ja die van haar wel, niet van de overige 99 top 100 spelersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:45 schreef BobW het volgende:
Filmpje: http://nos.nl/video/389292-sjarapova-geeft-simon-oorveeg.html
Vond niemand dit interessant, of is het alzo gewoon dat Haase in dee erste ronde verliest dat het niet meer opvalt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
Haase ligt er ook al meteen uit in de Mercedes Cup, tegen Rosol.
Wij praten daarover in zijn eigen topic: Robin Haase #16 - Met Rooowbin in Rooowme!quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond niemand dit interessant, of is het alzo gewoon dat Haase in dee erste ronde verliest dat het niet meer opvalt?
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Wij praten daarover in zijn eigen topic: Robin Haase #16 - Met Rooowbin in Rooowme!
Dat hebben ze snel gedaan.quote:
The following events will be held:quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het ook leuk. Hoop dat Federer zijn grasvorm vasthoudt. Hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk aan het hoofdtoernooi, net zoveel als bij een Masterstoernooi?
quote:Men's Singles
Draw of sixty-four (64) players, with not more than four (4) players from any one (1) country, comprising:
56 Direct Acceptances
6 ITF Places
2 Invitations
Ik blijf het suf vinden. Zon bekende locatie gebruiken en het zo anders gebruiken...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:06 schreef Morthill het volgende:
Eindelijk een OS op gras, Wimbledon is juist de perfecte locatie voor de OS. Het hoeft niet dezelfde sfeer te hebben, het zijn de OS, dus het moet ook anders zijn.
Zie echt 0,0 problemen.
Nja, ik kan me voorstellen dat Federer liever nu een gouden plak wint dan de AO. Maar ik kan me slecht voorstellen dat een tennisser die nog geen enkel GS heeft gewonnen liever de OS wint dan Wimbledon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef franklop het volgende:
sowieso vind ik tennis op de OS niks. Hoevaak de tennissers het ook zeggen dat ze het wel belangrijker vinden; een grandslamzege zal altijd boven de OS blijven staan.
[...]
Zou het weleens voorkomen dat ze op allebei die banen tegelijk aan het dubbelen zijn? Lijkt me wel lachen om te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer genieten in Newport. Banen zijn nog slechter dit jaar volgens mij
Moet kunnen, maar dan zou ik 3 tegen 3 spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het weleens voorkomen dat ze op allebei die banen tegelijk aan het dubbelen zijn? Lijkt me wel lachen om te zien.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-18730474quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef detennismaster het volgende:
Hoe krijgen ze het gras op orde voor de spelen dan?
Ah, ok, het zal alleen nooit zo goed worden als bij wimbedon lijkt mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-18730474
Het zijn singlebanen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het weleens voorkomen dat ze op allebei die banen tegelijk aan het dubbelen zijn? Lijkt me wel lachen om te zien.
Waarom liggen die banen dan een tramrailsbreedte uit elkaar en zijn de lijnen doorgetrokken?quote:
om het zichzelf makkelijk te maken, aan de linkerkant zie je sowieso geen tramrailsquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom liggen die banen dan een tramrailsbreedte uit elkaar en zijn de lijnen doorgetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |