Zelfs dat zou die moeten reddenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
Er mist een letter bij de tegenstander van Robin. Het is Pavic en niet Avic
Finaletje zou moeten kunnen. De sterkste speler in zijn schema vind ik nog wel Malisse...Alhoewel die Vaseline ook wel goed stond te spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:06 schreef Crocmaz het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Haase hier een paar rondjes kan overleven.
Het is nooit zo erg als in Rotterdam....alhoewel het dara tenminste nog uitverkooptquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef Salamando het volgende:
Benieuwd hoeveel klachten er dit jaar in dit topic komen over de bitterbal etende mannen in pakken.
Rotterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is nooit zo erg als in Rotterdam....alhoewel het dara tenminste nog uitverkoopt
Je hebt gelijk. Ik had over de O heengelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je ziet het ook aan haar swing. Ze probeert nog een gewone achterzwaai te doen zoals op gravel, maar op gras tegen Petrova kan dat gewoon niet. Daar heeft ze de tijd niet voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef Norrage het volgende:
En Petrova is meteen ook een erg goede gras-speelster
De afgelopen weken hebben dan ook uitgewezen dat Nederlanders op gras niets te zoeken hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:55 schreef TheArt het volgende:
Rooowbin falertBreak achter tegen Pavic. Die jongen is natuurlijk absoluut niet slecht en zeker niet op gras, maar dit is gewoon dramatisch
Robin doet er alleen geen flikker mee. Die service is vaak een drama, hij kan een goede aanvallende bal slaan, maar ook op gras staat ie alles te pushen en hij slaat meer dropshots dan dat hij naar het net komtquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Norrage het volgende:
Roowbin heeft op zich wel een goed gras-spelletje...hij heeft het Wimbledon een paar keer erg goed gedaan, maar dat is wel were tragisch. Die gast raakt echt geen pepernoot dit jaar
Ze hoopten dat Roowbin zo nog een rondje verder zou kunnen.quote:
Beter dan Thiemo.. die speelt 2x per jaar een nobody weg.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
Twee keer in een jaar weggespeeld worden door een nobody
Die aanvalsbal was echt dramatischquote:
Bijna.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:06 schreef Crocmaz het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Haase hier een paar rondjes kan overleven.
Dan zijn er blijkbaar twee Pavicen. Dacht het op z'n minst de minst slechte van de twee zou zijn.quote:
Het is Mate Pavic, de nummer 640 (niet de nummer 638 zoals ik zei). Pavic was wel een goede junior, dat wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan zijn er blijkbaar twee Pavicen. Dacht het op z'n minst de minst slechte van de twee zou zijn.
Ik ging er louter vanuit omdat het klasseverschil anders wel heel hoog zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is Mate Pavic, de nummer 640 (niet de nummer 638 zoals ik zei). Pavic was wel een goede junior, dat wel.
pfffquote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef rhubarb het volgende:
Kies je Robin niet, vlieg je er straks alsnog uit met Dodig tegen freaking Lorenzi op gras
WTFquote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef rhubarb het volgende:
Kies je Robin niet, vlieg je er straks alsnog uit met Dodig tegen freaking Lorenzi op gras
Die winst van Misa was wel geniaal hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Morthill het volgende:
het enige toernooi waar een Sluiter de finale kan halen en M. Krajicek kan winnen
Stosur is ook wel bijzonder matig op gras. Op Wimbledon maar 5 potjes gewonnen in 9 deelnames bijvoorbeeld.quote:
We weten allemaal wat er na Casablanca gebeurde...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
Twee keer in een jaar weggespeeld worden door een nobody
Dat heb ik nou ook altijdquote:Haase kwam tegen de nummer 640 van de wereld maar moeilijk in zijn spel, toch vond hij zichzelf de betere.
Zie je, ik zei hetquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:06 schreef TheArt het volgende:
Ik wacht nu eigenlijk op de reactie van Robin.
'Ik heb de eerste 20 minuten goed gespeeld'
'Ik heb mijn vakantie opgegeven om hier goed te spelen'
'De sfeer was goed tussen Schenk en mij'
'Ik heb goed getraind'
En de Richards niet te vergetenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:48 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme, waar zijn de Sjengs en de Martins van deze wereld
Hoppa! Nou volgende ronde Weird Al er nog ff aftikken, die is toch vermoeid na haar verloren finale in Birmingham!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Szura het volgende:
Die Haase moet wel een achterneef van Van Bommel zijn
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die aanvalsbal was echt dramatisch
Op de één of andere manier vind ik dit wel lekker. Arrogante zak dat Haase is.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:56 schreef TheArt het volgende:
Haha mooi om te zien al die gezichten van mensen die het Nederlandse tennis naar de afgrond geholpen hebben. Goetzke, Ekker, Siemerink, Schenk die blij mag zijn dat hij nog steeds trainer van Roowbin is, Roowbin zelf
quote:
FOK!.quote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:53 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin
In de Volkskrant vandaag:
"Het is wel logisch om in de tiebreak spanning te voelen"
"Ik raak geergerd als mensen denken dat ik me schaam voor deze uitslag"
"Die jongen speelde ook wel heel goed hoor"
En nog meer epische citaten. Dan heb ik liever een Martiniaanse reactie
Wat een totale sukkel, die gastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:53 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin
Treurig als je je niet schaamt voor dit soort verliespartijenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:53 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin
En nog meer epische citaten. Dan heb ik liever een Martiniaanse reactie
Ik keek net deze weer: http://nos.nl/video/15963(...)rkend-in-parijs.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:53 schreef Norrage het volgende:
Dan heb ik liever een Martiniaanse reactie
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Treurig als je je niet schaamt voor dit soort verliespartijen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef mitt het volgende:
Wat maakt Haase zich hier compleet belachelijk zeg.
Zo'n reactie is nog veel erger dan de nederlaag.
Dit.quote:
Ik word er agressief van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heerlijk.Doe mij maar dit soort reacties. Kan er de hele dag naar luisteren.
Dat wel, maar serieus denken dat die lijnrechter dat bewust doet... Het is geen daviscup tegen Roemenie... En dan tegen de ref "you're afraid I'm gonna hurt him huh?" met die vieze grijns... Wat een vent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gast spoort niet, maar had wel gelijk
Geniaal was dat..amateur stijl, zullen we dan maar een let spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef TheArt het volgende:
Wat een schande
Rochus slaat op BP tegen een bal dik, maar dan ook DIK uit. Sijsling stopt, maar niemand roept uit. Iedereen zag het, maar niemand roept het. De umpire zegt niets, maar laat wel het punt overspelen met als argument 'niemand zag het, dus let'
Wat een pure schande dit
Nou vind ik wel dat zijn eigen niveau echt flink de hoogte in is gegaan sinds ie met Munoz werkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef Tim86 het volgende:
Ongelooflijk dit..alles lukt gewoon. Stijgt echt tig klasses boven zijn eigen niveau uit.
Ja, maar dan nog..zoals hij ze vandaag raakt..Deze lob net ook weer..echt alles luktquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou vind ik wel dat zijn eigen niveau echt flink de hoogte in is gegaan sinds ie met Munoz werkt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef BobW het volgende:
Petzschner is door naar de volgende ronde, walkover van Pavic. Die heeft waarschijnlijk goed gefeest toen hij van Robin Haase had gewonnen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef BobW het volgende:
Petzschner is door naar de volgende ronde, walkover van Pavic. Die heeft waarschijnlijk goed gefeest toen hij van Robin Haase had gewonnen.
Ferrer op grasquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef BobW het volgende:
Goed gedaan zeg.
Jammer dat hij nu waarschijnlijk tegen Ferrer moet.
Zo slecht nog niet hoor. Heeft Rosmalen al eens gewonnen (daar hoef je niet zoveel voor te kunnen) en meerdere 4e rondes geloof ik op Wimby. Je hebt ergere spanjaardenquote:
Agh, geen grote namen, maar het is altijd leuk en gezellig. Anders dan andere toernooien in NL.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:
Ja. Wat mij betreft wint hij deze Rosmalen ook op zijn sloffen...alhoewle Petzchner ook een geniale gras-speler is.
Wat een kut-toernooi is het toch ook
Leuk en gezellig? Meningen verschillen, maar vergeleken met ABN is het natuurlijk een verademingquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, geen grote namen, maar het is altijd leuk en gezellig. Anders dan andere toernooien in NL.
Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Morthill het volgende:
misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik er ballenjongen ben geweest :/
Nou, dat is volgens mij echt volslagen onzin, het pakkenpubliek is aanwezig, maar bij lange niet zo erg als op ABN. Overgrote meerderheid van het publiek is, elke keer als ik er ben geweest, gewoon tennisfan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.
Sijs lijkt ook wel alles verkeerd te raken en constant de verkeerde keuze te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:16 schreef Tim86 het volgende:
16 punten op rij voor Ferrer nu..dit is echt belachelijk. 5-0 in 10 minuten tijd ofzo
Service loopt ook totaal niet. Ja dan kom je enorm in de problemen op gras.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:43 schreef Tim86 het volgende:
Gamepoint, verneuk je zo'n simpele bal. Niveauverschil met gisteren is zo groot..met dit spel had hij tegen Rochus ook max 4 games gepakt.
Wat zei hij ongeveer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Commentaar van Theo Bakker maakt het wel echt helemaal af![]()
![]()
Gewoon zijn standaard negatieve houding. Maakte het NL tennis lekker met de grond gelijk.quote:
En terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zijn standaard negatieve houding. Maakte het NL tennis lekker met de grond gelijk.
Oké.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zijn standaard negatieve houding. Maakte het NL tennis lekker met de grond gelijk.
Dit.quote:
Je gaat Kohli nu maar volgen omdat hij Rafa met de vloer gelijk gemaakt heeft?quote:
Jup.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:15 schreef Salamando het volgende:
Die sokken van Petz. Heeft hij die al de hele week aan?
heeft hij al heel langquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:15 schreef Salamando het volgende:
Die sokken van Petz. Heeft hij die al de hele week aan?
Waar?quote:
finale eastbourne, volledig gechoked echt niet om te aanzien :pquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Waar?
Die Ursula Radwanska is best weltrouwens. Jammer dat ze gaat verliezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |