Nope want leren voor toetsweekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:00 schreef TJV het volgende:
Bob kom me eens help0n op mauriesje zijn server.
quote:
En dan wéér blijven zitten?quote:
Ja dat doe je zelluffquote:
? nee tom zegt dat toetsweek vakantie is, maar als ik vakantie hou blijf ik voor de 2e keer zitten, of VMBOquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:00 schreef MineraalWater het volgende:
2 keer blijven zitten, dan ben je echt achterlijk, Dan had je, of harder moeten werken of toen je bleef zitten een niveau terug moeten gaan
Nouja ik zeg maar zo, Als je oplet in de les ben je al halverwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
? nee tom zegt dat toetsweek vakantie is, maar als ik vakantie hou blijf ik voor de 2e keer zitten, of VMBO
Ja en de andere helft dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja ik zeg maar zo, Als je oplet in de les ben je al halverwegen
Teminste op de middelbaren dan.
En er is niets mis met VMBO
SPOILER: nohomo alleen voor plexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef Timwonnacott het volgende:
De andere helft is gewoon logisch nadenken, maar dat komt uit jezelf want dat leren ze niet op school.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En dankje bob hihih <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
![]()
over 6 dagen bestaat mijn account al een jaar!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hey man,quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey drump volg je nog The PDP?
Nee eigenlijk niet meer. Vond het niet zo heel erg bijzonder meer op een gegeven moment en sinds dat ik erachter kwam dat Pauly niet eens kan draaien en eigenlijk heel slecht draait sprak het mij al minder aan.
Ze zijn nu wel nieuwe Jersey Shore aan het filmen.If not now, then when.![]()
Hij kan het wel maar niet goed inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey man,
Nee eigenlijk niet meer. Vond het niet zo heel erg bijzonder meer op een gegeven moment en sinds dat ik erachter kwam dat Pauly niet eens kan draaien en eigenlijk heel slecht draait sprak het mij al minder aan.
Ze zijn nu wel nieuwe Jersey Shore aan het filmen.
Ja maar snookie zit er niet meer in toch? Of Mike?![]()
Mike is niet zo boeiend, zolang Pauly en Vinny erin blijven is het baas!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
OMFG WAT VET!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mathematische-basteleien.de/kurven.htm
Vet
nee, nerd.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Snooki zit er inderdaad niet meer in vanwege haar kind. De rest wel, heb laatst nog een artikel gelezen dat ze een dik gevecht hebben gehad in een café.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar niet goed inderdaad.
Ja maar snookie zit er niet meer in toch? Of Mike?If not now, then when.![]()
Ja had ik ook gelezen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snooki zit er inderdaad niet meer in vanwege haar kind. De rest wel, heb laatst nog een artikel gelezen dat ze een dik gevecht hebben gehad in een café.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelklikken opent alle spoilers tegelijk FYi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: