http://tweakers.net/price(...)256m4ssd2-256gb.htmlquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:59 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij is het nu 1 euro per gig.
haten op nortonquote:
Beetje een on-merk of niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)256m4ssd2-256gb.html
256GB voor 172 euro incl verzenden
zover ik weet werd het geheugen goed beoordeeld en de SSD lijken het ook niet slecht te doen...quote:
Ik heb de Crucial M4, ook een machtig ding!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:49 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een nieuwe ssd. Mijn huidige raakt te snel vol. Ik heb nu 60GB was toen vet duur. Nu vallen ze wel mee.
klinkt bekend, was dat niet een probleem met een bepaalde controller..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:07 schreef -Datdus- het volgende:
Want de SSD die ik nu hebt besluit soms om gewoon maar eventjes het systeem te freezen voor 5 seconden.
/carequote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb geen SSD en nog ben ik beter in gamez dan jullie
MwahahahHWHAHahahwhHHwhhaahwhahahha
Momentje, ik pak even de scores van de laatste vijf games die we samen deden erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb geen SSD en nog ben ik beter in gamez dan jullie
MwahahahHWHAHahahwhHHwhhaahwhahahha
Lukt het ? Of ben je overgegaan op een paint ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Momentje, ik pak even de scores van de laatste vijf games die we samen deden erbij.
doet het niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef maurisioo het volgende:
Join mijn server, ben bezig met een map maken (nouja meer een soort van een gedeelte van een stad)
109.72.41.16
wat een klein scherm!quote:
Nope want leren voor toetsweekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:00 schreef TJV het volgende:
Bob kom me eens help0n op mauriesje zijn server.
quote:
En dan wéér blijven zitten?quote:
Ja dat doe je zelluffquote:
? nee tom zegt dat toetsweek vakantie is, maar als ik vakantie hou blijf ik voor de 2e keer zitten, of VMBOquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:00 schreef MineraalWater het volgende:
2 keer blijven zitten, dan ben je echt achterlijk, Dan had je, of harder moeten werken of toen je bleef zitten een niveau terug moeten gaan
Nouja ik zeg maar zo, Als je oplet in de les ben je al halverwegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
? nee tom zegt dat toetsweek vakantie is, maar als ik vakantie hou blijf ik voor de 2e keer zitten, of VMBO
Ja en de andere helft dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja ik zeg maar zo, Als je oplet in de les ben je al halverwegen
Teminste op de middelbaren dan.
En er is niets mis met VMBO
SPOILER: nohomo alleen voor plexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef Timwonnacott het volgende:
De andere helft is gewoon logisch nadenken, maar dat komt uit jezelf want dat leren ze niet op school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |