dat probeerde ik vanochtend en ik kotste alles uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:26 schreef Metalfrost het volgende:
Net een fles sinaasappelsap van een liter, en nu ook weer aan een literfles sinaasappelsap.
Ik drink het 's ochtends ook nooit, dan is het meestal brood + beleg en een glas waterquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat probeerde ik vanochtend en ik kotste alles uit
Als je last van je maag hebt moet je juist géén sinaasappels eten/drinken! Is behoorlijk zuur voor je maag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Chocomelk FTW bij een katerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Welldressed het volgende:
[ afbeelding ]
Worteltaart van Koekela
"Update"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef boertie het volgende:
Pizza salami van de aldi + nog wat gehakt en champignons van mezelf. Ben benieuwd
Op...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef boertie het volgende:
[..]
"Update"
Heel goed te eten. Ben nu halverwege en het staat me nix tegen voor kant en klaar voer.
In Disneyland Parijs serveren ze het op papier dat bedrukt is met krantenartikelen, lijkt het toch nog echt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, helaas gewoon op papier; kranten mogen niet meer
Fish and chipsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Fish and Chips gehaald![]()
koekelaquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Welldressed het volgende:
[ afbeelding ]
Worteltaart van Koekela
Soepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik nu ga eten weet ik nog niet, begin net pas trek te krijgen. Soep, noodles of pizza?
Hoe lang moet het ongeveer? 5 minuten ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef Tem het volgende:
Niet te lang koken want dan wordt het bejaardenvoedsel.
Ik zou ze gewoon roerbakken met knoflook en olijfolie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang moet het ongeveer? 5 minuten ofzo?![]()
Als mijn moeder dit zou weten![]()
Oh nu zitten ze al in het waterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon roerbakken met knoflook en olijfolie.
Als je ze kookt maar een paar minuutjes zodat er nog een bijt in zit.
Heb net noodles gegeten hahaquote:
Dat maakt niet uit, je kunt ze nog steeds roerbakken. Vind dat zelfs lekkerder, eerst even koken en daarna roerbakken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nu zitten ze al in het water. Hm ik bedenk me nu ook pas dat 1 hele broccoli misschien een beetje veel is voor mij alleen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef The_Hives het volgende:
een collega heeft een liter fles Licor 43 voor me meegenomen van de Makro, die moet natuurlijk geproefd worden
nog te vroeg zekerquote:
Mijn noodles waren niet echt voedzaam. Maar een boterham gepakt met roombriequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou mijn voedzame maaltijd is op. Nu heb ik nog een halve meloen voor straks.
Vandaag ook weer 2.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef golfer het volgende:
Maar weer eens een harinkje naar binnen gewerkt.
Goed dat je dat laatste er even bij zegt hehequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:03 schreef The_Hives het volgende:
![]()
een bodempje(van een glas, niet van de fles
)
Zelf gemaakt? en heb je hier een receptje van?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Pittige kippensoep.
Vanavond eten bij mn zus. Dat houdt meestal een 'Wereldgerecht' in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toetje wordt appeltaart met kwark en honing en vla (stiekem nog wat aardbeien erbij)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
OMGquote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Werd afhaalchinees, lekkel!![]()
Tsa Sieuw, garnalen met zoetzure saus, geroosterde Pekingeend met pittige saus, Kanton Koe Loe Yuk met bami en nasi.
Toe ijs met aardbeien, ananas en blauwe bessen.
Later bij de thee/koffie een stuk kwarktaart en dan rollend naar huis.
YUM!!!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT je bent ook maar een heel klein beetje raar
Zoute stokjes dan maar, gewoon omdat ik zin aan knabbelen heb
Zo goed ken ik je nog nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mensen vinden me eerder een grote Nuts
Oh dat klinkt goedquote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Mirjam het volgende:
vegetarische lasagne met courgette, aubergine, ui, tomaat, knoflook, champignon, bosui en wat geraspte wortel.
en voor mij wat geitenkaas ertussen
Ik ben prettig gestoord, hoop ik hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nog nietze hebben gelijk he die mensen?
Snaaizin ga eens weg...dropjes, knoffler (ofzo) )
was het ook, en zat over voor morgen, met een broodje erbijquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed![]()
Ik weet niet wat ik ga eten vanavond, niet zoveel in huis.
Geen olijfjes en kaas maar een Hollandse Nieuwe met uitjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Breaker perzik.
Straks wat olijfjes en kaas denk ik.
jummm!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef Iemand91 het volgende:
Paella met kippenbouten en chorizo![]()
Zo maar eens aan beginnen met maken...
Die tomaat had dat al gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef new_moon het volgende:
ovenschotel met kip aardappel champignons uitje en tomaat, kwart litertje groentebouillon
de bedoeling was om de ovenschotel een beetje sappiger te maken
best wel mislukt, we hebben een kwartier lang gegild van het lachen.
ovensoep![]()
oh damn wat klinkt die tonijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
Nu: zelfgemaakte Franse uiensoep.
Vanavond: gegrilde gemarineerde tonijn met sesamzaadkorst, een frisse salade van zeewier en komkommer met Thaise dressing en basmatirijst.
Gewoon zelf een marinade gemaakt van soja, Thaise vissaus, geraspte gember, olijfolie, beetje bruine suiker en limoensap en daar de tonijn in de koeling in marineren. Dan afdeppen en door de seamzaadjes halen of bestrooien met sesamzaden vervolgens op 1 kant 2 minuten grillen, omdraaien en op de andere kant nog 1 minuutje grillen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
oh damn wat klinkt die tonijnheb je een receptje?
ik heb zon spijt dat ik al boodschappen voor vandaag heb gedaan nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon zelf een marinade gemaakt van soja, Thaise vissaus, geraspte gember, olijfolie, beetje bruine suiker en limoensap en daar de tonijn in de koeling in marineren. Dan afdeppen en door de seamzaadjes halen of bestrooien met sesamzaden vervolgens op 1 kant 2 minuten grillen, omdraaien en op de andere kant nog 1 minuutje grillen.
Oehquote:
Een shoarma (ofwel tomatensaus, kaas en shoarmavlees) en een Carbonara (tomatensaus, kaas, ham, salami, ei, spek en uien).quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh
Specs?
Wij gaan vrijdag lekker pizza eten... waarschijnlijk voor mij een pizza dynabite (pikante tonijnpizza met asperge) en voor meneer een carbonara speciaal calzone
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker pastaatje gemaakt met saus van kippenvlees van kippenpootjes, champignons, ui, spinazie, slagroom en gorgonzola, en dan wat linguini erdoorheen. Hmmm.
Zondequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef rhubarb het volgende:
Smoothie met dank aan onderstaande aanbieding
[ afbeelding ]
Alphen a/d Rijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef rhubarb het volgende:
Vond de kersen nog wat te zuur. Huisgenote bij een andere supermarkt vond ze ook niet zo lekker. Waar heb jij ze gehaald?
Dat was mijn tweede zoute haring vandaag.. En heel lekker ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom zou een haring niet kunnen? Normaal tussendoortje hoor
Ik heb morgen een broodje haringquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede zoute haring vandaag.. En heel lekker ja.
Was lekker! Hij leek wat klein, maar bleek heel goed te vullen, zit nu dus behoorlijk volquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Straks een spinazie/kaas quiche. Kant-en-klaar van de Jumbo, ben benieuwd.
Broodje haring ging niet door?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag is echt een snoepdag.. Gomballen, rolo's, sesamkoekjes, kroket. Geen brood mee is niks
oh dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Risotto met pompoempuree en stukjes pompoen (uit de oven), gorgonzola, spinazie, spekblokjes, rode ui en wat rode peper.
Nee ze hadden alleen lekkerbekjes van de visboer dus bestelde ik maar een broodje satekroket van de snackkarquote:
broccoli is voer dat ik moet eten voor straf omdat ik 20 jaar meer dan 40 sigaretten heb gerooktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Doe mij maar een salami of quattro formaggi pizza. Broccoli op een pizza
Je hebt zo te zien genoeg; ik pm m'n adresgegevens wel waar je ook wat naar toe kunt sturenquote:
Sushi opsturen lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt zo te zien genoeg; ik pm m'n adresgegevens wel waar je ook wat naar toe kunt sturen![]()
Ik zelf: ik ga wat opzoeken; chips met fris of een magnum...ish ijsje.
Of beide![]()
Nog een haring en straks ipv tuinerwtjes, spinazie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Van de markt een hollandse nieuwe gehaald, heerlijk!
Nu een schaaltje kersen.
Vanavond aardappels, tuinerwtjes en kippenpootjes.
Oe dat klinkt lekker. Recept, bittequote:Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef Selestha het volgende:
Penne caprese uit de oven van Jamie oliver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |