Ruslandquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Romanus het volgende:
Ik ga in ieder geval geen Nederlands shirt kopen. Met spelers als Sneijder, Huntelaar, van Persie, Robben, v/d Vaart en Afellay zó dramatisch spelen
Dzagoevquote:
Arshavinquote:
quote:
dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:50 schreef Romanus het volgende:
Ik ga nu waarschijnlijk Italië en Rusland shirts kopen. Alleen dan wel na het EK want ik wil niet dat ze in beslag worden genomen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef zerokil het volgende:
Mensen die nu Dzagoev gaan likken![]()
Paar jaar dagen geleden kenden jullie hem eens niet...
Bij mij is het al vanaf 8-Jun-2012. Rustig afwachtenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef Gerrit8 het volgende:
The item (**********) left Hong Kong for its destination on 10-Jun-2012
Hoelang staat de status meestal op deze status?
Nu al 4 dagen, is dat niet lang?
foto?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:57 schreef Aprojecta het volgende:
Vandaag mijn shirt van shirley gehad
van het nederlands elftal
alleen is het nike teken en de cijfers donkerblauw ipv zwart
volgens mij hoort dit toch gewoon zwart te zijn ?
het lijkt ook zwart totdat je een beetje in het licht gaat staan dan is het ineens donkerblauw heel raar haha
Achteraf blij dat ik er geen gekocht heb inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:02 schreef cherrycoke het volgende:
als Nederland door is ga ik ook een Nederlands shirt halen (weinig kans...)
Mooi uitshirt vooralquote:
Duurt meestal een dag of 5/6! Dat was het bij mij in iedergeval!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Bij mij is het al vanaf 8-Jun-2012. Rustig afwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was binnen 10 dagen binnen, echt perfecte kwaliteit, is vrijwel echt. Niet normaal. Tbar, gaatjes, alles erop en eraan.
Pics:Lijkt jou cijfer 1 op de achterkant niet wat donkerder of is het de lichtinval?? En jou KNVB logo is in de 3 wat kleiner??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiiiii!
Had je er 3 terug gestuurd dan??quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Dennis258 het volgende:
Vandaag ook mijn shirts binnen gekregen van Shirley!
2x NL thuis
4x NL uit
Waaronder 3 resend waren gestuurd!
Helaas nu weer een gescheurd shirtje maar ff textiel lijm erop en gefixt!
Krijg er nu wel weer 1 gratis en ruil hem in naar Portugal uit of thuis met Ronaldo![]()
[ afbeelding ]
Nope.. mocht ze houden.. Hoefde alleen 3USD verzendkosten te betalen per shirt..quote:
Heb ze voor een andere user gepost, niet mijn shirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Lijkt jou cijfer 1 op de achterkant niet wat donkerder of is het de lichtinval?? En jou KNVB logo is in de 3 wat kleiner??![]()
Okquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ze voor een andere user gepost, niet mijn shirt
Viel me wel allebei op ja
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was binnen 10 dagen binnen, echt perfecte kwaliteit, is vrijwel echt. Niet normaal. Tbar, gaatjes, alles erop en eraan.
Pics:Patch klopt niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik vraag me af hoe ze dat met het uit-shirt gaan doen tegen bijvoorbeeld Udinese.quote:
Waarmee heb je betaald??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef koeken het volgende:
Ben inmiddels in onderhandeling met Kevin van triads. Blijkt dat ze afgelopen weken 50 orders naar NL zijn kwijtgeraakt door de controles.
Hij wil een nieuw shirt sturen, via Frankrijk, ik wil geld terug.
Ik hou jullie op de hoogte.
Paypal, heb reeds geclaimed, maar deze was vanochtend plotseling gesloten. Zonder dat er een oplossing is gevonden.quote:
Vreemd. Misschien niet lang genoeg gewacht of geen goede reden ofzo? Kreeg bij checkout binnen 3 uur geld terug.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef koeken het volgende:
[..]
Paypal, heb reeds geclaimed, maar deze was vanochtend plotseling gesloten. Zonder dat er een oplossing is gevonden.
Ik heb geen idee. Heb mail gestuurd voor heropening. Service is daar sowieso niet zo goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien niet lang genoeg gewacht of geen goede reden ofzo? Kreeg bij checkout binnen 3 uur geld terug.
Niks mis met Hummel, maar ik zou liever met die dames spelen. Zo te zien is er nog geen nieuwe shirtsponsor?quote:
Simpelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:37 schreef Hamsik het volgende:
Wat gaaf van Utrecht, alleen vrees ik weer een vloekende kleur sponsor op het shirt..
Lucky mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef koeken het volgende:
Ben inmiddels in onderhandeling met Kevin van triads. Blijkt dat ze afgelopen weken 50 orders naar NL zijn kwijtgeraakt door de controles.
Dan ben je best wel gierigquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Nope.. mocht ze houden.. Hoefde alleen 3USD verzendkosten te betalen per shirt..![]()
En nu ga ik hem zelfs gratis opeisen!!
Hij wil per se van mij de douane briefquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef koeken het volgende:
En meer kans op douanequote:
Dat probleem heb ik dus ook. Claim opeens gesloten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef koeken het volgende:
[..]
Paypal, heb reeds geclaimed, maar deze was vanochtend plotseling gesloten. Zonder dat er een oplossing is gevonden.
Idd raar beleid.. Als dat serieus zo is ga ik voortaan alleen maar via Google Checkout mijn buitenlandse spullen kopen! Wat een bagger zooi daar..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Claim opeens gesloten.
Dit zegt Paypal
"We kunnen deze claim deze keer niet in uw voordeel laten uitvallen. Het beleid van PayPal inzake klachten van kopers is van toepassing op de verzending van objecten maar niet op geschillen over de kwaliteit van objecten."
Dit klopt niet met wat ze elders zeggen dat als je iets heb ontvangen wat afwijkt van het gekozen product dat je ook een claim kunt indienen etc.
Raar beleid.
Dat is bij mij niet eens aan de orde. Kevin blijft hameren op nieuwe zending.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:04 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Hij wil per se van mij de douane brief
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Alleen lezen wat er gequote word en daarop reageren hahaha.. Kansloos![]()
Dan vraag je toch of hij een ander shirt kan sturen??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef koeken het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet eens aan de orde. Kevin blijft hameren op nieuwe zending.
Maarja, wie wil er nou nu nog een NL-shirt?
Gewoon je geld terug vragen.. Maar wanneer heb je het te horen gekregen dat je pakket niet door de douane is gekomen? Volgens de normale procedure moet je wel (of nog te komen) een brief krijgen van de douane ivm beslag name!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef koeken het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet eens aan de orde. Kevin blijft hameren op nieuwe zending.
Maarja, wie wil er nou nu nog een NL-shirt?
Het risico is als je om een nieuwe verzending vraagt en wederom wordt tegen gehouden door de douane een hele grote kans op een boete wat op kan oplopen boven de 1000 euro.. ivm invoeren nepkleding! Ik werk zelf bij de KLM en als we vermiste koffers naar de douane moeten brengen zie ik ook regelmatig dat er koffers uit Azië bijna altijd geinspecteerd wordt en regelmatig spullen in beslag wordt genomen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of hij een ander shirt kan sturen??
je hebt je geld terug en dat is het belangrijkste toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef EVH001 het volgende:
Mijnes van 9F is ook ingenomen door de douane en niks van gehoord. Ook geen brief ofzo.
Naturlichquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:07 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
je hebt je geld terug en dat is het belangrijkste toch?
Ik heb nog geen brief gehad, maar PostNL heeft de inbeslagname per mail bevestigd. Die brief zal binnenkort wel komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Gewoon je geld terug vragen.. Maar wanneer heb je het te horen gekregen dat je pakket niet door de douane is gekomen? Volgens de normale procedure moet je wel (of nog te komen) een brief krijgen van de douane ivm beslag name!
In het begin wilde ik ook op soccertriads bestellen, maar zelfs onder de nieuwe shirts stonden al referenties van anderen wat al in 2011 geschreven was voor een Man utd shirt 2012/2013! Daarom vertrouwde ik het zaakje al niet!
Anders neem je zelf weer contact op met PostNL en vraag je om een douane brief!
Brief zal nog wel volgen. De douane heeft daar 30 dagen de tijd voor. En anders een brief naar douane sturen met verzoek om vrijgave vanwege vormfouten.quote:
Lees even een pagina terugquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef voetbaltalent het volgende:
Het nieuwe Juventus uitshirt 2013
[ afbeelding ]
A) Ik jank niet, discussieer a.u.b. normaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:02 schreef matthijst het volgende:
Haha, janken dat je nu geen NL shirt wilt hebben...
Is toch niet het probleem vd verkoper dat Nederland eruit ligt!
Ik ben een student en een shirt van ¤80 + ¤20 voor bedrukking past helaas niet in mijn begroting.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef matthijst het volgende:
Dan had je een echte in de winkel moeten kopen.
Die polo-voetbalshirts van Nike zijn erg stylish!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:51 schreef timoooo14 het volgende:
[ afbeelding ]
Club Tijuana Xoloitzcuintles de Caliente
Spuuglelijk, uitshirt van Newcastle van afgelopen jaar trouwens ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef Alovenac het volgende:
Heb van de week mijn shirt van hetfootballshirt gewoon binnen gehad, zonder gezeik en binnen 2 weken.
Hoor inderdaad meer mensen klagen over 9F dat daar de shirts wel van in beslag worden genomen, bestel nu al zo vaak en nog nergens last van gehad.
thefootballshirt.com levert gewoon thaise kwaliteit en snel, gewoon per stuk bestellen en geen probleem mee.
Van welke site is die Shirley ook alweer? Heb daar ook wel eens een shirt besteld en was ook wel goed idd.
[ afbeelding ]
Binnenkort maar eens bestellen
Die oranje was op die zwarte streep na niet zo lelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:25 schreef Gibelini het volgende:
[..]
Spuuglelijk, uitshirt van Newcastle van afgelopen jaar trouwens ook.
Ik wil daar ook wat Arsenal shirtjes bestellen, maar denk je dat ik beter kan wachten tot na het EK of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:45 schreef Mandéra het volgende:
Zojuist mailtje naar Shirley gestuurd met vraag of de shirts die ik wil hebben "Authentic" zijn![]()
Want ik wil het nieuwe Ajax uit-shirt en sinds gisteren ook het Griekenland thuisshirt met de naam van die schwalbekerel, wat een man!
Ik kijk naar het geheel van een shirt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die oranje was op die zwarte streep na niet zo lelijk.
Maak een eigen UI klootzakquote:Op zondag 17 juni 2012 12:14 schreef Gibelini het volgende:
[..]
Ik kijk naar het geheel van een shirt.
Beetje UI's rippenquote:
Ben normaal niet zo'n fan van de shirt van Puma, maar deze is echt prachtig!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef voetbaltalent het volgende:
Hier het nieuwe Sporting Portugal thuisshirt 12/13.
[ afbeelding ]
Ja Ja Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 13:17 schreef Djibril het volgende:
Ik ben nieuw hier en ik had een paar vragen voor de meer gevorderen hier.
Mensen hebben het steeds over shirley, bedoelen ze daarmee de site www.jersey777.com?
En hoe goed is deze website? Ontvang je vaak wat je hebt besteld?
Ik wil namelijk niet alleen voetbalshirts bestellen bij hen maar misschien ook Ralph Lauren polo’s.
B.v.d.
Ik vind het ergens wel wat hebben, die strepen zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef voetbaltalent het volgende:
Heb ook nog het nieuwe Newcastle United thuisshirt 2013 in de aanbieding...
[ afbeelding ]
Bij Shirleyquote:Op zondag 17 juni 2012 13:56 schreef franckribery22 het volgende:
weet iemand een site waar je shirts van vorige seizoenen kunt bestellen? (behalve ebay)
Maar bv zoals classicfootballshirts.co.uk
Ben namelijk op zoek naar wat prachtige oude shirts
volgens mij lees je m'n post niet helemaal goed,quote:Op zondag 17 juni 2012 15:41 schreef koeken het volgende:
[..]
Bij Shirley![]()
Site is hierboven al een paar keer genoemd
welke prijs?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:56 schreef franckribery22 het volgende:
weet iemand een site waar je shirts van vorige seizoenen kunt bestellen? (behalve ebay)
Maar bv zoals classicfootballshirts.co.uk
Ben namelijk op zoek naar wat prachtige oude shirts
als je op 2 juni besteld hebt, hoeft het nog niet binnen te zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef Harry15 het volgende:
Ik heb mijn shirts van Shirley (besteld 2 juni) nog immer niet binnen. Zijn er mensen die daar besteld hebben waar de shirts zijn ingenomen?
haha ze hebben ook van seizoen 2010/11quote:Op zondag 17 juni 2012 15:47 schreef franckribery22 het volgende:
[..]
volgens mij lees je m'n post niet helemaal goed,
ik ben op zoek naar shirt van VORIGE seizoenen, en bij shirley heb je alleen van het nieuwe seizoen of hoogstens afgelopen seizoen. En met vorige seizoenen bedoel ik uit 2004 of iets in die richting..
Nou nou, kk dom... Stoer!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je op 2 juni besteld hebt, hoeft het nog niet binnen te zijn
daarbij: hoe kk dom zijn jullie allemaal. elke keer worden er shirts ingenomen en elke keer bestellen jullie opnieuw in de hoop dat het wel lukt.
en als je dan geen NL shirt hoeft, omdat ze er toch uit gaan, wacht dan gewoon tot de winnaar van het EK bekend is en koop daar dan een shirt van.
heb je beide zaakjes op orde
Heb je een tracking nummer gekregen?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef Harry15 het volgende:
Ik heb mijn shirts van Shirley (besteld 2 juni) nog immer niet binnen. Zijn er mensen die daar besteld hebben waar de shirts zijn ingenomen?
als je het daarvoor hebt besteld, neem ik je niks kwalijk, maar er zijn hier ook mensen die dan weer een nieuwe zending laten komen en blablabla. die wordt toch weer ingenomen...quote:Op zondag 17 juni 2012 15:54 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Nou nou, kk dom... Stoer!
Iig, ik heb besteld voordat bekend was dat er extra gecontroleerd zou worden rond het EK. Ik zag dat de shirts van Shirley over het algemeen toch gewoon aankwamen, dus ik had nog goede hoop. Mijn pakket ligt echter nu al 4 dagen bij de douane, dus ik ben bang dat ik m kwijt ben. Gewoon contact opnemen met Shirley en mn geld terug eisen?
Ik zou nog een paar dagen wachten. Ze hoeven niet perse in beslag genomen te zijn. Douane mag officieel 30 dagen doen over het inklaren.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:54 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Nou nou, kk dom... Stoer!
Iig, ik heb besteld voordat bekend was dat er extra gecontroleerd zou worden rond het EK. Ik zag dat de shirts van Shirley over het algemeen toch gewoon aankwamen, dus ik had nog goede hoop. Mijn pakket ligt echter nu al 4 dagen bij de douane, dus ik ben bang dat ik m kwijt ben. Gewoon contact opnemen met Shirley en mn geld terug eisen?
Wat is het verschil tussen de authentic versie en de shirts die ze nu hebben dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:45 schreef Mandéra het volgende:
Zojuist mailtje naar Shirley gestuurd met vraag of de shirts die ik wil hebben "Authentic" zijn![]()
Want ik wil het nieuwe Ajax uit-shirt en sinds gisteren ook het Griekenland thuisshirt met de naam van die schwalbekerel, wat een man!
Bij Nike zijn het de T-bars op de schouders en ventilatiegaten onder oksels. Bij Adidas zal het ook wel op het gebied van ventilatie zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:45 schreef Fifut het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de authentic versie en de shirts die ze nu hebben dan?
Reclame is niet de bedoeling!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef voetbaltalent het volgende:
Heb ook nog het nieuwe Newcastle United thuisshirt 2013 in de aanbieding...
[ afbeelding ]
niet al te duur, omdat ze nog niet echt zeldzaam zijn en van een paar seizoenen geleden, dus rond de 20 euro.quote:
Bij shirley krijg je je volledige bedrag niet terug, maar de helft van wat je hebt betaald..quote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je het daarvoor hebt besteld, neem ik je niks kwalijk, maar er zijn hier ook mensen die dan weer een nieuwe zending laten komen en blablabla. die wordt toch weer ingenomen...
inderdaad, je geld terugvragen is het best
dus?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef Alovenac het volgende:
Zowel Jersey777 als Thefootballshirt.com zijn toch Thaise kwaliteit toch? Dit blijft voor mij erg onduidelijk...
Jersey777 heeft namelijk als enige een Santos shirt in de aanbieding.
Volgens mij koop jij alle shirts bij shirley in voor 30euro en verkoop je het zelf door voor 70 euro?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:16 schreef voetbaltalent het volgende:
Dit schijnt volgens een Engelse site het nieuwe Liverpool 3e shirt 12/13 te worden.
Ik ga er vanuit dat dit een grap is maar wil dit toch graag met jullie delen.
Die mag Shirley nog niet leveren al krijg ik er ¤100 bij.
[ afbeelding ]
Vast zonder T-bars dan enzo, maar dat zijn toch gewoon dezelfde die je hier in de winkel koopt als je een replica koopt?quote:Dear Friend,
They are replicas.
So the price is very cheap.
Can you accept it?
Thanks and regards,
Ja, klopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Antwoord van Shirley:
[..]
Vast zonder T-bars dan enzo, maar dat zijn toch gewoon dezelfde die je hier in de winkel koopt als je een replica koopt?
op mijn shirts zat alles! T-bars, gaatjes, patchesquote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Antwoord van Shirley:
[..]
Vast zonder T-bars dan enzo, maar dat zijn toch gewoon dezelfde die je hier in de winkel koopt als je een replica koopt?
Karagounis is echt een mongool man. Wat een irritant mannetje vind ik dat zeg, gadverdammequote:Op maandag 18 juni 2012 13:00 schreef Mandéra het volgende:
Ik ga ze gewoon bestellen hoor, Griekenland thuis met Karagounis en Ajax uit met Eriksen.
Voor degene die Karagounis niet kennen:
[ afbeelding ]
Hij was voor mij echt de held van afgelopen zaterdag, nog nooit zolang zitten lachen om een voetballer + de 300x dat de regie het herhaalde.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Karagounis is echt een mongool man. Wat een irritant mannetje vind ik dat zeg, gadverdamme
Dat over-the-top theater was geweldig jaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hij was voor mij echt de held van afgelopen zaterdag, nog nooit zolang zitten lachen om een voetballer + de 300x dat de regie het herhaalde.
Ik ben 176 cm en bij mijn vallen de shirts van Adidas met M precies goed..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik wil een "officieel" Duits thuisshirt bestellen van 2012-2013, en ik had een vraag over de maat: vallen deze shirts doorgaans groot of klein? Het is de eerste keer dat ik een shirt (online) bestel en wil hem uiteraard het liefste niet terug moeten sturen. Het is de bedoeling dat hij slim-fit valt, en mag dus best strak zitten (à la Robben of eigenlijk elke moderne voetballer tegenwoordig). Ik heb een enigzins breed bovenlichaam (no e-brag) maar met een laag vetpercentage, 186cm met 85 kilo. Is een M dan geschikt? Bij voorbaat dank. (Dit is overigens de beoogde shop waar ik hem wil halen: http://www.subsidesports.nl , wat zijn die krengen duur trouwens).
Geachte,quote:Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef klaas03 het volgende:
Goedemiddag,
Mijn 4 shirts waren 14 juli hier in nederland.
Dus ik heb postnl vanmiddag gebeld en mijn shirtjes liggen nu bij de douane om ze te inspecteren.
Is er nog een mogelijkheid om deze shirts bij mij thuis te krijgen.
Want al ga je naar vakantie in turkije mag je ook 4 nep artikelen meenmen geldt dat voor dit ook of?
mvg,
Mark
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geachte,
nee.
Hopende u in deze voldoende te hebben geinformeerd,
verblijf ik,
Hoogachtend,
Don
Ze zegt "so the price is very cheap". Maar authentic zijn toch gewoon net zo duur als de anderen bij Shirley?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef Mandéra het volgende:
Antwoord van Shirley:
[..]
zij denkt dat hij bedoelt dat ze echt uit de winkel komen...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:00 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ze zegt "so the price is very cheap". Maar authentic zijn toch gewoon net zo duur als de anderen bij Shirley?
Je moet gewoon de maat nemen die je normaal ook hebt als je een T-shirt haalt, dat geldt voor mij dan toch....quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik wil een "officieel" Duits thuisshirt bestellen van 2012-2013, en ik had een vraag over de maat: vallen deze shirts doorgaans groot of klein? Het is de eerste keer dat ik een shirt (online) bestel en wil hem uiteraard het liefste niet terug moeten sturen. Het is de bedoeling dat hij slim-fit valt, en mag dus best strak zitten (à la Robben of eigenlijk elke moderne voetballer tegenwoordig). Ik heb een enigzins breed bovenlichaam (no e-brag) maar met een laag vetpercentage, 186cm met 85 kilo. Is een M dan geschikt? Bij voorbaat dank. (Dit is overigens de beoogde shop waar ik hem wil halen: http://www.subsidesports.nl , wat zijn die krengen duur trouwens).
Ik ben 1.80 en 75 kg. M zit strak bij mij, a la robben zoals jij het noemt. Een L lijkt me slimmer.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Neem contact op met die shop, voor die prijs mogen ze je best wel wat service verlenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben 1.84 meter en mijn officiële NL-uit in maat S is echt perfect (ik houd ook van goed strak!), maar ik ben wel iets lichter dan dat jij bent, dus wellicht is bij jou een M wat geschikter.. Kan je niet bij een winkel hem eerst passen? Heb ik ook gedaan!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben 176 cm en bij mijn vallen de shirts van Adidas met M precies goed..
Haha Robbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef LeNick het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 1.84 meter en mijn officiële NL-uit in maat S is echt perfect (ik houd ook van goed strak!), maar ik ben wel iets lichter dan dat jij bent, dus wellicht is bij jou een M wat geschikter.. Kan je niet bij een winkel hem eerst passen? Heb ik ook gedaan!
Nee, het gaat er mij op dat Thaise kwaliteit meestal beter is dan Chinese kwaliteit, of heb ik het nu fout?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus?
als ze in de Perrysport een shirt hebben van Duitsland en in de sport2000 niet, is dat dan ook raar?
je moet eigenlijk (vooral nu) die Thai shops ff links laten liggen
Shirley schrijft op de website dat de shirts van Thaise kwaliteit zijn. Het maakt dus niet uit of je in Hong Kong of Thailand besteld.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, het gaat er mij op dat Thaise kwaliteit meestal beter is dan Chinese kwaliteit, of heb ik het nu fout?
Ik vraag mezelf alleen af, welke kwaliteit thefootballshirt en shirley leveren.
je kan ook gewoon met Paypal betalenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Mandéra het volgende:
Net shirtjes besteld bij Shirley, je kan er alleen met Visa CC betalen?? Zat ik net dus met mn MasterCard te kloten.![]()
Dan maar Western Union gebruikt, gaar systeem, fucking 21 euro transactiekosten maar goed dat heb ik maar voor lief genomen.
He? Ik zag enkel Accept Bill, Moneygram en Bank Transfer nog staan, maar goed , WU is wel via mn CC gegaan dus ik vertrouw het wel. Ik heb Griekenland thuis besteld met Karagounis 10 er op en Ajax uit met Eriksen 8.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
je kan ook gewoon met Paypal betalenwelk shirt heb je besteld?
Als je een mailtje had gestuurd had je Paypal kunnen gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
[..]
He? Ik zag enkel Accept Bill, Moneygram en Bank Transfer nog staan, maar goed , WU is wel via mn CC gegaan dus ik vertrouw het wel. Ik heb Griekenland thuis besteld met Karagounis 10 er op en Ajax uit met Eriksen 8.
Kap met die reclame! Kan een mod hier ingrijpen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:17 schreef voetbaltalent het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe Anderlecht thuisshirt 2013?
[ afbeelding ]
Wat is nu eigenlijk je probleem ??quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef koeken het volgende:
[..]
Kap met die reclame! Kan een mod hier ingrijpen?
Gastquote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef voetbaltalent het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk je probleem ??
Dit topic is is ooit begonnen om de nieuwste voetbalshirts te tonen die zijn gelekt of net zijn uitgekomen. Het topic was oorspronkelijk niet om je illegale zooi uit thailand te bespreken.
Wat jij koopt, bespreekt en toont is illegaal. Misschien is dat iets om als Mod tegen op te treden.
Mij hoor je er niet over klagen.
Dusdat.. jij zit alleen maar reclame te maken voor jou sitequote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gast
Op elke foto die je plaatst staat een fucking link
Daar ga ik dus niet mee akkoord hoor, straks krijg je oerlelijke letters...quote:We do not have official lettering for them.
Can you accept the common lettering?
I am looking forward to your confirmation.
Thanks and regards
Dat is dan een tipje voor de volgende keer! Bedankt.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:16 schreef koeken het volgende:
[..]
Als je een mailtje had gestuurd had je Paypal kunnen gebruiken.
Maar dat weten alleen trouwe klanten
Anders kies je bedrukking die je wel mooi vind?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Mandéra het volgende:
Jezus, nu mailt ze dit terug:
[..]
Daar ga ik dus niet mee akkoord hoor, straks krijg je oerlelijke letters...
Maar 1.84 en maat S. Heb je soms een heel kort bovenlichaam? Ik ben 1.88 en een S komt bij mij echt niet verder dan m'n navel denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:03 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niets naar de sportschool. Dan ga ik niet in een zwabbershirtje rondlopen.
Hmm, ik denk dat het er nu gewoon nep uit gaat zien. Even over denken, ze mailt wel snel terug , kan ook slechter.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anders kies je bedrukking die je wel mooi vind?
BPL opdruk misschien
Als je prijzen nou scherp waren had ik het allemaal leuk en aardig gevonden, maar als je de prijzen ziet waar de meesten voor inkopen kom je niet eens in de buurt. Dan is zo'n tekstregel onnodig inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef voetbaltalent het volgende:
De vraag is, wil je in dit topic altijd als eerste de nieuwste voetbalshirts zien of wil je in dit topic alleen maar klagen @energie?
Misschien moet je je dan afvragen of je niet in een ander topic moet zijn.
ik plaats de foto's omdat er in het begin nog mensen waren die dit konden waarderen en met enthousiasme dit topic bekeken.
Nu gaat dit topic alleen nog maar wie wat waar koopt (80x dezelfde vragen), welk shirt uit Thailand wel gaatjes heeft en welke niet (80x dezelfde vraag) en wie zn shirt bij de douane ligt.
Allemaal prima, moet iedereen zelf weten maar ga dan niet klagen over een tekstregel op een foto (en niet zoals jou voorbeeld).
Misschien dat mensen even kunnen reageren als ze het wel kunnen waarderen om als een van de eerste de nieuwste voetbalshits te zien.
vast bedankt
Die UI ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien legt voetbaltalent het er wel erg dik bovenop met al z'n posts alleen maar over voetbalshirtjes.Lekker spammen, lekker centjes verdienen, pwaap pwaap.
Verhoudingen zijn gewoon goed naar mijn weten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar 1.84 en maat S. Heb je soms een heel kort bovenlichaam? Ik ben 1.88 en een S komt bij mij echt niet verder dan m'n navel denk ik.Kun je nog zoveel naar de sportschool gaan maar daar wordt een shirt niet langer van. (Of je lichaam korter.)
Oh, misschien kan het ook wel. Niet iedereen heeft dezelfde verhoudingen tussen beenlengte en bovenlichaam. Maar een te kort shirt ziet er wat mij betreft stommer uit dan een te "zwabberig" shirt, dus als ik 't niet zelf kan passen bestel ik meestal iets safer. Zeker met voetbalshirts waar je soms ook nog iets anders onder hebt in de winter.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:31 schreef LeNick het volgende:
[..]
Verhoudingen zijn gewoon goed naar mijn weten!Maar 1.84 is met schoenen idd, dus laat zeggen 1.82.. En dan rond de 70 kg, dus best slank (dat over de sportschool was enigszins overdreven, ga pas enkele maanden, wel redelijk gespierd maar geen body builder
)
En ik vraag me al een aantal topics af van welke site Shirly nu is?!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, het gaat er mij op dat Thaise kwaliteit meestal beter is dan Chinese kwaliteit, of heb ik het nu fout?
Ik vraag mezelf alleen af, welke kwaliteit thefootballshirt en shirley leveren.
Dan zit je al een aantal topics te slapen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:44 schreef Frenkel het volgende:
[..]
En ik vraag me al een aantal topics af van welke site Shirly nu is?!
Ik zal het omschrijven:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:44 schreef Frenkel het volgende:
[..]
En ik vraag me al een aantal topics af van welke site Shirly nu is?!
Haha, nee dat is echt verschrikkelijk dat overhemd bij die gast idd.. Die S past gewoon echt perfect bij mij, weet ook niet hoe het komt.. Ik ga niet in een te kort shirtje lopen, ik weet wel wat ik koopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, misschien kan het ook wel. Niet iedereen heeft dezelfde verhoudingen tussen beenlengte en bovenlichaam. Maar een te kort shirt ziet er wat mij betreft stommer uit dan een te "zwabberig" shirt, dus als ik 't niet zelf kan passen bestel ik meestal iets safer. Zeker met voetbalshirts waar je soms ook nog iets anders onder hebt in de winter.
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik met een te kort shirt. Ziet er echt belachelijk uit.Van die shirts dat als je je armen omhoog doet om te juichen, dat je diegene z'n navel kunt zien.
Dat is bij voetbalshirts wel een goede lengte-test.
Wat een clownsoutfit inderdaad...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef J2T het volgende:
Wat is dit dan? Dit moet een grap zijn toch?
[ afbeelding ]
Officiele kit gewoon geloof ikquote:
Zal er eerder zo uitzien:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Officiele kit gewoon geloof ik![]()
Celtic Uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef einszweiachtung het volgende:
Welke shirts 2012/2013 vinden jullie echt nice?
Heb gisteren Malaga Nr. 9 v. Nistelrooy binnengekregen. Perongeluk dubbel besteld maargoed was nog maar 2 10tjes.
Wat is jullie gemiddelde prijs wat jullie voor shirts betalen incl. Versturen? Ik heb het niet via Shirley gedaan maar via Taobao.
Nog een vraagje wat voor komend seizoen echt de mooie shirtjes zijn, persoonlijk ben ik niet zo van de grote clubs.
Ik mag hier niet om glimlachen he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef Gerrit8 het volgende:
Nederlands Elftal shirt van Bill is binnen, eindelijk.
Ik zal vanmiddag even wat foto's posten.
Hier ook zojuist van onze "vriendin" het shirt ontvangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef Gerrit8 het volgende:
Nederlands Elftal shirt van Bill is binnen, eindelijk.
Ik zal vanmiddag even wat foto's posten.
Via twitter ajax supporterszaken:quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hier ook zojuist van onze "vriendin" het shirt ontvangen.
Kwaliteit is goed, foto's durf ik echter niet (meer) er van te nemen...
[..]
Wanneer wordt het shirt bekend gemaakt eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het shirt vind ik van goede kwaliteit. Enige aanmerkingspunten zijn dat de Euro patch een beetje wazig is en dat de t-bar aan de kant van de respect patch niet helemaal recht zit.. Verder ben ik dus erg tevreden, alleen jammer dat de 1e levering niet gewoon binnengekomen was, zodat ik het shirt met het EK nog aan kon hebben![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef Gerrit8 het volgende:
Ik had dus 28 april besteld bij Bill. Ik kreeg het maar niet binnen.
2 juni stuurde hij een nieuwe, die ik gister 19 juni binnen heb gekregen.
Wel balen dat we eruit liggen natuurlijk, maar toch hier de foto's;Door jou hebben we verloren. Als jij je shirt eerder had binnen had gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het shirt vind ik van goede kwaliteit. Enige aanmerkingspunten zijn dat de Euro patch een beetje wazig is en dat de t-bar aan de kant van de respect patch niet helemaal recht zit.. Verder ben ik dus erg tevreden, alleen jammer dat de 1e levering niet gewoon binnengekomen was, zodat ik het shirt met het EK nog aan kon hebben
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ja sorry, als dat hongkongpost gewoon ff normaal geleverd had, hadden we gewoon in kwartfinale gestaan :pquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Door jou hebben we verloren. Als jij je shirt eerder had binnen had gekregen
Ik heb die Bill al verschillende keren gemaild, maar hij reageert telkens niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Gerrit8 het volgende:
Trouwens net ff aan Bill gevraagd of ik misschien korting kan krijgen voor mijn volgende bestelling, omdat ik mijn 1e bestelling van het Nederlands Elftal shirt niet binnen heb gehad en ik daarom het Nederlands Elftal shirt binnen heb nádat Oranje al uit het EK lag..
Best gelopen, volgende keer krijg ik (weer) korting, haha
Waarom die vraagtekens op het shirt? Komt er nog een sponsor a la Napoli bij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:08 schreef Saind het volgende:
w00t voorinschrijving
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)dia+by+SocialManager
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Waarom die vraagtekens op het shirt? Komt er nog een sponsor a la Napoli bij?
Sowieso nep, geloof het niet als hij zegt dat hij van Nike af komt. "Naast dit shirt, kan ik binnen een week aan bijna alle andere nieuwe voetbalshirts komen. Al deze shirts zijn voor slechts 39 tot 45 euro beschikbaar."quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:01 schreef desportman het volgende:
Ik wil deze denk ik kopen, heerlijk shirt: http://bit.ly/L2pbY8
Tussenpersoontje die geld wilt pakkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Fifut het volgende:
[..]
Sowieso nep, geloof het niet als hij zegt dat hij van Nike af komt. "Naast dit shirt, kan ik binnen een week aan bijna alle andere nieuwe voetbalshirts komen. Al deze shirts zijn voor slechts 39 tot 45 euro beschikbaar."
Nee, maar het ziet er wel echt uit. Dus vind ik het niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Fifut het volgende:
[..]
Sowieso nep, geloof het niet als hij zegt dat hij van Nike af komt. "Naast dit shirt, kan ik binnen een week aan bijna alle andere nieuwe voetbalshirts komen. Al deze shirts zijn voor slechts 39 tot 45 euro beschikbaar."
Is het nog steeds wavefutbol@gmail.com ??quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Gerrit8 het volgende:
Trouwens net ff aan Bill gevraagd of ik misschien korting kan krijgen voor mijn volgende bestelling, omdat ik mijn 1e bestelling van het Nederlands Elftal shirt niet binnen heb gehad en ik daarom het Nederlands Elftal shirt binnen heb nádat Oranje al uit het EK lag..
Best gelopen, volgende keer krijg ik (weer) korting, haha
Als jij het toch daarkoopt ben je echt dom! Sorry dat ik het zo zeg.. maar hij koopt ze ook gewoon in via Bill of Shirley en verpatst ze dan voor 20 euro extra! Wij kunnen ook aan die shirts komen voor 45 euro dus PM me maar heb je ze ook binnen 14 dagen binnen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef desportman het volgende:
[..]
Nee, maar het ziet er wel echt uit. Dus vind ik het niet zo'n probleem.
Ik ga geen shirt kopen met het risico dat ik hem niet krijg enzo. Daar zit ik niet op te wachten. Is dat zo gek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Als jij het toch daarkoopt ben je echt dom! Sorry dat ik het zo zeg.. maar hij koopt ze ook gewoon in via Bill of Shirley en verpatst ze dan voor 20 euro extra! Wij kunnen ook aan die shirts komen voor 45 euro dus PM me maar heb je ze ook binnen 14 dagen binnen!
Jezus.. denk ff na man!
Er zit geen Autentic logo op het shirt, dus is sws wel nepquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:52 schreef desportman het volgende:
[..]
Ik ga geen shirt kopen met het risico dat ik hem niet krijg enzo. Daar zit ik niet op te wachten. Is dat zo gek?
Zoals ik al zei, maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef timoooo14 het volgende:
[..]
Er zit geen Autentic logo op het shirt, dus is sws wel nep
Bestel bij mij! Heb ook mijn connecties uit Thailand.. sjeesquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef desportman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, maakt dat niet uit.
Als je bij de andere advertenties van deze persoon kijkt, zie je bijvoorbeeld het nieuwe Real Madrid Thuisshirt. Het kraagje en de strepen zouden donkerblauw moeten zijn, maar zijn zwart. Deze shirts komen waarschijnlijk gewoon rechtstreeks van Shirley.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef timoooo14 het volgende:
[..]
Er zit geen Autentic logo op het shirt, dus is sws wel nep
Heb je het thuisshirt van Bara gezien, die kleuren kloppen al helemaal nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef koeken het volgende:
[..]
Als je bij de andere advertenties van deze persoon kijkt, zie je bijvoorbeeld het nieuwe Real Madrid Thuisshirt. Het kraagje en de strepen zouden donkerblauw moeten zijn, maar zijn zwart. Deze shirts komen waarschijnlijk gewoon rechtstreeks van Shirley.
Omdat deze persoon grote orders doet, zal hij ook de nodige korting ontvangen denk ik. Dus een nog hogere winstmarge.
Prima hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Bestel bij mij! Heb ook mijn connecties uit Thailand.. sjees
Dus als je weet dat ik 15 - 20 euro winst op je pak vind je dat niet erg?quote:
Als de shirtjes bij de douane er tussen uit worden gevist pak jij helemaal geen winst.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus als je weet dat ik 15 - 20 euro winst op je pak vind je dat niet erg?
Iedereen wil toch winst maken. Of haal jij alles bij de groothandel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus als je weet dat ik 15 - 20 euro winst op je pak vind je dat niet erg?
Nee via Ronald mijn Filepijnse contactpersoon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef desportman het volgende:
[..]
Iedereen wil toch winst maken. Of haal jij alles bij de groothandel?
Dan laat ik ze opnieuw verzenden, geen probleemquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als de shirtjes bij de douane er tussen uit worden gevist pak jij helemaal geen winst.
Ooit gehoord van 'Shirley'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef desportman het volgende:
[..]
Iedereen wil toch winst maken. Of haal jij alles bij de groothandel?
quote:
Je naait jezelf gewoon, dus er is geenquote:
Ik kwam hier om dat shirt te laten zien en iedereen zeurt alleen maar dat ik het voor te veel geld koop. Terwijl ik al aangaf het niet bij zoiets als 'Shirley' te willen kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je naait jezelf gewoon, dus er is geennodig
dat is ook goed, maar je koopt het op die manier juist indirect bij haar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:35 schreef desportman het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat shirt te laten zien en iedereen zeurt alleen maar dat ik het voor te veel geld koop. Terwijl ik al aangaf het niet bij zoiets als 'Shirley' te willen kopen.
Maar ik zit gewoon niet te wachten op brieven van de duoane..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is ook goed, maar je koopt het op die manier juist indirect bij haar.
dan koop je illegaal en maakt iemand anders er ook nog eens winst over
Gewoon bestellen na het EK man, niks aan het handjequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef desportman het volgende:
[..]
Maar ik zit gewoon niet te wachten op brieven van de duoane..
Nee, alleen worden je shirtjes vernietigd omdat ze als nep worden beschouwdquote:
Nu ben ik toch wel benieuwd naar die pica's, weet iedereen hier ook direct wat "common lettering" betekend bij haar hahahaha.quote:oh,my god.
We did it already.
Tomorrow I will send you the pictures for confirmation before the delivery.
hhahahahaaquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Mandéra het volgende:
Weer mail van Shirley nadat ik stuurde dat ze de order mocht cancellen:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd naar die pica's, weet iedereen hier ook direct wat "common lettering" betekend bij haar hahahaha.
Bij mij reageerde hij vandaag weer binnen een uurtje, meestal reageert hij bij mij redelijk snel, binnen een dag. Maar er was toen een tijd dat hij dagen niet reageerde, maar dat lijkt nu weer over te zijn gelukkig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef koeken het volgende:
[..]
Ik heb die Bill al verschillende keren gemaild, maar hij reageert telkens niet.
Wat kosten die shirts en broekjes daar zoal? En wat rekent hij aan verzendkosten naar NL?
Ja, nog steeds gewoon wavefutbol@gmail.comquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Is het nog steeds wavefutbol@gmail.com ??
Hij heeft een uurtje geleden eindelijk gereageerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Gerrit8 het volgende:
[..]
Bij mij reageerde hij vandaag weer binnen een uurtje, meestal reageert hij bij mij redelijk snel, binnen een dag. Maar er was toen een tijd dat hij dagen niet reageerde, maar dat lijkt nu weer over te zijn gelukkig.
Shirts kosten 24 dollar, dat is inclusief verzendkosten naar Nederland.
Broekjes kosten 6 of 8 dollar dacht ik, ook inclusief verzendkosten
Waaromquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Sanderrkdvc het volgende:
115$ teruggehad van 9football, NICE!
Arsenal nemen. Man Utd is een gefaald dambordquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef Jack-D het volgende:
Wat vinden jullie allemaal van de nieuwe manchester united shirts en de arsenal shirts?
Ik wil namelijk 1 van de 2 kopen. Maar ik kan niet kiezen.
HULP?
ziet er best mooi uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Arsenal nemen. Man Utd is een gefaald dambord
Jij spreekt jezelf enorm tegen. Ten eerste speelt ajax al jaren in rood wit en nu zie ik een vraagteken staan op de plek waar een mogelijke sponsor kan komen. Daarna kom jij aan met doorverkochte namaaktroep....quote:
Chelsea > Arsenalquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
Arsenal natuurlijk, moet je eens naar dat Man U shirt kijken. Dan heb ik het nog niet eens over de club
Moet eigenlijk nog het jubileum shirtje halenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea > Arsenal
Alleen 12-13 shirt van Chelsea is lelijk.
11-12 thuis van Arsenal en Chelsea zijn beide wel erg mooi trouwens. Vooral long sleeved Arsenal
Of Oxlade-Chamberlain. Zou ik kiezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog het jubileum shirtje halenDat wordt Song of Wilshere denk ik. Koscielny is ook wel tof, lastig lastig.
Die neem ik op de nieuwe denk ik, afgelopen jaar heeft hij nog niet zoveel gespeeld, al was het wel jaar van doorbraak. (Wilshere ook niet veel gespeeldquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef koeken het volgende:
[..]
Of Oxlade-Chamberlain. Zou ik kiezen.
alleen maar omdat die naam zo lang is zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef koeken het volgende:
[..]
Of Oxlade-Chamberlain. Zou ik kiezen.
Op zijn shirtje staat gewoon Chamberlain meestal. Wel tof dat je in Schotland per letter extra betaald toen met Vennegoor of Hesselink vonden ze dat niet leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef Ooku het volgende:
[..]
alleen maar omdat die naam zo lang is zeker
Op het shirt staat dan alleen Chamberlain geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef Ooku het volgende:
[..]
alleen maar omdat die naam zo lang is zeker
Whut? Die smiley was meer omdat ik dacht dat jij niet doorhad dat die vraagteken stond voor het nieuwe shirt, en niet voor een sponsor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf enorm tegen. Ten eerste speelt ajax al jaren in rood wit en nu zie ik een vraagteken staan op de plek waar een mogelijke sponsor kan komen. Daarna kom jij aan met doorverkochte namaaktroep....
Chelsea 12-13 shirtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea > Arsenal
Alleen 12-13 shirt van Chelsea is lelijk.
11-12 thuis van Arsenal en Chelsea zijn beide wel erg mooi trouwens. Vooral long sleeved Arsenal
Geen Neymar achterop zetten hè, die gaat sowieso weg! Thaise kwaliteit ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef Alovenac het volgende:
Shirley heeft de Santos shirts, zometeen beide maar eens bestellen.
Op foto's ziet de kwaliteit er erg goed uit, Thaise kwaliteit neem ik aan dat zij levert?
Zag sommige op internet over Chinese kwaliteit spreken, maar heb er heel lang geleden is wat besteld en dat was volgens mij best aardig.
Nee sowieso ben ik niet snel van de namen, alleen als ik weet dat het een clubicoon is die blijft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:01 schreef Fifut het volgende:
[..]
Geen Neymar achterop zetten hè, die gaat sowieso weg! Thaise kwaliteit ja.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zijn shirtje staat gewoon Chamberlain meestal. Wel tof dat je in Schotland per letter extra betaald toen met Vennegoor of Hesselink vonden ze dat niet leuk
Net alsof ze iemand met een wit t-shirt een arm hebben afgehakt en het shirt als voorbeeld hebben bewaardquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef Hamsik het volgende:
WTF biedt deze gast aan dan, een twente nike shirt met fly emirates erop?
http://sport.marktplaats.(...)D%3D&fta_ind=52&fs=1
Fake?
Als trainingsshirt had ik het geloofd, zonder die sponsor dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:47 schreef Luco het volgende:
Een WIT FC Twente Thuisshirt?
Denk eens na.
Je kunt op de websites kijken van betrefende vervoerder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef KJHuntelaar9 het volgende:
Ik ben van plan om een aantal shirts te kopen voor vrienden enzo...
Nu heb ik het voorgesteld bij Shirley en nu zegt 'hij' dat de verzendkosten voor een pakketje van 5,75 kg rond 150 US$ ligt. Dit kan toch niet!? Hoe kom ik erachter wat de werkelijke verzendkosten zijn?
Ik dacht er ook al aan om de shirts per 4 te laten verzenden via China Post, alleen duurt dat wat langer...
En hoe zit het trouwens met de controle van DHL, maken ze me pakketje open en kijken ze wat alles waard is? En baseren ze daar hun belasting op? Dus als ik 10 shirts heb gaan ze uit van de nederlandse prijs, bijvoorbeeld 75 euro en dan moet je 150 euro belasting betalen?
wie helpt me?
Snap niet waarom je dit op internet zet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef matthijst het volgende:
Muahahahahaha.
Billyboy:
Hi,cause paypal now check my paypal account
And now they need know what I sell to you
So please,do me this favor,
If paypal sent you email to ask you this
Please reply them that you order the shirts with your own design logo.
Thanks for this.
And if they ask if I have any web or link for you to make order
Please say them,it is thie one:
http://www.productabc.com/
Regards
Ja, want van Paypal gaan ze op Fok zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Snap niet waarom je dit op internet zet.
Kan alleen die jongen in problemen brengen en jij verdient er niks aan.
Maar goed......
jij denkt dat dat niemand iets op internet leest of zoekt, behalve mensen die willen kopen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want van Paypal gaan ze op Fok zoeken.
Pfffffffffffff.
Nog snuggerder is het trouwens om tegen mij te gaan janken om hem vervolgens zelf te quoten.
Knuppel.
Ga dan gelijk alle posts over Billyboy verwijderen. Ze hoeven maar een keer te zoeken en ze hebben zijn websitenaam gevonden. Beetje onzin...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
jij denkt dat dat niemand iets op internet leest of zoekt, behalve mensen die willen kopen?
Verschil is dat ik niet Billy quote, maar jou. Het staat er dus al.
Hockeystick.
Ja, van Paypal gaan ze zoeken op "Billyboy"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
jij denkt dat dat niemand iets op internet leest of zoekt, behalve mensen die willen kopen?
Verschil is dat ik niet Billy quote, maar jou. Het staat er dus al.
Hockeystick.
Ja! Lekker 1 shirt kopen voor ¤80quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:58 schreef Saind het volgende:
Hey, jongens, ik heb een idee!
Ga naar de winkel!
dus?quote:
Is dat inclusief of exclusief die 12 euro van PostNL? Dat is het risico van grotere pakketten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef Vak113 het volgende:
Vandaag m'n pakketje met 6 shirts binnengekregen van 9football. Moest nog wel 17 euro invoerheffing betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |