quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef BobW het volgende:
Petzschner is door naar de volgende ronde, walkover van Pavic. Die heeft waarschijnlijk goed gefeest toen hij van Robin Haase had gewonnen.
Ferrer op grasquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef BobW het volgende:
Goed gedaan zeg.
Jammer dat hij nu waarschijnlijk tegen Ferrer moet.
Zo slecht nog niet hoor. Heeft Rosmalen al eens gewonnen (daar hoef je niet zoveel voor te kunnen) en meerdere 4e rondes geloof ik op Wimby. Je hebt ergere spanjaardenquote:
Agh, geen grote namen, maar het is altijd leuk en gezellig. Anders dan andere toernooien in NL.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:
Ja. Wat mij betreft wint hij deze Rosmalen ook op zijn sloffen...alhoewle Petzchner ook een geniale gras-speler is.
Wat een kut-toernooi is het toch ook
Leuk en gezellig? Meningen verschillen, maar vergeleken met ABN is het natuurlijk een verademingquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, geen grote namen, maar het is altijd leuk en gezellig. Anders dan andere toernooien in NL.
Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Morthill het volgende:
misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik er ballenjongen ben geweest :/
Nou, dat is volgens mij echt volslagen onzin, het pakkenpubliek is aanwezig, maar bij lange niet zo erg als op ABN. Overgrote meerderheid van het publiek is, elke keer als ik er ben geweest, gewoon tennisfan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.
Sijs lijkt ook wel alles verkeerd te raken en constant de verkeerde keuze te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:16 schreef Tim86 het volgende:
16 punten op rij voor Ferrer nu..dit is echt belachelijk. 5-0 in 10 minuten tijd ofzo
Service loopt ook totaal niet. Ja dan kom je enorm in de problemen op gras.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:43 schreef Tim86 het volgende:
Gamepoint, verneuk je zo'n simpele bal. Niveauverschil met gisteren is zo groot..met dit spel had hij tegen Rochus ook max 4 games gepakt.
Wat zei hij ongeveer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Commentaar van Theo Bakker maakt het wel echt helemaal af![]()
![]()
Gewoon zijn standaard negatieve houding. Maakte het NL tennis lekker met de grond gelijk.quote:
En terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zijn standaard negatieve houding. Maakte het NL tennis lekker met de grond gelijk.
Oké.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zijn standaard negatieve houding. Maakte het NL tennis lekker met de grond gelijk.
Dit.quote:
Je gaat Kohli nu maar volgen omdat hij Rafa met de vloer gelijk gemaakt heeft?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |