gogosweden is schuldig
Ik doelde niet op de anti-klacht, maar goed ik geef toe dat was nogal kinderachtig.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet als je creativiteit bestaat uit een anti-klacht nee, iets herhalen wat in 2003 al oud is is creatief gezien niet hoogstaand.
Welterusten.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet wel. Lithia heeft mij ertoe gedwongen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 04:06 schreef PretKroket het volgende:
Users zouden knopjes op hun profielpagina moeten krijgen. Ban deze user / Unban deze user. Zodra andere gebruikers vaak genoeg op ban/unban gedrukt hebben (1x per unieke user!), zal deze user gebanned/ geunbanned worden. KEIGOED IDEE!!
Is niet erg om af en toe een handje te helpen, maar soms kan de info niet kloppen en misleid het users. Ook krijg je een onnodige en lange discussie. Laat het aan ons over, alright?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga even mod spelen als je het daadwerkelijk bent. Tot dan hoeft het niet hoor. Wel lief verder.
quote:
Mhoah nu niet echt meer, alleen sta ik denk ik wel nog steeds op scherp. Geen goede combinatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef ThaTim het volgende:
HSG-BOMBER schijnt toch problemen met yvonne te hebben?
Hm, nu je het zo brengt... Inderdaad, je hebt een punt; ONZ lijkt me beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben écht te onaardig om mod te worden.
Echt? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef ThaTim het volgende:
dan doe je echt iets verkeerd, dat is schier onmogelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef ThaTim het volgende:
Had ik eens gelezen op 't forumquote:
Zeg doe jij eens heel snel je oude UI terugquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dan doe je echt iets verkeerd, dat is schier onmogelijk
Is een goeie film !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens heel snel je oude UI terug
Paul Newman was tot op hoge leeftijd een knappe man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
Is een goeie film !
was vast een hunk uit jouw tijd, die paul newman
en intelligent aan je laatste link te zien, mooi filmpjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul Newman was tot op hoge leeftijd een knappe man.
dit is te hoog gegrepen voor je kalequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
hallo, de sc is niet hier he
fb is geen speeltuin
Ik kreeg vanmiddag nog een waarschuwing toen ik moderator aan het spelen was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
hallo, de sc is niet hier he
fb is geen speeltuin
Dat was een hintquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag nog een waarschuwing toen ik moderator aan het spelen was.
Nee, intermezzo tussen intelligente mensen.quote:
Wat heel goed per pm of dm kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, intermezzo tussen intelligente mensen.
Die is wieberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef Rectum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/250143
zou een mod zo lief willen zijn om hem tenminste ebola (erger mag natuurlijk ook) te geven
gr gr
Dit kan niet, die afkortingquote:
Hommo, je bent dat. Nee dat kan inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dit kan niet, die afkorting
Je hebt de volgknop, FB is geen speeltuinquote:
Bingoquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt de volgknop, FB is geen speeltuin
quote:
En waarom?quote:
Genomineerde users voor mod. Als de KLB mod vacature gesloten is zal hij het worden.quote:
Waarom is idh niet bruin dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Genomineerde users voor mod. Als de KLB mod vacature gesloten is zal hij het worden.
Deleted, ja, jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar is mijn topic? In de doofpot gestopt? In der vergetelheid gebracht?
En waarom?
Beetje jammer, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deleted, ja, ja
Omdat iemand zo besloten heeft.
Ik heb het topic niet gezien, maar als jij het begrijpt dan zal het wel terecht geweest zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Dicht, thanks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef Zaiks93 het volgende:
Is het eens warm, is het kut mag een slotje op, gaat nergens meer over
Dat had je niet aan zien komen?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:26 schreef TrippleDistilled het volgende:
gênant
Dit topic kan dicht, ongelofelijk wat een bagger
Ik erger mij aan dat ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:11 schreef IShotTheMaid. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/375509
Goddomme, waarom blijft deze zooi?
Hints lijken niet aan te komen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:11 schreef IShotTheMaid. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/375509
Goddomme, waarom blijft deze zooi?
Ik vind jou erger eigenlijk met je schrale postsquote:
Ik geef geen neuk om jouw mening.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind jou erger eigenlijk met je schrale posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |