Ruslandquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Romanus het volgende:
Ik ga in ieder geval geen Nederlands shirt kopen. Met spelers als Sneijder, Huntelaar, van Persie, Robben, v/d Vaart en Afellay zó dramatisch spelen
Dzagoevquote:
Arshavinquote:
quote:
dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:50 schreef Romanus het volgende:
Ik ga nu waarschijnlijk Italië en Rusland shirts kopen. Alleen dan wel na het EK want ik wil niet dat ze in beslag worden genomen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef zerokil het volgende:
Mensen die nu Dzagoev gaan likken![]()
Paar jaar dagen geleden kenden jullie hem eens niet...
Bij mij is het al vanaf 8-Jun-2012. Rustig afwachtenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef Gerrit8 het volgende:
The item (**********) left Hong Kong for its destination on 10-Jun-2012
Hoelang staat de status meestal op deze status?
Nu al 4 dagen, is dat niet lang?
foto?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:57 schreef Aprojecta het volgende:
Vandaag mijn shirt van shirley gehad
van het nederlands elftal
alleen is het nike teken en de cijfers donkerblauw ipv zwart
volgens mij hoort dit toch gewoon zwart te zijn ?
het lijkt ook zwart totdat je een beetje in het licht gaat staan dan is het ineens donkerblauw heel raar haha
Achteraf blij dat ik er geen gekocht heb inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:02 schreef cherrycoke het volgende:
als Nederland door is ga ik ook een Nederlands shirt halen (weinig kans...)
Mooi uitshirt vooralquote:
Duurt meestal een dag of 5/6! Dat was het bij mij in iedergeval!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Bij mij is het al vanaf 8-Jun-2012. Rustig afwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was binnen 10 dagen binnen, echt perfecte kwaliteit, is vrijwel echt. Niet normaal. Tbar, gaatjes, alles erop en eraan.
Pics:Lijkt jou cijfer 1 op de achterkant niet wat donkerder of is het de lichtinval?? En jou KNVB logo is in de 3 wat kleiner??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiiiii!
Had je er 3 terug gestuurd dan??quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Dennis258 het volgende:
Vandaag ook mijn shirts binnen gekregen van Shirley!
2x NL thuis
4x NL uit
Waaronder 3 resend waren gestuurd!
Helaas nu weer een gescheurd shirtje maar ff textiel lijm erop en gefixt!
Krijg er nu wel weer 1 gratis en ruil hem in naar Portugal uit of thuis met Ronaldo![]()
[ afbeelding ]
Nope.. mocht ze houden.. Hoefde alleen 3USD verzendkosten te betalen per shirt..quote:
Heb ze voor een andere user gepost, niet mijn shirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Lijkt jou cijfer 1 op de achterkant niet wat donkerder of is het de lichtinval?? En jou KNVB logo is in de 3 wat kleiner??![]()
Okquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ze voor een andere user gepost, niet mijn shirt
Viel me wel allebei op ja
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was binnen 10 dagen binnen, echt perfecte kwaliteit, is vrijwel echt. Niet normaal. Tbar, gaatjes, alles erop en eraan.
Pics:Patch klopt niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik vraag me af hoe ze dat met het uit-shirt gaan doen tegen bijvoorbeeld Udinese.quote:
Waarmee heb je betaald??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef koeken het volgende:
Ben inmiddels in onderhandeling met Kevin van triads. Blijkt dat ze afgelopen weken 50 orders naar NL zijn kwijtgeraakt door de controles.
Hij wil een nieuw shirt sturen, via Frankrijk, ik wil geld terug.
Ik hou jullie op de hoogte.
Paypal, heb reeds geclaimed, maar deze was vanochtend plotseling gesloten. Zonder dat er een oplossing is gevonden.quote:
Vreemd. Misschien niet lang genoeg gewacht of geen goede reden ofzo? Kreeg bij checkout binnen 3 uur geld terug.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef koeken het volgende:
[..]
Paypal, heb reeds geclaimed, maar deze was vanochtend plotseling gesloten. Zonder dat er een oplossing is gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |