quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef mangler_fcu het volgende:
Hoe kun je niet van voetbal houdenVoetbal is geweldig!
![]()
Voetbal is niet te vergelijken met schoonmaken en koken! Voetbal is gewoon geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik weet niet, zodra ik zap op tv en ik zie voetbal wil ik gelijk met mijn afstandbediening naar te tv smijten. Ik ben gewoon geen voetbalvrouw.
Hij houd ook niet van koken en schoonmaken. Ik dwing hem ook niet te koken en schoonmaken, dat doe ik allemaal. Ik hou ook niet van voetbal en wil ook gewoon niks over voetbal horen, is toch een goede compromis? Hij hoeft niet te koken en schoonmaken en ik hoef geen voetbalcrap te horen en te kijken?
Blijkbaar vult dit je hele leven zo te zien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft zo zijn gebreken. Scheiden is geen oplossing.
Als hij voetbal zit te kijken dan doe ik wat anders zoals schoonmaken, kamer opruimen, lezen, op pc of maak ik snacks ofzo voor hem. Maar laatste tijd wilt hij dat ik samen met hem voetbal ga kijken. Ik zeg ' nodig je vrienden uit om mee te kijken'. Maar nee meneer wilt met mij te kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Dan kijk je toch iets anders als hij voetbal zit te kijken? Koop je een tvtje erbij. Hij vindt vast ook niet alles wat jij kijkt leuk, kan hij ook wat anders kijken.
Nee, maar je kunt ook gewoon compromissen sluiten. Mijn man hoeft niet eens te koken en huishouden te doen. Ik laat mijn schatje lekker tv kijken. Heerlijk eten op tafel na werk. Doe zijn was etc. Bed opmaken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Xetran het volgende:
je niet aanstellen een optie? jeetje, dit is niet heel gezond.
Ik zou gewoon zeggen: sorry geen zin in. Of laat hem anders meekijken met GTST of zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als hij voetbal zit te kijken dan doe ik wat anders zoals schoonmaken, kamer opruimen, lezen, op pc of maak ik snacks ofzo voor hem. Maar laatste tijd wilt hij dat ik samen met hem voetbal ga kijken. Ik zeg ' nodig je vrienden uit om mee te kijken'. Maar nee meneer wilt met mij te kijken.
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom wil je de afstandsbediening naar de tv gooien als er voetbal op is?Je kan toch net zo goed het kanaal veranderen?
Een voetbalposter in huis is dan wel lelijk ja.
Ik kijk geen gtst. Ik kijk alleen een Turkse Serie Hayat Devam Ediyor. Dat vind hij ook niet leuk. Ik dwing hem ook niet te kijken. En wanneer hij de afstandbediening wilt, geef ik het aan hem. Ik kan dan gerust mijn serie op de laptop kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen: sorry geen zin in. Of laat hem anders meekijken met GTST of zo
Ik wilde best zijn gesigneerde shirt ophangen met frame. Maar meneer vond die te kostbaar om op te hangen en heeft het bewaard in de zolder. Een poster vind ik niet mooi passen tussen de interieur. Alles is strak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.
Dat is waar maar ik hou sowieso niet zo van voetbalposters.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.
Grappig tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik kijk geen gtst. Ik kijk alleen een Turkse Serie Hayat Devam Ediyor. Dat vind hij ook niet leuk. Ik dwing hem ook niet te kijken. En wanneer hij de afstandbediening wilt, geef ik het aan hem. Ik kan dan gerust mijn serie op de laptop kijken.Ik heb zelfs een aantal keer met hem voetbal zitten kijken, ik viel toen in slaap. Meneer maakt mij wakker en zegt ' kijk ze hebben gescoord' .
Hahahaha, weet ik ook niet. Ik word agressief van voetbal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom wil je de afstandsbediening naar de tv gooien als er voetbal op is?Je kan toch net zo goed het kanaal veranderen?
Een voetbalposter in huis is dan wel lelijk ja.
Ga naar een stadion, kun je lekker je agressie uitenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hahahaha, weet ik ook niet. Ik word agressief van voetbal.
Nee, we geven elkaar genoeg liefde.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef LookAtMe het volgende:
Ben je trouwens niet gewoon jaloers op voetbal dat het je man's 2e liefde is? Dat je er daarom zo boos op wordt?
Ja, hij wilt me brengen naar een voetbalstadion in Turkije. Dat moet dan maar, ik ga dan gewoon de hele tijd muziek zitten luisteren. Ik wil geen geschreeuw horen. Hou van stilte. Alleen tijdens seks mag er geschreeuwd worden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ga naar een stadion, kun je lekker je agressie uiten
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja, hij wilt me brengen naar een voetbalstadion in Turkije. Dat moet dan maar, ik ga dan gewoon de hele tijd muziek zitten luisteren. Ik wil geen geschreeuw horen. Hou van stilte. Alleen tijdens seks mag er geschreeuwd worden.
Ik sta iedere week in het stadion, uit- en thuiswedstrijden, binnen- en buitenland. Dus ja ik hou van voetbalquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Maar jij houd dus van voetbal? Ga jij ook naar wedstrijden enzo?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik sta iedere week in het stadion, uit- en thuiswedstrijden, binnen- en buitenland. Dus ja ik hou van voetbal![]()
financiele redenenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waarom die vent jou je nog niet gedumpt heeft.
Zoek je eigen vent zombiequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waarom die vent jou je nog niet gedumpt heeft.
Hij is voor AC Milan. Maar we gaan naar Turkije toe op vakantie, dus hij zei dat we ook gelijk een voetbalstadion kunnen bezoeken, omdat ik nooit naar een stadion ben geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef mangler_fcu het volgende:
Maar waarom wil hij dat je in een shirt van AC Milan slaap terwijl hij je mee wil nemen naar een Turks stadion? Voor welke club is hij?
Ja hij heeft die wel. In het begin nodigde hij ze ook uit. Het was toen geen probleem voor hem dat ik mijn eigen ding deed en hij zijn voetbal ding. Maar laatste tijd wilt hij alleen alles samen met mij doen. Alsof ik hem tien jaar niet heb gezien. Ik houd van hem, ik vind het hartstikke lief van hem. Maar ik ga al naar zijn wedstrijden, ik slaap in zijn ac milan shirt voor hem, ik accepteer de ac milan baby kleertjes en de lelijke ac milan poster, ik kook, ik maak schoon. Het enige wat ik niet meer wil doen is iedere avond voetbal zitten kijken. Tenzij hij mijn voeten masseert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft hij geen vrienden? Misschien is het probleem dat hij zijn voetbaldingen met jou deelt omdat hij niemand anders heeft om het mee te delen.
Hij is ook een gek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef Seam het volgende:
Jij klinkt als de gek in de relatie als je agressief wordt van voetbal.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/top[b]ic/1829975/2/25#112853972]woensdag 13 juni 2012 20:15[/url] schreef JoaquinPhoenix het volgende:[/b]
[..]
Ja hij heeft die wel. In het begin nodigde hij ze ook uit. Het was toen geen probleem voor hem dat ik mijn eigen ding deed en hij zijn voetbal ding. Maar laatste tijd wilt hij alleen alles samen met mij doen. Alsof ik hem tien jaar niet heb gezien. Ik houd van hem, ik vind het hartstikke lief van hem. Maar ik ga al naar zijn wedstrijden, ik slaap in zijn ac milan shirt voor hem, ik accepteer de ac milan kleertjes en de lelijke ac milan poster, ik kook, ik maak schoon. Het enige wat ik niet meer wil doen is iedere avond voetbal zitten kijken. Tenzij hij mijn voeten masseert.
onze kindjequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal. Mijn verloofde en ik hebben samen een huisje gekocht. Nu wilt hij zo een voetbalposter in de studiekamer hangen. Ik vind het lelijk, hij heeft geen interieur smaak.
Moet ik zijn zin geven? Compromis, want hij doet ook veel voor mij. Ik kan niet tegen voetbal. Als ik voetbal op tv zie wil ik de afstandbediening smijten, dat weet hij en soms zegt hij ook expres ' kom voetbal kijken je moet leren van te houden' ik zeg dan ''niks moet' en dan word hij boos als een baby en dan moet ik de hele tijd knuffelig zitten doen en strelen tot dat het weer goed is tussen ons. Het begint vervelend te worden, nu kwam hij ook thuis aan met een ac milan baby kleertjes. Zegt hij ' voor onze kindje later'. Ik word agressief van voetbal. Hij praat ook tegen mij over voetbal, ik luister maar ik begrijp het gewoon niet. Ik zeg het ook tegen hem. Maar dan gaat hij mij alles zitten uitleggen. Alsof ik daar zin in heb. Hij speelt ook voetbal en ik kom hem dan ook steunen en juichen enzo. Voor hem doe ik het. En dan klaagt hij achteraf dat ik niet keek enzo. Ook als we gaan slapen, wilt hij dat ik een voetbalshirt slaap van ac milan . omgosh
Wat moet je met een voetbalgek?
Ik ben drie talig opgegroeid, hij ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
onze kindje
Het is:: ONS kindje.
Wat moet je met zo'n arbeider die geen Nederlands kent?
Dan zou ik nog maar eens een cursus Nederlands gaan volgen als ik jou was.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben drie talig opgegroeid, hij ook.
Ik kan multitaskenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
moet jij geen voetbal kijken ofzo
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Geen zorgen, die poster gaat er binnenkort weer af..
Nee hoor, toen hij zijn vrienden ging uitnodigen. Liet ik hen gang gaan. Ik was bezig met mijn eigen ding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef CutCake het volgende:
Je vriend/man wil geen vrienden uitnodigen omdat hij zich schaamt voor de manier hou jij reageert op futiele zaken?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef drijfhout het volgende:
Dat slapen in dat AC Milanshirt maakt het topic lastig te geloven.
Zeg het hem! Hij zit hier op FOK!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, geen enkele kerel wordt geil van een vrouw in een voetbalshirt. Kleedt totaal niet af.
En sowieso AC Milan, komop zeg.Wat is dat voor rare vent.
Hoe heet ie? Ik zal m direct PM-en!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Zeg het hem! Hij zit hier op FOK!
Hij heeft het al gelezen. Hij zegt ' smaken verschillen' . Wat een manquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Ik zal m direct PM-en!
Precies, dan kan ze daarna vier talen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens een cursus Nederlands gaan volgen als ik jou was.
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Praat het gewoon uit ofzo... Jezus zeg.
In mijn cultuur is het normaal dat de vrouw voor het huishouden zorgt. Ik weet dat de Nederlandse vrouwen verwend zijn en dat hun mannetje alles voor hun doet wat ze willen, strijken etc. Dat jouw vrouw jou als slaaf gebruikt, ik begrijp je hoax.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:31 schreef paintmeester het volgende:
Een vrouw die schoonmaakt, kookt en je met rust laat als je voetbal kijkt = hoax
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:41 schreef 123dudeguys het volgende:
hij gaat vreemd. hij heeft opeens wel heel veel behoefte aan contact met jou dat is overcompensatie om schuldgevoelens te verbergen vanwege een slippertje 2 weken geleden.
Dan is het in jouw cultuur ook normaal dat je niet zo'n fucking grote bek moet hebben en moet luisteren naar je man, want hij is man dus hij staat boven je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
In mijn cultuur is het normaal dat de vrouw voor het huishouden zorgt. Ik weet dat de Nederlandse vrouwen verwend zijn en dat hun mannetje alles voor hun doet wat ze willen, strijken etc. Dat jouw vrouw jou als slaaf gebruikt, ik begrijp je hoax.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het in jouw cultuur ook normaal dat je niet zo'n fucking grote bek moet hebben en moet luisteren naar je man, want hij is man dus hij staat boven je.
Dus slaap in dat shirt en kijk mee naar voetbal. Hallo zeg.
WHAHHHAHAHHHAAHAHAAHAHHahahaaaaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef Re het volgende:
volgende keer als je gaat neuken leg je een voetbal op je onderbuik en vertel hem maar dat hij die voetbal mag neuken... klaar
ga jij gravenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Graver511 het volgende:
Ga hulp zoeken voor je beperking, want dit ligt puur aan jezelf.
Oh mai god, want zij doet het huishouden for life en hij durft haar lastig te vallen met voetbal, waar gaat het héén met de wereld?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef Micson het volgende:
Jij bent niet goed bij je hoofd TS. Dát is het probleem.
Muhahah, p0wned.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het in jouw cultuur ook normaal dat je niet zo'n fucking grote bek moet hebben en moet luisteren naar je man, want hij is man dus hij staat boven je.
Dus slaap in dat shirt en kijk mee naar voetbal. Hallo zeg.
Neehee, dat strakke interieur is cultuur.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:36 schreef trovey het volgende:
Iets met compromissen sluiten TS...is erg handig als je samenleeft met iemand.Dan maar een iets minder strak interieur.
Oh ja, grijs, kubusbank en een trala behangetje op één muur....je ziet het hier overal, net alsof ze de boel rechtstreeks uit de toonzaal hebben meegenomen...incl behang.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Neehee, dat strakke interieur is cultuur.
En zie jij voetbalposters in VT Wonen?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja, grijs, kubusbank en een trala behangetje op één muur....je ziet het hier overal, net alsof ze de boel rechtstreeks uit de toonzaal hebben meegenomen...incl behang.
Ho ho, ze houdt de boel wel schoon ja oké!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik zou hem maar z'n zin geven. Een vrouw die je geen voetbalplezier gunt ben je liever kwijt dan rijk.
Ik ben 20. Maar soms gedraag ik me wel 7, hij ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je verloofde? Je komt over als een 15-jarig huppelkutje.
Verder, je vriend respecteert je niet genoeg en jij hebt geen ruggengraat.
Gr, gr.
Ey! Hij leest mee! Beter sta je niet aan zijn kant!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen met een voetbalshirt aan!.
Is geil.
Ik geef hem ook zijn voetbalplezier. Maar zonder mij. Is toch niet erg. Laat jij je vrouw ook elke avond voetbal mee kijken? Ook al wil ze niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik zou hem maar z'n zin geven. Een vrouw die je geen voetbalplezier gunt ben je liever kwijt dan rijk.
Ja voordat we samen gingen wonen, hebben we alles ook met elkaar doorgesproken. Hij kan het nog steeds niet geloven dat ik niet van voetbal hou.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:36 schreef trovey het volgende:
Iets met compromissen sluiten TS...is erg handig als je samenleeft met iemand.Dan maar een iets minder strak interieur.
Heeft zo zijn redenen. Hoef ik jou niet uit te leggen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
Je woont samen met je verloofde? Niet je man, maar je verloofde?
Hooligans zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef Micson het volgende:
Jij bent niet goed bij je hoofd TS. Dát is het probleem.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ey! Hij leest mee! Beter sta je niet aan zijn kant!
quote:
Juist.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben 20. Maar soms gedraag ik me wel 7, hij ook.We kunnen zo happy worden in een achtbaan.
Toonzaalinterieurs waar geen echte mensen wonen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
En zie jij voetbalposters in VT Wonen?!
Ik bedoel maar.
Pics.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Onze interieur is strak met oosterse en Aziatische invloeden.
Mijn vraag is inderdaad al beantwoord.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Die vraag is al tig keer beantwoord.
Wacht je op iets wat meer in je straatje past?
Troll? Ik zal aanwezig zijn bij de augustus meet. Kom gezellig kletsen met mij dan? Ik neem lahmacun mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef Little_Dolls het volgende:
Komaan, dit is toch overduidelijk een troll.
Je zult wel van dingen houden waar hij weer van gruwt, zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja voordat we samen gingen wonen, hebben we alles ook met elkaar doorgesproken. Hij kan het nog steeds niet geloven dat ik niet van voetbal hou.
Je hebt gelijk! Eindelijk iemand met goede advies. Thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zult wel van dingen houden waar hij weer van gruwt, zo werkt dat nou eenmaal.Laat hem maar lekker zijn ding doen (vreselijke uitdrukking
) en dan doe jij het jouwe maar maak het hem wel even duidelijk niet dat je met een zuur gezicht op die bank gaat zitten want dat is pas echt een moodkiller.
Mijn vriendin houdt van voetbal, ze heeft er zelfs meer verstand van dan ik. Af en toe trekt ze een shirtje aan...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ey! Hij leest mee! Beter sta je niet aan zijn kant!
Wauw, dat kwam niet bij je op?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Eindelijk iemand met goede advies. Thanks!
En ik kook, iedere avond!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ho ho, ze houdt de boel wel schoon ja oké!!
Vrouwen die van voetbal houden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt van voetbal, ze heeft er zelfs meer verstand van dan ik. Af en toe trekt ze een shirtje aan...!
Ik snap 'm wel!
Zie ziet dus nooit voetbal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt van voetbal, ze heeft er zelfs meer verstand van dan ik. Af en toe trekt ze een shirtje aan...!
Ik snap 'm wel!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Eindelijk iemand met goede advies. Thanks!
Natuurlijk, hoef je niet te doen. Maar alsnog, zeer 'vreemd'. Gezien je achtergrond/religie. En ik kan even niet een reden bedenken waardoor het alsnog zou 'moeten kunnen'.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen. Hoef ik jou niet uit te leggen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
In mijn cultuur is het normaal dat de vrouw voor het huishouden zorgt. Ik weet dat de Nederlandse vrouwen verwend zijn en dat hun mannetje alles voor hun doet wat ze willen, strijken etc. Dat jouw vrouw jou als slaaf gebruikt, ik begrijp je hoax.
milanquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:10 schreef zarGon het volgende:
Hij heeft al een naam klaarstaan mocht je een zoontje baren..
we zijn getrouwd voor de imam , we zijn voor het geloof getrouwd en voor het wet ook, met getuige. Alleen onze bruiloft is in september. Het reden dat wij nu al samenwonen gaat jou niks aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoef je niet te doen. Maar alsnog, zeer 'vreemd'. Gezien je achtergrond/religie. En ik kan even niet een reden bedenken waardoor het alsnog zou 'moeten kunnen'.
Mijn vent is meer man dan jij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Self-Catering het volgende:
Als die vent van je een beetje eigenwaarde heeft, dan pleurt hij jou het huis uit.
Dat is het probleem niet. Hij is die hard voetbal fan en trekt mij daarin mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien verwend, als ik jou moet geloven, maar ik kijk iig wel gewoon gezellig samen met mijn vent voetbal, en als ik daar geen zin in heb, dan ga ik wat anders doen.
En een poster in een studiekamer, als je daar al een probleem van maakt, wie is hier nou verwend?
Mss dat je daarom zo agressief wordt over deze futiliteit, omdat je je onbewust ergert aan je ondergeschikte rol terwijl je hardop het tegenovergestelde tegenover iedereen loopt te verkondigen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Right...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mijn vent is meer man dan jij.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal. Mijn verloofde en ik hebben samen een huisje gekocht. Nu wilt hij zo een voetbalposter in de studiekamer hangen. Ik vind het lelijk, hij heeft geen interieur smaak.
M....g smijten, dat weet hij en soms zegt hij ook expres ' kom voetbal kijken je moet leren van te houden' ik zeg dan ''niks moet' en dan word hij boos als een baby en dan moet ik de hele tijd knuffelig zitten doen en strelen tot dat het weer goed is tussen ons. Het begint vervelend te worden, nu kwam hij ook thuis aan met een ac milan baby kleertjes. Zegt hij ' voor onze kindje later'. I.....en ik kom hem dan ook steunen en juichen enzo. Voor hem doe ik het. En dan klaagt hij achteraf dat ik niet keek enzo. Ook als we gaan slapen, wilt hij dat ik een voetbalshirt slaap van ac milan . omgosh
Nee hoor ik ben een zorgzaam type en zorg graag voor mijn man. Koken en het huishouden doe ik met plezier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:23 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Mss dat je daarom zo agressief wordt over deze futiliteit, omdat je je onbewust ergert aan je ondergeschikte rol terwijl je hardop het tegenovergestelde tegenover iedereen loopt te verkondigen?
Geloof me, mijn vent is meer man dan jij. Wat hij allemaal doet en opoffert. Hij vecht voor zijn land, doe jij dat?quote:
Ehm nee, al voordat ik hem kende had ik een hekel aan voetbal. But anyway,mijn mannetje en ik zijn eruit gekomen! Topic kan op slot! Thanks Trovey.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:27 schreef rapelsen het volgende:
TS, je bent jaloers op het voetbal. Dat dit voor die vent van jou waarschijnlijk belangrijker is dan jij (zo voel jij dat waarschijnlijk). Vandaar dat je ook kwaad wordt als je voetbal voorbij ziet komen tijdens het zappen.
Vechten voor je land, dat deden de Nazi's ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vent is meer man dan jij. Wat hij allemaal doet en opoffert. Hij vecht voor zijn land, doe jij dat?
Jou voorouders ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Vechten voor je land, dat deden de Nazi's ook.
Ik betaal belasting.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vent is meer man dan jij. Wat hij allemaal doet en opoffert. Hij vecht voor zijn land, doe jij dat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:43 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik betaal belasting.
Die gasten bij defensie moeten altijd van anderen horen wat ze moeten doen, totaal karakterloos.
Hou dan ook je smoelwerk, trek dat shirt aan, hou hem vast als een baby, geef hem te vreten en leg je benen wijd als hij erom vraagt. DAT is zorgzaam zijn, niet dit geneuzel van je.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een zorgzaam type en zorg graag voor mijn man. Koken en het huishouden doe ik met plezier.
Neuh gaan we niet doen had je maar na moeten denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
neuh problem is gefixed topic kan op slot
hou je bek praat stoer kleine smurfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou dan ook je smoelwerk, trek dat shirt aan, hou hem vast als een baby, geef hem te vreten en leg je benen wijd als hij erom vraagt. DAT is zorgzaam zijn, niet dit geneuzel van je.
Wat ga je doen dan, die hersenloze militair van je op me afsturen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hou je bek praat stoer kleine smurf
Dat kan, maar ik kan ook wel een stel schreeuwende kinderen op je af sturen? Stuk of 60?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, die hersenloze militair van je op me afsturen?
O PLEASE GOD NO ANYTHING BUT THAT. GENADE!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan ook wel een stel schreeuwende kinderen op je af sturen? Stuk of 60?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O PLEASE GOD NO ANYTHING BUT THAT. GENADE!
Zo werkt dat niet, meisje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als jullie getrouwd zijn, is hij meer dan je verloofde; dan is hij je man. Dat verandert alles. Dan is het ook niet zo 'vreemd' dat jullie samenwonen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
we zijn getrouwd voor de imam , we zijn voor het geloof getrouwd en voor het wet ook, met getuige. Alleen onze bruiloft is in september. Het reden dat wij nu al samenwonen gaat jou niks aan.
Hoe is het probleem dan precies gefixt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ze stopt met zich aanstellen en gaat hem gehoorzamen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is het probleem dan precies gefixt?
En wat heeft dat dan voor afschuwelijke gevolgen? Je doet of hij drugsverslaafd is ofzo en je daarin meetrekt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Hij is die hard voetbal fan en trekt mij daarin mee.
Gezien jullie leeftijd en achtergrond, gaat het hier gewoon om de Turkse dienstplicht, is het niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Jij kan er ook wat van TS. Vanuit je bijlmer flat als een viswijf lopen schreeuwen als een post je niet aanstaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hou je bek praat stoer kleine smurf
Heeft ze van haar vriend geleerd waarschijnlijk. Lekker schreeuwen als iets je niet aan staat en je zin niet krijgt. Ik duik nu maar weg voordat er een afstandsbediening naar me gegooid wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef kahnus het volgende:
[..]
Jij kan er ook wat van TS. Vanuit je bijlmer flat als een viswijf lopen schreeuwen als een post je niet aanstaat
HAHAHA Ik moet inderdaad stoppen met aanstellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:42 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Ze stopt met zich aanstellen en gaat hem gehoorzamen.
Kijk dit vind ik prima, jij valt haar niet lastig met voetbal. Hij mag ook zijn gang gaan met voetbal, maar hij ging mij er ook mee lastig vallen. maarja problem is gefixed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:50 schreef kijkmij het volgende:
Hou oud zijn jullie? Komt allemaal een beetje kinderachtig over. Alsof je over dat soort dingen ruzie gaat maken. Mijn ex-vriendin hield ook niet van voetbal. Ik wel en heb ook eredivisie live. Als ik daar naar keek vond ze dat prima, ging ze zelf een beetje internetten of een tijdschrift lezen. Niks geen gesmijt met een afstandbediening. Omgekeerd viel ik haar ook niet met voetbal lastig.
Nee, geen Turkse dienstplicht. Gewoon in Nederland.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien jullie leeftijd en achtergrond, gaat het hier gewoon om de Turkse dienstplicht, is het niet?
En ik vind jullie beiden nogal kinderachtig. Hij loopt als een klein kind te mauwen als hij iets hoort wat hem niet aanstaat en jij loopt te janken over één voetbalposter in de studiekamer. Ik weet niet wie er vaker in die studiekamer is, maar als hij dat is, laat hem dan lekker die poster hebben. Doe je er een mooie, strakke lijst omheen, dan past het ook bij jullie interieur.
Bijlmer. lol Ben er maar 1 keer geweest in mijn hele leven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef kahnus het volgende:
[..]
Jij kan er ook wat van TS. Vanuit je bijlmer flat als een viswijf lopen schreeuwen als een post je niet aanstaat
Hoeveel tattoo`s heeftie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, geen Turkse dienstplicht. Gewoon in Nederland.
JAAAA op slot!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Re het volgende:
Hou het nou ontopic anders moet tie op slot :|{
Nee hoor. Het was niet zo zeer een groot probleem. Het lag meer aan mij dan aan hem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je het probleem op zo'n korte termijn hebt kunnen oplossen.
Dat heeft hij je duidelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was niet zo zeer een groot probleem. Het lag meer aan mij dan aan hem.
Je legt hier je probleem toch neer? Je wil toch advies? Daarom gaat het hem dan toch aan?quote:
Je kent ons niet. Dus niet zomaar lullen over 2e plaats. Je weet niet wat wij allemaal hebben meegemaakt. Dus zoek niet verder dan het is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef rapelsen het volgende:
Conclusie: TS komt bij haar vriend op de 2e plaats, krijgt te weinig aandacht en ze stelt zich aan. Slotje.
Wat heeft tatoos er mee te maken? Hhahahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je legt hier je probleem toch neer? Je wil toch advies? Daarom gaat het hem dan toch aan?
Dat je hier niet te horen krijgt wat je wil en dan zo opgefokt reageert is echt bijzonder kinderachtig.
Excuus, ik gebruikte de verkeerde quote. Ik bedoelde deze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat heeft tatoos er mee te maken?
Waar je overigens net zo ontwijkend op reageert.quote:
Helemaal goed. En met jou?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
Agressief worden van voetbalGaat 't verder goed?
Ik heb woensdag tijdens Nederland - Duitsland wel een paar keer gevloektquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
Agressief worden van voetbalGaat 't verder goed?
zoals?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik heb woensdag tijdens Nederland - Duitsland wel een paar keer gevloekt
Ja heerlijk in mijn mannetjes armen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef mootie het volgende:
TS zit nu braaf elke avond voetbal te kijken?
Wat is dan in godensnaam het punt van dit hele topic als je alleen maar sarcastisch en aangevallen uit de hoek kan komen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja heerlijk in mijn mannetjes armen.
gvd, kutmoffen, mongool van Marwijk met je schijtopstelling. Verwende voetballertjes.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Re het volgende:
we zijn gewoon benieuwd hoe je het hebt opgelost, zodat de users er misschien iets van kunnen leren hoe met een conflict om te gaan
Aan deze post te zien is dit wederom een troll. Is daar niet iets aan te doen Re, die trolltopics, het word echt met de week erger lijkt het.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja heerlijk in mijn mannetjes armen.
Hmja, begrijpelijk ook welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik heb woensdag tijdens Nederland - Duitsland wel een paar keer gevloekt
Nou, de babykleertjes zat mij niet dwars of het slapen in ac milan kleren, dat doe ik graag voor hem. Hij doet ook veel voor mij. Het is geven en nemen. Enige wat mij dwars zat dat hij iedere avond met mij voetbal wilde kijken. Heb afgesproken om 1 keer per week met hem alleen voetbal te kijken. Hij zei dat hij het wel schattig vond dat ik tijdens het voetbalspel in slaap viel in zijn armen. En de poster gaan we inlijsten. Ik mocht het hele huis naar mijn smaak inrichten, dus dat ene poster moet ik maar voor lief nemen, toch? Soms stel ik mij wel aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Re het volgende:
we zijn gewoon benieuwd hoe je het hebt opgelost, zodat de users er misschien iets van kunnen leren hoe met een conflict om te gaan
Oh nee? Je hebt er een topic over geopend en advies gevraagd aan mensen op het internet. Het doet je dus in ieder geval meer dan je denkt. En gezien jullie onbegrip naar elkaar toe is het in ieder geval wel een 'groot' probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was niet zo zeer een groot probleem.
Oh ja? Wat heeft je dat laten inzien? Gisteren snapte je hem niet, en nu begrijp je hem.quote:Het lag meer aan mij dan aan hem.
Heb het opgelost zei ik toch. jeetjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:23 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Wat is dan in godensnaam het punt van dit hele topic als je alleen maar sarcastisch en aangevallen uit de hoek kan komen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Heb het opgelost zei ik toch. jeetje
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja? Wat heeft je dat laten inzie? Gisteren snapte je hem niet, en nu begrijp je hem.
Wat is er dan veranderd? Wat heb je allemaal gedaan/besproken en hoe heb je het opgelost?
Ah, kijk. Zo kun je ook posten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nou, de babykleertjes zat mij niet dwars of het slapen in ac milan kleren, dat doe ik graag voor hem. Hij doet ook veel voor mij. Het is geven en nemen. Enige wat mij dwars zat dat hij iedere avond met mij voetbal wilde kijken. Heb afgesproken om 1 keer per week met hem alleen voetbal te kijken. Hij zei dat hij het wel schattig vond dat ik tijdens het voetbalspel in slaap viel in zijn armen. En de poster gaan we inlijsten. Ik mocht het hele huis naar mijn smaak inrichten, dus dat ene poster moet ik maar voor lief nemen, toch? Soms stel ik mij wel aan.![]()
Ik heb voor hem een verassing.
kan er ook gewoon gepost worden?.. altijd maar weer dat gedoequote:
Sorry hoor, maar ik ben denk ik een van de laatste tegen wie je dat hier op Fok! moet zeggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Re het volgende:
[..]
kan er ook gewoon gepost worden?.. altijd maar weer dat gedoe
Damesmeisjes in voetbalshirts.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef drijfhout het volgende:
Wat was nou het doel van dit topic? Users nachtmerries over vrouwen in voetbalshirts bezorgen?
okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben denk ik een van de laatste tegen wie je dat hier op Fok! moet zeggen.
Ik gedraag me altijd normaal en vind het ook niet meer dan normaal dat ik post dat ik TS wispelturig vind.
Denk dat jij je beter druk kan gaan maken over mensen die topics echt verzieken.
Narcistisch? Die oor van jou is narcistisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef kahnus het volgende:
Ik vind dat TS akelige narcistische trekjes heeft. Eerst had ik nog het gevoel dat je vriend het probleem was, maar uit de laatste reacties van TS is het voor mij wel duidelijk. Succes met de relatie, en ik heb toch enigszins medelijden met die vriend van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie fobo kahnus...
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Narcistisch? Die oor van jou is narcistisch.Je doet gelukkig wel je research om je fantastische argumenten mee te onderbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie fobo kahnus![]()
Altijd typerend, als mensen een fobo nodig hebben om mensen van repliek te dienen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Je doet gelukkig wel je research om je fantastische argumenten mee te onderbouwen.
hahahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Je doet gelukkig wel je research om je fantastische argumenten mee te onderbouwen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Narcistisch? Die oor van jou is narcistisch.Meid, maak die VMBO-BB opleiding lekker afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie fobo kahnus![]()
Studeer eind Juni af Oorjongetje. Veel plezier met je 'levende kussen'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef kahnus het volgende:
[..]
Meid, maak die VMBO-BB opleiding lekker af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Afstuderen? Sinds wanneer is je SPW afmaken afstuderen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Studeer eind Juni af Oorjongetje. Veel plezier met je levende kussen.
Het heet geen SPW.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afstuderen? Sinds wanneer is je SPW afmaken afstuderen?
Eitherway, om groepsleidster te worden heb je geen HBO nodig en studeer je dus ook niet af.quote:
Pedagogiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eitherway, om groepsleidster te worden heb je geen HBO nodig en studeer je dus ook niet af.
Zal wel de grap van de eeuw zijn, als jij met je met narcistische trekjes andere mensen probeert te helpenquote:
Je moet er toch niet aan denken dat je koters dat belabberde nederlands en die houding overnemen zeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef kahnus het volgende:
[..]
Zal wel de grap van de eeuw zijn, als jij met je met narcistische trekjes andere mensen probeert te helpen
*nee, ik ben geen albino*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef kahnus het volgende:
[..]
Zal wel de grap van de eeuw zijn, als jij met je met narcistische trekjes andere mensen probeert te helpen
nog steeds beweren dat je niet bewust aan het flamen bent?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afstuderen? Sinds wanneer is je SPW afmaken afstuderen?
Mijn kinderen gedragen zich uitstekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je koters dat belabberde nederlands en die houding overnemen zeg.
Dankje, het is mijn levenswerk! Zie je de artiest in mij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
*nee, ik ben geen albino*
OMG je fobo is hilarisch! Net als de neus van Kluts.
doe's niet... laat elkaar eens met rustquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
*nee, ik ben geen albino*
OMG je fobo is hilarisch! Net als de neus van Kluts.
Ik niet, TS is een naar persoonquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Maar je hebt gelijk Re. Ik zal de volwassene hier zijn. Ik neem mijn woorden terug.
Ik denk dat ik me hier nog voorbeeldig gedraag in verhouding tot bijv. TS.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef Re het volgende:
[..]
nog steeds beweren dat je niet bewust aan het flamen bent?
*nee, mijn ouders komen niet uit Afrika*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef kahnus het volgende:
[..]
*gek geboren, gek gebleven*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
*nee, mijn ouders komen niet uit Afrika*
Gewoon niet meer op reageren joh, valt geen discussie mee te voeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef kahnus het volgende:
[..]
*gek geboren, gek gebleven*
Dat is me helemaal duidelijk geworden na aanleiding van je reacties hier
Inderdaad gek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef kahnus het volgende:
[..]
Ontneem mijn vrijdag middag vermaak toch nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op reageren joh, valt geen discussie mee te voeren.
ga lekker ergens anders spelen alsjeblieft... of vecht het lekker via PM/DM uit maar hier heb ik er geen zin in...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef kahnus het volgende:
[..]
*Ja, ik heb dikke lippen*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef kahnus het volgende:
[..]
Ontneem mijn vrijdag middag vermaak toch niet
Dit is echt niet bedoeld om irritant te doen Re, maar ik denk serieus dat er eens goed nagedacht moet worden over hoe je een rem kan zetten op al dit soort trolltopics. Ze zijn er altijd geweest, maar het is tegenwoordig echt heel erg. Behoorlijk irritant als je dus wél serieus wil reageren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Re het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders spelen alsjeblieft... of vecht het lekker via PM/DM uit maar hier heb ik er geen zin in...
Ga even na wat een troltopic is. Gelukkig zijn er mensen zoals Trovey die wel mensen fatsoenlijk kunnen helpen of tips kunnen geven. En je moet ook even nagaan of jou neus fatsoenlijk is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is echt niet bedoeld om irritant te doen Re, maar ik denk serieus dat er eens goed nagedacht moet worden over hoe je een rem kan zetten op al dit soort trolltopics. Ze zijn er altijd geweest, maar het is tegenwoordig echt heel erg. Behoorlijk irritant als je dus wél serieus wil reageren.
Ik had het niet tegen jou en ik sta boven jouw puberale gedrag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ga even na wat een troltopic is. Gelukkig zijn er mensen zoals Trovey die wel mensen fatsoenlijk kunnen helpen of tips kunnen geven. En je moet ook even nagaan of jouw neus fatsoenlijk is.
Ja. Ik wil hem eigenlijk niet veranderen zoals hij is. Dat lijkt me niet het juist om te doen. Dit is de man van wie ik hou en op wie ik verliefd ben geworden. Met hem ben ik verbonden. Hij probeert mij ook niet te veranderen over mijn schoenengekte. Zoals ik al zei het is geven en nemen. En af en toe kan ik me er wel druk om maken maar daarna gaat het wel weer beter. Iedereen heeft zo zijn hobby's.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef zarGon het volgende:
En gaat hij nog zo fanatiek doen over AC Milan?
Wel in mijn topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou en ik sta boven jouw puberale gedrag.
Gedicht van mijn mannetje vind ik toch mooier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:47 schreef kahnus het volgende:
Zoals je bent met je glimlach en je lied,
Maar ook zoals je problemen hebt,
wat je maakt tot een stuk verdriet,
Zoals je écht bent,
zo zie ik je het liefst
Ik heb even je gedicht in je fobo aangepast TS, die van mij lijkt mij toepasselijker
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Obvious troll is obvious, en aan de schrijfstijl te zien is TS geeneens vrouwelijk ook.
Omdat het een troll is?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:05 schreef Re het volgende:
jammer JF maar je helpt ook niet mee hoor... waarom verpest je het voor de mensen die wel serieus hebben gereageerd...als je respect wil moet je ook niet zelf respectloos te werk gaan
Daarom ben ik nu voorzitter van de Re-fanclubquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:05 schreef Re het volgende:
jammer JF maar je helpt ook niet mee hoor... waarom verpest je het voor de mensen die wel serieus hebben gereageerd...als je respect wil moet je ook niet zelf respectloos te werk gaan
Je hebt inderdaad gelijk. Maar kijk eens goed, ik heb zeer goed reageert tegen Trovey, karina, Zargon en naar jou natuurlijk. Waarom? Omdat jullie ook serieus waren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:05 schreef Re het volgende:
Re is inderdaad een goede mod!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu voorzitter van de Re-fanclub
dat zie ik wel, maar soms gewoon op je handen gaan zitten, en minder provocerend te werk gaan als je daar aanleiding toe voelt, dit is R&P, en er is weer een lading mensen die dit stukje forum misbruiken omdat ze denken dat ze er mee kunnen spelen. En ja ik pak de andere kant dus ook wel aanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk. Maar kijk eens goed, ik heb zeer goed reageert tegen Trovey, karina, Zargon en naar jou natuurlijk. Waarom? Omdat jullie ook serieus waren.
stoer hoor, kun je nu weer terug je hol in? dankquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Obvious troll is obvious, en aan de schrijfstijl te zien is TS geeneens vrouwelijk ook.
Je hebt gelijk. Bedankt! Zal me meer moeten inhouden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Re het volgende:
[..]
dat zie ik wel, maar soms gewoon op je handen gaan zitten, en minder provocerend te werk gaan als je daar aanleiding toe voelt, dit is R&P, en er is weer een lading mensen die dit stukje forum misbruiken omdat ze denken dat ze er mee kunnen spelen. En ja ik pak de andere kant dus ook wel aan
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef jcdragon het volgende:
Is dit topic nog open? Ik dacht dat TS dit topic dicht wou. Ook is er antwoord gegeven hoe TS het opgelost heeft.
Dat gaat waarschijnlijk alleen helpen met bepaalde medicatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedankt! Zal me meer moeten inhouden.
wie ben jij nu weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef jcdragon het volgende:
Is dit topic nog open? Ik dacht dat TS dit topic dicht wou. Ook is er antwoord gegeven hoe TS het opgelost heeft.
Ik hou me in. Je hebt geluk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef kahnus het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk alleen helpen met bepaalde medicatie
Hahaha was jij geen mod dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef jcdragon het volgende:
TS die denkt dat ik mod was en me dm stuurt.
Oranje supporterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hahaha was jij geen mod dan?FAIL
Voor een ervaren mod als jij valt het me wel erg tegen dat je een troll verdedigd hoor Re.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Re het volgende:
[..]
dat zie ik wel, maar soms gewoon op je handen gaan zitten, en minder provocerend te werk gaan als je daar aanleiding toe voelt, dit is R&P, en er is weer een lading mensen die dit stukje forum misbruiken omdat ze denken dat ze er mee kunnen spelen. En ja ik pak de andere kant dus ook wel aan
Lijkt wel de FB sc hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor een ervaren mod als jij valt het me wel erg tegen dat je een troll verdedigd hoor Re.
Ik ken Re verder niet, maar ik ben het wel met je eens!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor een ervaren mod als jij valt het me wel erg tegen dat je een troll verdedigd hoor Re.
hahaha je houd jezelf voor de gekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben jij het met haar eens narcistische oortje. Jij en haar heb ik samen aangepakt. Schaap, ga haar achterna.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef kahnus het volgende:
[..]
Ik ken Re verder niet, maar ik ben het wel met je eens!
Oops you did it again! Wel 15 min volgehouden, een hele prestatie op zich!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedankt! Zal me meer moeten inhouden.
Hahahahhaah aquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:32 schreef kahnus het volgende:
[..]
Oops you did it again! Wel 15 min volgehouden, een hele prestatie op zich!
Jij hebt me aangepakt? Hoe? Plaatjes uit mijn fobo kopiëren en hier neer zetten dat is inderdaad iemand stevig aanpakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben jij het met haar eens narcistische oortje. Jij en haar heb ik samen aangepakt. Schaap, ga haar achterna.
Oke, ik zal nog 1 keer op je reageren, aangezien jou negeren alleen maar als effect heeft dat je nog meer aandacht gaat trekken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha je houd jezelf voor de gekIk ben gewoon een echte Amsterdamse! Zal zelfs met ihaveamnesia en mijn man naar een meet gaat van Fok. Sommige leden hier ken ik ook in RL en van school.
Je blijft maar herhalen dat ik trol ben, zit het je zo dwars dat ik lekker ben en jij niet?
Ik ga geen woorden meer vuil aan maken. Je weet genoeg diklip Tudeluuuu. Nu houd ik me echt in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef kahnus het volgende:
[..]
Jij hebt me aangepakt? Hoe? Plaatjes uit mijn fobo kopiëren en hier neer zetten dat is inderdaad iemand stevig aanpakken
Weet je ondertussen de betekenis al van narcisme?
En jij weet zogenaamd alles. Laat me niet lachen. Je weet alleen dat mijn man zijn hobby voetbal is. En het liefst dat hij JUIST mij wil kijken. Mijn innerlijk is voor goede mensen en niet voor mensen die schijnheilig zitten provoceren. Überhaupt, wat doe jij nog in mijn topic dan? Wat heb jij hier te zoeken? Snoep? Ik snap echt niet wat jij zo fake vind? Mijn probleem is trouwens opgelost door leden die wel normaal kunnen reageren en niet alles zit te vooroordelen. veel plezier met je leven dit zijn mijn laatste woorden aan jou. En natuurlijk zal jij terug reageren, jij moet altijd het laatste woord hebben, hier ga je gang neusje..........het laatste woord aan jou.....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, ik zal nog 1 keer op je reageren, aangezien jou negeren alleen maar als effect heeft dat je nog meer aandacht gaat trekken.
Met een troll doel ik op iemand die fake-topics opent, die vervolgens heel provocerend post.
So far voldoe je nog aan dat beeld. De grap is ook, dat door dat geraaskal van jou, in combinatie met mijn intelligentie, ik jouw fobo niet eens nodig heb om je van repliek te dienen.
Dat jij dat blijkbaar wel nodig hebt, is typerend. Jij moet het blijkbaar alleen van je uiterlijk hebben want je innerlijk is, zoals het hier overkomt, tamelijk verrot.
Ontopic: Geen wonder dat die vent van jou alleen maar voetbal wil kijken.
Ik moet mijn neus ook altijd in andermans zaken steken he HW.quote:
Potverdorie zeg, een reactie van hoog niveau. Ik denk dat het voor de meesten wel duidelijk is dat jij behoorlijk infantiel bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ga geen woorden meer vuil aan maken. Je weet genoeg diklip Tudeluuuu. Nu houd ik me echt in.
ga weg...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef kahnus het volgende:
[..]
Potverdorie zeg, een reactie van hoog niveau. Ik denk dat het voor de meesten wel duidelijk is dat jij behoorlijk infantiel bent.
Jij bent nog altijd DE neus Krea.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:13 schreef Re het volgende:
[..]
stoer hoor, kun je nu weer terug je hol in? dank
TS kan zich op haar eigenzinnige manier toch prima verdedigen?quote:
Ik blijf erbij, je hebt echt een cursus Nederlands nodig..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
En jij weet zogenaamd alles. Laat me niet lachen. Je weet alleen dat mijn man zijn hobby voetbal is. En het liefst dat hij JUIST mij wil kijken. Mijn innerlijk is voor goede mensen en niet voor mensen die schijnheilig zitten provoceren. Überhaupt, wat doe jij nog in mijn topic dan? Wat heb jij hier te zoeken? Snoep? Ik snap echt niet wat jij zo fake vind? Mijn probleem is trouwens opgelost door leden die wel normaal kunnen reageren en niet alles zit te vooroordelen. veel plezier met je leven dit zijn mijn laatste woorden aan jou. En natuurlijk zal jij terug reageren, jij moet altijd het laatste woord hebben, hier ga je gang neusje..........het laatste woord aan jou.....![]()
I know. Ik volg nu bijles. Nederlands is niet mijn moedertaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, je hebt echt een cursus Nederlands nodig..
Hoe oud was je toen je hierheen kwam?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
I know. Ik volg nu bijles. Nederlands is niet mijn moedertaal.
Ik ben hier geboren maar toen ik klein was ging ik voor een aantal jaar weer terug naar Turkije. Daarna gingen we naar Duitsland voor een jaar en daarna terug naar Nederland. Die switch was heel moeilijk voor mij. Mijn ouders hebben mij met het Koerdische, Turkse en Arabische taal opgevoed. Koerdisch en Arabisch spreek en lees ik vloeiend. Nederlands kreeg ik pas op het basisschool. Vroeger had ik er wel moeite mee dat mijn ouders mij nooit konden helpen met mijn huiswerk, want zijzelf spreken geen Nederlands. Ik moest het zelf leren allemaal. Nu krijgen kinderen tegenwoordig al op basisscholen extra begeleiding met taalachterstand, maar in mijn tijd was dat niet zo. Ik volg nu wel extra bijlessen op school. Mijn Nederlandse docenten zijn heel erg begripvol en behulpzaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je hierheen kwam?
Ja in het verleden heb ik wel eens akelig gepost. Maar toen was ik ook niet serieus. Maar ik snap wel waarom je zo denkt. Ik ben heel volwassen hoor, ik heb meer verantwoordelijkheden dan je denkt. Veel fokkers proberen het ook uit te lokken, mijn man vind dat ik mij soms hier moet inhouden en niet moet gaan reageren op de mensen die negativiteit proberen uit te halen bij mij. Hij heeft wel gelijk. Ik negeer nu ook de meesten mensen hier. Ik ben nu veel meer op mijn hoede. Soms kan ik nogal gemeen zijn, het lijkt zo, maar vaak is dat dan ook niet serieus. Ik wil niemand kwetsen. Maar in ieder geval bedankt voor je serieuze post.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef zarGon het volgende:
Je komt onvolwassen over in je topics. En je kunt dat vreemd vinden, maar (bijna?) alle topics van jou verlopen op dezelfde manier. Dat schreeuwerige past niet bij een meisje/dame en het zorgt er echt voor dat ik je vriend/man sterkte wens. Je lijkt me geen prettig persoon, vooral niet tijdens een onenigheidje. Je zal IRL vast niet zo zijn, maar wat ik van jou(w persoonlijk) hier meekrijg is in ieder geval niet positief.
Nee je moet instemmen en gehoorzamen anders verlaat hij je voor een andere.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Moet ik zijn zin geven? Compromis,
Dan is jouw slechte Nederlands zéker niet volledig te wijten aan dat je van oorsprong geen Nederlandse bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren maar toen ik klein was ging ik voor een aantal jaar weer terug naar Turkije. Daarna gingen we naar Duitsland voor een jaar en daarna terug naar Nederland. Die switch was heel moeilijk voor mij. Mijn ouders hebben mij met het Koerdische, Turkse en Arabische taal opgevoed. Koerdisch en Arabisch spreek en lees ik vloeiend. Nederlands kreeg ik pas op het basisschool. Vroeger had ik er wel moeite mee dat mijn ouders mij nooit konden helpen met mijn huiswerk, want zijzelf spreken geen Nederlands. Ik moest het zelf leren allemaal. Nu krijgen kinderen tegenwoordig al op basisscholen extra begeleiding met taalachterstand, maar in mijn tijd was dat niet zo. Ik volg nu wel extra bijlessen op school. Mijn Nederlandse docenten zijn heel erg begripvol en behulpzaam.Maar eind Juni studeer ik af. Op mijn werk doen ze niet moeilijk erover, als ik maar voldoende Nederlands spreek. Mijn leidinggevende is echt een schat, ik heb zelfs een vast contract gekregen in deze crisis tijden.
Zo lang verhaal. Maar ik hoop dat het nu een stuk duidelijker is.
I'm working on it babe.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dan is jouw slechte Nederlands zéker niet volledig te wijten aan dat je van oorsprong geen Nederlandse bent.Dan zou mijn Nederlands namelijk net zo bedroevend moeten zijn als het jouwe en dat is het, al zeg ik het zelf, gelukkig niet.
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee je moet instemmen en gehoorzamen anders verlaat hij je voor een andere.
Veel van die reacties kunnen ook voortvloeien uit hoe je jezelf profileert. En mensen op uiterlijke kenmerken bijvoorbeeld uitschelden, daar maak je geen vrienden mee. Maakt niet uit of je het zo bedoelde, het gaat erom hoe het overkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja in het verleden heb ik wel eens akelig gepost. Maar toen was ik ook niet serieus. Maar ik snap wel waarom je zo denkt. Ik ben heel volwassen hoor, ik heb meer verantwoordelijkheden dan je denkt. Veel fokkers proberen het ook uit te lokken, mijn man vind dat ik mij soms hier moet inhouden en niet moet gaan reageren op de mensen die negativiteit proberen uit te halen bij mij. Hij heeft wel gelijk. Ik negeer nu ook de meesten mensen hier. Ik ben nu veel meer op mijn hoede. Soms kan ik nogal gemeen zijn, het lijkt zo, maar vaak is dat dan ook niet serieus. Ik wil niemand kwetsen. Maar in ieder geval bedankt voor je serieuze post.Was jij geen mod toevallig?
Doet dat, maar zorg ervoor dat je gedurende dat proces niet bijdraagt aan de reeds uitgebreide vooroordelen over allochtonen door je achter je afkomst te verschuilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |