quote:
Ga daar eerst maar eens een nachtje over slapen, dan wil ik morgen wel ff de hulpverlener uit gaan hangen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zooooo man ik ben hard op weg naar een topic kwartet
Ik kan rustig sterven.
quote:
Ook nog wakker.quote:
+1quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Dit zeggen de Grieken:
BΣDΛΠKT VΩΩR DΣ ΛCCΣPTGYRΘS!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Dit zeggen de Grieken:
BΣDΛΠKT VΩΩR DΣ ΛCCΣPTGYRΘS!
lolquote:
Van tevoren gewoon grapjes instuderenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een zwart shirt aan en ben tegenwoordig best breed
Heb alleen geen humor
Liggen 2 bananen in bed, zegt de een tegen de ander: "Ga eens recht liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Van tevoren gewoon grapjes instuderen
Duidelijkquote:
Ja, je mag nog wel even oefenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liggen 2 bananen in bed, zegt de een tegen de ander: "Ga eens recht liggen"
![]()
dikke faaaiiiiiiillllll
fascination had ik na drie maanden wel gehad. Maar nu kan ik hem wel weer hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Call me maybe begint voor mij dezelfde status te krijgen als Alphabeat's Fascination een paar jaar terug. Ze kunnen 'em ka-POT draaien wat ze willen, ik blijf er enorm vrolijk van worden.
Birdy?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Sersjee het volgende:
Vrouw, piano, stemmig. En succes, Dokter Pop!
Da's toch geen doen, man...
Ik kan niet tegen zo'n soort opmerking.quote:
quote:
Het is 14 juni...quote:
maar laten we het zo stellen: het voorjaar valt een beetje tegen, hoewel het met de meeste feestdagen dan weer net wel lekker weer was.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is 14 juni...
Volgende week is de langste dag pas... Juli, Augustus en een groot deel van September zijn ook zomermaanden
Bovendien hebben we misschien een indian summer
Dat ook. Ben het grootste deel van de ochtend buiten geweest, was lekker zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:59 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit weer wel dikke prima eigenlijk!
Juist, precies wat ik eergisteren bedoelde! Zeikerdsquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
En we blijven Nederlanders, altijd wat te zeiken
De zon is hier steeds weg. Geeft niks, fijn temperatuurtjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een geteut over het weer? Ik heb verdikkeme in de zon zitten lunchen daarnet.
Waar hebben we het nou echt over VERDOMMEUH!???!!!?
Je was me voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef themauster het volgende:
Dan denk je dat de studio versie van Plage kut is dan heb je hem live nog niet gehoord.
Het duurde even voor ik het hoordequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef themauster het volgende:
Dan denk je dat de studio versie van Plage kut is dan heb je hem live nog niet gehoord.
Enjoy!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een hel...
Ik ga schijtenSchijtmuziek
Donequote:
Verschilt bij haar heel ergquote:
Dan nog, ik heb niet zoveel met vrouwenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschilt bij haar heel erg
Sommige foto's is ze best cute
Zo, nu de goeie:
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog, ik heb niet zoveel met vrouwen
Ik heb mezelf toch??quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer
Je weet niet wat je mist
quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een zwart shirt aan en ben tegenwoordig best breed
Heb alleen geen humor
"Hello 911 emergency? There's a handsome man in my house.... oh no, wait... cancel that.... It's only me..."quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Hello 911 emergency? There's a handsome man in my house.... oh no, wait... cancel that.... It's only me..."
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Hello 911 emergency? There's a handsome man in my house.... oh no, wait... cancel that.... It's only me..."
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef Againzender het volgende:
Taylor Dayne, met die enorm grote mond!
Moet steeds weer denken aan Adam Curry destijds in Countdown bij het afkondigen van de video. Heel droog: "En de plannen om een parkeergarage in de mond van Taylor Dayne te realiseren zijn in een vergevorderd stadium."
Do the monkey with me! Hubbahhubba!quote:
Anybody ever tell you I have real pretty eyes??quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Do the monkey with me! Hubbahhubba!
Ah, ik ken het verder niet...quote:
Het is echt belachelijk briljant grappig. Middelbare school sentiment van mij.quote:
Ken ze wel, maar ook dat had niet mijn interessequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk briljant grappig. Middelbare school sentiment van mij.
Ken je wel Zig & Zag van MTV vroeger?
![]()
The Zig & Zag show was echt BAASquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ze wel, maar ook dat had niet mijn interesse
Humor om te lachenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Zet hier iemand die al 2 of 3 jaar op HBO zit 'geslaagt' op z'n facebook, en krijgt 90 likes en 30 reactiesDikke troll hierzo
Maar 4 hadden het door Whaha... en dan ook nog es met een t
Wat een enthousiasmequote:Op donderdag 14 juni 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIII CINDIEEEJJJJJ
ROLFJEEEEEE!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
NOESSIEEEEEHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Nee, heb ik niet gek veel gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Allemaal een zere vinger van 't F5-en zeker?
Nee. Wel spierpijn in mijn rechterarmquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Allemaal een zere vinger van 't F5-en zeker?
Alweer?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Wel spierpijn in mijn rechterarm
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Wel spierpijn in mijn rechterarm
En ik zit al een kwartier te luisteren en te kijken naar
Want briljant en episch
Had geen mention gekregen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nou Noes dat chatten via WF heeft ook weinig nut
Installeer eens MSN op je smartphone/tablet ofzo
Kan ik je lastig vallen tijdens FOK! downtime
Je bent er alleen nooit mee online!quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Had geen mention gekregen...![]()
En ik heb MSN op zowel telefoon als tablet, ik ben hip![]()
Jij staat niet eens meer in mijn contactlijst, een poosje geleden is ineens iedereen vertrokken. Of ik heb iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent er alleen nooit mee online!
Je adres stond nog wel ergens, maar niet op die beginpaginaquote:
Kroatie - Italie:1-1quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Welke landen hebben er vanavond gewonnen en verloren in het EK?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroatie - Italie:1-1
Spanje - Ierland: 4-0
Ja sorry, die laatste heb ik gezien en ik moest voor iemand anders de eindstand van de 1e wedstrijd opzoeken. Anders had ik het niet gewetenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroatie - Italie:1-1
Spanje - Ierland: 4-0
Vond vooral het Ierse publiek zwaar indrukwekkend...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en Cindy, Torres (!!!!!!!!!) heeft 2x gescoord. Wereld op zijn kop
Verklaart het gedrag van de Spanjaarden hier, ze zijn uitzinnigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en Cindy, Torres (!!!!!!!!!) heeft 2x gescoord. Wereld op zijn kop
Ja die gasten feesten gewoon door. Briljant, echte heldenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Vond vooral het Ierse publiek zwaar indrukwekkend...
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dus Cascada met het nummer Fever echt zo tof hè. Moet ik me schamen.
Nee hoor! Ik vind Dragostea din tei nog steeds een knaller, boeiendquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dus Cascada met het nummer Fever echt zo tof hè. Moet ik me schamen.
Oh en Evacuate the dancefloor ga ik ook hard opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik vind Dragostea din tei nog steeds een knaller, boeiend
Nou, lekker toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh en Evacuate the dancefloor ga ik ook hard op
Die was guilty pleasure vanochtend en ik begreep eindelijk iets van het conceptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh en Evacuate the dancefloor ga ik ook hard op
Er zijn betere dancetracksquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Serieus? Oh dat wist ik neit eens.
DomienEvacuate the dancefloor is gewoon een dikke dancetrack verdomme
de Vogeltjesdans bijvoorbeeld! of Pin-occhio van Pin-occhio. of Zorba's Dance van LCD!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn betere dancetracksHeel veel zelfs
Architechs - Body Groove?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn betere dancetracksHeel veel zelfs
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee ik verhoog met DJ Jose VS. G-spott - II Symbols
Bijvoorbeeld. Ben jij blijven hangen in een periode ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee ik verhoog met DJ Jose VS. G-spott - II Symbols
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ben jij blijven hangen in een periode ofzo?
persoonlijk heb ik meer met dance als Prodigy, Underwold en Basement Jaxxquote:
Music For The Jilted Generation!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik meer met dance als Prodigy, Underwold en Basement Jaxx
Even een bekende dan maar:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik meer met dance als Prodigy, Underwold en Basement Jaxx
lekker album, maar ik leerde prodigy 1 album later waarderen. Fat of the Land is imho 1 van de beste albums ooit gemaaktquote:
nja, het album ervoor "Remedy" heb ik wel veel gedraaid. maar eigenlijk ook pas ver nadat Red Alart en Bingo Bango enzo hits waren. toen zat ik in mijn stoere rockperiode. daarna ben ik pas dance gaan luisterenquote:
trusten!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister nog effe Motorcycle as the rush comes en dan pitten
Doeg!
quote:
Slaap lekker, mop!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Doeg!
Trustenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Doeg!
Nou, ga dat eens doen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
moet eigenlijk eens een spoffitielist met al die eurohousedingen aanleggen.. Magic Affair, Melodie MC, Maxx, Culture Beat, 2 Unlimited, Twenty 4 Seven, Criticall Mass, Ice MC, McSar and The Real McCoy en dergelijke
ja, maar nu niet.....ik ga zo pitten. misschien leuk klusje voor t weekend. hoewel ik eigenlijk nooit spotify, maar dan share ik em wel. is vast animo voorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ga dat eens doen danSpotifylijstjes zijn tof, alhoewel ik m'n meeste lijstjes op privé heb staan
succes mevr!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Jullie snijden nu mijn meest favoriete muziekperiode aan... Ander keertje lul ik enthousiast mee, ik ga nu in mijn schoolprut duiken en zien hoe laat ik het af krijg
Succes enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Jullie snijden nu mijn meest favoriete muziekperiode aan... Ander keertje lul ik enthousiast mee, ik ga nu in mijn schoolprut duiken en zien hoe laat ik het af krijg
Trustenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. trusten of veel succes en plezier wat één ieder nog gaat doen
quote:
Dank jullie, komt helemaal goed! Blaak weer van het zelfvertrouwenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
En speciaal voor minthy een liedje!
Titel says it all
Ik ga 't voor vannacht houden op een sessie slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt wel weer eens tijd voor zo'n sessie...![]()
Dank je! Trustequote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga 't voor vannacht houden op een sessie slapenSucces nog even en trusten alvast
waarom ben je nog wakker meisje?quote:
Ik ben een joekeloekes van een verslag over verliesverwerking/rouwverwerking aan het schrijven. Instant-vrolijkheidquote:
Beef......dat vond/vind ik helemaal ruk. maar goed, ik houd dan ook niet van reggaequote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
En speciaal voor minthy een liedje!
Titel says it all
Ik heb idd de verkeerde carrierekeuze gemaakt als je nog ziet wat hij verdient...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lange Frans. Dat dat soort figuren nog een podium krijgen op 's landsch radio.
Songs About Jane hebben ze nooit meer overtroffen. Absoluut top albumquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
She will be loved![]()
Toen Maroon 5 nog zo af en toe een goede plaat had
Ik was 18/19 en verliefd op een meisje dat mee was op vakantieMooie tijd
Maar als hij tegenover haar zou zitten bij DWDD zit ze bij alles alleen maar beamend te knikken, ik heb Claudia altijd het idee dat ze nooit eens iemand kritisch durft aan te spreken.quote:
Plagequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
Dit nummer zag ik laatst gecoverd worden door 5 mensen op 1 gitaar! Wowwowwow![]()
Neequote:
Deze?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
Dit nummer zag ik laatst gecoverd worden door 5 mensen op 1 gitaar! Wowwowwow![]()
Nee, maar deze vind ik wel het meest geniaalquote:
Walk off the earthquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
Wist ik, was even uitermate sarcastischquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Walk off the earth
zo heet die groep
Komen in September optreden in NL btw...
Sarcasme is lastig met tekstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist ik, was even uitermate sarcastisch
Weet ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sarcasme is lastig met tekstwerkt beter irl
Doen, concerten zijn leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:13 schreef minthy het volgende:
Babysitters circus![]()
Collega wil me meeslepen naar een concert maar daar ben ik nog niet over uit...
Oh ja, het is vrijdag!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
San Cisco - Awkward is de nieuwe MH, gok ik zo.
Werk zequote:
Die moest ik even opzoeken. Wat een blij liedjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
Geef ik ook wel kans ja, al hoop ik op Reunion van M83quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Blijven hopen. Het wordt nl. Awkward en anders is Annemieke een leugenaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef alors het volgende:
[..]
Geef ik ook wel kans ja, al hoop ik op Reunion van M83
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |