Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Op woensdag 9 april 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende: Evy 1 maandag voltooid Ik heb mijn route even uitgestippeld maar een half uur rennen is voor mij precies 4 km... dus ik ga nog even door met Evy 1 en proberen wat sneller te lopen (5 km zoals de bedoeling is) en dus meer conditie opbouwen want het lukt eigenlijk nog steeds niet lekker. Ben echt op dan..
Maar even terugkijkend.....
Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef uniekhoorn het volgende: OMG heb net les 1 gedaan Pfff viel wel tegen hoor, het zijn toch hele andere bewegingen dan alleen wandelen. Ik heb het gevoel tijdens lopen dat ik bijna niet vooruit kom?? Net alsof ik niet meer weet om tijdens het lopen ook voorwaartse bewegingen moet maken. Nou ja, les 1 zit er dus op, ik heb een begin gemaakt *oh, oh, voel mjn spieren nu al *
[..]
OMG ik heb het gehaald, in 2 maand gewoon Prijs mijzelf ook gelukkig dat ik geen blessures heb gehad.
Dus iedereen die denkt dat het niet kan.... Ik ben echt het levende bewijs dat het echt kan, ben echt de lompste boerendochter die je maar kan hebben
Nog een half jaartje vol gehouden, daarna gestopt met lopen, geen plezier alleen maar moeten.
In 2010 voor mijzelf begonnen (dank aan Vik) met succes en vooral veel meer plezier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Nog een half jaartje vol gehouden, daarna gestopt met lopen, geen plezier alleen maar moeten.
ik denk dat je er zelf ook achter moet staan.... en niet gaan lopen omdat anderen het van je verwachten want dan wordt het inderdaad alleen maar moeten... En inderdaad, ik niet anders zeggen dan dat je succesvol loop
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Wel een beetje zonde van je investering in functionele kledij.
Neuh, hoeft niet. Ik ben wel 4x gestopt in de afgelopen 2 jaar. Maar elke keer weer gestart. En die tights en shirtjes kunnen ook aan in de fitnesszaal
Neuh, hoeft niet. Ik ben wel 4x gestopt in de afgelopen 2 jaar. Maar elke keer weer gestart. En die tights en shirtjes kunnen ook aan in de fitnesszaal
Alleen jammer dat een lidmaatschap bij een sportclub in de buurt niet altijd even goedkoop is. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin meer om ¤ 40 per maand te betalen... Weet je wat ik voor bijna ¤ 500 (op jaarbasis) zou kunnen kopen?
Ik geniet vooralsnog van het lopen, ik hoop dat dat ook zo blijft.
Alleen jammer dat een lidmaatschap bij een sportclub in de buurt niet altijd even goedkoop is. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin meer om ¤ 40 per maand te betalen... Weet je wat ik voor bijna ¤ 500 (op jaarbasis) zou kunnen kopen?
Ik geniet vooralsnog van het lopen, ik hoop dat dat ook zo blijft.
inderdaad..... ik vraag mijzelf altijd af als ik iets gekocht heb voor het lopen: als ik het nu niet gekocht had, zou ik die $200 dan over hebben gehouden aan het eind van het jaar?...waarschijnlijk niet
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
inderdaad..... ik vraag mijzelf altijd af als ik iets gekocht heb voor het lopen: als ik het nu niet gekocht had, zou ik die $200 dan over hebben gehouden aan het eind van het jaar?...waarschijnlijk niet
Da's net zoals ik nu echt geen 35 euro per week over heb omdat ik niet meer rook
En dan kun je het maar beter aan iets uitgeven dat je nog veel gebruikt ook.
En dan kun je het maar beter aan iets uitgeven dat je nog veel gebruikt ook.
inderdaad
Hmmz...ik geloof mijn hartslagzones niet. Volgens Zoladz heb ik afgelopen dinsdag al 7 kilometer in Zone1 gelopen. Maar dat voelde helemaal niet superlangzaam...
mooie tijd... niet te vroeg en toch de rest van de dag nog voor jezelf
Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef YUR het volgende: Hmmz...ik geloof mijn hartslagzones niet. Volgens Zoladz heb ik afgelopen dinsdag al 7 kilometer in Zone1 gelopen. Maar dat voelde helemaal niet superlangzaam...
wat zou jou Z1 moeten zijn yur?
wil er morgen dus voor het eerst bewust mee gaan lopen maar mijn Z1 ligt rond de 130-135 (gewoon 220-leeftijd voor Hmax gebruikt) en dat lijkt me wel erg langzaam...maar we zullen zien..als ik maar niet onder de 6.00min/km hoe te lopen dan ben ik blij.
@YUR..die ronnie op het andere forum is trouwens wel iemand waar je wat van kunt aannemen....een loper met een ellenlange staat van verdiensten
Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende: @YUR..die ronnie op het andere forum is trouwens wel iemand waar je wat van kunt aannemen....een loper met een ellenlange staat van verdiensten
ik heb af en toe studenten voor mij werken dus ik kan me op dit moment echt een pro noemen wat beterft de in's en out's op ball gebied....
Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef VKV het volgende: Lekker zware waterpolotraining achter de rug! Niks zomerstop volgens onze trainer, gewoon keihard door (en daar kom ik ook voor)
Wel lastig om je daarna nog om te kleden in zo'n hete kleedkamer.
Ik heb het vanavond niet gered. Het regende echt te hard. Beetje regen vind ik niet erg. Maar dit was drie seconden buiten staan en zeiknat zijn
Maandag maar weer
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Op vrijdag 15 juni 2012 23:30 schreef VKV het volgende: Voor dat stukje "burgers burned" in endomondo is het zeker wel nodig dat je met de app loopt?
je kunt het ook old skool doen hoor.... 1km is ongeveer 90 calorieen
zou het niet eens weten Mo,ik hou me niet bezig met het aantal calorieen wat ik verbrand
Op vrijdag 15 juni 2012 23:46 schreef Shravani het volgende: Ik ga ook maar eens de binnenkant van m'n ogen bekijken (of nog even lezen in bed)
en dan vanzelf in slaap vallen
Ik heb alles aan zitten passen Zit nu op 38 burgers, yeah
niet zo lang als ik gewild had, maar zeker wel hard genoeg voor nu Het was vooral jammer dat ik niet lekker in 1 tempo kon komen... Het kostte zoveel energie (vooral naar hilversum, terug ging een stuk beter) http://www.endomondo.com/workouts/64037114
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
terug van de cross....voldaan gevoel! alleen was het 9.2km (3 rondes van 3km) i.p.v. de 5km die op de informatiebrief stond... never mind. redelijk zwaar parkoers maar gelukkig ook stukken waarbij je redelijk vlak was met weinig obstakels waar je behoorlijk vaart kon maken.
En het was werkelijk prachtig loopweer, geen wind, een heerlijk winterzonnetje en vijf graden. Alleen daarom ben ik al blij dat ik kan lopen.
wil er morgen dus voor het eerst bewust mee gaan lopen maar mijn Z1 ligt rond de 130-135 (gewoon 220-leeftijd voor Hmax gebruikt) en dat lijkt me wel erg langzaam...maar we zullen zien..als ik maar niet onder de 6.00min/km hoe te lopen dan ben ik blij.
Op zaterdag 16 juni 2012 06:32 schreef Guppyfriend het volgende: Ik mag straks ook weer door de yoga gisteren op het strand wel een beetje stijf, maar dat geeft niet. Nothing I can't handle!
good on ya, you go girl!
Met hardlopen verbrand je echt idioot veel calorieen terwijl je niet eens zo intensief hoeft te lopen! welk toestel in de sportschool heeft hetzelfde effect in dezelfde tijd? Alleen crosstrainer komt in de buurt, denk ik?
Op zaterdag 16 juni 2012 06:33 schreef Viking84 het volgende: Met hardlopen verbrand je echt idioot veel calorieen terwijl je niet eens zo intensief hoeft te lopen! welk toestel in de sportschool heeft hetzelfde effect in dezelfde tijd? Alleen crosstrainer komt in de buurt, denk ik?
ik ga het in ieder geval proberen Vik. Ik heb er in principe geen moeite mee mocht het baat hebben en daarover ben ik vaak in het begin wat sceptisch, maar we zullen zien
ja ging lekker! maar wel een stuk zwaarder dan afgelopen week... veel stukken met ruig terrein waardoor je constant je balans aan het zoeken bent en goed moet opletten waar je loop
kijken of ik nog met m'n kont in de lucht terug te vinden ben Of in m'n supersexy poncho
Op zaterdag 16 juni 2012 06:33 schreef Viking84 het volgende: Met hardlopen verbrand je echt idioot veel calorieen terwijl je niet eens zo intensief hoeft te lopen! welk toestel in de sportschool heeft hetzelfde effect in dezelfde tijd? Alleen crosstrainer komt in de buurt, denk ik?
Op zaterdag 16 juni 2012 07:57 schreef mosselmossel het volgende: Yup! Iedereen veel plezier met lopen vandaag! Ik doe het nog wel met de high van gister stuiter er nog steeds om.
Op zaterdag 16 juni 2012 07:57 schreef mosselmossel het volgende: Yup! Iedereen veel plezier met lopen vandaag! Ik doe het nog wel met de high van gister stuiter er nog steeds om.
Houd nog wel een dagje aan hoor komt omdat je zo goed bezig bent
thanks YUR. was wat langer dan ik gedacht had dus was een kwestie van goed pacen maar ging lekker...dik tevreden!
jullie veel plezier straks!