quote:
Ga daar eerst maar eens een nachtje over slapen, dan wil ik morgen wel ff de hulpverlener uit gaan hangen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zooooo man ik ben hard op weg naar een topic kwartet
Ik kan rustig sterven.
quote:
Ook nog wakker.quote:
+1quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Dit zeggen de Grieken:
BΣDΛΠKT VΩΩR DΣ ΛCCΣPTGYRΘS!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Dit zeggen de Grieken:
BΣDΛΠKT VΩΩR DΣ ΛCCΣPTGYRΘS!
lolquote:
Van tevoren gewoon grapjes instuderenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een zwart shirt aan en ben tegenwoordig best breed
Heb alleen geen humor
Liggen 2 bananen in bed, zegt de een tegen de ander: "Ga eens recht liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Van tevoren gewoon grapjes instuderen
Duidelijkquote:
Ja, je mag nog wel even oefenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liggen 2 bananen in bed, zegt de een tegen de ander: "Ga eens recht liggen"
![]()
dikke faaaiiiiiiillllll
fascination had ik na drie maanden wel gehad. Maar nu kan ik hem wel weer hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Call me maybe begint voor mij dezelfde status te krijgen als Alphabeat's Fascination een paar jaar terug. Ze kunnen 'em ka-POT draaien wat ze willen, ik blijf er enorm vrolijk van worden.
Birdy?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Sersjee het volgende:
Vrouw, piano, stemmig. En succes, Dokter Pop!
Da's toch geen doen, man...
Ik kan niet tegen zo'n soort opmerking.quote:
quote:
Het is 14 juni...quote:
maar laten we het zo stellen: het voorjaar valt een beetje tegen, hoewel het met de meeste feestdagen dan weer net wel lekker weer was.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is 14 juni...
Volgende week is de langste dag pas... Juli, Augustus en een groot deel van September zijn ook zomermaanden
Bovendien hebben we misschien een indian summer
Dat ook. Ben het grootste deel van de ochtend buiten geweest, was lekker zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:59 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit weer wel dikke prima eigenlijk!
Juist, precies wat ik eergisteren bedoelde! Zeikerdsquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
En we blijven Nederlanders, altijd wat te zeiken
De zon is hier steeds weg. Geeft niks, fijn temperatuurtjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een geteut over het weer? Ik heb verdikkeme in de zon zitten lunchen daarnet.
Waar hebben we het nou echt over VERDOMMEUH!???!!!?
Je was me voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef themauster het volgende:
Dan denk je dat de studio versie van Plage kut is dan heb je hem live nog niet gehoord.
Het duurde even voor ik het hoordequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef themauster het volgende:
Dan denk je dat de studio versie van Plage kut is dan heb je hem live nog niet gehoord.
Enjoy!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een hel...
Ik ga schijtenSchijtmuziek
Donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |