dat probeerde ik vanochtend en ik kotste alles uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:26 schreef Metalfrost het volgende:
Net een fles sinaasappelsap van een liter, en nu ook weer aan een literfles sinaasappelsap.
Ik drink het 's ochtends ook nooit, dan is het meestal brood + beleg en een glas waterquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat probeerde ik vanochtend en ik kotste alles uit
Als je last van je maag hebt moet je juist géén sinaasappels eten/drinken! Is behoorlijk zuur voor je maag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Chocomelk FTW bij een katerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Welldressed het volgende:
[ afbeelding ]
Worteltaart van Koekela
"Update"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef boertie het volgende:
Pizza salami van de aldi + nog wat gehakt en champignons van mezelf. Ben benieuwd
Op...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef boertie het volgende:
[..]
"Update"
Heel goed te eten. Ben nu halverwege en het staat me nix tegen voor kant en klaar voer.
In Disneyland Parijs serveren ze het op papier dat bedrukt is met krantenartikelen, lijkt het toch nog echt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, helaas gewoon op papier; kranten mogen niet meer
Fish and chipsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Fish and Chips gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |