http://en.wikipedia.org/wiki/Sheldon_Cooperquote:
srs?quote:
Hjbdquote:
Altijd zo aardig? Of alleen tegen die andere Nick?quote:
Hou je bek debiel, neem ik aan? WAT GEMEEN! topic report gemachtquote:
als het net zo grappig is als Green wing.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
4ebe heeft nog nooit sheldon/tbbt/theory gebezigd op het forum :$
GA The Big Bang Theory kijken!!
ja he? Maar denk eerder hou je bek dichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hou je bek debiel, neem ik aan? WAT GEMEEN! topic report gemacht
Jij bent begonnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Altijd zo aardig? Of alleen tegen die andere Nick?
quote:
Basisschool argumentquote:
Probeer eens een episode. Vind 't een bazige serie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als het net zo grappig is als Green wing.
De teller staat nu nog op 6 hoorquote:
Oke, maar ik heb ook het niveau van de basisschool ..quote:
1 aflevering niet, er zijn er genoeg die echt totaal niet grappig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Probeer eens een episode. Vind 't een bazige serie.
Jou teller gaat dadelijk door het dak heenquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De teller staat nu nog op 6 hoor
quote:
KRO detectivesquote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 aflevering niet, er zijn er genoeg die echt totaal niet grappig zijn
Nooit doorgeleerd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb ook het niveau van de basisschool ..
Ik ken er geen een die ik niet grappig vond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 aflevering niet, er zijn er genoeg die echt totaal niet grappig zijn
Is dat nou wel nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jou teller gaat dadelijk door het dak heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |