quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef mangler_fcu het volgende:
Hoe kun je niet van voetbal houdenVoetbal is geweldig!
![]()
Voetbal is niet te vergelijken met schoonmaken en koken! Voetbal is gewoon geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik weet niet, zodra ik zap op tv en ik zie voetbal wil ik gelijk met mijn afstandbediening naar te tv smijten. Ik ben gewoon geen voetbalvrouw.
Hij houd ook niet van koken en schoonmaken. Ik dwing hem ook niet te koken en schoonmaken, dat doe ik allemaal. Ik hou ook niet van voetbal en wil ook gewoon niks over voetbal horen, is toch een goede compromis? Hij hoeft niet te koken en schoonmaken en ik hoef geen voetbalcrap te horen en te kijken?
Blijkbaar vult dit je hele leven zo te zien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft zo zijn gebreken. Scheiden is geen oplossing.
Als hij voetbal zit te kijken dan doe ik wat anders zoals schoonmaken, kamer opruimen, lezen, op pc of maak ik snacks ofzo voor hem. Maar laatste tijd wilt hij dat ik samen met hem voetbal ga kijken. Ik zeg ' nodig je vrienden uit om mee te kijken'. Maar nee meneer wilt met mij te kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Dan kijk je toch iets anders als hij voetbal zit te kijken? Koop je een tvtje erbij. Hij vindt vast ook niet alles wat jij kijkt leuk, kan hij ook wat anders kijken.
Nee, maar je kunt ook gewoon compromissen sluiten. Mijn man hoeft niet eens te koken en huishouden te doen. Ik laat mijn schatje lekker tv kijken. Heerlijk eten op tafel na werk. Doe zijn was etc. Bed opmaken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Xetran het volgende:
je niet aanstellen een optie? jeetje, dit is niet heel gezond.
Ik zou gewoon zeggen: sorry geen zin in. Of laat hem anders meekijken met GTST of zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als hij voetbal zit te kijken dan doe ik wat anders zoals schoonmaken, kamer opruimen, lezen, op pc of maak ik snacks ofzo voor hem. Maar laatste tijd wilt hij dat ik samen met hem voetbal ga kijken. Ik zeg ' nodig je vrienden uit om mee te kijken'. Maar nee meneer wilt met mij te kijken.
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom wil je de afstandsbediening naar de tv gooien als er voetbal op is?Je kan toch net zo goed het kanaal veranderen?
Een voetbalposter in huis is dan wel lelijk ja.
Ik kijk geen gtst. Ik kijk alleen een Turkse Serie Hayat Devam Ediyor. Dat vind hij ook niet leuk. Ik dwing hem ook niet te kijken. En wanneer hij de afstandbediening wilt, geef ik het aan hem. Ik kan dan gerust mijn serie op de laptop kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen: sorry geen zin in. Of laat hem anders meekijken met GTST of zo
Ik wilde best zijn gesigneerde shirt ophangen met frame. Maar meneer vond die te kostbaar om op te hangen en heeft het bewaard in de zolder. Een poster vind ik niet mooi passen tussen de interieur. Alles is strak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.
Dat is waar maar ik hou sowieso niet zo van voetbalposters.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.
Grappig tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik kijk geen gtst. Ik kijk alleen een Turkse Serie Hayat Devam Ediyor. Dat vind hij ook niet leuk. Ik dwing hem ook niet te kijken. En wanneer hij de afstandbediening wilt, geef ik het aan hem. Ik kan dan gerust mijn serie op de laptop kijken.Ik heb zelfs een aantal keer met hem voetbal zitten kijken, ik viel toen in slaap. Meneer maakt mij wakker en zegt ' kijk ze hebben gescoord' .
Hahahaha, weet ik ook niet. Ik word agressief van voetbal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom wil je de afstandsbediening naar de tv gooien als er voetbal op is?Je kan toch net zo goed het kanaal veranderen?
Een voetbalposter in huis is dan wel lelijk ja.
Ga naar een stadion, kun je lekker je agressie uitenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hahahaha, weet ik ook niet. Ik word agressief van voetbal.
Nee, we geven elkaar genoeg liefde.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef LookAtMe het volgende:
Ben je trouwens niet gewoon jaloers op voetbal dat het je man's 2e liefde is? Dat je er daarom zo boos op wordt?
Ja, hij wilt me brengen naar een voetbalstadion in Turkije. Dat moet dan maar, ik ga dan gewoon de hele tijd muziek zitten luisteren. Ik wil geen geschreeuw horen. Hou van stilte. Alleen tijdens seks mag er geschreeuwd worden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ga naar een stadion, kun je lekker je agressie uiten
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja, hij wilt me brengen naar een voetbalstadion in Turkije. Dat moet dan maar, ik ga dan gewoon de hele tijd muziek zitten luisteren. Ik wil geen geschreeuw horen. Hou van stilte. Alleen tijdens seks mag er geschreeuwd worden.
Ik sta iedere week in het stadion, uit- en thuiswedstrijden, binnen- en buitenland. Dus ja ik hou van voetbalquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Maar jij houd dus van voetbal? Ga jij ook naar wedstrijden enzo?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik sta iedere week in het stadion, uit- en thuiswedstrijden, binnen- en buitenland. Dus ja ik hou van voetbal![]()
financiele redenenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waarom die vent jou je nog niet gedumpt heeft.
Zoek je eigen vent zombiequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap niet waarom die vent jou je nog niet gedumpt heeft.
Hij is voor AC Milan. Maar we gaan naar Turkije toe op vakantie, dus hij zei dat we ook gelijk een voetbalstadion kunnen bezoeken, omdat ik nooit naar een stadion ben geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef mangler_fcu het volgende:
Maar waarom wil hij dat je in een shirt van AC Milan slaap terwijl hij je mee wil nemen naar een Turks stadion? Voor welke club is hij?
Ja hij heeft die wel. In het begin nodigde hij ze ook uit. Het was toen geen probleem voor hem dat ik mijn eigen ding deed en hij zijn voetbal ding. Maar laatste tijd wilt hij alleen alles samen met mij doen. Alsof ik hem tien jaar niet heb gezien. Ik houd van hem, ik vind het hartstikke lief van hem. Maar ik ga al naar zijn wedstrijden, ik slaap in zijn ac milan shirt voor hem, ik accepteer de ac milan baby kleertjes en de lelijke ac milan poster, ik kook, ik maak schoon. Het enige wat ik niet meer wil doen is iedere avond voetbal zitten kijken. Tenzij hij mijn voeten masseert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft hij geen vrienden? Misschien is het probleem dat hij zijn voetbaldingen met jou deelt omdat hij niemand anders heeft om het mee te delen.
Hij is ook een gek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef Seam het volgende:
Jij klinkt als de gek in de relatie als je agressief wordt van voetbal.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/top[b]ic/1829975/2/25#112853972]woensdag 13 juni 2012 20:15[/url] schreef JoaquinPhoenix het volgende:[/b]
[..]
Ja hij heeft die wel. In het begin nodigde hij ze ook uit. Het was toen geen probleem voor hem dat ik mijn eigen ding deed en hij zijn voetbal ding. Maar laatste tijd wilt hij alleen alles samen met mij doen. Alsof ik hem tien jaar niet heb gezien. Ik houd van hem, ik vind het hartstikke lief van hem. Maar ik ga al naar zijn wedstrijden, ik slaap in zijn ac milan shirt voor hem, ik accepteer de ac milan kleertjes en de lelijke ac milan poster, ik kook, ik maak schoon. Het enige wat ik niet meer wil doen is iedere avond voetbal zitten kijken. Tenzij hij mijn voeten masseert.
onze kindjequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal. Mijn verloofde en ik hebben samen een huisje gekocht. Nu wilt hij zo een voetbalposter in de studiekamer hangen. Ik vind het lelijk, hij heeft geen interieur smaak.
Moet ik zijn zin geven? Compromis, want hij doet ook veel voor mij. Ik kan niet tegen voetbal. Als ik voetbal op tv zie wil ik de afstandbediening smijten, dat weet hij en soms zegt hij ook expres ' kom voetbal kijken je moet leren van te houden' ik zeg dan ''niks moet' en dan word hij boos als een baby en dan moet ik de hele tijd knuffelig zitten doen en strelen tot dat het weer goed is tussen ons. Het begint vervelend te worden, nu kwam hij ook thuis aan met een ac milan baby kleertjes. Zegt hij ' voor onze kindje later'. Ik word agressief van voetbal. Hij praat ook tegen mij over voetbal, ik luister maar ik begrijp het gewoon niet. Ik zeg het ook tegen hem. Maar dan gaat hij mij alles zitten uitleggen. Alsof ik daar zin in heb. Hij speelt ook voetbal en ik kom hem dan ook steunen en juichen enzo. Voor hem doe ik het. En dan klaagt hij achteraf dat ik niet keek enzo. Ook als we gaan slapen, wilt hij dat ik een voetbalshirt slaap van ac milan . omgosh
Wat moet je met een voetbalgek?
Ik ben drie talig opgegroeid, hij ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
onze kindje
Het is:: ONS kindje.
Wat moet je met zo'n arbeider die geen Nederlands kent?
Dan zou ik nog maar eens een cursus Nederlands gaan volgen als ik jou was.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben drie talig opgegroeid, hij ook.
Ik kan multitaskenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
moet jij geen voetbal kijken ofzo
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Geen zorgen, die poster gaat er binnenkort weer af..
Nee hoor, toen hij zijn vrienden ging uitnodigen. Liet ik hen gang gaan. Ik was bezig met mijn eigen ding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef CutCake het volgende:
Je vriend/man wil geen vrienden uitnodigen omdat hij zich schaamt voor de manier hou jij reageert op futiele zaken?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef drijfhout het volgende:
Dat slapen in dat AC Milanshirt maakt het topic lastig te geloven.
Zeg het hem! Hij zit hier op FOK!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, geen enkele kerel wordt geil van een vrouw in een voetbalshirt. Kleedt totaal niet af.
En sowieso AC Milan, komop zeg.Wat is dat voor rare vent.
Hoe heet ie? Ik zal m direct PM-en!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Zeg het hem! Hij zit hier op FOK!
Hij heeft het al gelezen. Hij zegt ' smaken verschillen' . Wat een manquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Ik zal m direct PM-en!
Precies, dan kan ze daarna vier talen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens een cursus Nederlands gaan volgen als ik jou was.
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Praat het gewoon uit ofzo... Jezus zeg.
In mijn cultuur is het normaal dat de vrouw voor het huishouden zorgt. Ik weet dat de Nederlandse vrouwen verwend zijn en dat hun mannetje alles voor hun doet wat ze willen, strijken etc. Dat jouw vrouw jou als slaaf gebruikt, ik begrijp je hoax.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:31 schreef paintmeester het volgende:
Een vrouw die schoonmaakt, kookt en je met rust laat als je voetbal kijkt = hoax
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:41 schreef 123dudeguys het volgende:
hij gaat vreemd. hij heeft opeens wel heel veel behoefte aan contact met jou dat is overcompensatie om schuldgevoelens te verbergen vanwege een slippertje 2 weken geleden.
Dan is het in jouw cultuur ook normaal dat je niet zo'n fucking grote bek moet hebben en moet luisteren naar je man, want hij is man dus hij staat boven je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
In mijn cultuur is het normaal dat de vrouw voor het huishouden zorgt. Ik weet dat de Nederlandse vrouwen verwend zijn en dat hun mannetje alles voor hun doet wat ze willen, strijken etc. Dat jouw vrouw jou als slaaf gebruikt, ik begrijp je hoax.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het in jouw cultuur ook normaal dat je niet zo'n fucking grote bek moet hebben en moet luisteren naar je man, want hij is man dus hij staat boven je.
Dus slaap in dat shirt en kijk mee naar voetbal. Hallo zeg.
WHAHHHAHAHHHAAHAHAAHAHHahahaaaaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef Re het volgende:
volgende keer als je gaat neuken leg je een voetbal op je onderbuik en vertel hem maar dat hij die voetbal mag neuken... klaar
ga jij gravenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Graver511 het volgende:
Ga hulp zoeken voor je beperking, want dit ligt puur aan jezelf.
Oh mai god, want zij doet het huishouden for life en hij durft haar lastig te vallen met voetbal, waar gaat het héén met de wereld?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef Micson het volgende:
Jij bent niet goed bij je hoofd TS. Dát is het probleem.
Muhahah, p0wned.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het in jouw cultuur ook normaal dat je niet zo'n fucking grote bek moet hebben en moet luisteren naar je man, want hij is man dus hij staat boven je.
Dus slaap in dat shirt en kijk mee naar voetbal. Hallo zeg.
Neehee, dat strakke interieur is cultuur.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:36 schreef trovey het volgende:
Iets met compromissen sluiten TS...is erg handig als je samenleeft met iemand.Dan maar een iets minder strak interieur.
Oh ja, grijs, kubusbank en een trala behangetje op één muur....je ziet het hier overal, net alsof ze de boel rechtstreeks uit de toonzaal hebben meegenomen...incl behang.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Neehee, dat strakke interieur is cultuur.
En zie jij voetbalposters in VT Wonen?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja, grijs, kubusbank en een trala behangetje op één muur....je ziet het hier overal, net alsof ze de boel rechtstreeks uit de toonzaal hebben meegenomen...incl behang.
Ho ho, ze houdt de boel wel schoon ja oké!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik zou hem maar z'n zin geven. Een vrouw die je geen voetbalplezier gunt ben je liever kwijt dan rijk.
Ik ben 20. Maar soms gedraag ik me wel 7, hij ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je verloofde? Je komt over als een 15-jarig huppelkutje.
Verder, je vriend respecteert je niet genoeg en jij hebt geen ruggengraat.
Gr, gr.
Ey! Hij leest mee! Beter sta je niet aan zijn kant!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen met een voetbalshirt aan!.
Is geil.
Ik geef hem ook zijn voetbalplezier. Maar zonder mij. Is toch niet erg. Laat jij je vrouw ook elke avond voetbal mee kijken? Ook al wil ze niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik zou hem maar z'n zin geven. Een vrouw die je geen voetbalplezier gunt ben je liever kwijt dan rijk.
Ja voordat we samen gingen wonen, hebben we alles ook met elkaar doorgesproken. Hij kan het nog steeds niet geloven dat ik niet van voetbal hou.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:36 schreef trovey het volgende:
Iets met compromissen sluiten TS...is erg handig als je samenleeft met iemand.Dan maar een iets minder strak interieur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |