Je kunt op de websites kijken van betrefende vervoerder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef KJHuntelaar9 het volgende:
Ik ben van plan om een aantal shirts te kopen voor vrienden enzo...
Nu heb ik het voorgesteld bij Shirley en nu zegt 'hij' dat de verzendkosten voor een pakketje van 5,75 kg rond 150 US$ ligt. Dit kan toch niet!? Hoe kom ik erachter wat de werkelijke verzendkosten zijn?
Ik dacht er ook al aan om de shirts per 4 te laten verzenden via China Post, alleen duurt dat wat langer...
En hoe zit het trouwens met de controle van DHL, maken ze me pakketje open en kijken ze wat alles waard is? En baseren ze daar hun belasting op? Dus als ik 10 shirts heb gaan ze uit van de nederlandse prijs, bijvoorbeeld 75 euro en dan moet je 150 euro belasting betalen?
wie helpt me?
Snap niet waarom je dit op internet zet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef matthijst het volgende:
Muahahahahaha.
Billyboy:
Hi,cause paypal now check my paypal account
And now they need know what I sell to you
So please,do me this favor,
If paypal sent you email to ask you this
Please reply them that you order the shirts with your own design logo.
Thanks for this.
And if they ask if I have any web or link for you to make order
Please say them,it is thie one:
http://www.productabc.com/
Regards
Ja, want van Paypal gaan ze op Fok zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Snap niet waarom je dit op internet zet.
Kan alleen die jongen in problemen brengen en jij verdient er niks aan.
Maar goed......
jij denkt dat dat niemand iets op internet leest of zoekt, behalve mensen die willen kopen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want van Paypal gaan ze op Fok zoeken.
Pfffffffffffff.
Nog snuggerder is het trouwens om tegen mij te gaan janken om hem vervolgens zelf te quoten.
Knuppel.
Ga dan gelijk alle posts over Billyboy verwijderen. Ze hoeven maar een keer te zoeken en ze hebben zijn websitenaam gevonden. Beetje onzin...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
jij denkt dat dat niemand iets op internet leest of zoekt, behalve mensen die willen kopen?
Verschil is dat ik niet Billy quote, maar jou. Het staat er dus al.
Hockeystick.
Ja, van Paypal gaan ze zoeken op "Billyboy"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
jij denkt dat dat niemand iets op internet leest of zoekt, behalve mensen die willen kopen?
Verschil is dat ik niet Billy quote, maar jou. Het staat er dus al.
Hockeystick.
Ja! Lekker 1 shirt kopen voor ¤80quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:58 schreef Saind het volgende:
Hey, jongens, ik heb een idee!
Ga naar de winkel!
dus?quote:
Is dat inclusief of exclusief die 12 euro van PostNL? Dat is het risico van grotere pakketten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef Vak113 het volgende:
Vandaag m'n pakketje met 6 shirts binnengekregen van 9football. Moest nog wel 17 euro invoerheffing betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |