SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je doen? Zorg dat het het waard isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef drumstickNL het volgende:
ok jongens ik krijg zo een ban dus fijn weekend alvast
HahHhAHa xDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
matig troll posts dus niet echt banwaardig
vroeger toen ik 12/13 was had ik altijd goede ideeën maar de laatste tijd zakt het een beetje in.
volwassen wordne![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:41 schreef Ame_thyst het volgende:
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massey Fucking FergusonWat een troep is dat, had je evengoed een maaidorser van New Holland kunnen posten
Deze:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een kluns van een vader
Beetje hepatitis C krijgen, wat een mongool
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:59 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.reddit.com/r/WTF/comments/v2vig/not_the_best_day_nsfl/
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon tinypic gebruiken, die werken tenminste altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
IMGur is de laatse tijd echt aan het kloten.
lol!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:06 schreef TJV het volgende:
Ik zou haar doen. Moet ze wel een trui aan want die schouders lijken nog nergens op natuurlijk.
Blijf dromen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:06 schreef TJV het volgende:
Ik zou haar doen. Moet ze wel een trui aan want die schouders lijken nog nergens op natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon tinypic gebruiken, die werken tenminste altijd
?quote:
Wel leuk dat je een account aanmaakt om op mij te haten. Ik heb fans.quote:
Haters zijn fansquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Wel leuk dat je een account aanmaakt om op mij te haten. Ik heb fans.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:29 schreef event_horizon het volgende:
Ik mocht toch niet haten op TJV van jou
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Ame_thyst het volgende:
oh this .gif war is so on!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Bob:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
BLUES CLUES![]()
Offtopic: MineCon 2012 komt naar Europa Laten we daar meeten dan
nou dan flikker je toch opquote:
Heb schijt aan de mensen met een smartphone!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk trouwens voor de mensen met een smartphony dit
SPOILER: NSFW of eigenlijk gewoon ziek..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weest blij, anders rip je databundelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Normaal check ik dit topic af en toe terwijl ik fiets. Nu eens een keertje niet.
Een gig dus dat gebeurt niet zo gauw. Maar de laadtijden, die doen het hem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
weest blij, anders rip je databundel
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit soort gifjes zijn trouwens erg mooi
http://fromme-toyou.tumblr.com/tagged/cinemagraph
quote:
Font is Porky.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef -Datdus- het volgende:
Logo voor een forum/community die ik aan het bouwen ben.Ik heb daar nu toch tijd zat voor nu dat andere project over is.
![]()
[ afbeelding ]
Software doesn't make art, people do.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
Met welk programma heb je dat gemaakt?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Software doesn't make art, people do.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef ChineesvanuitmaagTJV het volgende:
Chinees met hoofdletter was wél goed.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:00 schreef Chinese/chineze grammaticanazi het volgende:
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.
Dankjewel.quote:
Illustrator cs5quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
Met welk programma heb je dat gemaakt?
Arista 2.0quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Font is Porky.
EDIT: Ownee, En harabara is het ook niet
Imageschack.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef vogelkooi het volgende:
[ http://img10.imageshack.us/img10/9899/bruceqa.jpg (copy/paste deze link) ]
Maar het is weekend?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ga naar bedje toe want goed uitgerust zijn voor PWW en morgen leren
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb schijt aan de mensen met een smartphone!Werd wel een beetje hard hiervan.SPOILER: NSFW of eigenlijk gewoon ziek..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Proefwerk weekquote:
Alsnog moet ik morgen lerenquote:
/carequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dat noemde wij gewoon toetsweek, is veel korter!
Ben hem nu aan het binnenhalen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:52 schreef Mender het volgende:
Net de film Iron Sky gekeken... Slaat nergens op.
Aanrader!
ik ga ook nog een SSD scoren, 64GB is wel erg krap ja..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:49 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een nieuwe ssd. Mijn huidige raakt te snel vol. Ik heb nu 60GB was toen vet duur. Nu vallen ze wel mee.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:48 schreef -Datdus- het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/674/294165;305214
Het verschil?
(voor de desktop upgrade kit)quote:Inclusief Sata- en powerkabel, Norton Ghost 15 en bracket.
http://tweakers.net/price(...)256m4ssd2-256gb.htmlquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:59 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij is het nu 1 euro per gig.
haten op nortonquote:
Beetje een on-merk of niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)256m4ssd2-256gb.html
256GB voor 172 euro incl verzenden
zover ik weet werd het geheugen goed beoordeeld en de SSD lijken het ook niet slecht te doen...quote:
Ik heb de Crucial M4, ook een machtig ding!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:49 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een nieuwe ssd. Mijn huidige raakt te snel vol. Ik heb nu 60GB was toen vet duur. Nu vallen ze wel mee.
klinkt bekend, was dat niet een probleem met een bepaalde controller..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:07 schreef -Datdus- het volgende:
Want de SSD die ik nu hebt besluit soms om gewoon maar eventjes het systeem te freezen voor 5 seconden.
/carequote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb geen SSD en nog ben ik beter in gamez dan jullie
MwahahahHWHAHahahwhHHwhhaahwhahahha
Momentje, ik pak even de scores van de laatste vijf games die we samen deden erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb geen SSD en nog ben ik beter in gamez dan jullie
MwahahahHWHAHahahwhHHwhhaahwhahahha
Lukt het ? Of ben je overgegaan op een paint ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Momentje, ik pak even de scores van de laatste vijf games die we samen deden erbij.
doet het niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef maurisioo het volgende:
Join mijn server, ben bezig met een map maken (nouja meer een soort van een gedeelte van een stad)
109.72.41.16
wat een klein scherm!quote:
Nope want leren voor toetsweekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:00 schreef TJV het volgende:
Bob kom me eens help0n op mauriesje zijn server.
quote:
En dan wéér blijven zitten?quote:
Ja dat doe je zelluffquote:
? nee tom zegt dat toetsweek vakantie is, maar als ik vakantie hou blijf ik voor de 2e keer zitten, of VMBOquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:00 schreef MineraalWater het volgende:
2 keer blijven zitten, dan ben je echt achterlijk, Dan had je, of harder moeten werken of toen je bleef zitten een niveau terug moeten gaan
Nouja ik zeg maar zo, Als je oplet in de les ben je al halverwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
? nee tom zegt dat toetsweek vakantie is, maar als ik vakantie hou blijf ik voor de 2e keer zitten, of VMBO
Ja en de andere helft dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja ik zeg maar zo, Als je oplet in de les ben je al halverwegen
Teminste op de middelbaren dan.
En er is niets mis met VMBO
SPOILER: nohomo alleen voor plexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef Timwonnacott het volgende:
De andere helft is gewoon logisch nadenken, maar dat komt uit jezelf want dat leren ze niet op school.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En dankje bob hihih <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
![]()
over 6 dagen bestaat mijn account al een jaar!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hey man,quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey drump volg je nog The PDP?
Nee eigenlijk niet meer. Vond het niet zo heel erg bijzonder meer op een gegeven moment en sinds dat ik erachter kwam dat Pauly niet eens kan draaien en eigenlijk heel slecht draait sprak het mij al minder aan.
Ze zijn nu wel nieuwe Jersey Shore aan het filmen.If not now, then when.![]()
Hij kan het wel maar niet goed inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey man,
Nee eigenlijk niet meer. Vond het niet zo heel erg bijzonder meer op een gegeven moment en sinds dat ik erachter kwam dat Pauly niet eens kan draaien en eigenlijk heel slecht draait sprak het mij al minder aan.
Ze zijn nu wel nieuwe Jersey Shore aan het filmen.
Ja maar snookie zit er niet meer in toch? Of Mike?![]()
Mike is niet zo boeiend, zolang Pauly en Vinny erin blijven is het baas!
OMFG WAT VET!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mathematische-basteleien.de/kurven.htm
Vet
nee, nerd.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Snooki zit er inderdaad niet meer in vanwege haar kind. De rest wel, heb laatst nog een artikel gelezen dat ze een dik gevecht hebben gehad in een café.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar niet goed inderdaad.
Ja maar snookie zit er niet meer in toch? Of Mike?If not now, then when.![]()
Ja had ik ook gelezen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snooki zit er inderdaad niet meer in vanwege haar kind. De rest wel, heb laatst nog een artikel gelezen dat ze een dik gevecht hebben gehad in een café.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelklikken opent alle spoilers tegelijk FYi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dubbelklikken opent alle spoilers tegelijk FYi.
Op het werk klikte ik een keer perongeluk dubbel op een spoiler. Alle nsfw spoilers in een keer open![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:14 schreef Mender het volgende:
Op het werk klikte ik een keer perongeluk dubbel op een spoiler. Alle nsfw spoilers in een keer open![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:14 schreef Mender het volgende:
![]()
Baas.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:14 schreef Mender het volgende:
![]()
If not now, then when.![]()
Zal is kijken of ik die kan vinden. Lijkt me zo'n typische popcorn film, verstand op nul en gewoon kijken![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Zal is kijken of ik die kan vinden. Lijkt me zo'n typische popcorn film, verstand op nul en gewoon kijken
maar de moeite waard![]()
https://twitter.com/#!/ZieligeBrian___________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x999999999923949394199991921939129391231231111111![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt he!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
https://twitter.com/#!/ZieligeBrian___________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x999999999923949394199991921939129391231231111111Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
12-jarige kut humor, geloven dat meme's van 9gag afkomen. Spreken het uit als Miemies of Mem mes, Gebruiken de meme's ook verkeerd en geven geen credits aan 4chan voor de rage comics*.![]()
nee niet eens, ze zeggen 9gag...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef MineraalWater het volgende:
12-jarige kut humor, geloven dat meme's van 9gag afkomen. Spreken het uit als Miemies of Mem mes, Gebruiken de meme's ook verkeerd en geven geen credits aan 4chan voor de meme's.
IK HEB EEN 9GAG GEMAAK!!11!1!1
of HAHAHA ZIE DEZE 9GAG!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
4chan is een grote dump put, Reddit is de filter daarvan. 9Gag gebruikt het dan weer als pure shit en dan wordt het nog een keer verneukt door twitter/tumblr en die shit.
Jazeker de hypotheker.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)len_de_waarheid.html
4chan is de bron, mensen op Reddit jatten het, mensen van 9Gag durven niet op 4chan te komen en jatten het dus van Reddit.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
En dan heb je zoals plex al zei, twitter, facebook, tumblr etc etcquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
4chan is de bron, mensen op Reddit jatten het, mensen van 9Gag durven niet op 4chan te komen en jatten het dus van Reddit.
Nah, Reddit jat het inderdaad wel, Maar ik zit toch echt liever op reddit dan op 4chan omdat dan alles teminste een beetje gefilterd isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
4chan is de bron, mensen op Reddit jatten het, mensen van 9Gag durven niet op 4chan te komen en jatten het dus van Reddit.![]()
![]()
Touchéquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Heineken is ook gefilterd en daar smaakt het ook naar.![]()
![]()
ERB
Steve: You will never catch a virus on an apple
Bill: Well, you can still afford a doctor if you bought a PC![]()
![]()
![]()
Iron Sky was inderdaad wel goed, maar je merkt wel duidelijk dat het een buitenlandse film is. Een Amerikaan zou Amerika nooit zodanig op de hak nemen
![]()
![]()
Ik zag die trailer op de dag dat hij uitkwam, terwijl ik op humoristische horror zocht (nazi zombies -> space nazi's). Dat leek mij een trailer om het te pitchen waar nooit echt een film van gemaakt zou worden.
Paar maandjes later zag ik de ze het geld hadden en begonnen te filmen. Ik bijna in mijn broek schijten van de blijdschap.![]()
HoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Niemand?
GEFELICITEERD ASY!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al 24 jaren op deze planeet!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Dorpje van mij en Rijst, later kwamen er (helaas) nog meer mensen.
Drump ga je nog een server hosten?
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GEFELICITEERD ASY EN HUIBSTER!!
Assof Asy dit leest![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Assof Asy dit leestik snap em niet. Ik ben geen vader hoor.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ame_thyst op 17-06-2012 12:55:57 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Gewoon.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]ik snap em niet. Ik ben geen vader hoor.
![]()
Thanks! haha I did read it, I still have some spies leftquote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Assof Asy dit leest
Alles goed hier dan ?![]()
Alleen ik dacht er aan en ik krijg niet eens een bedankje?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:39 schreef Asy het volgende:
[..]
Thanks! haha I did read it, I still have some spies left
Alles goed hier dan ?
Och menneke toch ik niet eens zo ver terug gescrolled.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen ik dacht er aan en ik krijg niet eens een bedankje?
THANKS BOBBER tof dat je er aan denkt!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:41 schreef Asy het volgende:
[..]
Och menneke toch ik niet eens zo ver terug gescrolled.
THANKS BOBBER tof dat je er aan denkt!
Asy weet jij of DNB nog leeft?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Alles OK hier hoor. Ik heb je al op FB gefeliciteerd maar dan doe ik het nu nog een keer.
Gefeliciteerd Asy
[ Bericht 6% gewijzigd door MineraalWater op 17-06-2012 13:52:03 ]![]()
Zijn je vingers opgezwollen?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:44 schreef MineraalWater het volgende:
Alles OK hier hoor. Ik heb je al op FB gefeliciteerd maar nu nog een kier
Gefilicteerd Asy
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
WORSTENVINGERTJES!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
als ik het goed heb begrepen Tom, Is dnb een paar weken terug verstrengelt geraakt in een ernstig ongeluk omtrent een neusexcavatie. Hij is sindsdien in kritieke conditie wegens het excaveren van een groot onderdeel van zijn cortex cerebri (ja hij heeft hele lange vingers).quote:
ik heb hier zelf de laatste tijd niet veel meer over gehoord omdat ik natuurlijk altijd al een aanhanger ben geweest van de bond tegen de neusexcavaties, en hem dit dus ook zeer kwalijk neem.
Zodra ik echter nog wat relevante informatie in de wandelgangen hoor, zal ik je tijdig informeren.
gr. gr.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Asy het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen Tom, Is dnb een paar weken terug verstrengelt geraakt in een ernstig ongeluk omtrent een neusexcavatie. Hij is sindsdien in kritieke conditie wegens het excaveren van een groot onderdeel van zijn cortex cerebri (ja hij heeft hele lange vingers).
ik heb hier zelf de laatste tijd niet veel meer over gehoord omdat ik natuurlijk altijd al een aanhanger ben geweest van de bond tegen de neusexcavaties, en hem dit dus ook zeer kwalijk neem.
Zodra ik echter nog wat relevante informatie in de wandelgangen hoor, zal ik je tijdig informeren.
gr. gr.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SORRY FOR THE LONG POST, HERE IS A POTATO!
9fag.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen Tom, Is dnb een paar weken terug verstrengelt geraakt in een ernstig ongeluk omtrent een neusexcavatie. Hij is sindsdien in kritieke conditie wegens het excaveren van een groot onderdeel van zijn cortex cerebri (ja hij heeft hele lange vingers).
gr. gr.![]()
![]()
[..]
gr. gr.
If not now, then when.![]()
Maar thanks voor de felicitaties jongens!
voor degene die willen weten wat ik van de overheid cadeau heb gekregen voor mij verjaardag (belasting teruggaaf)![]()
![]()
Grats Asy![]()
In ander nieuws, gisteravond 3 films gezien en bij deze mijn reviews:
Iron Sky: Vermakelijk en zeer grappig als je de verwijzingen snapt.
Prometheus: Een ruk film vol domme beslissingen die eigenlijk nergens op slaan met een verhaallijn waarvan je denkt hihaho.
Men in Black 3: Vermakelijk doch erg voorspelbaar.![]()
Hey Asy, je bent een stukje van je muur vergeten te stucen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
iron skyquote:Op zondag 17 juni 2012 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Grats Asy![]()
In ander nieuws, gisteravond 3 films gezien en bij deze mijn reviews:
Iron Sky: Vermakelijk en zeer grappig als je de verwijzingen snapt.
Prometheus: Een ruk film vol domme beslissingen die eigenlijk nergens op slaan met een verhaallijn waarvan je denkt hihaho.
Men in Black 3: Vermakelijk doch erg voorspelbaar.wat een film gister ook ff zitten kijken hahah echt randomness den top
![]()
de rest is een plaat en geen stucwerkquote:Op zondag 17 juni 2012 14:18 schreef TJV het volgende:
Hey Asy, je bent een stukje van je muur vergeten te stucen.tot nu toe hebben alleen vrouwen die opmerking gemaakt Loon XDquote:![]()
Komt daar niet vanquote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
SORRY FOR THE LONG POST, HERE IS A POTATO!
9fag.![]()
Alle vrouwen ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol dat zeggen ze op zijn fb ook allemaal.Waarom?
![]()
![]()
Dacht ik al.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:20 schreef Asy het volgende:
[..]
de rest is een plaat en geen stucwerk
[..]
tot nu toe hebben alleen vrouwen die opmerking gemaakt Loon XDEerste regel van je een foto van je kamer is zorgen dat je bed is opgemaakt en je discriminating objects zijn opgeborgen
![]()
DNB heb je al een nieuwen huisjen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nein. Ik ben rustig aan het kijken en wat reageren aventoe. Ik zit opzich wel goed hier voor nu.quote:![]()
Heb je ervaring met foto's waar bedden in voorkomen?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Eerste regel van je een foto van je kamer is zorgen dat je bed is opgemaakt en je discriminating objects zijn opgeborgen
Inb4 porn.If not now, then when.![]()
Mooi stekkie zo, Ik heb wel een beetje het gevoel dat de boksen wat meer naar rechts en naar links moeten.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:18 schreef Asy het volgende:
Maar thanks voor de felicitaties jongens!
voor degene die willen weten wat ik van de overheid cadeau heb gekregen voor mij verjaardag (belasting teruggaaf)
[ afbeelding ]
Een vriend van mij heeft net ook een launchpad met 2 mixers gekocht die zie ik nu ook bij jouw staan![]()
![]()
Ik was jong en had het geld nodig..quote:Op zondag 17 juni 2012 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je ervaring met foto's waar bedden in voorkomen?
Inb4 porn.![]()
Mja ik moet nog even kijken waar de sweetspot precies zit, heb ze inmiddels alweer wat verschoven, maar moet inderdaad nog even goed uitmeten en luisteren.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi stekkie zo, Ik heb wel een beetje het gevoel dat de boksen wat meer naar rechts en naar links moeten.
Een vriend van mij heeft net ook een launchpad met 2 mixers gekocht die zie ik nu ook bij jouw staan![]()
Mag ik lapo pwetty pleaseOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je wordt toch doof met die speakers zo dicht bij je oren?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: