Heb je het thuisshirt van Bara gezien, die kleuren kloppen al helemaal nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef koeken het volgende:
[..]
Als je bij de andere advertenties van deze persoon kijkt, zie je bijvoorbeeld het nieuwe Real Madrid Thuisshirt. Het kraagje en de strepen zouden donkerblauw moeten zijn, maar zijn zwart. Deze shirts komen waarschijnlijk gewoon rechtstreeks van Shirley.
Omdat deze persoon grote orders doet, zal hij ook de nodige korting ontvangen denk ik. Dus een nog hogere winstmarge.
Prima hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Bestel bij mij! Heb ook mijn connecties uit Thailand.. sjees
Dus als je weet dat ik 15 - 20 euro winst op je pak vind je dat niet erg?quote:
Als de shirtjes bij de douane er tussen uit worden gevist pak jij helemaal geen winst.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus als je weet dat ik 15 - 20 euro winst op je pak vind je dat niet erg?
Iedereen wil toch winst maken. Of haal jij alles bij de groothandel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus als je weet dat ik 15 - 20 euro winst op je pak vind je dat niet erg?
Nee via Ronald mijn Filepijnse contactpersoon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef desportman het volgende:
[..]
Iedereen wil toch winst maken. Of haal jij alles bij de groothandel?
Dan laat ik ze opnieuw verzenden, geen probleemquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als de shirtjes bij de douane er tussen uit worden gevist pak jij helemaal geen winst.
Ooit gehoord van 'Shirley'?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef desportman het volgende:
[..]
Iedereen wil toch winst maken. Of haal jij alles bij de groothandel?
quote:
Je naait jezelf gewoon, dus er is geenquote:
Ik kwam hier om dat shirt te laten zien en iedereen zeurt alleen maar dat ik het voor te veel geld koop. Terwijl ik al aangaf het niet bij zoiets als 'Shirley' te willen kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je naait jezelf gewoon, dus er is geennodig
dat is ook goed, maar je koopt het op die manier juist indirect bij haar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:35 schreef desportman het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat shirt te laten zien en iedereen zeurt alleen maar dat ik het voor te veel geld koop. Terwijl ik al aangaf het niet bij zoiets als 'Shirley' te willen kopen.
Maar ik zit gewoon niet te wachten op brieven van de duoane..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is ook goed, maar je koopt het op die manier juist indirect bij haar.
dan koop je illegaal en maakt iemand anders er ook nog eens winst over
Gewoon bestellen na het EK man, niks aan het handjequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef desportman het volgende:
[..]
Maar ik zit gewoon niet te wachten op brieven van de duoane..
Nee, alleen worden je shirtjes vernietigd omdat ze als nep worden beschouwdquote:
Nu ben ik toch wel benieuwd naar die pica's, weet iedereen hier ook direct wat "common lettering" betekend bij haar hahahaha.quote:oh,my god.
We did it already.
Tomorrow I will send you the pictures for confirmation before the delivery.
hhahahahaaquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Mandéra het volgende:
Weer mail van Shirley nadat ik stuurde dat ze de order mocht cancellen:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd naar die pica's, weet iedereen hier ook direct wat "common lettering" betekend bij haar hahahaha.
Bij mij reageerde hij vandaag weer binnen een uurtje, meestal reageert hij bij mij redelijk snel, binnen een dag. Maar er was toen een tijd dat hij dagen niet reageerde, maar dat lijkt nu weer over te zijn gelukkig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef koeken het volgende:
[..]
Ik heb die Bill al verschillende keren gemaild, maar hij reageert telkens niet.
Wat kosten die shirts en broekjes daar zoal? En wat rekent hij aan verzendkosten naar NL?
Ja, nog steeds gewoon wavefutbol@gmail.comquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Is het nog steeds wavefutbol@gmail.com ??
Hij heeft een uurtje geleden eindelijk gereageerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Gerrit8 het volgende:
[..]
Bij mij reageerde hij vandaag weer binnen een uurtje, meestal reageert hij bij mij redelijk snel, binnen een dag. Maar er was toen een tijd dat hij dagen niet reageerde, maar dat lijkt nu weer over te zijn gelukkig.
Shirts kosten 24 dollar, dat is inclusief verzendkosten naar Nederland.
Broekjes kosten 6 of 8 dollar dacht ik, ook inclusief verzendkosten
Waaromquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Sanderrkdvc het volgende:
115$ teruggehad van 9football, NICE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |