SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je doen? Zorg dat het het waard isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef drumstickNL het volgende:
ok jongens ik krijg zo een ban dus fijn weekend alvast
HahHhAHa xDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef drumstickNL het volgende:
matig troll posts dus niet echt banwaardig
vroeger toen ik 12/13 was had ik altijd goede ideeën maar de laatste tijd zakt het een beetje in.
volwassen wordne![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:41 schreef Ame_thyst het volgende:
ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massey Fucking FergusonWat een troep is dat, had je evengoed een maaidorser van New Holland kunnen posten
Deze:![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |