Arsenal nemen. Man Utd is een gefaald dambordquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef Jack-D het volgende:
Wat vinden jullie allemaal van de nieuwe manchester united shirts en de arsenal shirts?
Ik wil namelijk 1 van de 2 kopen. Maar ik kan niet kiezen.
HULP?
ziet er best mooi uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Arsenal nemen. Man Utd is een gefaald dambord
Jij spreekt jezelf enorm tegen. Ten eerste speelt ajax al jaren in rood wit en nu zie ik een vraagteken staan op de plek waar een mogelijke sponsor kan komen. Daarna kom jij aan met doorverkochte namaaktroep....quote:
Chelsea > Arsenalquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
Arsenal natuurlijk, moet je eens naar dat Man U shirt kijken. Dan heb ik het nog niet eens over de club
Moet eigenlijk nog het jubileum shirtje halenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea > Arsenal
Alleen 12-13 shirt van Chelsea is lelijk.
11-12 thuis van Arsenal en Chelsea zijn beide wel erg mooi trouwens. Vooral long sleeved Arsenal
Of Oxlade-Chamberlain. Zou ik kiezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog het jubileum shirtje halenDat wordt Song of Wilshere denk ik. Koscielny is ook wel tof, lastig lastig.
Die neem ik op de nieuwe denk ik, afgelopen jaar heeft hij nog niet zoveel gespeeld, al was het wel jaar van doorbraak. (Wilshere ook niet veel gespeeldquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef koeken het volgende:
[..]
Of Oxlade-Chamberlain. Zou ik kiezen.
alleen maar omdat die naam zo lang is zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef koeken het volgende:
[..]
Of Oxlade-Chamberlain. Zou ik kiezen.
Op zijn shirtje staat gewoon Chamberlain meestal. Wel tof dat je in Schotland per letter extra betaald toen met Vennegoor of Hesselink vonden ze dat niet leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef Ooku het volgende:
[..]
alleen maar omdat die naam zo lang is zeker
Op het shirt staat dan alleen Chamberlain geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef Ooku het volgende:
[..]
alleen maar omdat die naam zo lang is zeker
Whut? Die smiley was meer omdat ik dacht dat jij niet doorhad dat die vraagteken stond voor het nieuwe shirt, en niet voor een sponsor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf enorm tegen. Ten eerste speelt ajax al jaren in rood wit en nu zie ik een vraagteken staan op de plek waar een mogelijke sponsor kan komen. Daarna kom jij aan met doorverkochte namaaktroep....
Chelsea 12-13 shirtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea > Arsenal
Alleen 12-13 shirt van Chelsea is lelijk.
11-12 thuis van Arsenal en Chelsea zijn beide wel erg mooi trouwens. Vooral long sleeved Arsenal
Geen Neymar achterop zetten hè, die gaat sowieso weg! Thaise kwaliteit ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef Alovenac het volgende:
Shirley heeft de Santos shirts, zometeen beide maar eens bestellen.
Op foto's ziet de kwaliteit er erg goed uit, Thaise kwaliteit neem ik aan dat zij levert?
Zag sommige op internet over Chinese kwaliteit spreken, maar heb er heel lang geleden is wat besteld en dat was volgens mij best aardig.
Nee sowieso ben ik niet snel van de namen, alleen als ik weet dat het een clubicoon is die blijft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:01 schreef Fifut het volgende:
[..]
Geen Neymar achterop zetten hè, die gaat sowieso weg! Thaise kwaliteit ja.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zijn shirtje staat gewoon Chamberlain meestal. Wel tof dat je in Schotland per letter extra betaald toen met Vennegoor of Hesselink vonden ze dat niet leuk
Net alsof ze iemand met een wit t-shirt een arm hebben afgehakt en het shirt als voorbeeld hebben bewaardquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef Hamsik het volgende:
WTF biedt deze gast aan dan, een twente nike shirt met fly emirates erop?
http://sport.marktplaats.(...)D%3D&fta_ind=52&fs=1
Fake?
Als trainingsshirt had ik het geloofd, zonder die sponsor dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:47 schreef Luco het volgende:
Een WIT FC Twente Thuisshirt?
Denk eens na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |