Ik was een beetje aan het chillen buiten met mi dushi’s, toen er opeens een zogenaamde papi naar me toe kwam gelopen en m’n nummer vroeg. Ik dacht: hij’s 12 of zo, wat moet hij van me?

Ik zei tegen hem: "Je bent te jong voor deze hippe kleine meid." Je zou denken dat hij na deze mededeling met de staart tussen de benen afdroop, maar niets was minder waar. Hij zei: "Dushi, ik wil je alles geven." Hierop reageerde ik met het volgende: "Luister swa, blijf uit mijn buurt. Ik dig je niet, we zijn water en vuur. Psst me niet en noem me geen dushi!" Het laagschedelige onderkruipsel wist echter van geen ophouden. Toen werd deze hippe kleine meid echt kwaad. "Ben je zo dom of heb je geen oren?! Je krijgt m’n 06 niet vandaag en ook niet morgen! Een ventje van 12, wat denk je? Je praat zoveel, wie trapt daar nou in? Je woorden en zinnen komen over als onzin. Nee, is wat je van me krijgt!" Meneertje koekepeertje droop eindelijk af, waarbij hij naar me sneerde: "arrogante kuthoer!" Ongelooflijk dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.