scheidsrechters zijn er ook erg gewend aan geraakt, want die grijpen nu nauwelijks nog in.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Alovenac het volgende:
Je ziet maar weer in de afgelopen dagen hoe afhankelijk je bent van het hawk-eye systeem. Heb nu foute beslissingen bij Troicki en Chardy voorbij zien komen. Calls op ballen die gewoon dik de lijn raken op belangrijke momenten.
Echt een halve meter of bedoel je ruim?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Zo geniaal als in Rosmalen was het nergens. Op BP Sijsling sloeg Rochus de bal een halve meter uit, maar de call kwam niet. Toen zei de umpire maar dat hij het niet kon zien en dat ze een let moesten spelen
20-30cm ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt een halve meter of bedoel je ruim?
quote:Rafael Nadal gaat pokeren
Rafael Nadal verlegt zijn grenzen naar een andere tak van sport. De Spaanse tennisser gaat zich richten op pokeren. De elf-voudig grandslamwinnaar is het nieuwe lid van het Pokerstars Sportteam.
"Het is geen geheim dat ik van competitie houd en dat ik graag de beste ben, of dat nou tennis, golf of een computerspel is", zegt Nadal over zijn nieuwe uitdaging. "Toen ik poker ontdekte kwam ik vanzelf uit bij Pokerstars. Zij begrijpen wat ervoor nodig is om de beste te willen zijn."
Nadal zal diverse keren uitkomen tijdens evenementen. Het Sportsteam bestaat verder uit ex-tennisser Boris Becker, voormalig hockeyster Fatima Moreira de Melo en cross-country-skiër Marcus Hellner.
Ja, maar ik bedoelde meer of Tim86 bedoelde "een halve meter uit' of "duidelijk uit".quote:
Dat is aardig wat ja.quote:
Waarschijnlijk dat hij de weg naar de baan heeft weten te vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat die ene game? Die 5 punten in de eerste set?
Eastbourne welquote:
quote:Wimbledon week later?
Wimbledon bespreekt met de tennisautoriteiten de mogelijkheid om The Championships met een week te verlaten. Het plan zit nog in de embryonale fase en het zou pas vanaf 2014 ingaan, maar Wimbledon-bronnen bevestigen dat er wordt over onderhandeld.
De meest prestigieuze grand slam op de kalender heeft sinds mensenheugenis dezelfde datum: laatste week van juni, eerste week van juli. Maar, elke twee jaar overlapt die eerste week met een voetbalkampioenschap, zoals nu Euro 2012. En het finaleweekend valt samen met de Britse Grote Prijs Formule 1. Dat zou een flinke slok schelen op het vlak van tv en advertentie-inkomsten.
Vandaar het plan om Wimbledon een week later te zetten. Na het voetbal. En de Grote Prijs zou dan op de tennisvrije middelste zondag vallen. De spelers zijn naar verluidt pro. Want op die manier zou het al te korte grasseizoen met één week worden uitgebreid. Wordt vervolgd.
quote:Het plan zit nog in de embryonale fase
Ik had het ook gelezen in de Volkskrantquote:
En lelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef Hazzard het volgende:
Mooi om te zien hoe dom die Sharapova eigenlijk is.
Haase tegen Rosol wtfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:06 schreef Crocmaz het volgende:
(Faal)Haase rond 13.00 tegen Rosol, allemaal kijken natuurlijk
Sliceling om 17.00 tegen Nishikori, allemaal kijken natuurlijk
Voor de echte liefhebbers ook nog wat challengergeweld vandaag..
Zo rond 13.30 Balazs (ik hoop niet die ex-PSV'er) tegen Thiemo![]()
Rond de klok van drie, de bazenpartij Middelkoop tegen Gensse
Om daarna door te kunnen naar de partij tussen Janowicz en Huta Faalung, die zal starten rond 16.30
Natuurlijk zakken we dan nog even door, want rond zessen hebben we nog Rochette tegen Westerhof
En dan last but definitely not least als prachtig toetje in de avonduren, waarschijnlijk beginnend rond de klok van 7, Oswald tegen Schoorel!
Deze wedstrijden worden mede mogelijk gemaakt door
http://lsh.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En aan het eind van de dag waarschijnlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haase tegen Rosol wtf![]()
En welk toernooi is dit, kan je dat niet even vertellen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 02:41 schreef Tim86 het volgende:
Mercedes Cup Main Draw:
J. Tipsarevic has a bye
A. Montañes vs S. Darcis
B. Phau vs Qualifier
L. Rosol vs R. Haase
B. Tomic has a bye
T. Bellucci vs Robin Kern (wildcard)
J. Chardy vs Qualifier
L. Kubot vs C. Stebe
N. Davydenko vs D. Brown
B. Paire vs P. Petzschner
G. Garcia-López vs R. Ramirez Hidalgo
P. Andujar has a bye
T. Haas vs Qualifier
S. Stakhosvky vs Qualifier
F. Cipolla vs T. Kamke
J. Monaco has a bye
Daarvoor is de link naar de wedstrijden, daar staat precies wie wat hoe en waarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haase tegen Rosol wtf![]()
En welk toernooi is dit, kan je dat niet even vertellen?
Sijsling speelt in Newport, toch? Vandaag tegen Nishikori, dus die gaat er wel af denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:44 schreef Norrage het volgende:
Ja, erboven stond Newport, dus ik dacht even dat ze Newport speelden
Moet je vooral aan Roddick vragen...wat die met zijn spel gedaan heeft is echtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef danusz1986 het volgende:
Waar is dit soort aanvallend tennis gebleven! Heerlijke match!
Dat verdween toen Nadal vanuit alle hoeken en onder de meest onmogelijke druk nog passeerballen ging slaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef danusz1986 het volgende:
Doet een Rooowbinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef Szura het volgende:
Young ligt er ook alweer uit, eerste ronde Newport.
Wat een dramatische periode maakt die gast door
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat verdween toen Nadal vanuit alle hoeken en onder de meest onmogelijke druk nog passeerballen ging slaan
Heerlijke pot, dat zeker
Ik verveelde me even. 29 gespeelde rallies, totaal 9x een verdedigende slice-backhandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef danusz1986 het volgende:
Dat wordt ie ook op dit soort snelle banenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]![]()
Nadal zou door dit soort tennis weggevaagd worden.
ja die van haar wel, niet van de overige 99 top 100 spelersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:45 schreef BobW het volgende:
Filmpje: http://nos.nl/video/389292-sjarapova-geeft-simon-oorveeg.html
Vond niemand dit interessant, of is het alzo gewoon dat Haase in dee erste ronde verliest dat het niet meer opvalt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Haase ligt er ook al meteen uit in de Mercedes Cup, tegen Rosol.
Wij praten daarover in zijn eigen topic: Robin Haase #16 - Met Rooowbin in Rooowme!quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond niemand dit interessant, of is het alzo gewoon dat Haase in dee erste ronde verliest dat het niet meer opvalt?
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Wij praten daarover in zijn eigen topic: Robin Haase #16 - Met Rooowbin in Rooowme!
Dat hebben ze snel gedaan.quote:
The following events will be held:quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het ook leuk. Hoop dat Federer zijn grasvorm vasthoudt. Hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk aan het hoofdtoernooi, net zoveel als bij een Masterstoernooi?
quote:Men's Singles
Draw of sixty-four (64) players, with not more than four (4) players from any one (1) country, comprising:
56 Direct Acceptances
6 ITF Places
2 Invitations
Ik blijf het suf vinden. Zon bekende locatie gebruiken en het zo anders gebruiken...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:06 schreef Morthill het volgende:
Eindelijk een OS op gras, Wimbledon is juist de perfecte locatie voor de OS. Het hoeft niet dezelfde sfeer te hebben, het zijn de OS, dus het moet ook anders zijn.
Zie echt 0,0 problemen.
Nja, ik kan me voorstellen dat Federer liever nu een gouden plak wint dan de AO. Maar ik kan me slecht voorstellen dat een tennisser die nog geen enkel GS heeft gewonnen liever de OS wint dan Wimbledon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef franklop het volgende:
sowieso vind ik tennis op de OS niks. Hoevaak de tennissers het ook zeggen dat ze het wel belangrijker vinden; een grandslamzege zal altijd boven de OS blijven staan.
[...]
Zou het weleens voorkomen dat ze op allebei die banen tegelijk aan het dubbelen zijn? Lijkt me wel lachen om te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer genieten in Newport. Banen zijn nog slechter dit jaar volgens mij
Moet kunnen, maar dan zou ik 3 tegen 3 spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het weleens voorkomen dat ze op allebei die banen tegelijk aan het dubbelen zijn? Lijkt me wel lachen om te zien.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-18730474quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef detennismaster het volgende:
Hoe krijgen ze het gras op orde voor de spelen dan?
Ah, ok, het zal alleen nooit zo goed worden als bij wimbedon lijkt mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-18730474
Het zijn singlebanen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het weleens voorkomen dat ze op allebei die banen tegelijk aan het dubbelen zijn? Lijkt me wel lachen om te zien.
Waarom liggen die banen dan een tramrailsbreedte uit elkaar en zijn de lijnen doorgetrokken?quote:
om het zichzelf makkelijk te maken, aan de linkerkant zie je sowieso geen tramrailsquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom liggen die banen dan een tramrailsbreedte uit elkaar en zijn de lijnen doorgetrokken?
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
om het zichzelf makkelijk te maken, aan de linkerkant zie je sowieso geen tramrails
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik ging er van uit dat het een FF grap was..
Hoe is hier nog geen filmpje vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:49 schreef BobW het volgende:
En Sela sloeg vier dubbele fouten op 3-3 tweede set tegen Hewitt
Dafuq, hoe doe je datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:49 schreef BobW het volgende:
En Sela sloeg vier dubbele fouten op 3-3 tweede set tegen Hewitt
Gewoon 8x in het net serveren he, het is niet zo lastig als het er uit ziet.quote:
Is inderdaad niet zo moeilijk. Denk dat zelfs fed-fan dat kanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gewoon 8x in het net serveren he, het is niet zo lastig als het er uit ziet.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo moeilijk. Denk dat zelfs fed-fan dat kan
Hij kwam iig met een wildcard binnen, dus denk het wel ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Szura het volgende:
Na een break achterstand nu wel de 2e tiebreak gewonnen.
Robredo trouwens in Bastad gespeeld, was z'n rentree of niet?
Vanmiddag verloren van Ferrer.
Rentree op ATP niveau ja, maar hij speelde de afgelopen weken al 3 challengers waarvan hij er 2 won en bij eentje opgaf in R1. Hij gaathier en daar nu wel zijn protected ranking gebruiken de komende weken zag ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Szura het volgende:
Na een break achterstand nu wel de 2e tiebreak gewonnen.
Robredo trouwens in Bastad gespeeld, was z'n rentree of niet?
Vanmiddag verloren van Ferrer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |