SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dat idd. Het is geen dieet, het helpt je om je eigen gedragspatronen te doorbreken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, vooral "Ik mag dit best", maar "Ik wil het niet". Van wat ik me ervan herinner, is een van de voorbeelden dat slanke mensen op een feestje ook bitterballen eten, maar dan niet ook de nootjes, chipjes, olijfjes, biertjes en toastjes nemen. Correct me if I'm wrong, though
Xx!
Maar het is overduidelijk dat de schrijfster Beck wel heeft gelezen. Sommige dingen zijn bijna letterlijk gekopieerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Vlotter dan Beck....dat klinkt eigenlijk wel fijn
bwuh, niet leuk, maar goed dat je gebeld hebt, anders zit je met weekenddiensten enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eind van de middag even terug naar het ziekenhuis
Oh jakkes!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... hechtingen eruit, wond gespoeld "Hey we hebben een stukje laten zitten!", antibiotica en ze wilden mij pijnstillers verkopen (maar ik red het wel op mijn eigen goedkope pilletjes).
Awww, wat naar! Je begrijpt ook wel dat de pillen die ze jouw wilden 'verkopen' waarschijnlijk ook ontstekingsremmers zijn hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... hechtingen eruit, wond gespoeld "Hey we hebben een stukje laten zitten!", antibiotica en ze wilden mij pijnstillers verkopen (maar ik red het wel op mijn eigen goedkope pilletjes).
Ik heb al ibu van mezelf en die werken ook ontstekingsremmendquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Awww, wat naar! Je begrijpt ook wel dat de pillen die ze jouw wilden 'verkopen' waarschijnlijk ook ontstekingsremmers zijn he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de premiere van de Kleine Zeemeermin musical morgen. Was dus tenue de ville. Zonder make upen mijn haar nat geregend. Maar hey! WEL EEN MAAT 42 SUPER STRAK JURKJE.
En mijn aller eerste pumps.![]()
Hoe loop je in godsnaam een beetje door op die dingen...
Onze lieve katten plassen steeds tegen dat stukje witte muur, vandaar dat de verf eraf is. En de rotzooi... Lange drukke dag met 2 vervelende kids...
Das om Jasmin uit die helft van de kamer te houden.quote:
Afhankelijk van welke kwart/griekse of turkse yoghurt je gebruikt, maakt dat nauwelijks wat uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met Minder olie, kwark ipv griekse yoghurt en niet te veel zalm dieettechnisch prima!
Da's wel waar ja. Maar ik had kwark in huisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke kwart/griekse of turkse yoghurt je gebruikt, maakt dat nauwelijks wat uit.
Hehe, ja heb er de hele avond al op gelopen. Ze lopen bijna hetzelfde als mijn half hoge laarsjes alleen dan zonder steun.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Die pumps zijn leuk zeg! En het magische woord is: oefenenSucces
Lijkt me wel logisch dat je spieren moeten wennen. Ik hockey 3x in de week, maar deed laatst xco (hoe zwaar is zo´n ding??) en ik had ook helemaal spierpijn in m´n armen en schouders. Gewoon omdat je ander soort sport gewend bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef isillavendel het volgende:
Oke ik ga ook actief weer sporten. Mijzelf gisteren tussen avondeten en een verjaardag naar de sportschool voor een les bodypump..
Dag later: Spierpijn en dat met max 7 kilo (3,5 per kant) bij oefeningen van de benen......
Geloof dat mijn spieren niet zoveel gewend zijn...
Armen valt gelukkig mee.. maar die ook met een zielige 2 kilo gedaan (1 kilo per kant)....
hihihquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Verkijk je niet op die twee kilo, het duurt bij mij altijd een dag of twee voor je al het vocht dat je vast houdt door het vliegen kwijt bent.
Je kan ook dit eerst stabiliseren, Sjeen? Wie zegt dat je die laatste 5,5 kilo nu zou moeten afvallen? En misschien idd zoals je zelf al aangeeft: moet dat überhaupt nog?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Gave jurk, Sil!
Vanmorgen weer wat leuke foto's gemaakt, eens kijken of ik later (deze week) wat kan plaatsen. Mijn motivatie om überhaupt nog af te vallen, is eerlijk gezegd ver te zoeken. Ik vraag me af of ik van 5,5 kilo minder echt veel gelukkiger/gezonder zou worden.
Ik schommel rond 83/84 kilo nu, wil eigenlijk proberen om ergens rond 82,5 te stabiliseren voorlopig...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook dit eerst stabiliseren, Sjeen? Wie zegt dat je die laatste 5,5 kilo nu zou moeten afvallen? En misschien idd zoals je zelf al aangeeft: moet dat überhaupt nog?
Ga je joen inhalen?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:58 schreef Vicky het volgende:
Leuke.foto!
Mijn weegschaal was lieeef.. Nieuwe all_time low: 79,4..
motivatie is er weer!
yep!quote:
Mijn eerste reactie toen ik begon met lezen wasquote:Op zondag 17 juni 2012 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van mijn moeder heb ik een sportabo gekregen bij de ALCO (sport voor studenten in Groningen). Voor het hele volgende college jaar (negatief sportadvies of niet, vanaf september elke dag sporten. Goed voor lichaam en geest. Ik kan gewoon niet wachten).
Dat deed ik altijd en dat wil ik weer doen. Ik ben als ik niet sport druk/onrustig en ik wil weer mijn rust/concentratie terug.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik begon met lezen wasen toen dacht ik, elke dag??
Beetje overdreven niet?
Nou dikke prima dan toch! Het staat er vrij lullig, bedoelde ik niet zo, maar volgens mij is het een huid probleem en niet zozeer een probleem van gewicht / vet vs. spier. En daar kun je niets aan doen. Dan kun je dat beter accepteren en je concentreren op die dingen die je wel in de hand hebtquote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Sjeen het volgende:
Dat wilde ik niet horen Feebs![]()
ik hou van ze, heus... Ik hou eigenlijk van mijn hele lichaam![]()
Het is ook een huidprobleem, maar niet enkel... Overigens kan ik daar wel mee leven, maar iets minder volle bovenbenen en dan met name aan de achterkant, zou wel leuk zijn. Vandaar dat ik eens ga kijken om een tijdje iets gerichter daarmee aan de gang te gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou dikke prima dan toch! Het staat er vrij lullig, bedoelde ik niet zo, maar volgens mij is het een huid probleem en niet zozeer een probleem van gewicht / vet vs. spier. En daar kun je niets aan doen. Dan kun je dat beter accepteren en je concentreren op die dingen die je wel in de hand hebt
Waarom elke dag gaan sporten als je een negatief sportadvies hebt?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van mijn moeder heb ik een sportabo gekregen bij de ALCO (sport voor studenten in Groningen). Voor het hele volgende college jaar (negatief sportadvies of niet, vanaf september elke dag sporten. Goed voor lichaam en geest. Ik kan gewoon niet wachten).
je bent wel lekker bezig hequote:Op maandag 18 juni 2012 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
CotS weet het beter dan alle mensen die haar advies geven
Volgens mij krijg je dan geen negatief sportadvies maar het advies om niet te gaan hardlopen oid.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent wel lekker bezig he![]()
![]()
maar goed.. ik denk dat de virtuele situatie niet altijd de situatie is zoals die in het "echie" is.. bovendien maakt het nogal uit waarom je een negatief advies hebt gekregen.. heb je iets aan je enkel dan kan je vlg mij best de crosstrainer en de fiets gebruiken op de sportschool..
Nee hoor, alleen ik ben zwaar gefrustreerd en kan mijn energie niet kwijt. Sorry, maar ik deed vroeger minstens een uur per dag aan sport en moest er in een klap mee ophouden, zonder dat ik ook maar enig alternatief kreeg. Ik ben veel te energiek voor wandelen en fietsenquote:Op maandag 18 juni 2012 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
CotS weet het beter dan alle mensen die haar advies gevenvanuit professioneel oogpunt ook nog eens
En de verstandige dingen sla je in de wind. Je leest wel behoorlijk selectief.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij moet ik sowieso even proberen dit topic een beetje achter mij te laten (als het niet oftopic is), gezien het weer de verkeerde kant op gaat en niet teveel moet lezen wat gezond en ongezond is en wat je wel en niet mag eten. Sommige dingen pas ik nu iets te letterlijk toe.
Nou je wordt toch steeds behoorlijk op je gedrag gewezen wat betreft je rare keuzes. Je lijstjes die gewoon te weinig zijn ed... En daar lees je dan overheen?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij moet ik sowieso even proberen dit topic een beetje achter mij te laten (als het niet oftopic is), gezien het weer de verkeerde kant op gaat en niet teveel moet lezen wat gezond en ongezond is en wat je wel en niet mag eten. Sommige dingen pas ik nu iets te letterlijk toe.
ik zou als ik jou was eerst gewoon is proberen mn vreten binnen te houden en dan is gaan kijken wat gezond en ongezond is. Uitkotsen is in elk geval ongezond.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de verstandige dingen sla je in de wind. Je leest wel behoorlijk selectief.
Nee, maar ik ben geen supermens bij wie alles lukt en ik merk dat het nu helemaal eventjes niet lukt. Dus ik wil eerst eventjes emotioneel alles op een rij krijgen en gewoon eten om vervolgens daarna te kijken wat ik nog aan lijnen moet doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou je wordt toch steeds behoorlijk op je gedrag gewezen wat betreft je rare keuzes. Je lijstjes die gewoon te weinig zijn ed... En daar lees je dan overheen?
Dan is een dieettopic inderdaad niet de beste plaats voor jou op dit moment.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geen supermens bij wie alles lukt en ik merk dat het nu helemaal eventjes niet lukt. Dus ik wil eerst eventjes emotioneel alles op een rij krijgen en gewoon eten om vervolgens daarna te kijken wat ik nog aan lijnen moet doen.
Voldoende eten is gewoon niet gemakkelijk voor mij
Niet zo raar! We zijn allemaal geen supermensen. We hebben hier vast allemaal wel een periode dat er gewoon niets lukt en alles klote is en de weegschaal ook niet lief is.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geen supermens bij wie alles lukt en ik merk dat het nu helemaal eventjes niet lukt. Dus ik wil eerst eventjes emotioneel alles op een rij krijgen en gewoon eten om vervolgens daarna te kijken wat ik nog aan lijnen moet doen.
Voldoende eten is gewoon niet gemakkelijk voor mij
Goede tip daar had ik niet aan gedacht! Ik ga kijken hoe het vandaag loopt anders neem ik misschien in plaat van het beschuitje een cup a soup!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Mooie O Joyciemaar ben bang dat je nu honger gaat krijgen na de L en T, daarin zitten veel suikers waardoor je misschien weer eerder honger gaat krijgen.
Cup a soup is alleen zout dat is geen tussendoortjequote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goede tip daar had ik niet aan gedacht! Ik ga kijken hoe het vandaag loopt anders neem ik misschien in plaat van het beschuitje een cup a soup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |